Okey even over die menstruatie krampen !

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lovely21, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Vandaag had ik weer wat minder ongi krampjes, gisteravond had ik er dus best veel!
    Nu voel ik ze af en toe...
    maar het witverlies wat ik heb is echt niet normaal zo veel! Is echt melkachtig wit..niet slijmerig ofzo en ook bijna reukloos..Zoveel heb ik nog nooit gehad..!Toen ik zwanger was had ik ook vlak na mn ei veel wittige afscheiding maar niet eens zo veel als nu..
    Ben ook erg misselijk geworden net na het avondeten...bleh! Nu is het weer weg aan het trekken gelukkig..
    Mn tepels zijn ook vanaf vandaag gevoeliger geworden en beetje pijnlijk en mn borsten zijn voller en zachter..
    ben zo benieuwd...

Ikke, voor jou nog maar 2 dagen!

Liefs

Syl

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja gelukkig wel 2 daagjes maar die duren lang hoor hihihi
    Hier totaal geen witvlees meer, normaal altijd tot mn nod witvlies ja ja ja
    ik snap niks van mn lichaam op dit moment zelfs niet na een jaar
    Dit heb ik eigelijk nog nooit gehad
    Misschien is het wel weer wat nieuws, durf er eigelijk niet meer vanuit te gaan is al een jaar hopeloos

3. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hai

ik heb ongeveer ook die symptonen die jullie hebben
    ik ben af en op misselijk
    me buik is vrij soepel en opgezwollen terwijl normaal altijd hard voor nod
    verstrooid
    moodswings niet normaal zelfs me hubbie irriteerde me terwijl hij alleen maar naast me zat
    en lichte ongi krampjes niet benoemenswaardig
    en ik heb pukkells niet normaal heb ik normaal nooit voor of tijdens nod
    de hoop is groot hier maar de angst voor teleurstelling nog groter

4. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Heb nu weer best veel ongi krampen....wat voor mij dus wel goed teken is....vorige keren had ik dit ook alleen toen ik zwanger bleek te zijn..
    Dus vind het steeds spannender..ook nog andere symtomen zoals moe en misselijk maar kan ook komen doordat ik vanochtend al om 6.30uur mn bed uit moest...?
    Ook af en toe pijnlijke tepels...niet de hele tijd..

S avonds een hele rommelende buik (vanaf eergisteren heb ik dat)

Liefs

Syl

5. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Had ik ook , ik was er vrijdags van overtuigd dat mijn menstruatie naderde maar zaterdag geen menstruatie en zondag ook niet en teste ik positief!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nou hier waren die ongi krampjes een raadsel maar de :evil: zijn toch gekomen. Jammer genoeg kan het 2 kanten opgaan!

7. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nu heb ik sinds vandaag last van ongiachtige krampjes, maar dan anders. Normaal heb ik dit nooit zo vroeg voor NOD. Ik heb dit altijd pas op de dag dat ik ongesteld wordt. nl. En zit nu 6 dagen voor NOD. Zou dit een goed teken kunnen zijn denken jullie?

8. Tazz

Tazz Lid

10 jan 2007
    73
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb vanaf vandaag pas kramp. Normaal als ik ongesteld zou moeten worden heb ik dat al wel een week van te voren. Ik zou vandaag ongesteld moeten worden maar buiten de kramp om lijkt er niks aan te komen.

Zou ik misschien toch zwanger zijn?

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik zelf heb wel al krampen drie dagen ongeveer maar zo ontzettend anders dan normaal veel en veel lichter
    en ik heb geen pijn in de rug zoals normaal
    de kramp die ik heb is meeer zeurderig maar niet echt pijnlijk en af en toe van die ja hoe zeg je dat plopjes

soms denk ik dat mijn darmen een plekje aan het zoeken zijn en daardoor van sslag maar ja who know's

Deel Deze Pagina