okselhaar stopt groeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door akaper, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vraagje, ik ben 30-7 bevallen en de laatste paar weken van de zwangerschap viel het me al op op de benen maar nu ook me okselhaar.. dat groeit niet meer... had het zondag geschoren en toen zat er al haast niks, en vanmorgen voelde ik weer en toen zat er nog geen een stoppeltje!! Lekker op zich maar ik vind het raar...

Iemand ook ervaring hiermee??

2. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Geen ervaring mee. Ik heb juist het tegenovergestelde.
    Ben in oktober bevallen en bij mij gaat de beharing opeens onwijs snel. Als ik mijn benen heb geschoren voel ik na een paar uur alweer stoppels :(

3. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zie je topic en denk alleen maar...... Dat is fijn!
    Vreemd is het wel, maar hormonaal gebeurder zo veel! wellicht dat dit tijdelijk is. Hier geen ervaring mee.

4. Wam

Wam Actief lid

28 dec 2012
    259
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa hier ook! 3-7 bevallen... Bij mijn eerste dochter ook gehad, uiteindelijk is het wel weer normaal gaan groeien. Denk dat bij mij een kwart wel groeit en de rest niet, heel raar. Hou het maar op iets hormonaals.

5. Slaapkop

Slaapkop Actief lid

25 aug 2014
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was dat ook maar bij mij :) ben al die ongewenste haartjes zat,wat groeien ze snel zeg.
    Maar mijn hoofdhaar lijkt juist niet te groeien.. Agjaa
    Zit er dus aan te denken om ipl behandelingen te doen voor onder mijn oksels.

6. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Oh wat fijn! Hier groeit het 3x zo hard:(

7. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Ja had ik ook! Tijdens zwangerschap al. Pas paar maanden na bevalling groeide het weer zoals normaal.

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hier ook! Mijn zoontje is nu 2 maanden, en sinds een week heb ik veel minder haargroei! Voorheen was het 's ochtends scheren en 's avonds al weer stoppels hebben. Nu na 3 dagen pas. :D

Had het ook een periode in de zwangerschap.

Liefs,

9. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hier altijd al minimale haargroei maar tijdens de zwangerschap en de maanden na de bevalling kon hoefde ik Max eens in de twee weken te scheren. En dat was dan zelfs meer nog voor mijn gevoel erbij als noodzaak. Heerlijk toch?

10. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, had ik ook! Met name de eerste maanden na de bevalling. Nu is het weer normaal.

11. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh 'gelukkig' komt het vaker voor... heb zondag geschoren, toen zat er ook al niet veel, en vanmorgen nou mischien een paar hele kleine lichte haartjes... vind het wel vreemd maar goed het zal werl aan de hormonen liggen...
    Bij me zoontje had ik het met me hoofdhaar, toen was hij al een maand of 4 ofzo denk ik, was ik me krullen nagenoeg kwijt!! kwamen na een tijd wel weer terug.. ben benieuwd of dat nu ook weer gaat gebeuren...

Vreemde dingen met die hormonale schommelingen...

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook! dochter is nu 1 jaar en ik scheerde mijn benen en oksels altijd onder de douche met een mes, nu altijd met apparaat omdat mes er niet eens doorheen komt:$:x Dacht 1e keer dat het mesje bot was, nieuwe erop, nog geen haar verwijderd! Nou ja, dan maar wat vaker met de "grasmaaier":D Straks is het weer winter, hoeft het niet meer zo vaak;)

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m'n hele zwangerschap m'n benen niet hoeven scheren omdat het haar gewoonweg niet groeide. Nu nog steeds niet eigenlijk...

Deel Deze Pagina