oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Zouden ze ons doorhebben die kleintjes. Owjeeh daar hebben we mama weer met de camera niks meer doen! HaHa.

Liefs, misspuma

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,ik krijg wel het vermoeden ja :p van de week zat Vince recht op in de box met zijn blokken te spelen hij trok echt een heel serieus gezicht dus das daar moet ik een foto van hebben maar ......

Liefs,Claudia

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hij hield er natuurlijk ineens mee op...grrrr! HaHa

Liefs, misspuma

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) ja hahaha hij voelt het gewoon als ik ermee aan kom lopen!

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Baby's...?!?! Wat moet je ermee haha!

Liefs, misspuma

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :p tja......ik probeer ookal de hele week om een mooie foto van zijn 2 punten te maken maar meneertje houdt zijn mond stijf dicht!

En probeerdt Keano nu ook een beetje te kruipen of slaat hij doe fase over :)

Liefs,Claudia

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nou hij deed vandaag wel een verwoede poging om te kruipen die kont in de lucht maar verder kwam hij ook niet hihi.

Kennen jullie Semmi nog die schreef hier ook wel eens mee in het topic. Haar schoonvader was toen toch zo ziek, hij is overleden (vandaag geloof ik) echt zielig.

Dus Semmi namens alle oktober mama's heel veel sterkte in deze zware periode ook voor je man en Jayna we denken aan jullie

Liefs, misspuma

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ach nee :cry: natuurlijk ken ik Semmi nog wat verschrikkelijk zeg!ik weet wat het is hoor mijn schoonvader is afgelopen feb overleden aan de zelfde ziekte.Wens haar en verdere fam heel veel sterkte toe de komende tijd.

liefs,claudia

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Kheb ook ff een stukje gepost bij de november mama's zal het even aan passen en het namens ons alle doen!

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Ik zie net dat je me voor geweest ben en het zelf al gedaan hebt ;)

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, Gefeliciteerd met de nieuwe ontwikkeling van je ventje! You go Keano! =D> =D> Wilde dat Tymen dat deed! Lekker hoor, zo'n fris ochtendwandelingetje! Toen lag ik nog lekker op 1 oor :oops: Tymen begint ook altij direct te lachen als ik de camera pak. Zelfs als hij zit te brullen!

@ Silly, fijne vakantie! Geniet ervan!

@ Jacoba, lekker dan dat de kachel het niet doet. Het was wel warm ,maar nog lang niet zo warm om met koud water te douchen

Tymen gaat sinds vandaag steeds op zijn knieën zitten, maar zit alleen maar wat heen en weer te wiegen, komt niet vooruit, hihi! We hebben vandaag lekker van het mooie weer genoten, wandelen, fietsen, heerlijk!

Ook ben ik begonnen met een nieuw schema. Ik hoop op 1 middagdut uit te komen omdat Tymen geregeld de tweede keer later 's middags niet wil slapen. En dan is de dag veel te lang voor hem, en wordt hij verevelend! Dus alles net even wat eerder, qua eten. Eten gaat gelukkig weer wat beter en drinken ook. Zal toch dat tandje wel zijn!

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hej meiden
    he bah semmi d'r schoonvader sterkte mocht je hier nog mee lezen.

nou de tuin is nog niet helemaal klaar het ging vanmiddag regenen grrr. dus heb vanmorgen een deel van de klimop weg gehaald (bah allemaal vieze beestjes) dus morgen maar weer verder.
    die kids ook he hier ook altijd als de camera komt stoppen maar. haha

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ja ik had zelf ook even een berichtje geplaatst bij de novembermama's.

