Okt '12 MA, ik wil zo graag weer zwanger zijn!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamer2012, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. logo

logo Niet meer actief

Hallo dames,

Ik wil even zeggen dat het super fijn is om met jullie te kletsen!

Ik ga proberen op alle vragen te reageren.

MaDe ik ben benieuwd naar de poli. Mogelijk is het net zo'n poli als bij ons in het zkh maar dan heet het jonge zwangerschappen. Het is erg fijn om direct terecht te kunnen bij een gyn zonder eerst naar een huisarts te moeten. Ik ben al zo vaak geweest en ga binnenkort weer even bellen.Wat jij beschrijft over jezelf de schuld geven herken ik wel. Je doet er alles aan om alles goed te laten verlopen.
    Ik denk dat je goed bezig bent, maar probeer wel van alles te kunnen genieten! Zelf ben ik dat een tijd lang kwijt geweest ik was echt depressief. Het goed van je dat je voor jezelf bent opgekomen. Hou vol! Je kan het! :)

Dreamer ik heb dat ook hoor. Steeds bedenk ik iets nieuws wat ik zou kunnen hebben. Maar al snel denk ik mijn cyclus is oké, ik heb een eisprong, ben 3 x zwanger geweest, wel 2 miskramen maar Daan* is wel blijven plakken, etc.
    Eigenlijk maak ik mezelf gek.
    Wel heeft de gyn gezegd dat het mogelijk endometriose kan zijn maar dat hij dit niet helemaal vindt passen. Heb wel buikpijn maar verder bij een echo en lichamelijk onderzoek (voelen in de vagina = sorry :)) kan hij niets vinden. Dus geen reden voor verder onderzoek.
    MaDe we hebben veel onderzoeken gehad maar dat komt ook door Daan* en door miskramen. Soms weet ik het allemaal niet eens meer. Ik hoop ooit dat ze kunnen vertellen wat Daan* heeft gehad...

Ik herken wel dat mensen naar mijn buik kijken, ze vragen het niet maar je ziet ze kijken. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik met Daan* echt super dik was. Haha. Met 8 weken kon mijn broek niet dicht.
    Met 20 weken dacht iemand dat ik hoog zwanger was. Best grappig!
    Maar even terug naar de vraag: ik vind het best vervelend dat mensen kijken. Ik heb liever dat ze vragen of er nog uitslagen zijn of iets anders vragen. Al is het wel soms pijnlijk.
    Ik denk dat er veel stress bij zit en dat dat een reden kan zijn. Alleen bij mijn miskramen had ik ook stress en toen ben ik wel zwanger geworden. Eigenlijk weet ik het niet zo goed.

MaDe jij schrijft dat je het vrij snel vertelt. Ik doe dat ook denk ik. Zeker aan een aantal mensen. Het moet ook wel want ik moet vrij snel en vaak naar het zkh als ik eenmaal zwanger ben.
    Mogen jullie dat ook?

Bij ons is er geen verklaring dat het allemaal zo lang duurt. Alles is goed. De artsen zijn nog steeds positief. IVF mogen we nog niet omdat onze zwangerschapskans te groot is.
    Bij wie van jullie heeft de gyn ook een percentage gezegd?

Adria ik hoop dat je weer beter bent. En anders beterschap!

Wat een zwaar werk heb jij Dreamer! Zeker als er vrouwen zijn die zo snel zwanger zijn.
    Ik werk met mensen met een meervoudige beperking, verstandelijke beperking, autisten, etc. Super interessant maar ook erg confronterend. Zeker als je een kindje voor je ziet met heel veel afwijkingen. Ik moet dan gelijk aan Daan* denken en dat is wel zwaar.
    Soms merk ik dat ik nu anders in mijn werk sta dan voor de geboorte van Daan*.

Trouwens balen dat je ongi ben geworden Dreamer! Maar weer op naar de volgende maand.

