nee ben nog nooit in julianatoren gweest . het sprookjesbos staat op ons programma en een park in drouwenerzand is alles inclusief eten en drinken. Zwemmen en de rest verzinen we nog wel.
Meiden weltrusten ik ga er ook vandoor morgen om half 7 gaat de wekker weer. Tot morgen Liefs,Claudia
Goede morgen meiden, @ Jacoba: Wij gaan in September naar Drente toe, daar heb je kaboutertjesland wij gaan daar naar toe met Keano. En ik hoorde van mijn moeder dat daar ook een soort van sprookjesbos is, dus niet het sprookjesbos van de Efeling. Keano werd vanmorgen pas om 8.30 wakker heerlijk ! Net even een grote ronde met de hondjes van mijn schoonouders gewandeld Keano mee in de kinderwagen. Op de terugweg gelijk ff wat brood gehaald bij de bakker, en wat kleine boodschapjes in de supermarkt heb ik dat ook weer gehad. Keano ligt nu lekker te slapen, dus nu even tijd voor mezelf. Liefs, misspuma
Hallo dames! Nou, de rust is weergekeerd, wat hebben we nu weer ineens ander weer he? Had nog even een vraagje aan jullie, eten die van jullie ook zo slecht? Ik mag stoppen met FV, want dat wil hij niet eten, maar sinds een paar dagen eet hij zo weinig! Misschien komt het wel omdat hij niet helemaal fit is, maar toch! Het ontbijt vanmorgen was weer drama. Net of hij dan geen honger heeft. En wat je hem ook voorzet, hij wil het niet. We hebben vanalles geprobeerd, Fv, FV met bambix, pap (zelfs die nieuwe moet hij niet), brood enz. Daarnet fruit, normaal gaat zo'n potje op voor 8 maanden en nu net de helft. Boterham tussen de middag gaat redelijk. Warm eten wil hij ook al niet, terwijl hij er anders van smulde. Het enige waar je hem blij mee maakt is yoghurt, kwark ed. Maar daar kan zo'n mannetje toch niet op leven zou je denken! Ook drinken gaat zo slecht. Ik bied hem de hele dag diksap aan, maar mag blij zijn als hij er 200 ml van neemt op een dag. Is dat niet veel te weinig? Koorts had hij vanmorgen niet en hij is ook heel vrolijk. Het zal wel een fase zijn, maar ik maak me toch een beetje zorgen. Hij is al zo tenger, eigenlijk wat te licht. Aan de andere kant, je kunt het er toch ook niet in dwingen, he? Misschien moet ik me niet zorgen maken, maar jullie weten wel hoe dat gaat, he? En hij was altijd zo'n grote eter! Nou ja, in ieder geval bedankt voor het aanhoren (lezen) van mijn verhaal!
@Setteke,Vince heeft ook een tijdje zo periode gehad.Wilde bijna niks eten alleen maar zijn toetje.Drinken was ook een drama diksap niet,appelsapniet eigenlijk niks nu krijgt hij sap van friso en daar drinkt hij 2 flessen van op 1 dag hij vindt het heerlijk. Liefs,Claudia
@ Claudia, dat dacht ik ook al, zal wel een fase zijn. Friso hebben wij ook gehad, vond hij ook ontzettend lekker, maar vond het wel vrij duur in verhouding tot diksap. En diksap lustte hij ook wel. Manlief heeft vandaag maar weer wat andere smaken diksap gehaald, en dat lijkt succesvol te zijn. Overigens ben ik er ook achter waarom hij koorts had, er komt een boventand door. Hij heeft een witte bobbel op zijn tandvlees!
@ Setteke: Inderdaad een fase, Keano had er een tijdje terug ook last van en nu ook nog een beetje. Soms kan je hem van alles voorschotelen maar niks moet hij dan hebben. Tja dan is het jammer je kan het er niet in gooien . Vandaag wederom een rustige dag gehad. Lekker hoor! Het was vandaag ook weer een mooie dag, lekker buiten gezeten. Verder eigenlijk weinig te vertellen. Liefs, misspuma
pff wat hebben jullie gekletst gisteren zeg hihi. ik lag gister al om half 10 op bed mannetje heeft nacht dienst. ik vind er geen bal aan alleen beneden dus ben maar tv gaan kijken op bed lekker hoor was gelukkig weer een beetje afgekoeld maar helaas nu weer warm boven. vandaag naa het cb geweest rene deed alles goed zijn flesje van tussen de middag wordt verlaagd omdat ie vaak liet staan. hij wil het liefst heel de dag kruipen en overals tegen aan klimmen om te proberen te staan. op handen en voeten lopen gaat ie ook soms doen. het gaat wel erg hard nu hoor. waar is mijn kleine ventje van 9 maandjes geleden.
Hoi allemaal, Hier gaat ook alles zijn gangetje.Vince heeft na gisteravond niet meer gespuugd denk dat het toch door de warmte kwam.Het heeft hier vanacht aardig gregend maar vandaag is het toch weer benauwd geworden.Heb net maar snel de ventialtor aangezet op de slaapkamer. @Setteke,Dat zou heel goed kunnen hoor dat Tymen daardoor ook geen trek heeft Vince had afgelopen donderdag ook opeens 2 tandjes en daarvoor wilde hij ook niet veel eten Heb de Foto's van Tym,en even bekeken tis ook een knap kereltje hoor! @Misspuma,Heerlijk hoor buiten zitten @Tweety,We hebben idd lekker zitten kletsen Zoo Rene is lekker gegroeid!Ook aan het kruipen vince probeerd het ook maar komt nog niet vooruit hahaha.Je hebt gelijk hoor lekker op bed tv kijken als niek niet thuis is,zit ik ook het liefste boven tv te kijken dan in mijn uppie in de woonkamer! Liefs,Claudia
@ Setteke: Ik heb je foto's bekeken heerlijk koppie heeft Tymen! @ Tweety: Nee, inderdaad in je eentje beneden zitten vind ik ook niet veel aan. Rene is goed gegroeid netjes hoor . En Rene ook al kruipen goed hoor. Dat denk ik ook vaak waar is mijn kleine babytje van 9 maanden geleden... @ Claudia: Ja, bij ons vannacht ook nog flinke buien maar nu ook al weer flink benauwd..alle ramen/deuren staan open of het maar enigzins af te laten koelen... Gelukkig dat Vince niet meer heeft gespuugd zal inderdaad de warmte zijn... Nu ik zo lees dat de meeste kindje al kruipen maak ik me toch best wel zorgen om Keano...die kruipt dus nog steeds niet probeert het wel maar het is meer een beetje glijden dan echt kruipen... Nou ja hij zal het toch ooit wel gaan doen? Liefs, misspuma
Vince ook niet hoor maar gaat wel op handen en knietjes zitten en beweeg dan voor en achteruit!een soort van heen en weer wiebelen terwijl je stil staat op je plek
@ Setteke: Oké dan is Keano niet de enigste die nog geen meter voorruit komt hihi. @ Claudia: Oké Vince ook nog niet aan de kruip toe, dan is Keano niet de enigste. Liefs, misspuma
@ misspuma, thanks Vind het zelf ook zo'n heerlijk bekkie! @ Claudia, gelukkig dat Vince niet ziek is geworden en dat het spugen eenmalig was! Het was hier vandaag weer heel mooi weer. Vanavond weer veel regen, maar niet zo spectaculair als gisteren. Nog schade van al dat water? @ Tweety, hihi, we zaten het noodweer hier gezellig met zijn allen uit. Logisch dat je lekker vroeg in je mandje lag. Alleen is ook maar alleen he? Wat gaat jouw mannetje hard inderdaad! Kruipen, klimmen, hier nog een luie donder wat dat aangaat! Tja, zucht, waar blijft de tijd... Als ik die foto´s terug zie van 9 maanden geleden! Zo.n klein mannetje aan allemaal draadjes in de couveuse...
@Misspuma,nee idd Keano is niet de enige hoor ach komt vanzelf hoor Vince mag van mij gerust nog een beetje klein blijven Liefs,Claudia
@Setteke,Nee hier niks geen schade,het was hier vandaag wel erg benauwd nu ook nog trouwens. Liefs,Claudia