@ Setteke: Heerlijk zo een ochtendwandeling, alleen het vreemde is dat ik dat nu eigenlijk pas doorheb, maar dat komt natuurlijk omdat we 2 hondjes de logeren hebben en dan moet je wel hihi.
    Ook al een kindje dat dol is op de camera.
    Slaapt Tymen dan laat in de middag nog een keertje? Keano gaat 's ochtends rond 10 uur naar bed toe en wordt dan meestal zo rond 11 uur half 12 wakker. En dan gaat hij naar bed rond half 2 tot ongeveer half 4 of 4 uur. Daarna pas weer rond 19.00-19.30.
    Jij ook al zo van het weer genoten lekker hé!

@ Tweety: Wil je wat in de tuin gaan doen gaat het regenen...heb je ook niks aan. Ja bah al die beestjes die in je planten zitten.

Liefs, misspuma

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, Tymen slaapt eigenlijk nog drie keer. Van 7.15 u tot 9.00 u, van 11.00 tot 12.30 u en van 15.00 u tot 16.30 uur. Altijd precies anderhalf uur, lijkt wel of hij een wekker heeft. De laatste tijd sliep hij dat laatste slaapje slecht, dus ik dacht misschien is hij wel een middagslaapje toe. Dus ben wat aan het schuiven met alle tijden.

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Misschien heeft hij wel een interne wekker die na anderhalfuur afloopt haha.
    Vervelend is dat altijd dat geschuif met die tijden, soms word je er gewoon niet goed van.

Liefs, misspuma

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen allemaal.

het is weer heerlijk weer hier. hopen dat het nu niet gaat regenen vanmiddag. ik ben al lekker bezig geweest vanmorgen rene liet mama liggen tot half 8 ipv half 7. heerlijk lief mannetje hihi. heb als gestofzogen en gedweild de was hangt al weer lekker buiten en de volgende zit er ook al weer in. nu ff een bakkie thee en rene krijgt zo zijn fruitje. ga straks ff de stad in ff opzoek naar een bikini alles wat ik heb pas ik niet meer hihi.(lang leven de zwangerschap). wil van de week misschien nog even naar het zwembad dus moeten we wel een goeie hebben he. nou ik kom later nog wel een keer kijken iedereen een gezellige dag vandaag.

17. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @tweety, lekker weertje hè, hier ook al.

@misspuma, wat goed zeg van die kleine. Quinn kan al wel een beetje los staan aan de tafel maar zelf gaan staan dat lukt nog niet. Heb ook al wel de box omlaag gezet maar het kwartje valt niet ;) . Zou het wel fijn vinden, hij is nu zo gefrustreerd als hem iets niet lukt :rolleyes: .

Gisteravond wilde Quinn ineens z'n fles niet. Nog geen slokje ervan gedronken. Toch pas vanmorgen om 6.30 kwam hij voor z'n fles. Op het cb moet hij eigenlijk nog wel een bepaald aantal cc drinken maarja als ie niet wil houdt het op. Maak met er niet zo druk om. Hij groeit goed en ziet er gezond uit dus ze zoeken het maar uit bij het cb ;) .

Silly

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden

ff een kort krabbeltje van mij moet zo naar de tandarts ik verga van de kiespijn :( Gelukkig kan ik zo ff terecht.Zou toch vervelend zijn dat ik morgen op de bruiloft met een sjagerijnig gezicht loop van de pijn!Maar ik ben niet zo'n held wat de tandarts betrefd dus heb nu de bibbers al :oops:

Nou als ik terug ben zal ik ff op jullie reageren Wish me luck!

Liefs,Claudia

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Succes Claudia.
    Brrr ben ook al de dood voor de tandarts.
    Hoef gelukkig pas eind augustus voor controle.
    Duim voor je.

Silly

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia he bah de tandarts heb ik een bloedhekel aan niet aan de man zelf maar aan zn beroep :)
    Lijkt me ook niks om sjaggie op een bruiloft te zitten.

@Silly ik zou me er niet zo druk om maken als hij die fles niet wil .
    lekker je eigen gevoel volgen.

@Tweety en ben je geslaagd voor een bikini?
    en succes verder met je tuin.

straks reageer ik wel verder ga eerst kees en co bekijken

laters

Deel Deze Pagina