Okey even over die menstruatie krampen !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovely21, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    dames,
    ik heb al vanaf ik ongesteld ben tot op heden buikpijn. alsof ik ieder moment ongie kan worden.
    ik weet ook niet wat het is, alleen dat het vreselijk irritant is hahaha.

2. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Ik ben de krampjes eigelijk heejlumaal beu.. ik heb het gevoel dat ik
    toch ongie wordt, dus laat het maar komen, dan ben ik ook van die krampjes af..
    Mocht ik toch toch toch niet ongie worden...hihi...dan neem ik de krampjes natúúrlijk voor lief [​IMG]

3. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hallo ook ik heb menstruatie krampen maar deze had ik ook bij de zwangerschappen van mijn zoontjes,...ook bloedingen gehad ben benieuwd het deze keer weer zo zal zijn mijn borsten zijn gespannen ineens sinds zondag mijn tepels doen erg zeer..wel heb ik dinsdagochtend beetje bloed bruin/rood :oops: sorry gehad ma da stelde niks voor ben benieuwd of dit een innestelingsbloeding geweest is heb dit niet gehad bij mijn 2 mannetjes...ben ook erg moe en bh om hebben voelt al vervelend genoeg voor tepels..dit heb ik voor mijn menstruatie nooit..help!!!

4. Ik heb ook last sinds gisterochtend van een zeurderig gevoel in mijn onderrug, net of ik ongesteld moet worden, meestal wordt het ik het dan savonds, maar ben tot nu toe nog niet ongie, ik ga nog wel wachten met testen.

Succes allemaal.

5. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    jij bent al 2 dagen overtijd zie ik mag ik vragen waar je nog meer last van hebt?

6. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    is ook net of heb ik een soort bandenpijn

7. Ik heb als ik ongesteld wordt altijd een zeurderig gevoel in mijn onderrug, en dat heb ik sinds gister ochtend dus dacht dat ik savonds ongesteld zou worden net als altijd, maar tot nu nog niks, verder heb ik nergens last van, dus wacht het even af nog, misschien wordt ik vandaag of morgen ongie, zo niet ga ik donderdag testen.

8. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    ook ik kan bijna niet wachten om te testen loop de hele dag te geeuwen....en net of heb ik opvliegers zo warm soms hoop op een positieve uitslag

9. Ja kan ook niet wachten, maar omdat ik zo'n ongesteldheid gevoel heb wacht ik toch nog even, het is anders zo'n teleurstelling :(
    Maar hoop straks op een positieve test :D

10. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    zal voor je duimen....heb zelf ook zeurende rug ma ja ook bij mijn 2 jongens tis ook zo onzeker bah..succes

11. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    hi heb net toch een test gedaan er is een heel vaag plusje zichtbaar nu afwachten over 2 dagen zal ik weer een test doen hihi

12. Wat leuk goed joh! Nou dat betekend toch gewoon positief, ik wacht nog even met testen, het is de eerste maand dat ik gestopt ben met de pil, en zou als ik aan de pil was gister ongesteld moeten worden.
    Dus weet niet echt hoe lang mijn cyclus is.
    En krijg nu ook hoofdpijn, ook weer een teken van die ongesteldheid :(

13. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Bij mij zijn de krampjes iets minder geworden..
    Ik vind het nu eerder op spierpijn lijken..
    maar nog steeds geen :evil: :evil: !
    ..we wachten geduldig nog even af..

14. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    ik had ook wel hoofdpijn maar nu over hoop voor je het positief uitpakt met de test duim voor je hoor...ik zal de volgende test ook even laten weten voel me behoorlijk moe ook en heb me toch een stel rode blosjes op mijn wangen haha ook friemeltje veel succes

15. Ja dank je, hoop ook dat het positief uitpakt, maar denk het niet deze maand, hoop dan wel dat ik snel ongesteld wordt, anders moet ik weer zo lang wachten.

16. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Bij deze toch alvast een (voorzichtige) gefeliciteerd. :D:oops:
    En al die pijntjes etc. Ik heb er ook last van, en ben nog steeds niet ongi. :rolleyes:
    We zullen zien..

17. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Thanks babymissy23! Het wordt wel steeds spannender hoor!
    En ik wil je ook (héél voorzichtig) vast feliciteren! O:)

18. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    dank je wel hoop het voor jullie ook :D hou jullie ook verder op de hoogte :puker: heel erg en moe ;) zo lekker kop thee en dan slapen tot morgen ben benieuwd duim voor jullie allemaal

19. lovely21

lovely21 Lid

4 sep 2006
    40
    0
    0
    hey ben ik even treug van weg geweest !!

ik ben dus 2 dagen zo hefig ongesteld geweest dat er dus geen kurk tevinden was die het deed remmen

even na gevraagd en mischien is het bij my gewoon fout gegaan en dat ik daardoor zo heftig leeg liep ,
    die ene kramp dag was dus al een voor zetje ,
    maar ja 2 dagen ongi geweest nu weer opgedroogd

echt vreemd alleen zaterdag en zondag en gisteren was het al weer over

groetjes

20. kelly26

kelly26 Actief lid

28 jul 2006
    166
    0
    0
    gelderland
    he mensen

hier nog een die in de race zit, heb al getest maar nega test dit weekend nog een keer als het dan nog nodig is

kus

Deel Deze Pagina