hoi dames ik heb een vraag ik heb nu al een paar dagen dat het lijkt alsof mijn rechterbeen word afgeklemd hoe zou dit komen is dit ook een verschijnsel of zit het meer in me kop
Dit heb ik een periode geleden ook heel veel gehad. Bloedonderzoeken e.d. andere oorzaken gezocht. Wat bleek? Ik was gewoon overspannen... En dat uitte zich bij mij op een lichamelijke manier Toen ikthuis kwam te zitten ging het over.
Ik wil je niet ongerust maken, maar dat heb ik gehad en toen bleek ik een cyste te hebben op mijn eierstok. Maar ik had toen ook steeds blaasontsteking door die cyste. Als je het blijft houden zou ik toch even naar de dokter gaan. Overigens is een cyste gewoon te verwijderen en kun je er ook nog wel kindjes door krijgen.. Liefs, Angel
Ik wil je niet ongerust maken, maar dat heb ik gehad en toen bleek ik een cyste te hebben op mijn eierstok. Maar ik had toen ook steeds blaasontsteking door die cyste. Als je het blijft houden zou ik toch even naar de dokter gaan. Overigens is een cyste gewoon te verwijderen en kun je er ook nog wel kindjes door krijgen.. Liefs, Angel
Ik had daar last van toen ik zwanger was en ook in mijn rechter boven been, in de liesstreek zeg maar! Ik kreeg zo steekje iedere keer en ook het gevoel dat er iets werd afgeknepen. Hiervoor ben ik bij de huisarts geweest en die zei dat ik het rustiger aan moest doen, terwijl ik nog geeneens 20 weken zwanger was! Dus misschien moet jij het ook wat rustiger aan doen, ookal ben je niet zwanger, het kan er allemaal mee te maken hebben.
dank je @patricia240477 jij was dus zwanger toen je het had ik moet zeggen dat ik het nu al twee dagen niet meer heb ik hoop dat het bij mij ook goed nieuws betekend heb morgen nod dus ik hoop dat ze wegblijven qua gevoel zeg ik ja het zit nu goed het is ok maar me verstand zit me nog een beetje dwars hhahahah ik denk dat dat voor vele heel bekend is
Ik heb er tijdens mn zwangerschap ook af en aan last van. Bij mij begint het in mn lies en straalt uit naar mn bovenbeen. Het blijkt bij mij uit mn rug te komen. Ik heb nu fysio en nu heb ik het bijna niet meer. Ik had dit trouwens ook kunnen krijgen als ik niet zwanger was geweest dus het is niet echt een symptoom.
ik had die krampen/steken alleen toen ik zwanger was en daarna niet meer! Zo had ik weken er geen last van en ineens een paar dagen achter elkaar en dan niet van die kleine steekjes nee messcherpe steken! Ik moet wel zeggen dat ik ze ook voordat ik zwanger was had, maar wel minder en het was vlak voor dat ik een test had gedaan! Kort daarna was ik zwanger, dus je weeeeeeeeeeeeeet maar noooit!