Hey iedereen, ik kom hier ook een vraagje stellen. sinds een tijdje ben ik aant proberen van zwanger te raken. nu sinds de dag na mijn vermoedelijk eisprong heb ik een heel raar gevoel onderaan in mijn buik--vagina.. ik kan het gevoel niet echt beschrijven maar het is gewoon een gevoel wat ik nooit eerder gekend heb. nog iemand wat ooit zo'n gevoel heeft gehad? het is thans nog lang eer mijn NOD. groetjes
Probeer het toch eens te beschrijven. Is het zeurderig, pijnlijk, kriebelig of...Ik heb zelf last van een beetje pijnlijk/zeurderig gevoel. Ook geen idee wat dit betekend, kan ook van naderende ongi zijn!
het is eerder een zeurend gevoel... een trekkend.. niet pijnlijk dat niet maar wel heel raar.. 'k heb wel vaker last van men darmen en zo maar toch is dit gevoel heel anders.
heej het is denk ik je eisprong...ik heb er ook al veel vragen over gesteld.. maar volgens de banner heb je dan je eisprong gehad..maar dan zal het toch pas dan zijn..ik heb ook een zeurend gevoel dan in mijn onderbuik. nou succes meid xxx sanne
en dat gevoel blijft dagen? ik zit er nu 3 dagen mee.. ik kan me niet indenken dat ik ooit mijn eisprong gevoeld heb en nu zit ik al 3 dagen met zo'n raar gevoel. nu ja het kan totaal niets zijn, echt weten zal ik het toch pas als ik ongesteld wordt of niet. en een positieve test heb.