oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Vergeet ik helemaal te vertellen dat onze boef behoorlijk de boel op stelten heeft gezet bij opa en oma gister :rolleyes: Normaal heeft hij geen moeite om daar te slapen maar gister dacht hij er anders over.....Mijn moeder had hem lekker zijn papfles gegeven en toen op bedje gelegd maar meneertje pikte dit niet een zette een keel op :( dus oma weer naar boven ventje stil....oma naar beneden ventje huilen ,oma weer naar boven weer stil enz dit tafreeltje heeft zich zon 6 x herhaald toen was oma's het zat en heeft hem uit zijn bedje gehaald is op het grote bed met hem gaan liggen en hij is heerlijk in slaap gevallen!De boef!

Liefs,Claudia

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia de boef hihi in het grote bed is natuurlijk veel leuker.

@misspuma leuk shirt dat blauwe met die beer haha heeft rene ook gehad alleen past ie niet meer.

het 1e ongelukkie is gebeurd rene heeft een tand door de lip gevallen. meneertje was aan het kruipen en vergat zijn handje mee te nemen boem die rot tand ook die in de weg zat. hij was het gelukkig zo vergeten. rene heeft vandaag voor het eerst soep op met brood. ik had zout lose boulion genomen met de groente en balletjes uit de gewone soep brood erdoor en smikkelen maar.
    het leren gaan staan is ook met vallen en opstaan zielig zo staat ie en zo ligt ie weer in de box. huilen maar. die box is ook veel te klein he. hihi

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@ misspuma, nu ook al kruipen! Die gaat hard met zijn ontwikkeling! Kruipt hij op zijn handen en knieën of is het meer teigeren? Tymen zit al wel op handen en knieën heen en weer te wiebelen, maar verder komt hij niet! Mooi foto weer van je mannetje!

@ Claudia, Mooi feessie gehad dus! Wat goed dat Vince ook al gaat kruipen. Ook al zo'n vlotte vent! En wat goed dat Yentl niet krabt! Lijkt me zo moeilijk als je jeuk hebt! Heeft ze een mooi kadootje uitgezocht? Wat een slimmerik, lekker op oma haar grote bed! Daar trapt Tymen niet in. Zo gauw je die bij je neemt is het spelen!

@ tweety, wat sneu dat Rene een tand door de lip had! Gelukkig was het gauw weer over! En lekker soep eten! Tja en opgroeien is dus letterlijk vallen en opstaan!

Tymen zijn derde tandje is vandaag doorgekomen. Ben benieuwd hoe het er straks uit gaat zien met zo'n boventandje! We zijn vandaag naar mijn opa en oma geweest omdat ze beide 80 zijn geworden. Ze vonden Tymen zo leuk. Volgens mijn opa wordt het een ondeugend mannetje. Ik krijg mijn handen er nog vol aan zegt hij! Tymen ligt net op bed, maar gaat alleen niet slapen. Ligt keihard te brullen :( Zal zo maar even bij hem kijken. Hij is ook weer verkouden, arm mannetje!

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Goed zo dat de bruiloft geslaagd was! En Vince ook aan de kruip ineens gaan ze zo hard hé.
    Gelukkig dat het goed gaat met Yentl, fijn dat ze er wel vanaf kan blijven en dan heeft ze inderdaad ook een kadoortje verdiend.
    En Vince gisteren Opa en Oma gespest tis zonde voor Opa en Oma.
    Gelukkig dat hij op het grote bed wel in slaap viel.

@ Tweety: Het shirtje wordt voor Keano nu ook wel een beetje te klein.
    Ach jeetje Rene gevallen, ja het kruipen/lopen komt met vallen en opstaan. Alleen jammer dat het zo een pijn doet voor die kleintjes hé, maar gelukkig was hij het al snel vergeten.
    En Rene lekker aan de soep goed hoor.

@ Setteke: Ja hij gaat ineens wel heel erg snel...
    Nee hij kruipt echt op handen en knieën tussendoor ook nog wel een beetje tijgeren. Ow leuk zijn derde tandje, ik vond dat bij Keano wel super lief staan zo dat ene boventandje hihi.
    Zijn jou Opa en Oma allebei op dezelfde dag geboren? Grappig.
    En Tymen ook al zo een ondeugend mannetje, Keano kan er ook wat van hoor.
    En is Tymen al gaan slapen?

Zo meiden, rustige dag gehad vandaag.
    Manlief had nachtdienst dus die was de hele dag aan het slapen, jammer genoeg vannacht weer vind ik altijd zo saai alleen in bed liggen.
    Als ik eenmaal slaap heb ik er geen last van maar op het moment dat ik wil gaan slapen vind ik het altijd zo alleen...
    Vanmiddag nog even een flinke ronde over het strand gewandeld met de hondjes van mijn schoonouders, zie zijn nog steeds aan het logeren hierzo was wel even lekker.
    Ben net nog even met Keano onder de douche geweest heerlijk vind hij dat en ik ook hoor dat kleine naakte lichaampje tegen je aan zo lekker zacht hihi.

