Okee mijn domme actie van vandaag...

Discussie in 'De lounge' gestart door mnonc, 7 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij een ster in je voorruit wat ook kan komen door je eigen schuld (bijv steen op voorruit laten vallen) krijg je het ook vergoed via carglass met z'n HPX 2 hars als je goed verzekerd bent . Hier scheur in ruit door eigen schuld en gratis een nieuwe ruit gekregen via carglass en de verzekering, geen fraude aan te pas gekomen hoor ;)
    Vaak vergoed je eigen verzekering sowieso 1x schade door eigen schuld. Bij onze en m'n ouders z'n verzekering iig wel

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

o o haha zo iets zou ik dus ook vergeten hihi
    gelukkig nog niet gebeurd maar het zou me zeker niet verbazen als het mij ooit eens overkomt
    hoop je auto inmiddels open hebt gekregen lijkt mij dus echt heel erg vervelend :)

3. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Ooooh dat heb ik zo vaak gedaan met mijn eerste autootje, was echt rampzalig! :):)(dat was een oude Starlet, daar kan je alle deuren dus gewoon op slot gooien zonder de sleutel). Met een ijzeren kleerhanger tussen het raamrubber door kon ik het slot meestal weer open wippen, maar weet niet of het bij nieuwere auto's ook zo makkelijk gaat...

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Laat ik het er maar op houden dat ik blij ben dat we een auto hebben die automatisch weer van slot springt als de sleutel erin ligt.... :)
    Na 2 jaar op en af zwanger te zijn geweest, heb ik het afgelopen jaar meer stomme stunts uitgehaald dan in de rest van mijn leven ervoor... :D

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hahahaha om sommige verhalen moet ik echt lachen :)
    Al is t op dat moment niet leuk!
    Ben zooo blij dat ik niet de enige ben:D
    Overbuurman + oom van vriendin zijn t met een ijzerdraadje via het raam aan t proberen nu *duimduiim dat t open gaat*

6. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Tis trouwens een twingo en idd k kan alle deuren op slot gooien zonder sleutel:D en normaal laat k mn sleutel in de achterklep zitten als k iets pak, maar vandaag dus niet.:)

7. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Daar dacht ik ook aan ben ook vergeten te verlegen en keer 2 maal en herinnering.dat ik het moest gaan betalen.
    Als je het wilt op zeggen moet het voor november.

8. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    En.... is je auto alweer open TS? :)

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    anwb stuurt je vanzelf een incasso buro op je dak, dus je kan maar beter betalen, je komt er niet onderuit,

10. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Okee dat wist ik niet! Zal morgen gelijk betalen.
    Auto is nog niet open, ze gaan morgen verder.

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    weet niet of het nu nog zo is maar toen ik er nog werkte kon je aan het begin van het jaar doormiddel van een contante betaling aan de wegenwacht toch hulp krijgen. Je betaalde dan alleen je contributie geen extra kosten maar weet niet of dat nog zo is. als je morgen toch wil betalen kun je dat ook zo doen

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Haha ja doet me denken aan een actie van mezelf aantal jaren terug. Sleutel in het contact en slot half eruit/erin (ding spoorde niet helemaal..) toen ik de deur dichtgooide....in de wasstraat!! Centrale portiervergrendeling vloog erop toen ik het portier dicht gooide.. rij auto's erachter die ook hun auto wilden wassen...fijn!!! Man gebeld, zat op zijn werk in Amsterdam met de reservesleutel...ah fijn 3 kwartier later de auto van het slot kunnen halen met het schaamrood op mijn kaken...:) Personeel van de wasstraat heeft er erg om moeten lachen iig. En schoon dat die auto was! :)

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    en ts is het al gelukt?

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Een vriendin van me heeft wel eens gehad dat ze haar zoontje + sleutels in de auto had en deuren opslot... Haar zoontje wou ze in het autostoeltje tillen en hij pakte toen de sleultels af die ze in haar mond had... Zodat ze hem kon vast zetten. Ondertussen zat ie en deur dicht, kinderwagen achterin en klik! Meneer doet de deur opslot.. Daar sta je dan..... en maar roepen dat hij op t knopje moet drukken! (10 maanden dat snapt ie vast niet :p). Gelukkig was er nog een reserve sleutel die gebracht moest worden! Al met al heeft ze daar een uur gestaan! :( :p

Maar leuk is anders.. Heb jij de sleutels alweer ?

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Aatje: ojee met een kind is wel erg ja! gelukkig was er wel een reservesleutel!
    Mamapeetje: ohhh dan zou ik ook met een hoofd zo rood als een tomaat rondlopen! hihihi

Auto: Nee diegene kan vanavond helaas pas.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    ik had eens de achterklep geopend en met me domme kop mijn tasje met de sleutel erin via de achterkant op de voorstoel gegooit (vraag me niet waarom)... toen bleek dus dat alleen de achterklep open was, kon ik er via de achterkant inklimmen.. gelukkig was er niemand in de buurt..

17. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Als ik het zo lees ben je dus nog steeds verzekerd bij de anwb alleen moet je de rekening nog betalen. Dan kan je ze toch gewoon bellen???

18. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    HET IS OPGELOST:D

hahahaha heb mn beide sleutels weer en snel de reservesleutel in huis opgehangen :)

Deel Deze Pagina