@Tweety dat is goed,ik moet met Vince pas de 14e en dan krijgt hij zijn 1e prikjes.Het geeft niks dat je soms onzeker bent dat heb ik ook nog. Tussen mijn 2 kids zit 4 jaar en ik merk dat ik over sommige dingen toch ook onzeker ben.Je moet gewoon doen wat goed voelt denk ik dan maar! Liefs Claudia
@ tweety, het cb is alleen maar voor advies hoor. Zij hebben ook niet altijd gelijk. Als je gevoel maar goed is, dan maakt het volgens mij niet uit. Zolang je beeb er goed op reageert natuurlijk... Chenoa heeft vannacht goed geslapen! We hebben om 20.30 de laatste fles gegeven en kwam pas weer om 3.30! Heb wel 2 keer haar speen ingedaan en dan gekeken of ze doorsliep.. Doen jullie dit vaak? Ik heb af en toe het idee dat ik bij het eerste kikje van haar al klaar zit met een fles.. en dan slaapt ze gewoon verder in de box als ik de fles maak.. Handig hè? Liefs Marloes
ben ik 2 dagen niet geweest heb ik gelijk veel om bij te lezen Ik moet volgende week maandag om de eerste prikjes volgens mij vind ik die prikken erger dan de kinderen maar ik zal vast niet de enige zijn. Vanmiddag de laatste kadootjes kopen dan ben ik er klaar voor mn zusje en haar vriend spelen voor sinterklaas en zwarte piet. liefs jacoba
@bobenmarloes ik weet dat het cb alleen voor advies is maar daarom ga ik ff vragen wat hun ervan denken. ik volg mijn gevoel het meest en voor als nog gaat het prima. rene krijgt woensdag zijn 1e prikjes zielig hoor. om 12.00 uur komt er iemand van felicitas langs ben benieuwd wat ze te vertellen heeft. trek mijn stevige schoenen want je moet stevig in je schoenen staan heb ik gehoord met al de aanbiedingen.
kan ik er nog bij? hahah beetje laat. Terence zou 8 oktober komen maar wou nog ff blijven zwemmen in mam's buik. en kwam pas 10 oktober bij papa en mama. wel een mooie dag en getall 10-10-2006 om nooit te vergeten NATUURLIJK. doei
Hey meiden, Vanmorgen even een klein gesprekje gehad met de dokter, ze denkt toch aan reflux alleen is het nog niet met zekerheid te zeggen. Hij moet zowiezo nog tot morgen blijven, waarschijnlijk langer, maar dat horen we vanmiddag. Dan hebben we een gesprek met de kinderarts. Jullie horen snel meer, liefs, misspuma
@loesmari gefeliciteerd onze kids zijn op dezelfde dag geboren das toevallig. nou felicitas is geweest heeft een helehoop aanbiedingen gedaan ik heb me toch laten verleiden om een serie boekjes te kopen maar daar is het bij gebleven. verder een hoop papier werk aan folders gekregen en een lepeltje, flesje spa, potje voeding voor straks en nog iets van fruithapje ofzo en weer een potje sudocream die hadden we nog niet haha.
Loesmari welkom! Ik ben zojuist bij het cb geweest. Ze heeft duidelijk har sprongetje. Wil alleen maar gedragen worden en dan wel rechtop.. Ze was daar al aan het huilen dus, weet niet of die prikjes erg voor haar waren. Ik vond het in ieder geval van wel! Moest huilen, vond het zooo zielig. Niet gedacht van mezelf, maar ja. Ben waarschijnlijk niet de enige. Verder groeit ze niet zo goed qua gewicht. Ze weegt nu 4.740 gram en was sinds vorige week maar 35 gram aangekomen. Totaal is ze nog geen kilo aangekomen, haar geboortegewicht was 3930. Ze is nu 58 cm en haar hoofdomtrek was ook goed. Maak me wel een beetje zorgen...