Liefs,misspuma

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, ze zijn niet beide op dezelfde dag jarig, hoor! Mijn opa is op 14 juli 80 geworden en mijn oma wordt het op 1 augustus. Maar ze vieren het in een keer op 1 aug, alleen dan konden wij niet. Dus vandaar. Net belde oma me nog even om te zeggen dat ze zo van Tymen genoten had en om me te bedanken voor de bloemen die we gegeven hadden. Tymen slaapt nu inderdaad wel. Ik heb eerst nog een 10 min bij zijn bedje moeten zitten om hem te kalmeren en toen hij het wel erg gezellig vond worden (mijn aandacht trekken door steeds He te roepen) ben ik weg gegaan. Ik geef hem expres geen aandacht als ik zo bij hem zit, maar moest nu wel lachen! Nu is hij lief gaan slapen! Wat heerlijk, even douchen met je kleine mannetje! Dat kunnen wij niet, wij hebben een hele oude badkamer en moeten in zo'n zitbadje staan te douchen. Vind ik veel te gevaarlijk, stel dat ik uitglijdt. (heb ik nl al eens gehad toen we hier net woonden...) Gelukkig wordt de douche in november verbouwd. Hoe doe jij dat dan met wassen en afdrogen enzo? Met assistentie van je man?

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ik dacht dat ze allebei op dezelfde dag jarig waren :(, sorry.
    Maar lief dat ze nog even belde om je te bedanken leuk is dat hé hoe mensen van je kindje kunnen genieten.
    Ja ik heb assistentie van mijn man hihi! Soms doe ik het ook wel alleen hoor, dan leg ik Keano op een handddoek op de grond en trek zelf snel mijn badjas aan en dan eerst Keano afdrogen/aankleden en dan ben ik aan de beurt.

Liefs, misspuma

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Ach wat sneu voor Rene tandje door zijn lip!Tis ook moeilijk leren staan :) Lekker hoor dat Rene nu ook een bordje soep mee heeft gegeten.
    @Setteke,Jaa ze spaart my little pony's en daar heeft ze er eentje van uitgezocht die op een soort koetsje staat(ze heeft er pas 12 :) )Zo lief ze had het kadootje uitgezocht en toen zei ze mag ik ook iets voor Vince zoeken,lief he!Ze koos een autotje met kiepbakje.Tymen dus z'n derde tandje :thumup: Van harte gefeliciteerd met opa en oma.
    @Misspuma,Ja idd het gaat opeens zo hard van de week was hij nog druk met het recht op gaan zitten en nu wil ie al kruipen wat overigens niet altijd lukt en dan wordt meneertje erg boos :) Vervelend is dat he als je man nachtdienst heeft,ik vindt het dan ook niet leuk om de hele avond alleen te zitten.Lekker he om met je kleine vent te douchen,Vince vindt het ook zo heerlijk gaat dan helemaal tegen je aan hangen ;)

We zijn vanavond naar de MacDonalds geweest,ik had helemaal geen zin om te koken :oops: We hebben vanmiddag eventje lekker op een terrasje gezeten en toen was het eigenlijk zo 18 uur,ik dacht getver nu nog koken dan ga we maar ff drive hihihi
    Yentl had een happymeal en Vince heeft ook lekker een kipnugget op.

Liefs,Claudia

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia lekker hoor een macdonalds op zijn tijd. ik kan begrijpen dat je geen zin meer had in eten koken met dit lekkere weertje.

@misspuma lekker he dat douchen. ik zet rene ook vaak op de grond dat ie gaat spelen en dan sroog ik mezelf snel af en dan pak ik daarna hem onder de douch vandaan. erg he die nachten heb er net 5 gehad mannetje lief lag vanacht gelukkig weer naast me alleen moest ik er nu vroeg uit jammer genoeg.

@setteke hij wilde nog ff laten weten dat ie eigenlijk niet wilde slapen. hihi.

rene gaat nu op handen en voeten staan hihi is grappig gezicht. alleen dan is je evenwicht wel moeilijk hoor.

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,idd het weer is hier hartstikke meegevallen lekker zonnetje.Hihi :) Leuk is dat he op handen en voeten dat doet Vince ook steeds,zie je steeds dat kontje de lucht in.

Liefs,Claudia

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    "goede morgen meiden lekker geslapen.

@Claudia he dann heb je het zelfde als ons gedaan wij zijn ook naar de mac geweest.
    Fijn om te horen dat het wat beter gaat met Yentl en idd dat kadootje heeft ze verdiend .

@MissPuma Goed zeg Van Keano hij gaat als een speer zeg .
    Nee lijkt mij ook niks om alleen in bed te liggen mag graag tegen iemand aan kletsen als ik in bed lig.

@Tweety jammer zeg dat Rene niet van knuffelen houdt .
    Wat dat betreft mag ik niet klagen ik heb echt knuffeltantes in huis.

@Denise welkom terug.

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke gefeliciteerd met je opa en oma.
    Zijn derde tandje alweer volgens is martina de enigste zonder tanden :) geeft niet gaat toch al snel genoeg.

