@ Claudia: Ja, ik vind het voor die kleintjes we zielig hoor die warmte....gelukkig is Keano vanavond lekker snel in slaap gevallen. Succes met hem overplaatsen van box naar bed. Hoe is het eigenlijk met je moeder? (als ik het goed had was het jou moeder ) liefs, misspuma
@Misspuma,klopt is mijn moeder,we zijn donderdag voor een mri-scan in het ziekenhuis geweest daar krijgt ze de 23e de uitslag van dus nog even afwachten.Thanks voor de interesse! Liefs,Claudia
@ Claudia: Geen dank hoor, hopelijk is de uitslag goed vertel je het wel even als je uitslag weet. Liefs, misspuma
@Claudia nee wij gaan dit jaar niet op vakantie we gaan gezellig dagjes weg. Zo nu zit Martina beneden was ook wakker geworden en zit nu met papa op de keybord te tetteren
@ Jacoba: Ach jeetje Martina ook al wakker geworden. Nu met papa op het keybord aan het tetteren hihi. Dus je bent nu niet meer alleen thuis ook wel lekker . Liefs, misspuma
@Misspuma,Tuurlijk laat ik het even weten @Jacoba,nog een kleintje dat niet slapen wil Gezellig met papa toch! Wij gaan ook niet op vakantie we hebben wilde verbouwplannen en gaan ook dagjes weg Liefs,Claudia
@ Claudia: Wat gaan jullie verbouwen? En dagjes weg is ook leuk met de kinderen, vond ik vroeger misschien nog wel leuker als 2 weken op een camping staan. Slaapt Vince alweer in zijn bedje of nog in de box? Liefs, misspuma
@Claudia ik ben niet nieuwschierig maar wat gaan jullie verbouwen. Het is idd gezellig ](*,) als je tenminste oordoppen hebt want ze heeft de smaak te pakken
@ Jacoba: HaHa, oordopjes voor Martina haar keyboord kunsten! Nou meiden de bui is hier weer over en het is nu heerlijk koel binnen . Zo nu hebben we vanavond even een aantal pagina's erbij getypt hihi. Liefs, misspuma
@Misspuma,we moeten nog offertes laten maken en dat wilde we in de vakantie laten doen.We willen heel wat gaan verbouwen We zijn hier 4,5 jaar geleden komen wonen en toen niet veel gedaan alleen laminaat gelegd op de bovenverdiepinge en de muren gespachteld.Nu willen we(komt tie)Een vaste trap naar de zolde en er dan een extra slaapkamer van maken,de openhaard eruit,de beganegroend vloer moet dan ook in z'n geheel vervangen worden,de muren ook en het plafond moet dan vernieuwd worden en als het allemaal kan wilden we ook nog graag een nieuwe keuken Idd dagjes uit is ook leuk en we gaan een weekendje naar mijn oom en tante hebben een huisje gehuurd vlak aan zee ergens in noordholland. Liefs,Claudia
@Jacoba,hahaha je mag het weten hoor kijke eventjes hierboven want anders moet ik weer alles intypen Krijgen we er vast nog een pag bij! Liefs,Claudia P.s dus Martina heeft talent
@ Claudia: Tjeetje...dan hebben jullie nog heel wat te doen! Dat zal de nodige centjes gaan kosten. Ook leuk een weekendje aan zee . Liefs, misspuma
Hey meiden ik ga douchen en naar bed, het is nu tenminste lekker koel op de slaapkamer . Weltrusten en tot morgen! Liefs, misspuma
@MissPuma idd oordoppen ze gaat flink tekeer. Ja we gaan lekker vanavond op naar de 2000 berichten . @Claudia zo dat zijn idd heel wat plannen die jullie hebben. fikse verbouwing word dat.
@Misspuma.idd maar we hebben het huis heel voordelig kunnen kopen en nu in die 4,5 jaar tijd aardig wat overwaarde opgebouwd dus we gaan eens kijken of we dat kunnen gebruiken. liefs,Claudia
@ Jacoba: Ja inderdaad op naar de 2000 berichten hihi! En is ze nog aan het timmeren? @ Claudia: Ja zo kan je natuurlijk ook je verbouwing financieren (of hoe je het ook schrijft ). Nou nu ga ik er echt vandoor. Weltrusten meiden en tot morgen! Liefs, misspuma
@Jacoba,tja zijn idd nogal wat plannen maar als het te gek wordt dan gaan we met het belangrijkste beginnen en dat is de zolder! Heb je al een ideetje waar jullie heen gaan met de kids (dagjes uit) ben je al eens naar de julianatoren geweest? Liefs,Claudia