oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    nou het wil niet erg lukken met mijn banner dus morgen maar weer proberen.

@Jacoba,Vince vindt alles van tafel ook veel lekkerder dan wat hij zelf krijgt :rolleyes:
    @Tweety,tja wij willen de zolder ook gaan verbouwen tot slaapkamer(wel een koophuis)eerst wilden we er zelf gaan slapen we hebben nu wel 3 slaapkamers maar Vince z'n kamertje is niet zo heel groot.Yentl wil er nu gaan slapen.Als alles volgens planning gaat dan zal dat volgend voorjaar zijn dan is ze 5,5 jaar.

Liefs,Claudia

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik zal nog een lekkere kop thee zetten .
    En dan lekker op bed.
    Meiden slaap lekker en tot morgen

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia eigenwijze kindertjes hebben we toch.
    Leuke foto van Vince Ik ben er ook niet goed in om mooie Banners te maken.

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,beetje later reactie maar weltrusten! ;)
    @Jacoba,Sweet dreams voor later.

Ik wacht nog even op mijn mannetje die is om half 12 thuis.

Liefs,Claudia

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba, Ja jammer is dat zeg ik zie zulke mooie en probeer het steeds weer maar krijg het niet voor elkaar :rolleyes: Denk dat ik maar zal moeten accepteren dat ik niet zo handig ben met de pc hihihi.

Liefs,Claudia

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Dat heb ik nou ook Ik heb het met psp geprobeerd maar ik snap dat hele programma niet. :oops: :)
    Ik leg me er maar bij neer.

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :oops: ik ben dus niet de enige....Mijn vriendin raade me een forum aan maar ik snap al die woorden niet hoor :oops: Dus blijf ik zelf maar wat aan klungelen en misschien wordt het dan ooit nog wat! :)

Liefs,Claudia

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Pieter zegt vaak tegen mij blijven oefenen dan lukt het zelf wel een keer :rolleyes:

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik ga nu echt naar boven anders ben ik er morgen niet uit te branden.
    welterusten.

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    weltrusten ga zo ook hoor wil alleen mijn mannetje ff gedag zeggen komt over een kwartiertje ;)

Liefs,Claudia

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hallo dames,
    Ben wat minder vaker op het forum want we gaan zo op vakantie en m'n oudste zoontje heeft grote vakantie dus ja dan moet je als moeder allerlei activiteiten gaan ondernemen om ze bezig te houden ;) .

Eindelijk een paar daagjes mooi weer maar heb begrepen dat het het weekend weer minder wordt. Pff, hoop zo dat het in onze vakantie in ieder geval droog blijft. We gaan naar Duitsland dus daar zal helaas het weer een beetje hetzelfde zijn als hier. Ben ook wel zenuwachtig over hoe Quinn het zal doen. Vooral met slapen want dat doet hij nog steeds niet graag op een ander. 3en heb geen zin in een gestresste vakantie.

En zijn er nog meer die binnenkort nog op vakantie gaan.

Silly

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen allemaal

het is al weer goed warmpjes hier. zonnetje schijnt lekker door de raampjes naar binnen en heb de deur al weer open staan lekker is dat toch een vrij huisje hihi. ga straks lekker wat is de tuin doen als rene gaat slapen. en vanmiddag lekker wandelen.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Ja het zal wel een fase zijn die bij de 9 maanden hoort dat niet zo goed willen eten. Keano krijgt nu dus ook geen enkele fles meer, vind het wel jammer hoor heb het eigenlijk helemaal niet af kunnen sluiten...het was ineens over.

@ Yentl: Je hebt een mooie banner gemaakt hoor, leuke foto van Vince!

@ Silly: Ja ik miste je al op het forum, maar als je nog een kindje rond hebt wandelen die vakantie heeft tja die moet je inderdaad ook bezig houden. Hopelijk slaapt Quinn lekker op de vakantie, anders is het ook niet leuk voor jullie.

@ Tweety: Ja hier is het ook al weer lekker warm, de ramen staan hier ook allemaal al weer open hoor niet dat het zo afkoelt maar ja.
    Succes met wat in de tuin doen, pas je op het is wel erg warm hoor!
    Lekker een eindje wandelen heb ik vanmorgen samen met mijn man, de hondjes en Keano gedaan heerlijk toen was het nog lekker koel (8.30).

