oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudi hoe was het bij de tandarts? ik ben er ook als de dood voor ik ga eigenlijk nooit. :oops: :oops: ik moet wel weer gaan het is toch belangrijk en ook voor rene.

@jacoba ja ik ben geslaagd heeft wel heel de stad gekost hihi maar heb er een moet alleen morgen ff broekje ruilen die was iets te groot. nadeel van de hema kan je niet passen.

mijn tuintje is weer een stukkie opgeknapt nu de voor tuin nog maar dat mag mannetje doen. rene heeft vanmiddag lekker in het badje zitten spetteren. geweldig vond ie het en hij was helemaal kanon af toe ik hem op bed legde normaal slaapt ie een uurtje max 1,5 maar heb hem nu maar na 2 uurtjes wakker gemaakt want het was al half 6 en hij moest toch eten. nu ligt ie weer lekker te knorren. o ja hij ging ook in het badje opeens staan schrok me rot stel dat ie er uit kukelt op de tegels. vanavond in de box wilde die ook alleen maar staan. pff wat gaat het toch hard.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@Silly, Tymen drinkt geen enkele fles meer! Quinn zal misschien binnenkort ook wel gaan minderen met zijn flessen! En Tymen gaat zelf ook nog niet staan, hoor. Kan wel al vanaf 5 maanden met hulp staan, maar hij heeft nog geen flauw benul hoe hij zelf moet gaan staan.

@ Claudia, hoe is het gegaan bij de tandarts? Ik ben ook niet zo'n held op dat gebied. Heb nog bijna nooit wat gehad, maar toen ik dan een keer wat had heeft de man mij toch gemarteld!

@ tweety, Eng dat hij ging staan, maar ze zien zelf totaal de gevaren niet he? Als ik Tymen zijn gang laat gaan werpt hij zich zo van mijn schoot op de tafel, als hij iets ziet wat hij hebben wil.

Tymen had vandaag weer een slechte eetdag. En ook veel diarreluiers. Zal toch die tand wel zijn, want verder is hij prima op schik! Ik heb vandaag twee uur in de keuken gestaan om maaltijden voor Tymen te koken. Goed he? En ik voelde me natuurlijk helemaal een geweldige moeder toen hij er heerlijk van at (dat dan weer wel, lekkere dingen, hihi). Verder voert Tymen nu hele gesprekken in zijn eigen taaltje. Schitterend om te horen!

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Nou zoiets raars!Ik verga van de kiespijn echt niet normaal kom ik bij de tandarts moest ook op de jaarslijkse controle(ga altijd 2x per jaar)Dus tandarts blij de deur open kom erin (vrolijke stemming vanwege het weer!)Zeg het eens alles goed :ikke nou nee vlieg tegen de muur aan als ik iets eet of drink(lekker voor de lijn dat wel mag best wat af ;) )Hij kijken en nog eens kijken er tegen aan tikken maar dat deed niet zeer.Dus ik heel stoer zal die oude vulling wel zijn haal hem er maar uit!Nee haal niks eruit eerst maar foto's.OP de foto's niets te zien mijn vulling was helemaal ok en ern zit in die kies ook geen gaatje :rolleyes: Nou snap niet waar die pijn vandaan komt dan.Nu denkt hij dat ik te wild poets en dat de tandhals bloot ligt en een soort van zenuwpijn geeft(ben ik lekker mee)Kan hij dus eugenlijk niets aan doen moet met Sensodyne tandpasta gaan poetsen en met een zachte borstel(zoals ik poets kan ik beter een staalborstel nemen volgens hem :oops: )
    Nou heel verhaal geworden dus al met al de bibbers gehad voor niets!

@Silly,Ik zou me er ook niet druk om maken hoor Vince slaat zijn fles van tussen de middag over,ik laat het ook maar zo maar moet de 26e terug komen op het cb met hem.Ben benieuwd wat ze zeggen.
    @Tweety,heerlijk hoor dat je tuintje klaar is en zekers man lief kan ook wat in de tuin doen ;) Jeetje die Rene staan in het badje :rolleyes: idd wel uitkijken kan erg glad zijn hoor!Tja vraag me ook regelmatig af waar de tijd blijft.
    @Setteke,Ik ben helemaaal geen held en heb eigenlijk ook bijna nooit iets maar als ik dan iets heb kan ik echt een schijterd zijn hoor!Moooi he is dat baby gebrabbel ik kan daar ook zo van genieten joh!

Nou hier gaat alles verder zijn gangetje Vince slaapt goed en met zijn tandjes gaat het ook lekkerNou ja :rolleyes: Vanavond zat hij nog in de kinderstoel na het eten en ja hoor hij kreeg een heel rood hoofd dus ik wist al hoe laat het was.......ik nog ff verder rommelen dacht kan mijn kleine vent het even op z'n gemakje doen kom ik terug haal hem uit de stoel zit hij tot onder zijn oksels onder de poep!Bleeeh en zuur nou heb hem opgepakt en zo met zijn billen in het badje gezet de boef ;)

Liefs,Claudia

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Semmi als je dit leest wil ik jou en je man heel veel sterkte toewensen.
    Dikke knuffel van mij en Martina.