Hier ook een sprongetje ! Angelina is alleen maar aan het huilen als ze wakker is of wordt. Na de fles huilen en huilen. Hoop dat het snel voorbij gaat weer ! Nu ligt ze even lekker te slapen in dr schommelstoel. Woensdag voor de 1e prik.... en morgen SINTERKLAAS ! Verder gaat alles goed, eet veel 165 maar het liefst 180 cc. Denken jullie dat dat te veel is of moet ik het even na vragen. Ze blijft drinken als ik niet stop. Groetjes gabje
@Yentl, bedankt voor de tip, ga het morgen maar eens kopen en hem gelijk in badje doen . Tjee Misspuma, hij moet wel lang blijven zeg. Maar wel goed dat ze echt goed bekijken wat er nu aan de hand is dan dat ze hem naar huis sturen met een (we denken dat) indicatie. Nou Quinn is de hele middag (vanaf 1.00 uur) al huilerig. Heb hem net maar weer beneden in de box gelegd en nu is ie (nog) stil. Zal wel niet lekker in z'n velletje zitten door die verkoudheid. Hoop dat m'n vriend gauw thuis is dan kan ik aan het eten beginnen; kan nu om de twee minuten een huilend kindje rustig zien te krijgen . Vanmorgen nog bij de vk geweest. Mijn bloed geprikt en hb is nog veel te laag dus moet ik ijzerhoudende drankjes gaan nemen en die zijn zo vies . Kan ook ijzertabletten krijgen maar die wil ik niet want dan kan ik niet meer naar de wc. Silly
Hallo meiden Ik ben vanmiddag op nacomtrole bij de gyn geweest. Alles is goed de wond van de keizersnede is al mooi genezen,heb alleen nog niet gemenstrueerd.Vond het wel lang duren maar de gyn zei dat ik me nog geen zorgen hoefde te maken.Ik wilde graag een spiraaltje maar moet daan nog mee wachten tot eind januari.Ik had Vince meegenomen en ze vond het een lekkere bul geworden Wat voor anticonseptie gebruiken jullie en heeft iemand ervaringen met de mirena? @loesmari Welkom en nog van harte gefeliciteerd @bobenmarloes vervelend die prikjes ik heb het met mijn dochter al mee gemaakt maar ik vindt het niks.Vince krijgt ze de 14 heb nu druppeltjes van vsm gehaald om de symptonen na de prik wat weg te nemen.Dit was een tip van een vriendin,ga het maar eens proberen. Liefs Claudia
@gabje rene drinkt elke voeding nu 180 cc als ik minder geef is het huilen geblazen hij heeft ook al de voeding voor hongerige baby's. het is ook echt een vreetzakje bij alles gaat zijn mondje open het is met een visje hap hap hap.
@Yentl, ben gisteren bij de vk geweest en kreeg ook info over andere anticonceptie. Zat ook na te denken over een spiraaltje maar heb hier ook geen ervaring in. Ken eigenlijk ook niemand die dat wel heeft. Dus dames reacties altijd welkom. Vince krijgt de 14e z'n 1e prikje; Quinn ook. Vind dat altijd zo zielig, zo'n grote naald in zo'n kleinn beentje. Maar meestal zijn ze het vlug vergeten. Silly
Ik ben vandaag ook voor de nacontrole geweest. Alles was goed. Ohnee me ijzer was te laag. Moet nu ook van die drankjes gaan kopen. Onze kleine meid moet ook de 14 de voor de eerste prik. Ben erg benieuwd. Misschien valt het allemaal wel mee. Ikzelf voel me vandaag niet zo blij. Heb een beetje een zwaar gevoel over me. Zou het aan het weer liggen denk ?
Ik was ook al voor nacontrole geweest, maar mijn ijzer hebben ze niet gemeten.. hmmm raarr.. @Maantje, ik had gisteren ook een klotedag. Volgens mij zijn nog niet alle hormonen verdwenen.. Gaat wel weer over denk..
@bobenmarloes, idd raar dat ze je ijzer niet nagekeken hebben. is toch wel belangrijk maar je kan het ook bij je huisarts laten doen hoor als je je erg moe voelt. Verder hoop ik maar dat die hormonen gauw oplossen.....
Hey meiden, Keano is thuis, hij heeft dus toch last van erge reflux, hij krijgt nu medicijnen en dikkere voeding, het lijkt erop dat dit helpt gelukkig . Dus hij is weer lekker bij ons thuis Meiden bedankt voor jullie steun, liefs, misspuma