Sorry dames het is een heel verhaal geworden.

Fijn weekend

X

2. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Ik vind ook dat we een fijn clubje hebben!

Ik hoop met je mee voor een goede echo Dreamer! Heb je vaak van die controle-echo's bij de gyn? Ik heb er maar eentje gehad toen, 6 weken na de afbreking.

De gyn heeft bij ons geen percentage genoemd, omdat wij natuurlijk met het zwanger worden en daarnaast ook met het feit van mijn bijzondere dna-patroon zitten. Ik weet wel dat ALS we zwanger zijn, het ongeveer 50-50 is of het goed zit of niet. En dan vrij snel naar het ziekenhuis inderdaad. Met 8 weken een hele uitgebreide echo om te kijken hoe het zit. Maar het percentrage om zwanger te kunnen worden, is bij ons niet onderzocht.

Lijkt me wel lastig Logo dat ze niet weten wat Daan* had. Is het daardoor ook moeilijker om het af te sluiten? En dan is het helemaal stom dat jullie geen keuze hebben voor IVF ook nog eens :x Wanneer kom je dan uberhaupt in aanmerking vraag ik me af?

Ik werk veel met kinderen van basisschool leefijd. Als ze vastlopen op school komen ze bij ons, dan doen wij onderzoek naar bijvoorbeeld dyslexie adhd autisme e.d.
    Dus ook veel met kinderen, maar niet met zwangerschappen opzich. Dat lijkt me inderdaad heel zwaar om te moeten zien soms :(

Logo bedankt voor je woorden! Ook jij niet opgeven he! Als de artsen geen aanleiding zien om verder onderzoek naar endo te doen, dan zal het dat ook niet zijn toch! Gewoon een vinger aan de pols houden en blijven genieten inderdaad! Ik probeer dat ook zo veel mogelijk te doen. Binnenkort lekker een weekendje weg :D

Adria voel jij je al wat beter?

Liefs!

3. logo

logo Niet meer actief

Hallo,

Had geen tijd om eerder te reageren. Nu lukt het even...

Op zich is het nu niet moeilijker om af te sluiten. Natuurlijk wil ik het eigenlijk graag weten maar dat is niet zo. Zelf heb ik het idee dat het niet erfelijk is. Dit is niet op iets wetenschappelijks gebaseerd maar op mijn gevoel.
    Tijdens mijn zwangerschap voelde ik ook dat er iets mis was en ik merk dat ik veel op mijn gevoel af ga.

Bij ons is de zwangerschapskans 40% en de kans om met behandeling zwanger te worden ligt iets onder de 30%. Dat is de reden dat ze nog niet gaan behandelen.
    Het is gewoon afwachten.

Het lijkt me wel lastig dat je weet dat er een grote kans is dat het fout gaat. Hoe ga je daarmee om?

Hoe gaat het met de andre dames?

4. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hai!

Hier de kleine meid ziek. Alweer. Pfff wat heerst er toch veel de latste tijd! Nu een keelontsteking en een kinderziekte. Erg slechte nacht achter de rug vannacht zo zielig. En ze wil wel slapen en eten maar dat doet natuurlijk zeer. Het is al een sprietje en je kunt dr ribbetjes tellen nu....

Nog 7 dagen tot mijn NOD... Vind t wel erg spannend! Al denk ik dat ik wel weer ongi ga worden.... Maandag naar de gyn en dan is ook mijn NOD. Opzich jammer want had graag gezien of de opbouw van mn baarmoederslijmvlies goed is.

Verder druk op t werk. En verlang zo naar de lentezon! Gisteren was t al heerlijk!

5. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Even snel een berichtje vanaf het werk.
    Logo: ik probeer maar gewoon te bedenken dat het OF goed, OF fout gaat. Zwart-wit denken dus :) Uiteindelijk komt het daar bij alle zwangerschappen op neer. Ik probeer niet teveel in percentages te denken. Want voor mijn gevoel heb je daar voor jezelf niks aan, enkel wanneer je wil gaan vergelijken met anderen.. Hoop dat ik het een beetje duidelijk omschreven heb zo.
    Goed dat jij op je gevoel af kan gaan! Ik ben dat gevoel een beetje kwijt volgens mij. Hoewel ik achteraf wel besefte dat ik nog helemaal niks voor mezelf of de baby had gekocht, terwijl ik daar normaal veeeels te snel mee ben ;)

Dreamer: beterschap met je meisje! Vervelend dat ze zo ziek is!
    Hoe is het verder? Jammer inderdaad dat je bij de gyn niet kan zien of het baarmoederslijmvlies goed opbouwt! Heb je een controleafspraak dan?

Adria: hoe is het met jou? Ondertussen al wat beter??

En: Laat de lentezon maar komen!!! :D

6. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    He meiden

Made percentages zeggen mij ook niks meer. Ik heb nu te vaak bij het kleine clubje met pech gezeten....

Dank je wel! Vannacht beter geslapen gelukkig :). En weer een vrolijk meisje vandaag.
    Ik heb idd een controle omdat ik wat klachten heb en me heel erg onrustig voel. Dus ik ben benieuwd.

Vandaag was ik met mijn oma in het ZH zij moest bloed prikken. Overal doken de zwangere vrouwen op.... Jee wat steekt dat toch! Ik kan mn ogen er dan niet vanaf houden. Besef me dan weer zo goed dat ik anders nog maar 6/7 weekje had gemoeten en nu een hele mooie buik had gehad! Bah bah :(.

X

7. logo

logo Niet meer actief

Vervelend dat je kindje ziek was Dreamer. Gelukkig gaat het beter.

O al die zwangeren! Zo frustrerend. Ik moet dit weekend uiteten met een groep waar kleine kinderen bij zijn (zelfde tijd geboren als Daan* en nog een jonger kindje) en ook een baby van een paar weken oud. Zie hier zo tegenop...

Ik ga niet echt op de percentages af, maar dat is de reden dat de gyn niets doet. :( het percentage is te hoog.

Ik heb ook steeds uitgesteld om spullen te kopen. Dat was zo met kleding, maar na de eerste echo paste ik niet meer in mijn normale kleding dus ik moest wel. Ook de rest heb ik uitgesteld, maar op een bepaald moment moest ik de babykamer gaan bestellen. De rest kon ik nog redelijk voor me uit schuiven. Wel krijg je van allerlei mensen cadeautjes en spullen.
    Dat was ook best lastig.

Ga even relaxen ben zo moe.

X

8. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Een drukke week is het! Dus weinig tijd om te reageren, sorry :)

Zwangere vrouwen.. ja dat vind ik ook heel moeiljk.
    Zeker nu de uitgerekende datum heeel erg dichtbij komt (lees 17 april). Een oude studie vriendin van mij is nu 8 maanden zwanger en dat vind ik ook erg lastig. Ik wil haar aan de ene kant niet kwetsen door haar te ontlopen, maar aan de andere kant doe ik het toch omdat ik het zelf emotioneel erg zwaar heb om haar dikke buik te zien. Ik heb haar alleen gezien toen ze 15 weken was en toen ik net ons kindje heb moeten afgeven. Daar ben ik weken verdrietig van geweest. Pfff... Ben blij dat jullie dat ook hebben!

Even iets heel anders: ik had laatst tijdens het vrijen een felle steek bij mij linkereierstok. Dit duurde maar even, maar bleef daarna wel doorzeuren. Heeft een van jullie daar ervaring mee of ideeen over? :(

En laat de lentezon maar komen dit weekend!!! :D

Liefs

9. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hoi MaDe

Kun je er met die vriendin niet eerlijk over praten? Toen ik Taro* verloor heb ik dat ook gehad met een vriendin en we hebben er samen over gepraat en om gehuild. Kan enorm goed zijn voor je vriendschap! Zonde als het misgaat toch...?