@ Jacoba: Ook al zo een lekker eigenwijs kindje, Keano wil ook altijd alleen maar eten wat wij eten maar ja wij houden nogal van gekruid eten dus wel mee oppassen.

Vanmorgen was Keano al om 06.30 wakker die dacht he het zonnetje schijnt de lucht is blauw mama kom maar gauw (Teletubbies ;)).
    Dus dan mama ook maar uit bed, pap gegeven en toen kwam mijn man ook uit bed.
    Zijn we lekker vroeg een eindje gaan wandelen met de hondjes was wel gezellig even.
    Gelijk even langs de Opa&Oma van mijn man, dus die konden dan ook nog even kroelen met hun achter-kleinzoon.
    Keano ligt nu ook weer lekker op bed te slapen.
    Manlief heeft middagdienst dus ik ben vanavond alleen thuis bah, wordt denk ik vroeg naar bed of er moet iets leuks op de televisie zijn...
    Jullie hebben gisterenavond nog lekker veel gekletst meiden hihi.

Liefs, misspuma

14. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

Het is rustig hierzo op het forum maar ik heb nu toch echt even iets te melden komt ie hoor:

Keano trekt zichzelf op in de box!!!

Zo dat is eruit, ben echt zo trots op mijn mannetje.
    Mijn man en ik waren vanmiddag brood aan het eten en huppa ineens stond meneertje, en lachen dat hij deed. Helaas nog niet op de film gekregen morgen weer proberen hihi!

Liefs, misspuma

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo allemaal,

Hier een rustig dagje gehad Yentl was spelen bij een vriendinetje en mama en vince hebben lekker samen een tukkie gedaan!Heerlijk!

@Misspuma, =D> Voor Keano ook al staan goed hoor!Dat moet idd even vastgelegd worden op film :) Heerlijk toch om een dagje vroeg op te zijn en lekker rustig te wandelen.Gezellig voor de opa&oma van je man dat ze weer even lekker hebben kunnen kroelen met Keano!
    @Tweety,En nog lekker in de tuin gewerkt?
    @Silly,lekker hoor dat jullie bijna op vakantie gaan,Yentl moet nog t/m vrijdag naar school en heeft an ook vakantie papa en mama moeten dan nog 1 weekje werken :rolleyes: Ben eerlijk gezegd hard toe aan vakantie.Wij hebben niet echt wat gepland voor de vakantie maar we willen graag een dagje of drie naar kalkar gaan ook in duitsland.

Liefs,Claudia

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja was wel lekker ff een beetje vroeg uit bed op zo een mooie zomerdag. Ja ik ga morgen proberen het op de film vast te leggen, maar meestal als ik me de camera aan kom lopen stopt ie met wat hij aan het doen was...erg vervelend hihi.
    Lekker hoor een rustig dagje, en mama ook ff een tukkie doen doe ik soms ook wel eens 's middags heerlijk!

Liefs, misspuma

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma =D> =D> =D> goed van hem hoor .
    martina doet het ook en ze heeft de hoogste lol als ze staat.
    Half zeven eruit dan was hij zeker vroeg .

@Claudia lekker geslapen heb je wel nodig als je tot s'avonds laat achter de pc zit :D :p

@Tweety is je tuin weer netjes :(:

@Silly fijne vakantie

Gisteravond ik wilde de douche in had ik geen warm water(Ja de rekening is betaald ;) )
    Heeft de kachel het begeven .
    en die word morgen pas gemaakt :evil: :evil:
    Dus net allemaal bij mn ouders gedoucht.

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Dat is ook vervelend dat de kachel kapot is, dan inderdaad maar alleen onder de douche bij Opa en Oma...hihi.
    Die zullen deze maand een flinke rekening krijgen ;).

Liefs, misspuma

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) tja idd als je aan het nachtbraken bent moet je dat op een ander tijdstip inhalen :)
    Tjee wat vervelend zeg dat de kachel het begeven heeft maar gelukkig is het gaan -10 anders was het nog erger geweest en met z'n alle bij opa en oma douchen is eens iets anders ;)

Liefs,Claudia

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma, :rolleyes: das hier ook altijd als ik denk hup snel camera pakken dan hebben ze het in de gaten en stoppen overal mee!

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina