oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Nee, wij hadden gelukkig ook geen schade van de buien van gisteren. Hadden jullie schade?

@ Claudia: Ja, Keano mag ook nog wel gewoon klein blijven. En trouwens ieder kindje doet alles op zijn eigen tijd/manier. Geen enkel kindje is hetzelfde.

Liefs, misspuma

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ben ben benieuwd hoelang het mooie weer gaat blijven deze keer. een deze dagen zal het wel weer over zijn aan de ene kant jammer aan de andere kant erg warm hoeft van mij ook weer niet.

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Idd dat is ook zo en eerlijk gezegd vindt ik dat kleine ook wel heerlijk maar dat komt misschien omdat yentl alweer bijna 5 is!

Liefs,Claudia

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ik weet eigenlijk niet wanneer het weer slechter wordt, moet eerlijk zeggen dat ik het weer al een tijdje niet geluisterd heb. Ik bekijk het maar per dag ;). En bloed-heet hoeft voor mij ook niet hoor, gewoon een lekker temperatuurtje zo tegen de 23 graden is voor mij prima!

@ Claudia: Ja, dat denk ik ook wel je hebt natuurlijk ook al een meisje van bijna 5 en dan wil je je jongste ook nog een beetje klein houden (groot gelijk hoor ;)!). Willen jullie eigenlijk nog een kindje of niet?

Wat ik me nou ineens afvroeg: Hoe zou het met Gina zijn?
    Zou ze er al een beetje bovenop zijn, ik hoop het wel voor haar.
    Gina als je toch zo af en toe mee lees wij denken aan je en missen je hoor maar neem je tijd!

Liefs, misspuma

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden, ik ga douchen en naar bed toe. Het is in ieder geval hier in huis weer lekker afgekoeld. :D
    Weltrusten en tot morgen meiden!

Liefs, misspuma

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ik vroeg me dat van de week ookal af van goh hoe zou het met Gina zijn!
    Nou we zijn er nog niet helemaal over uit of we nog meer kindjes willen.We hebben natuurlijk een meid en een jongen meer soorten zijn er niet maar ik kan nu nog niet definitief zeggen nooit!Mijn vriendin belde vanaovond om te vertellen dat ze zwanger is van de 3e en als ik dat dan weer hoor denk ik .....

En jullie willen jullie nog meer kindjes?

Liefs,Claudia

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Misspuma Weltrusten ;)

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Leuk hoor dat je vriendin belde dat ze zwanger is van de 3e gefeliciteerd. En ja dan snap ik dat het weer gaat kriebelen als je zoiets hoort. En inderdaad meedere soorten zijn er niet hihi.
    Ja wij willen nog wel een broertje/zusje voor Keano. Volgend jaar stop ik waarschijnlijk met de pil.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Jij ook voor strakjes!

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ja leuk hoor!Ik was wel een beetje verast omdat ze een paar mnd geleden nog zeiden neee nee 2 is zat ;) Zo zie je maar!

Wat leuk hoor dat jullie volgend jaar weer willen proberen.

Liefs,Claudia

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Je banner van Vince doet het niet meer...bij jou nog wel?

Liefs, misspuma

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    hihihihi nee klopt ik was weer even aan het prutsen maar het wil weer eens niet zoals ik het wil :rolleyes: maar komt goed hoor!

Liefs,Claudia

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Oké dan zie ik morgen wel wat je verder geprutst hebt haha!

Nu spring ik echt onder de douche en dan regelrecht mijn bedje in :D.
    Weltrusten en tot morgen!

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    he meiden

@MissPuma slaap lekker

@Claudia dacht al wat heb je met je banner gedaan zie alleen letters.
    Ik weet het niet of ik er nog 1 bij wil heb er nu drie vind ik eigenlijk wel druk genoeg.
    Maar mocht het toch zo ver komen is het altijd welkom.

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke Martina eet nu ook weinig vanillevla vind ze wel lekker dus geef ik haar dat extra erbij .
    Maar haar flessen gaan er ook nog goed in.

@MissPuma is dat park toevallig in Exloo zijn wij vorig jaar geweest en is heel leuk.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    als het aan mij ligt komt er nog een smurfie bij hoor alleen mijn vriend twijfeld nog. hij zegt nu niet in dit huis(wonen hier sinds maart) we hebben hier maar 2 slaapkamers en een zolder waar eventueel wel een slaap kamer van te maken is maar ja vanaf welke leeftijd kan je een kind een kamertje daar geven. het is te klein voor ons dan past ons bed niet en de kast ook niet hihi. de slaapkamers zij beide vrij groot dud daar zou er ook 1 van in 2e kunnen maar ja het is een huur huis dus daar doe je ook niet te veel in verbouwen. en een peuter en baby op een kamer lijkt me ook niet handig. maar ik kom er wel op hihi. ook is ie bang dat het kindje moeilijker wordt dan rene dus voorlopig zit het er nog niet in denk ik.

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety gaat idd snel nu weet nog als de dag van gister dat ze geboren is .
    en nu klimt ze al bij de tafels op. :rolleyes:
    En het weer hou er over op is niks aan hoop dat het volgende week beter is

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, nee wij hadden geen schade, gelukkig! Lekker slapen en tot morgen!

@ Claudia, als het ons gegund is willen wij zeker nog wel een broertje of zusje voor Tymen. Ik mag het eerste jaar niet zwanger worden, vanwege de keizersnee, maar als Tymen een jaar is gaan wij er ook weer serieus over nadenken. Lijkt me wel leuk in elk geval!

@ Jacoba, Tja, flesvoeding krijgt hij ook helemaal niet meer. Ik geef nu veel kwark, biogarde enz. En extra vitamine D. Dus als hij dan de dingen die hij wel krijgt ook al slecht gaat eten, tja wat blijft er dan nog over. Maar ik ga er maar vanuit dat het een fase is! Jouw meissie gaat ook al hard, zeg!

Nou, ik ga douchen en koesen (rijmt mooi, he)! Welterusten dames en tot morgen!

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke denk ook dat het een fase is mn andere twee dochters hadden het ook rond de negen maanden.
    Zondag was ik martina aan het voeren ging goed tot de aardaappelschijfjes op tafel kwamen.
    Ze moest niets meer behalve de aardappelschijfjes. :rolleyes:
    Ja ze gaat heel snel nu als ze op de grond zit moet ik echt opletten waar ze zit want ze is zo weg.

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety ik vind het lastig om te zeggen vanaf welke leeftijd het zou kunnen op zolder.
    Ikzelf zou het niet doen.
    Andere oplossing verhuizen.
    Maar dat hebben jullie net gedaan wat ik me nog kan herinneren.

Deel Deze Pagina