Steken links en rechts herken ik wel. Niet tijdens de sex maar soms als ik me uitrek, nies of een verkeerde bewegin maak. Alsof er een mes in wordt gezet zeg maar....

Woensdag een goed gesprek met mijn man gehad. Hij zegt dat ik moet proberen de controle los te laten. Gewoon lekker vrijen en maar zien. Niet alles tellen, in de gaten houden, vrijen wanneer het moet want hij zegt dat we dan echt niet zwanger worden. En dat klopt ook wel.... De zin in sex is bij mij zo goed als weg terwijl ik er echt wel van hou normaal gesproken. Door alle spanning is het allemaal niet leuk meer en alleen maar stress en tranen.
    Dus ik neem het me wel voor....

Zit nu op dag 25 dus de dagen aftellen. Ik denk dat ik ongi wordt gezien mijn puistjes, afscheiding en lichte zeurende buikpijn.
    Volgende maand was ik uitgerekend dus wie weet krijgen we dan een mooi cadeautje?

Fijn weekend!
    X D

10. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi dames,

Ik ben er weer! een verschrikkelijke buikgriep gehad en een paar dagen niet kunnen eten en drinken. Wel goed voor de lijn :D maar helaas heb ik nog geen eetlust. Ik moet zeggen dat de bescuitjes en de slappe thee zo langzamerhand mijn neus uit komen:).

Hoe gaat het verder met jullie? Dreamer ik snap wat je bedoelt hoor, seks plannen is echt een killer.Hoe is het met je dochtertje? Vriendlief wilt dolgraag dat ik begin met ovutesten, heeft al zijn hoop daarop gevestigd. Door mijn buikgriep had ik er even geen zin in maar ik ga morgenochtend beginnen. mijn cyclus wordt weer korter (voor de miskraam om de 27 dagen netjes op tijd). Volgens mij gaat het weer terug naar de 27 dagen. Ik zit nu op 30, gezien de laatste drie maanden zit ik deze maand misschien op de de 28 dagen.

Ik wordt ook omringd (letterlijk) door zwangere vrouwen. Op mijn werk drie en mijn zus ook. We waren vorig jaar samen zwanger en we kregen tegelijk een miskraam:(. We waren beiden uitgerekend in juni. Nu is ze weer zwanger, ik ben heel blij voor haar maar het drukt wel mijn neus op de feiten (nog niet zwanger). Het blijft moeilijk.

Logo, geen ervaring met steekjes bij mijn eierstok maar ik hoop dat het een positief teken is!

Liefs;)

11. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Nou Adria dat lijkt me zeker moeilijk van je zus!
    Ik heb ook een soort wedstrijd gevoel.... Als ik maar eerder ben als die en die.... Belachelijk natuurlijk maarja.
    En wat naar zon buikgriep! Daar kun je nog lang zwak van zijn... Tijd voor de echte lente he!?

Ze is gelukkig wel weer aan het opknappen! Eet en slaapt weer beter en weer lekker vrolijk! Lief dat je het vraagt.

Nee sex plannen is idd niet goed. Ik ben dan ook kurkdroog en denk alleen maar: " zijn we al klaar?" En dat ken ik echt helemaal niet van mezelf!

Nog leuke weekendplannen? Wij krijgen visite, lekker genieten van hopelijk de zon en maar weer eens proberen lekker ontspannen te sexen ;).

Xx

12. logo

logo Niet meer actief

Hallo dames,

Hier even een vroeg berichtje. Ik heb vannacht zo slecht geslapen :(

Adria wat goed dat je weer beter bent!

MaDe jij vroeg of we wel eens zo'n steek hebben gevoeld. Ik heb voel wel tijdens mijn eisprong of de dagen daarom heen een stekend, irriterend, vol gevoel. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen. Daarnaast heb ik regelmatig heftige steken in mijn buik, maar het is onbekend wat dat is.
    Zou het je eisprong geweest kunnen zijn?