@Tweety leuk he als plezier in het badje hebben .
    Vind ik ook hoor jij hebt genoeg gewerkt nu je man ;) .
    Idd een nadeel dat je bij de hema niet kan passen.

@Setteke hoe bewaar je het dan in de diepvries of zo :oops:
    Maar lijkt me wel handig.

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Mijn kachel is weer gemaakt dus heb net eerlijk gedoucht en toen kwam er ook nog visite bij staan :p .
    Ik treed maar niet in details :D 8)

@Claudia heb jij even geluk gehad maar het is wel vaag.
    In vervolg rustig poetsen anders kom ik het je wel leren :)

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :D ja jacoba das goed! enne nee ik denk niet dat we het willen weten :c: wat zich onder de douche heeft afgespeeld ;)

P.s vindt het ook erg vaag maar goed om me nu te laten pijnigen voor niet nee daar zit ik ook niet op te wachten!

Liefs,Claudia

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ claudi he bah heb jij weer dnek je doe maar ff op je gemak poeperen zit ie helemaal onder. bleee heb het echt gelukkig nog nooit zo erg gehad. afkloppen.

@jacoba gelukkig kan je weer lekker douchen. is toch nergens lekkerder als in je eigen douchje. en de details mag je houden hihi. :D

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik denk dat ik zo maar ga zondigen .
    ik heb zin in een sorbet met aardbeien.

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,idd nou het was ook wel extreem hoor!Hoop ook niet dat hij er een gewoontje van gaat maken.

Ooohw dames vergeet ik helemaal te vertellen,(was ook zo druk met mijn kiespijn)Kom ik vanmorgen bij Yentl op haar kamer zit ze helemaal onder de rode bultjes dus niek zegt oohw die is geprikt door een mug,Nou dan zal die vast van ellende niet meer kunnen vliegen zo zat ze onder.Dus dokter claudia de bool even geinspecteerd waren het allemaal blaasjes ik vertrouwde het toch niet helemaal en heb de HA maar gebeld en wat denk je!Heeft mijn meissie toch de waterpokken :confused: Nou zooo zielig ze zitten echt overal in haar haren,haar nek,buik,rug,benen en on haar liezen vindt het zo sneu voor der.

Liefs,Claudia

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia ha nee wat vind ik dit sneu voor haar en dat in de vakantie.
    Ik hoop dat ze snel beter is .
    Geef haar maar een knuffel

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,Ja sneu he ze heeft morgen de laatste school dag!Gelukkig heeft ze geen koorts en mag ze gewoon naar school ze hebben namelijk ook de afscheidsdag van juf josien en we hebben natuurlijk een leuk kadootje gekocht.Wil het haar niet ontnemen door haar thuis te houden en volgens de ha is het leed toch al geschiet en kan ze nu niemand meer besmetten .Ik zal haar zo ff een dikke knuffel van je geven ;) Hebben jouw kids dit al eens gehad?

Ik ga lekker mijn bedje in morgen nog even snel 2 uurtjes werken en dan weekend en savonds lekker de bruiloft hoop dat het toch nog een beetje goed weer wordt!

Liefs,Claudia

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Elisa heeft alleen onder haar arm waterpokken gehad.
    en de andere twee hebben ze nog niet gehad .
    Weet wat goed helpt tegen de jeuk Calendulan-museline is speciaal voor waterpokken.

En idd het afscheid van de juf mag ze niet missen

Werkse morgen en veel plezier op de bruiloft

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hallo!
    Ik kom ook maar eens mee kletsen met de oktober mama's!
    Elke keer lees ik wel maar post ik niks dussuhhh....hier ben ik dan :)

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi allemaal,

Wat een slacht weer is het vandaaag zeg!Vanmorgen ging het nog wel scheen het zonnetje en nu regent het pijpestelen.Maar we zitten droog niet waar :)

@Jacoba,Klopt die Calendulan-emulsie had ik al in huis en heb die er dan ook meteen opgesmeerd.Maar bedankt voor de tip ;) Het afscheid van de juf was erg gezellig,en we hadden net 2 vriendinnetjes te spelen erg druk maar wel gezellig!

Vince heeft het naar zijn zin hij heeft nu weer iets nieuws uitgevonden leunen op zijn handen en dan proberen om op zijn voetjes te gaan staan :rolleyes: Erg komisch om te zien hihihi

@Denise,welkom bij de oktobermama's

Liefs,Claudia

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @denise welkom bij de oktobermamatjes.

@claudi hoop dat ze er niet teveel last van heeft.

rene wil niks anders meer als staan in de box trekt ie zich steeds op. vanmiddag trok ie zich ook aan de bank omhoog en ging van de ene kant naar de andere kant op zijn manier wandelen. zijn de eerste stapjes nu al gezet pfff waar is de tijd gebelven kan er niet over uit. toen ie on 7 uur zijn flesje op had lag ie te pitten bij me heb ik mooi ff gebruikt om eens lekker te kunnen knuffelen met mijn druifje. anders wil ie het niet meer hihi.

