Okt '12 MA, ik wil zo graag weer zwanger zijn!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamer2012, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

De CB Digitaal gaf vanochtend 3+ aan! Meer dan dat ik verwacht had. Natuurlijk is het Koningsdag/Koninginnedag en is er niemand te bereiken in het ziekenhuis, morgen nog maar eens proberen.
    Maar spannend is het zeker! Ik ben me er ook heel erg van bewust dat het nu al besloten is of dit kindje het zal redden of niet.. Maar dat is pas op zijn vroegst over 6 weken bekend, of het wordt eerder een miskraam, dat kan ook. Maar ik probeer positief te zijn! Zover lijkt het goed te gaan.

Logo, het is natuurlijk waar dat je het zelf moet doen, en dat je het zelf los moet kunnen laten. Maar de wens voor een nieuwe zwangerschap is heel groot, dus echt 100% loslaten zal niet gaan denk ik. Maar ik denk dat je al wel goed bezig bent met het minder letten op wat je eet etc! Want anders ben je niet meer bezig met leven. En blijf hier vooral plaatsen en je frustraties uiten! Want het allemaal in je houden is ook niet goed.

Adria, hoe weet je dat het nachtzweten bij PMS hoort? Ik zal met je meeduimen en hopen dat het vrijdag uitblijft!

Nu ga ik even het hele huis poetsen, want daar had ik voor ons weekendje geen tijd meer voor... Overigens wel leuk gehad! Mooie kamers en prima weer. Allerlei nieuwe dingen gezien, waaronder een uitvindingenmuseum en een dino-museum. Heel erg mooi! Echt een aanrader.

Liefs

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Helaas vandaag ongi geworden, hoop dat het met jullie goed gaat. Alvast een fijn weekend!

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ik wil ook zo graag weer zwanger zijn!!!!! Wat mis ik het.. 2 weken terug was ik al 13 weken zwanger... Missed abortion gehad.. Een week gewacht na t verdrietige en onverwachtse bericht.. Toch spontaan opgang gekomen en alsnog een curretage vanwege rest weefsels...
    Nu heb ik nog heeeeel weinig bruine afscheiding..
    Maar ik (we) willen weer graag aan de klus!!!! Gewoon voor t gevoel dat er misschien weer een kans is om zwanger te zijn..

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoi Iris,

Wat naar voor jullie, en al 13 weken zwanger. Ik begrijp het volkomen, ik ben nu al een paar maanden bezig na de miskraam en ik word steeds ongeduldiger en verdrietiger. Welkom bij de club, er zijn al twee zwanger, nog drie te gaan.

liefs Adria

5. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Adria, echt balen dat je ongesteld bent geworden!! :x
    Ik snap je ongeduld maar al te goed :(
    Blijf moed houden! Ik zal gewoon blijven duimen :)

Iris, heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kindje.
    Moeilijk he, als je al zo lang het idee hebt moeder te worden en het dan op die termijn nog mis gaat.. Ik leef met je mee!
    Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang, zodat je weer iets hebt om naar toe te leven. En inderdaad gewoon lekker weer klussen hoor, als je je daar prettig bij voelt! Het idee van gemiste kansen ken ik maar al te goed, dus als het goed voelt, gewoon lekker doen!

Bij mij is alles tot nu nog goed. Had wel hele tijd pijn aan de linkerzij, niet aan de rechterzij. Bang voor een bbz dus toch maar ziekenhuis gebeld (dan maar een zeikwijf;))
    Gelukkig zit het op de goede plek en komt het overeen met mijn termijn. Volgende week terug om te zien of het gegroeid is.
    Op hoop van zege!

Fijn weekend dames, geniet van het mooie weer!

6. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja net die 3 maanden grens.. Nergens last van met blijdschap naar de Vk!! En geen goed nieuws.. :(

Alleen wil graag weer aan de klus.. Nu dus niet alleen om zwanger te worden gewoon het even weer 'itiem' zijn met m'n vriend :) die 3 maanden dat ik zwanger was ook nauwelijks gedaan ;) dus nu de zwschaphormonen weer m'n lichaam uitgaan , krijg ik ook meer zin Hihi

Gefeliciteerd voor diegene die weer zwanger zijn!! Wat een blijdschap dan weer :) en een spannende tijd ook!! Hoop op een voorspoedige zwschap!!

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    He Dames,

Hoe gaat het met jullie? Bij mij gaat het al weer beter, zoals altijd als de teleurstelling een beetje gezakt is;). Ik ben me al mentaal aan het voorbereiden op de ovutestjes.
    MaDe: fijn dat het tot nu toe zo goed gaat. En gewoon lekker blijven bellen als je dat nodig vind.
    Iris veel klusplezies de komende weken:D
    Logo hoe gaat het met je?

Liefs Adria

8. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Nou het klus plezier laat nog op zich wachten.. Morgen weer een curretage!! Wat een domper.. Teveel vast rest weefsel..

Iedereen succes hier met t zwanger worden;) hoop ook weer snel aan de gang te kunnen gaan!

9. logo

logo Niet meer actief

Hallo dames,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik was op vakantie!

Adria wat vervelend dat je ongi bent geworden. Maar het is een nieuwe maand! Nieuwe kans!
    Al is het best lastig natuurlijk. :(

Iris welkom bij het clubje. Balen dat je hier ook moet aanschuiven, maar meestal is het hier gezellig!
    Wat vervelend zeg al weer een curretage. Hoe gaat het nu?

Made wat fijn voor jullie dat het goed gaat. Het blijft spannend hé!

Hier gaat alles nog steeds oké. Lekker vakantie gehad, dat was erg fijn. Nu weer in het normale leven. En wachten of ik ongi word. Het blijft spannend!

X

10. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom terug Logo!
    Fijne vakantie gehad?
    Wanneer is je NOD deze maand?
    Dan duim ik met je mee!

Adria, ben jij ondertussen al weer met ovu-testen aan de slag of is dat nog te vroeg?

Iris, inderdaad een domper!! :x Hoe is het gegaan?
    Heb je veel gevloeid?

Hier gaat alles (nog) goed. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten, maar ik voel weinig, dus soms voel ik me echt niet zwanger. Dat maakt me soms onzeker, maar aan de andere kant probeer ik blij te zijn. Want ja, kotsen elke ochtend is ook geen pretje ;)

Dreamer hoe is het met jou? Gaat alles goed?

Liefs

Deel Deze Pagina