Kobo plus

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamavandrie34, 21 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Fanatiek lid

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik heb tijdelijk en kobo plus abonement, iemand tips voor leuke boeken? Historisch roman bijvoorbeeld?
    Er staan veel liefde/feel good series op zag ik, dat zoek ik nu even niet, maar ik ben al jaren niet meer in een boekenwinkel geweest dus ik ben helemaal niet op de hoogte van wat er voor leuks te lezen is! ik pak altijd wat op de tafel van de bieb, haha, geen tijd om uitgebreid te zoeken, en nu is de bieb dicht...
    Dank alvast!

2. Aries

Aries Niet meer actief

De nachtegaal of Kenau misschien?

3. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik lees nu schilderslief een historische roman van Simone van der Vlugt

4. Aries

Aries Niet meer actief

Staat die ook in kobo plus?

5. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Het luisterboek alleen zie ik

6. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Die ga ik proberen, dank!
    Ik ben inmiddels begonnen de ontdekking van urk, ik lees eigenlijk nooit non-fictie, maar het is wel leuk :)

7. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Een vraagje, wij hebben nu ook het proefabonnement maar blijven deze boeken ook zichtbaar in de app na het verlopen van je lidmaatschap/proefabonnement? Ik begrijp namelijk dat je maandelijks op kan zeggen en heb niet elke maand evenveel tijd om te lezen. Kan ik dan in die maand dat ik geen lidmaatschap heb wel doorlezen in wat ik aangeschaft heb? En misschien een domme vraag maar zit er een beperking op?

8. Mamavandrie34

4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik meen dat het niet kan, je download de boeken volgens mij niet. Anders ga je nu in 1 maand zoveel mogelijk downloaden en opslaan, genoeg voor een jaar, en dan zeg je het op. Dat lijkt me niet kunnen.
    Waar het wel kan, en dat heb ik ook, gewonnen op een loterij voor twee maanden, is Bookchoice. 8 boeken per maand voor €4 dacht ik, en die mag je downloaden en zijn voor altijd voor je. Maar je krijgt dus enkel hun eigen selectie van 8 boeken, maar als er wat tussenzit die je aanspreekt is het erg voordelig! Edit: en het is minder overweldigend dan koboplus met zijn honderd duizend boeken

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Zodra je geen abonnement meer hebt, veranderen de boeken in previews - je kan ze dan dus niet meer lezen, maar enkel bv een stukje over waar het boek over gaat.

10. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Kijk ook goodreads voor aanraders op dit gebied.

Heb je de 7 zussen serie al gehad (6 boeken)? Of Outlander (8 boeken), aardkinderen serie.

Of kijk op bol.com voor aanraders van dit type.

11. Aries

Aries Niet meer actief

Dat vind ik ook lastig aan kobo plus, ik kom gewoon niet genoeg aan lezen toe om het abonnement eruit te halen, dus ik kan beter af en toe een los e-book kopen. Soms sluit ik het wel weer even voor een maandje af in de zomer ofzo.

Deel Deze Pagina