Het plannen van seks is verschrikkelijk maar het geeft mij ook vertrouwen. Als ik het niet plan en geen ovu testen doe word ik gespannen. Bang om het te missen. Wel probeer ik er wel wat beter mee om te gaan, iets minder gefocust. Maar dat is best lastig.

Al die zwangeren en baby's... Pffff soms ben ik dat zo zat!
    Het is helemaal vervelend als er een goede vriendin zwanger is of familie. Gelukkig is dat bij mij nu even niet. Maar ik verwacht het binnenkort wel. En dan moet ik de confrontatie aan. :(

Afgelopen week kwam in eens een collega met zijn baby langs. Ik wist het niet en dan vind ik het dubbel confronterend. Ik ben er ook niet naar toe gegaan. Wat ook niet fijn voelt, dus heb ik het de volgende dag maar uitgelegd. Ik werk er nog niet zo lang dus dat was best lastig. Stond ik daar met tranen in mijn ogen, maar gelukkig nam hij het super goed op en vroeg hij door en vond het gelukkig logisch dat ik niet langs kwam.

Even een vraagje. Wat denken jullie ervan om zo'n besloten club te maken? Ik weet niet hoe dat gaat hoor, maar ik merk dat ik hier niet alles opschrijf omdat het open is.

Ik ga nog maar even proberen te slapen....

Fijn weekend!
    X

13. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dag dames!

Ik zal even proberen op alles wat er gezegd is te reageren, hoop dat het lukt!

Gelukkig is iedereen weer beter! Jij hebt in elk geval vast een goede start gemaakt om in je bikini-modus te komen Adria :D;)

Praten met die vriendin die zwanger is, dat doe ik ook wel! Ze weet hoe ik erin sta en hoe het voor mij is. Aan de andere kant weet ik ook dondersgoed dat de situatie voor haar ook niet leuk is. We proberen de communicatie open te houden, gelukkig. Maar haar echt zien, dat vind ik wel heel erg moeilijk.

Ik zou het inderdaad ook verschrikkelijk emotioneel vinden wanneer mijn kleine zusje eerder een kindje zou krijgen dan ik. Niet omdat ik het haar niet gun, in tegendeel! Maar wel omdat het bij mij dan alles weer extra levendig zou oprakelen, dus ik leef met je mee Adria!

En dat wedstrijdgevoel Dreamer, dat heb ik ook zo erg! Ik haat dat, maar ik kan er niks aan doen :(

Het plannen van sex is inderdaad van twee kanten te bekijken: het geeft je een zeker gevoel van veiligheid, omdat je geen 'gemiste' kansen hebt, maar aan de andere kant is het dan een soort verplichting en haalt het de spontaniteit weg. Ik merk dat het bij ons ook een gewoonte aan het worden is om de dag te klussen, maar dat zorgt er wegens mijn onregelmatige cyclus wel voor dat ik inderdaad niet het gevoel heb een kans te laten schieten. Maar echt zin heb ik niet altijd inderdaad, precies wat jij ook zegt Dreamer!

Die felle steek in mijn eierstok zou inderdaad wel mijn eisprong kunnen zijn. Heb ook een vol gevoel gehad daaromheen, beetje alsof er een ballon onderin je buik zit. Maar nu heb ik dat niet meer. Ik heb echter nog nooit mijn eisprong gevoeld, dus hoop van harte dat dat het was! Dan weet ik in elk geval dat het allemaal werkt ;) Helaas gisteren niet kunnen klussen, maar op die dag van die steek wel, dus hoop dat het genoeg is..
    Ik heb nu sinds twee dagen wel gevoelige tepels, doet echt een beetje pijn als ik erin knijp. Dat geeft een mens hoop, want dat had ik voor mijn zwangerschap ook. Evenals spierpijn in de benen. Nouja, we zullen het moeten afwachten!! Ik ben wel begonnen met tempen (geen idee op welke cyclusdag, het moet eigenlijk vanaf je eerste menstruatie dag), maar het begin is in elk geval gemaakt zullen we maar zeggen.