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hier is alles lekker rustig net brood gegeten .
    Gistermiddag zijn we om een uur of 5 naar het strand gegaan en hebben de kids lekker in het zand gespeeld.
    En daarna naar de Mac-donalds .
    Waar Elisa zich ging uitkleden omdat ze gemorst had :rolleyes:
    Dus we hadden weer heel veel bekijks.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Ow wat lief dat Yentl ook een kadootje voor Vince uit wilde zoeken wat een schat van een meissie heb je toch! Ja Keano wordt ook snel boos als hem iets niet lukt...
    Mijn man zijn nachtdiensten zitten er gelukkig weer op, dus vanavond kruip ik weer lekker tegen hem aan.
    Ach een keertje naar de MacDonalds moet kunnen toch?!

@ Tweety: Oei Rene op handen en voeten gaan staan dat lijkt me inderdaad een grappig gezicht maar moeilijk om dan zijn evenwicht te bewaren.

@ Jacoba: Die tandjes die komen wel hoor, ineens zitten ze er en inderdaad het gaat al snel genoeg met die kleintjes.
    Jullie ook lekker naar de MacDonalds geweest. HaHa die Elisa zichzelf uitkleden in de MacDonalds grappig gezicht moet dat zijn geweest.

Werd ik vanmorgen om 7 uur wakker moest plassen, dus ik maar uit bed ik dacht Keano wordt toch zo ook wel wakker niet dus...hij sliep tot 9 uur kon ik een keertje langer blijven liggen ben ik uit bed gegaan dombo!
    Maar ja ben alvast lekker met de hondjes wezen wandelen (manlief lag toch op bed), en alvast lekker ontbeten. Toen Keano uit bed gehaald voor zijn pap en nu ligt hij er alweer in...
    Vanmiddag gaan we naar de Oom en Tante van mijn man toe, de Oom van mijn man is jarig.

Liefs, misspuma

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma zo zeg dan was jij wel erg vroeg vandaag.
    idd dom dat je er uit bent gegaan.
    Was idd wel grappig om te zien maar vooral de reactie'die ze erop kreeg. ;)

@Setteke hehehe volgens mij niet van mij alhoewel toen ik klein was en we gingen zwemmen liep ik altijd in mn blote kont zwempak had ik zo uit :oops:

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Jij wel lekker uitgeslapen. Inderdaad het huis ff voor mij alleen is ook lekker :D.
    Bij ons schijnt het zonnetje lekker.

Liefs, misspuma

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen allemaal,

Het weer is hier weer lekker.Vanmorgen vroeg een paar buien gehad maar nu schijnt het zonnetje lekker.Heb er meteen gebruikl van gemaakt en snel een wasje opgehangen wie weet droogt het,vindt het altijd wel lekker als het eventjes buiten heeft gehangen.
    Er zit nu nog een wasje in en dan kunnen we vanavond weer aan de strijk
    niet mijn favo bezigheid maar op een gegeven moment krijg je zo'n berg he :)

@Jacoba, :) Hahaha die Elisa toch daar blijf je wel mee lachen ;) Lekker hoor dat ze heerlijk op het strand hebben gespeeld.Wat hebben de meiden bij de Mac gekregen?Yentl was een beetje teleur gesteld had gehoopt op een shrek figuurtje maar helaas ze kreeg een hondje dat licht geeft.
    @Misspuma,Das idd eeen beetje balen kun je blijven liggen :rolleyes: maar je hebt wel heerlijk op je gemakje met de hondjes kunnen wandelen!Vindt ik ook hoor een keertje Mac moet kunnen ;) Veel plezier op de verjaardag!

Liefs,Claudia

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ jacoba, foei toch, stout meisje! ;) Dat kan Elisa dus echt maar van 1 iemand hebben!

@ misspuma, zonnetje? Het regent hier sinds een uur. Het wordt weer wat lichter buiten dus we houden hoop! Dat is weer Friesland he?

@ claudia, vind ik ook altijd zo lekker als de was lekker buiten heeft gehangen. Ruikt zo lekker fris. Strijken moet ik ook al weken :oops: Hilbrand heeft van die hele leuke nieuwe overhemden, maar ik "vergeet' ze steeds te srijken...

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia hier hebben ze ook een hondje gekregen vind het een beetje een vaag ding.
    Reageert op geluid en idd hier hadden ze ook op een shrekfiguur gerekent.
    Ja met Elisa beleef ik elke keer wel wat.

Hier komt het zonnetje ook net door dus de was kan ook lekker naar buiten.

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke Ikke is niet stout hoor :^o ben best wel lief vind ik zelf :D

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,hahaha dat doe ik oo steeds vergeten maar op een gegeven moment klan ik er niet meer onderuit :oops: Gek is dat heb eigenlijk nergens een hekel aan om te doen maar strijken vindt ik zo zonde van mijn tijd!

@Jacoba,Het is idd een vaag ding :) Heerlijk hoor het zonnetje vanmiddag lekker in de tuin zitten en relaxen maar.Ik moet nog 4 dagen werken en dan heb ik vakantie.

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina