Okey even over die menstruatie krampen !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovely21, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ik heb net al deze berichten gelezen en nu begin ik toch een beetje hoop te krijgen. Ik heb al sinds vrijdag het gevoel ongi te worden terwijl dat veel te vroeg is..zou nog 4 dagen moeten duren.
    Ik vind het zooooo spannend want ik denk echt iedere keer als ik naar de toilet ga en nou ga ik balen en dan zie ik niets ;)
    Zou het dan toch zo zijn.........

2. sonja24

sonja24 Lid

28 mei 2006
    23
    0
    0
    werken in de zorg
    hoogeveen
    hallo! afgelopen zondag hadden de :evil: :evil: al moeten komen, maar tot nu toe nog niks. vanochtend alleen in de urine heel licht roos gehad. heb wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. zeurende pijn onder in de buik en rug. verder borsten opgezet en vaak na de wc. ben ook erg moe en heb koppijn. als het donderdag nog ni zo is ga ik ook testen. groetjes sonja

3. babymissy23

babymissy23 Actief lid

19 sep 2006
    193
    0
    0
    friesland
    nou hier was ik wer we hebben wel 4 dagen achter elkaar gevreeen sorry voor details haha maar nu zijn we er toevallig achtergekomen of ik dan dat ik mijn eisprong deze dagen ook heb gehad dat verklaarde de buikpijn dus wel wat nou hopen op deze ronde hoe zit het nu met jou rachel en jij gefeliciteerd friemeltje ;)

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Meiden ik had heel veel krampen! het begon een week voor NOD, tijdens NOD en nu nog geregeld! Bij mij was het duidelijk een zwangerschapsverschijnsel.

5. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Hoi dames,

Ik ben nu net zwanger. Erg pril allemaal. Maar ik word gek van die 'ongilijkende krampen'. Elke keer ben ik bang dat het mis gaat.

Groetjes,
    Toontje

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Daar hoef je toch niet bang voor te zijn?
    Het is juist een goed teken, je baarmoeder is in beweging, hij groeit!
    Pijn zal je lijden! :)
    Nee hoor, maar we voelen onze baarmoeder natuurlijk verder nooit, behalve als je ongesteld bent, dus daar asocieer je het een beetje mee.
    Maar er gebeurt gewoon heel veel van binnen nu.

7. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ik ben ook heel pril zwanger..en heb echt helemaal nergens last van!
    NIETS, niet misselijk, geen krampen, geen pijn in de borsten. Geen enkel teken dat ik het ook ben..maakt me ook heel onzeker!

8. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb al vanaf mn eisprong menstruatiekramp.
    gisteren ( 1 dag van mn NOD) alsof ik ongesteld was. nu nog een beetje een zeurend gevoel.
    en helemaal geen bloed te bekennen! maar test was negatief. Ik heb wel gevoelige tepels maar verder ook niet..
    wat denken jullie?

9. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ik heb ook zwaar het gevoel dat ik ongi ga worden. Sinds maandag al. Heb woensdagmiddag getest en helaas dat was negatief. Ik voel me zooooo ongi maar dan zonder bloed. Snap er ook niets van. Ik heb ook elke dag s'ochtends afscheiding..

10. Mama Anke

Mama Anke Lid

3 okt 2006
    26
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde, maar probeer er maar gewoon op te vertrouwen dat het goed zit. Ik heb ook al een paar dagen af en toe heel licht bloedverlies, maar ik las ergens dat 1 op de 3 vrouwen daar last van heeft. Hopelijk gaat het snel over, want het maakt me toch elke keer weer onzeker.

Groetjes van Anke

11. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    hey meiden

nou ik zit nu ook een paar dagen voor mn nod

heb al een week last van vermoeidheid
    hele gevoelige borsten aan de buitenkant
    bij vlagen misselijk
    veel plassen
    en ja die krampen

heb na mn miskraam altijd 3 dagen voor mn nod bruinverlies maar dat is er ook nog niet!

zou het dan eindelijk weer raak zijn?

ik hoop het zo maar durf eigenlijk niet
    omdat ik zo bang ben weer teleurgesteld te worden

wat denken jullie?

groetjes jane

12. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

hier ook 1 die al bijna 7 dagen zit met krampen net alsof me duvels eraan komen, maar tot op heden niks alleen pijnlijke krampen.

ik hooop zo dat ik zwanger ben.

groetjes annegie

13. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    nou die krampjes en symptomen waren een goed teken

ik ben ZWANGER!

groetjes jane

14. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    gefeliciteerd jane

geniet ervan

groetjes annegie

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik zit nu op dag 7 na mn eisprong, dus ik moet eigenlijk nog 1 weekje wachten..pfff..zo moeilijk is dat!
    Voel veel dingetjes: lage rugpijn, ongi gevoel, pijnlike, gevoelige en donker geworden tepels (tepels staan ook heel de tijd in koud stand)
    Ook heb ik veel krampjes bij mn liezen/schaamstreek...ik kan ze eigenlijk het beste vergelijken met soort van bandenpijn...
    paar keer hoofdpijn gehad, vandaag voelde ik me voor het eerst beetje misselijk/duizelig.

Ik moet nog weekje wachten eigenlij tot mn NOD..pff...duurt zo lang!

Liefs

Syl

16. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    ik had afgelopen maandag, dinsdag en woensdag ook lage rugpijn alsof ik ongesteld moest worden...
    Dinsdag, woensdag en donderdag een beetje bruinverlies (heel klein streepje, donderdag wat meer) en nu helemaal niets meer.

Echt raar. Ik hoop dat ik me straks aan kan sluiten bij Jane!

Groetjes
    Maris

17. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Hey maris,

Waarom test je dan niet, dan heb je in ieder geval zekerheid!
    Laat het ons wel even weten he ;)

Succes!

18. apoua

apoua Lid

10 okt 2006
    50
    0
    0
    Den Haag
    Enne jane GEFELICITEERD!
    Geniet ervan!

19. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    ik heb vrijdag al getest, maar negatief... nou ja er was wel een heel wazig streepje maar volgens de bijsluiter moeten de strepen even duidelijk zijn als je zwanger bent... (ik heb testen van Romed, van internet)
    :(

als het zo blijft test ik a.s vrijdag weer, want wie weet was dan het bruinverlies van deze week een teken van innesteling en heb ik dus mijn cyclustijd verkeer in mijn banner staan!

zou wel super zijn, maar goed, niet de huid verkopen voor de beer geschoten is, niet te vroeg juichen, etc etc...
    :(

Maris

20. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    huh ik heb nooit gehoord dat er bij een zwangerschapstest een evenduidelijk streepje moet zijn. ik weet wel dat dat wel zo moet zijn met ovulatietesten.

anders maar even een test doen van een ander merk.
    ik zal voor je duimen.

liefs san.

Deel Deze Pagina