Logo, ik vind het prima een besloten clubje te maken. Dit forum is er juist voor bedoeld dat je alles kan delen, dus het zou jammer voor je zijn als dat niet lukt toch? Ik weet alleen niet hoe de rest hierover denkt en of iemand weet hoe een besloten clubje in zijn werk gaat?
    Ik wist uberhaupt niet dat dit kon :)

Dit weekend: in de zon lopen, in de zon zitten, in de zon zomerbanden op de auto zetten en mijn nieuwe zonnebril op sterkte uitproberen :)
    Jullie?

Liefs!

14. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Hoi meiden

Hoe is het?
    MaDe heb je nog steeds klachtenzoals zere tepels? Ik duim voor je!

Iedereen lekker aan het genieten van de zachte temperaturen? Ik wel hoor :)

Gisteren inwendig onderzoek en echo gehad. Alles was goed! Eierstokken en BM. Er was ook duidelijk te zien dat er een eisprong was geweest. Dus dat is ook fijn! Gisteren zat ik op dag 28 (mijn NOD) maar ben niet ongesteld geworden. Daardoor was mijn baarmoederslijmvlies goed te meten, 7 mm. Dit moet het minimaal zijn voor een goede innesteling dus ook prima! Ik ben weer een zorg kwijt :).

Nu afwachten, 1 dag overtijd. Ik ben in januari ook op dag 29 ongi geworden dus ga nog nergens vanuit. Ben wel erg gespannend. Vannacht gedroomd over een positieve test en zere borsten. Helaas in real life geen tekenen die duiden of een zwangerschap en wel een zeurende buik dus vrees ervoor.....

Durf niet te testen, bang voor een extra teleurstelling.

Fijne dag! Ik ben lekker vrij en ga high tea-en met mn moeder. Manlief is thuis voor mn meisje dus even tijd voor mezelf vandaag!

Liefs D

15. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hey Dames,

even tussendoor op het werk snuffelen op het forum. Dreamer ik ben erg blij dat alles goed was bij de echo, en een eisprong gehad:D. Hopelijk is het raak of heel snel raak. MaDe hoe gaat het met de klachten?

Bij mij geen grote bijzonderheden. Nu twee dagen aan het ovutesten met clearblue digitaal, nog geen :) gezien. Ik doe het meteen in de ochtend dan ben ik er vanaf. Als het deze maand niet raak ik probeer ik een andere ovutest, clearblue is toch prijzig. Maar ik hou ook van het gemak, geen tuurtestjes en gewoon in de ochtend te gebruiken. Deze maand zal ik wel twee of drie keer testen op de dag dat ik de smiley krijg, heb ik de laatste keer niet gedaan. Wel de dag erna en toen had ik geen smiley meer. Ik wil gewoon weten of ik een korte piek heb, misschien krijg is zelfs mijn eisprong meteen na de piek en niet binnen 24-48 uur.

Nou dames ik ga weer verder en kom vanavond nog even langs;)

16. logo

logo Niet meer actief

Hallo,

Het is weer even geleden dat ik gereageerd heb. Heb het zo druk gehad.

MaDe je beschreef precies wat ik soms voel, maar ik kon het niet uitleggen.
    Je schreef: Die felle steek in mijn eierstok zou inderdaad wel mijn eisprong kunnen zijn. Heb ook een vol gevoel gehad daaromheen, beetje alsof er een ballon onderin je buik zit.
    Dit heb ik iedere maand!

Dreamer wat fijn dat de echo goed is.

