ok.. wie weet wat leuks te doen? en het liefst in zuidholland met een boef van 6 en een boeffie van 2 we zijn net terug van vakantie en de verveling is toegeslagen! nu willen we niet gaan zwemmen... want dat hebben we genoeg gedaan... dus wie weet er wat leuks te doen met zijn 4tjes en het liefst ook met een binnengedeelte ivm het weer nou barst maar los 'hihi dingen waar we regelmatig heen gaan zijn : blijdorp plaswijckpark de kieviet dus die vallen ook af whahaha wie helpt ons uit de verveling whahahaha
Ik lees mee, wij gaan binnenkort een weekje naar Noordwijk op vakantie... Plaswijckpark staat al genoteerd, Linnaeushof ook
lineushof is erg leuk, kinderboerderij is rozenburg is ook erg leuk. Verder de indoorspeeltuinen. ik ken er 1 in delft en 1 in vlaardingen.
in ons boerendorp is niet veel te doen... en de windas met dit weer is ook niks hahaha ( ik kom ook uit berkel, grappig he
Drievliet is erg leuk en Duinrell al helemaal met de grote speeltuin. Verder weet ik ook niet zo veel.. (komt uit een aanliggend dorpje ) Vlindertuin lijkt me ook leuk! Idee om te onthouden. Owh ja en wat me te binnen schiet Naturalis in Leiden. (is misschien wel alleen leuk voor de oudste?)
Bubble Jungle in Leiderdorp is echt heel erg leuk!! Bij mooi/droog weer: Sprookjesbos Enkhuizen Drievliet Julianapark Duinerell Madurodam
o ja bij de gouden wok! heerlijk eten daar hahahahaha ik denk dat we morgen naar zoetermeer gaan heb je ook een binnenspeeltuin soort ballorig
Als jullie van dieren etc houden de vogelkelder in denhaag dit is een grote dieren winkel maar dat niet alleen is vanalles te beleven! net kleine dierentuin haha moet je maar is op de site kijken