Ik heb vanochtend getest maar was negatief Ik ga het nu gewoon afwachten zal wel ongesteld worden, als ik maandag nog niet ongie ben ga ik testen, is die negatief dan bel ik de huisarts.
Wat lief dank je wel! Laten we het hopen ik ga het weekend nog een keer testen mocht ik niet ongesteld zijn geworden. Ik hou jullie op de hoogte
Dank je wel lief van jullie Ben nog steeds niet ongesteld, en het zeurderige gevoel in mijn onderrug en buik zijn nog niet over, heb dit nog nooit zo lang gehad, wel vaag hoor.
Jep, ik ook nog steeds "spierpijn" in me buik, echt krampen zijn het niet meer vind ik zelf...en nog steeds niet ongesteld.. pfff...hihi.. spannend!
ik heb ook van die krampen, net alsof ik ongi moet worden. voel me vandaag ook helemaal niet lekker. eerst vanmorgen pijn in mijn linker zij en nu pijn onderin mijn buik, geen ongilkrampen.
en ja... vanmorgen een tweede positieve test... ik ben zwanger en ik die er bijna van overtuigd was dat die ongi-pijn gewoon aangaf dat ik ongesteld zou worden... ik hoop dat ik hiermee wat hoop kan geven aan diegene die nog eventjes moeten afwachten... het kan dus
Oh wat super Nessa ! Gefeliciteerd Oefff ik moet weer ff eten, het is "alweer" 2 uur geleden :scratch: Ben er ook steeds meer van overtuigd dat ik zwanger ben.
Wat goed Nessa, van harte gefeliciteerd! Ik heb gister even gekeken in een boekje wat ik bijhield tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter, toen had ik pas een positieve test met 6 weken en 2 dagen zwangerschap en een heel licht streepje, nou ja het is gewoon afwachten.
Nessa Gefeliciteeerrddd!!!! Er is nog hoop voor mij! Ik heb nu minder last van spierpijn of krampjes in me buik.. en nog steeds niet ongesteld!! We proberen nog geduldig te wachten met testen tot zaterdag! IIIIIEEEEEEHHH!!
Hey friemeltje Ik heb ongeveer de zelfde symtonen als jij en ik ben 6 dagen overtijd. En ongeveer al bijna 2 weken die kramp en soort spierpijn. Ben heel benieuw, wacht nog even af tot maandag, als ik dan toch weer nega test dan maar ff naar huisarts gr hielkje
Hey hielkje36! Ook ik ben heel benieuwd en hoewel ik vandaag overdag weinig last had, merk ik... dat ik nu weer een beetje meer "spierpijn" heb! Wij hebben besloten om zondagochtend te gaan testen!! Spannennnnnddd!!!!!
ik weet niet wat het is maar ik heb hele lichte bruine afscheiding normaal was ik allang zwaar ongesteld geweest inprinciepe alleen met afvegen het komt niet echt in mijn maandverband weet niet of ik nu moet wachten op mijn ongi of omdat het met een zwangerschap nodig heeft ik had dit met mijn twee kereltjes ook wel ma toch...weet het niet vind wel eng en durf niet nog s te teste de test van eergister was negatief weer of t kan heel licht streepje geweest zijn als die vorige kon vandaag officieel testen na ja hebben jullie dit ook wel s gehad ben wel erg moe en misselijk met vlagen en tepels doen ook nog erg zeer in elk geval gevoelig danm...hoop zo ik wel zwanger ben moet dinsdag naar de huisarts zo vreemd allemaal
Hey friemeltje Veel succes met testen zondag Ik duim voor je. Ik wacht tot na het weekend. Groetjes hielkje
he friemeltje veel succes mijn vage lichtbruine afscheiding is nu gestopt ik moet dinsdag naar de huisarts