Wat een gedoe als je zo vaak moet testen :(
    Gelukkig heb ik dat niet, anders wordt het inderdaad erg prijzig.

Gelukkig is het weer wat lekkerder weer. Heb hier wel van genoten :)

Hier is alles wel oké, behalve dat een vriendin gisteren vertelde dat ze zwanger was. Natuurlijk super voor haar maar weer zo moeilijk voor mij. Heb het best zwaar hiermee.
    Het druk ook gelijk mijn neus op de feiten. Haar eerste zoon is een aantal maanden na Daan* geboren en nu is ze al zwanger van de tweede. En wij... Nog steeds niet zwanger (of wel maar dat weet ik nog niet).

Ik ga weer verder. Krijg zo visite.

X

17. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Meiden,

Ik schuif ook weer even aan. Lekker weertje is het zeker :D
    Mag ook wel weer een keer vinden jullie niet? Wij zijn van het weekend lekker buiten aan de slag gegaan, nieuwe lampjes in de tuin etc. Heerlijk!

Dreamer, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen! Lijkt me inderdaad weer een hele zorg minder. Laten we hopen dat er nog meer goed nieuws volgt en dat je voorlopig even niet meer ongesteld wordt :)

Mijn klachten zijn weer zo goed als weg. Ik heb wat zitten zoeken en las ergens dat gevoelige tepels ook bij eisprong kunnen horen. Ik hoop het heel erg, want die steek (steken) en tepels zouden dan betekenen dat ik eindelijk weer een cyclus ga krijgen, hopelijk! Stom genoeg ben ik rond de tijd van mijn klachten begonnen met tempen en schommel nu zon beetje tussen 36.8 en 37.1 graden. Maar zegt natuulijk niks zonder vergelijking van eerdere dagen :) geduld...geduld. Moeilijk!
    Ik denk dat ik komende zondag maar weer een testje waag.
    Wanneer wil jij testen Dreamer? Als je uiteraard morgen nog niet ongesteld bent?
    En hoe gaat het met jou ovu-testen Adria? Die clearblue zijn inderdaad duur, maar wel heel erg duidelijk! Heb je wel eens dipsticks gebruikt (tuurtestjes?).

He bah Logo, zit je weer met dat nare gevoel...:x Niet leuk! Knuffel voor jou. Ik heb heel erg hetzelfde. Morgen zou ik uitgerekend zijn. Nu heb ik helemaal niks. Geen cyclus en geen nieuwe zwangerschap en al helemaal geen kindje voorlopig. Dus de feiten kunnen soms hard aankomen, ook in mijn geval momenteel..
    Misschien kan je visite je afleiden en kun je eventjes gezellig kletsen en lachen met elkaar.

Ik wacht nog steeds op een oproep van de gyn. Hopelijk komt die snel, zodat ik ook wat meer duidelijkheid heb net als jij Dreamer! Of als er wel wat bijzonders is, dat er ook wat aan gedaan kan worden.

Slaap lekker vanavond!

18. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Meiden ik ben ZWANGER!!! Heb vanmorgen getest en een dikke streep....
    Ik ben zo gelukkig maar ook zo bang!
    Ga wel proberen te genieten uiteraard!
    Nu 4 weken en 1 dag. Dus laat die komende weken maar snel gaan :).
    Ik moet zo weg dus reageer later even uitebreider.

Hopelijk volgen jullie me snel!
    X

19. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Dreamer yeaaaahhhhhh!!!!!!! Ik ben zo blij voor jullie, zit met vlinders in mijn buik achter de pc, een dikke digitale knuffel voor jullie!!!
    Dit geeft me weer een beetje moed om door te gaan;). Geniet er van en hoop later een uitgebreider verslag:D

Je gaat ons kleine clubje niet verlaten toch?

Liefs Adria

20. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Wat een lieve reactie!! Dank je wel!!
    Nee hoor ik blijf! :) tot snel!

Deel Deze Pagina