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Lieve heeft sinds woensdag een fles eraf.
    Ze heeft nu 3 flessen ipv 4.
    Wel wennen hoor een nieuw ritme!
    Gelukkig gaat het wel mega goed!

@misspuma:
    Wat goed dat keano zich al kan optrekken in de box joh!
    WIj zijn ook aan t oefenen met Lieve en als ze staat heeft ze lol voor 10 haha!
    Zo mooi!

Het gaat zo hard,kleintjes worden zo snel groot!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@Claudia, Dat soort ongelukjes heeft Tymen ook geregeld. Alles onder de spuitpoep. En ook altijd onder het eten. Dan moet hij, logisch, ook gelijk niks meer. Heerlijk karweitje! Ik heb ook van die gevoelige tanden. Moet ook altijd met sensodyne poetsen. Ik heb ook alweer een poosje last van zere kiezen, maar steek mijn kop in het zand tot augustus. Dan moeten we weer :cry: Arme Yentl! Ook mentholpoeder op de bultjes helpt goed tegen de jeuk heb ik me laten vertellen!

@ Jacoba, ik bewaar de hapjes in lege olvaritpotjes die ik invries. Dit kan prima als je ze maar niet tot de rand vult. Ik wil ook niet weten wat er bij jou onder de douche is gebeurd :)

@ Denise, welkom! Gezellig dat je er ook bij bent! Wat lekker dat je nieuwe ritme goed gaat! Nog best lang vier flessen, of vergis ik me?

@ Tweety, Tymen wil ook nooit meer knuffelen! Ik geniet er ook volop van als hij dan eens (zeldzaam) bij mij in slaap valt! Heerlijk! Maar het gebeurt nu helemaal nooit meer nu hij geen fles meer krijgt!

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

Heb even alles bijgelezen zal nu eerst een even wat reacties geven:

@ Claudia: Gelukkig dat er niks aan de hand was bij de tandarts inderdaad de bibbers voor niks.
    Beterschap voor Yentl met haar waterpokjes, is altijd zo zielig al dat gejeuk etc...!
    Haha die Vince stuntman, op zijn handen leunen om te proberen op zijn voetjes te staan!

@ Jacoba: Fijn dat je kachel weer gemaakt is, en nee de details van de visite hoeven we niet niet te weten haha! Als het maar gezellig was.
    Foei niet zondigen, en dan nogwel een sortbet met aardbeien....klinkt wel errug lekker hihi.

@ Denise: Zo kom je ook nog eens langs haha! Gezellig hoor!
    Welkom terug meissie!
    Fijn dat het met Lieve goed gaat. En wat betreft die flessen, Keano krijgt geen enkele fles meer hij wil ze gewoonweg niet dus krijgt hij pap i.p.v. fles vindt ie veel beter.

@ Tweety: Is Rene ook al niet zo een knuffelkont, Keano ook niet. En inderdaad als hij dan in slaap valt dan ff lekker knuffelen :D. Maar Keano krijgt geen flessen meer, dus die zal ook niet meer zo snel in mijn armen in slaap vallen :cry:.
    En ook al staan in de box, lief is dat hé.

Volgende mijlpaal Keano: KRUIPEN!!!
    Dus meiden ik kan nu de hele tijd achter mijn kleine mannetje aanrennen want hij heeft het kruipen ontdekt hihi.
    Hij gaat ineens wel erg snel hoor, pfff mijn kleine mannetje wordt groot :cry:.
    Ik heb 2 dagen gewerkt (avonddiensten) nu heb ik lekker weekend heerlijk!
    Maandag zijn ze de eerste weer haha!

Liefs, misspuma

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Mijn kleine boeffie

Liefs, misspuma

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Daar ben ik dan uitgeslapen en nuchter :) Bruiloft van super gezellig en ze was ook zo mooi!
    Vince probeerdt nu ook te kruipen,de ene keer lukt het hem en de andee keer komt hij niet vooruit hihihi mooi om te zien hoor!Met Yentl gaat het goed de waterpokken drogen goed uit zo in de zon en gelukkig kan ze er redelijk goed vanaf blijven.We gaan straks even de stad in en dan mag ze een kadootje uitzoeken omdat ze toch wel een hele leive grote meid is en niet gekrabt heeft en omdat ze vakantie heeft natuurlijk ;)

@Misspuma, =D> Keano kruipen dat wordt rennen voor je hihihi.Hij gaat zeker als een speer.Geniet van je weekend!
    @Setteke,Idd heerlijke ongelukjes zijn dat en manlief is er om de een of andere reden dan niet bij :rolleyes:
    @Denise,Lieve nog 3 flessen?Eet ze tussen de middag dan geen boterham?Toen ik bij Vince begon met brood eten wilde hij na een poosje de middag fles niet meer die heb ik nu maar laten vallen.
    @tweety,De jeuk valt gelukkig mee ;) Rene ookal zo'n snelle jongen :) alleen nog maar staan pffff.Vince vindt het nog wel lekker om op zijn tijd lekker te knuffelen.heerlijk vindt ik dat :D

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina