@Claudia lekker zeg dat je bijna vakantie hebt Pieter heeft al vakantie dus lekker uitslapen van de week . Als de kids het toelaten
@ Jacoba: Ja ik weet het het was niet errug slim van me om uit bed te gaan...maar ja! Heerlijk die meiden en dan inderdaad de reacties lijkt me een prachtig gezicht! @ Claudia: Het heeft hier nog geen enkele druppel geregend laten we dat ook maar zo houden hihi. Lekker hoor een wasje buiten hangen, ruikt het altijd zo lekker fris! Ja strijken ik hou er ook niet zo van, mijn ouders die kwamen donderdagavond oppassen en toen heeft mijn ma het gedaan , makkelijk hé en het was echt een hele berg ( ). @ Setteke: Dan moet je maar in Zeeland komen wonen haha! Liefs, misspuma
Lekker hoor,das altijd maar de vraag met kids Vince vondt het vanmorgen om 7 uur wel welltjes en besloot om rechtop in bed te gaan zitten.Hem eruit gehaald en tussen ons in gelegd in de hooop dat hij wel weer eventjes zou gaan slapen maar meneer vondt het om 8 uur toch echt de hoogste tijd voor zijn fles Liefs,Claudia
@ Claudia: Tja kinderen...als je wilt dat ze slapen doen ze het niet, als je wilt dat ze wakker worden omdat je weg moet doen ze het ook niet...haha! Liefs, misspuma
@Misspuma, is zeker makkelijk!Mijn ma doet het ook vaak heeft op een wasserette gewerkt en die vindt het leuk het is hier nu ook heerlijk weer soms wel een beetje bewolkt maar de zon schijnt ook. Liefs,Claudia
JA das waar Gister was ik vroeg klaar met al mijn gerommel in huis en wilde dus even de stad in lag meneertje heerlijk te pitten.Vond het zielig om hem wakker te maken (hij was smorgens niet meer gaan slapen)maar soms...... Heb nog iets moois gekocht gister.Een vriendin van mijn ma heeft hier een theehuis met een klein kadowinkeltje heel gezellig is op een pleintje naast de molen(beetje culemborg promoten )Dus wij lekker op het terrasje gezeten en natuurlijk moest ik weer even snffelen.Had ze twee handen van steen met de handpalmen naar boven gedraaid en daar in de handpalmen lag een klein babytje te slapn op zijn buikje kontje omhoog.Ik vonmdt het meteen mooi,Yentl en Vince slapen namelijk beide zo! Liefs,Claudia
@ Claudia: Ow wat mooi zo een beeldje! Ik heb van mijn ouders toen ik bevallen was van Keano, een beeldje gehad met een handpalm en daarin ook een babytje dat aan het slapen is mooi hoor! Liefs, misspuma
@ Claudia: Wij zijn trouwens wel een op vakantie geweest in Culemborg , op een camping geloof ik... Liefs, misspuma
@Claudia dat zijn idd mooie beeldjes maar de varianten die ik ken zijn ook flink prijzig. Oja vergeet ik helemaal ben echt trots op Elisa ze is al 5 dagen schoon zonder ook maar een ongelukje. Nu heeft ze alleen s'nachts nog een pamper om.
@ Jacoba: =D> Goed zo van Elisa al 5 dagen helemaal schoon zonder een ongelukje netjes hoor! Liefs, misspuma
@claudia rene slaapt ook op die manier leuk hoor zo'n beeldje @jacoba elisa al 5 dagen schoon ga zo door meid. we zijn vanmiddag heel de middag op pad geweest rene was helemaal afgedraaid heeft niet geslapen met als gevolg dat ie om half 6 kanon af was. hij had het ook zo druk met kruipen en spelen met zijn nichtje en neefje en later zijn ooms hihi. hij is om half 6 naar bed gegaan en ligt nu nog ik croma laat hem maar lekker liggen en zie het wel hoelaat ie komt. morgen weer werken blee eigenlijk geen zin maar ja heb gezegt dat ik kon zaten omhoog met als gevolg dat ik 5 dagen moet werken dinsdag en woensdag ook nog en dan een vrij en vrijdag weer druk weekje dus.
Goedemorgen meiden, Hier ben ik weer eens een keertje. We zjin net terug van twee weken vakantie, en het was heerlijk. Ik had het echt even nodig. Met Nona ging het heel erg goed. Ook de reis ging heel voorspoedig. Op de heenweg hebben we 15 uur (!) in de auto gezeten en Nona heeft 2 uurtjes geslapen, de rest van de tijd heeft ze alleen maar gelachen. De andere twee hebben zich ook prima gedragen. Ik had voor allebei een rugzakje in de auto gezet met kleinigheidjes erin. Ze hebben zich prima geamuseerd. En nu weer thuis dus, jammer. En het is bewolkt........ Liefs, Gina
@Gina waar zijn jullie geweest met vakantie? En gaat het weer een beetje de goede kant op met je. @Claudia hoe gaat het met Yentl? Agnita heeft nu ook waterpokken niet extreem veel maar de vlekken zijn er. Wij hebben een echt luie maandag morgen van gemaakt. Moet bekennen dat ik nog in mn nachtpon zit eerlijk lekker niks doen.
@Jacoba, we zijn in Frankrijk geweest, de Vendée. Het gaat iets beter met me, maar het is nog niet helemaal wat het zijn moet. Het heeft tijd nodig...... Liefs, Gina
@gina welkom terug het is niet zo best weer als je de zon gewent ben de laatste 2 weken maar hopen dat ie snel hier ook gaat komen. @jacoba lekker toch een luier dagje. rene werdt om 6.15 wakker vanmorgen hij heeft dus door geslapen. vandaag gewoon weer het normale ritme gelukkig.
Goede avond meiden, @ Jacoba: Het was hier vandaag ook rotweer, veel regen heb de zon eerlijk gezegt alleen gezien toen ik vanmorgen naar mijn werk reed (6.45) verder alleen maar regen gezien bah! Lekker hoor een luie maandag-morgen mag ook wel eens toch. @ Setteke: Droog en zonnetje en dat in Friesland . @ Tweety: Dus een druk dagje gehad gisteren, ook wel gezellig. En gelukkig dat Rene de hele nacht geslapen heeft . Ik moet deze week ook veel werken, heb vandaag gewerkt moet morgen werken dan een dag vrij en dan weer 4 dagen bah...ben nu al moe als ik er aan denk haha. @ Gina: Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in Frankrijk. Welkom terug, en hopelijk gaat het snel weer de goede kant op meissie! Wij zijn er nog steeds voor je. Leuk dat je weer een keertje wat geschreven hebt. Druk dagje gehad, moest vandaag werken tot 11.30 daarna boodschappen gehaald en toen het hele huis schoongemaakt. Moet deze week 6 dagen werken dus drukke week maar het huisje is weer schoon in ieder geval! Met Keano gaat alles goed, ik heb vandaag die pap met appel eens aan hem gegeven dat ging er met smaak in hoor! Hij liet zijn papa vanmorgen tot 9.30 slapen doet hij bij mama nooit... , maar moet eerlijk zeggen ik wordt ook van ieder geluidje van Keano wakker hoor, manlief niet...(wat een geluk ). Liefs, misspuma