@ Tweety: Ach jeetje de vloer onder gespuugd, zal hij inderdaad misschien een beetje te vol hebben gezeten. Gelukkig dat hij nu lekker ligt te knorren. En ja opgroeien gaat met vallen en opstaan. Liefs, misspuma
goeden avond meiden weer een gezellige drukke dag achter de rug we zijn vandaag naar amsterdam geweest (Ikea en de maxis) Ben alleen wel afgedraaid nu . Oja ook nog op muizenjacht geweest tippelde net een muis voor de kast langs . Is me een raadsel hoe dat ding binnen gekomen is. Agnita is ook nog gevallen ze wilde wegrennen voor Pieter en daar lag ze plat op haar gezicht , de vleugeltjesvan haar bril door haar voorhoofd bloedde flink en haar neus bont en blauw en een tand door de lip. @Claudia gaat lekker met Vince zo te lezen ben benieuwd wat Martina weegt zij moet 13 augustus weer. @MissPuma heb ik soms ook dat ik te moe ben om achter de pc te kruipen. @Tweety Niet meer in de box willen, wat zul het dan druk hebben om telkens achter hem aan te lopen.
Ik heb vanacht twee t-shirts gewonnen van Nivea met de tekst Proud to be Brunette......misschien ook iets voor jullie (voor de blonde meiden onder ons, daar heb je ook t-shirts voor) Je moet wel om 00.00 uur inloggen want na een paar minuten zijn de t-shirt al weer vergeven voor die dag. Succes. Liefs, Gina
Hoe meiden, Nou heb ik iendelijk vakantie ben ik ziek! Vince is verkouden,yentl is verkouden ik ben verkouden en echt al mijn spieren doen zeer. Maar hopen dat het snel over is. @Ginna,Leuk hoor die thirts! @Jacoba,Ach arme Agnita hoe is het nu met haar?Hihi op muizenjacht,Dat hebben wij van de winter gedaan er liepen muizen op mijn zolder gek werd ik ervan.Ze kwamen bij de buren vandaan gelukkig hebben we toen met het hele rijtje er iets aan kunnen doen.Vindt het zulke vieze beesten. @Tweety,Ach die arme Rene hoe is het nu met hem? @Misspuma,Ik ben soms ook te moe hoor dat geeft toch nuks,is ook vermoeiend mama zijn en een baan en het huishouden runnen Hoop dat het tandje snel doorkomt. Yentl moet vanmiddag naar de huisart ivm de kinkhoest ze gaan haar even nakijken omdat het nogal moeilijk vast te stellen is omdat ze ook bronchitis heeft maar als ze vermoeden dat ze het heeft moeten we even gaan bloedprikken.Hoop dat ik me wat beter voel en mee kan gaan maar voel me net een dweil... Liefs,Claudia
@Gina alweer in de prijzen gevallen gaat lekker zeg @Claudia Ja ze is al weer over de schrik heen . We moeten alleen haar bril laten maken en zoeken meteen een ander montuur uit heeft ze gelijk een reserve bril. Het zit Yentl ook niet mee deze vakantie . En beterschap voor jou ook al geen best begin van je vakantie.
@Jacoba,Gelukkig maar dat ze al weer over de schrik heen is.Ja gelijk heb je het is wel handig om een reserve bril te hebben.
@jacoba ach jee gelukkig gaat het al weer at beter is toch schrikken. rene heeft nergens last meer van gehad hij heeft gewoon geslapen vanacht. gelukki maar.
@ Claudia, Mooi dat Vince het zo goed doet! Mooi gewicht en lengte! Lekker dat je dan nu over kan op 2 flessen! Wat sneu van die kinkhoest! Misschien dat je daarom zelf ook niet fit bent, want kinkhoest is toch nogal besmettelijk? Wel balen dat je net in je vakantie ziek moet worden! Dat heb ik ook heel veel, kom je tot rust en word je ziek! hoop dat je kids ook gauw opknappen! @ Misspuma, En, het tandje al door? @ Tweety, gelukkig dat Rene niet ziek is geworden! @ Jacoba, die arme Agnita! gelukkig dat ze het alweer bijna vergetenis! Is ze nog zo bont en blauw? ieuw, muizen! Die mogen ze van mij wel houden! @ Gina, wat een leuke actie van Nivea! Als ik het niet vergeet kan ik het ook wel eens proberen! Hier verder alles prima, gisteren de hele dag gewerkt en Tymen de hele dag naar beppe (oma). Helemaal afgedraaid natuurlijk, hij is vandaag zo moe van al die leuke dingen bij beppe! Ik heb nu lekker vrij tot maandag, heerlijk! En, jullie nog leuke plannen voor het weekend? Wij niet zoveel bijzonders, morgenmiddag op bezoek bij vrienden. Ze vroegen of we mee wilden eten (gourmet) maar dat wil ik niet met Tymen. Die moet 's avonds gewoon op zijn eigen bedje slapen vind ik (ben geloof ik nogal een traditioneel moedertje...).
@Setteke zo ben ik ook hoor Martina moet lekker in haar eigen bedje slapen. Vind het zo zielig als lekker liggen te slapen om ze dan op te pakken. @Tweety gelukkig gaat het weer beter met Rene voor zijn mama ook beter . kan zij tenminste ook slapen. Ben net ingemaakt met een spelletje memory door Agnita En nu lacht ze me de hele tijd uit . Want mama is de grote verliezer
Dit is gek de banner van Claudia doet het wel maar die van mij en Tweety en MissPuma doet het niet. Raarrrrrrrrrrrr
@Jacoba, het is toch wat met die brilletjes, hè. Mijn twee oudste hebben ook een bril maar helaas geen reservebril omdat de sterkte elke keer veranderd. Ik heb de oude brilletjes wel bewaard maar die willen ze niet meer op. Ik dacht: "Fijne reservebrilletjes voor op het strand of zo". Maar daar trapte ze niet in.......
Hallo, Nou Yentl is helemaal nagekeken door de huisarts en ze heeft gelukkig een lichte bovenwegonsteking en geen kinkhoest!Maar de ha zei je kan beter een keer voor niks komen dan dat het wel zo was geweest. Voor mezelf heb ik ook een antibioticakuurtje gehad,nu maar hopen dat het snel gaat werken. Vince heeft vandaag een nieuw spelletje ontdekt gooi alles uit de box Hij heeft een vormen raket dat is een raket waar je vormpjes in kunt stoppen en dan kan hij kleurtjes,melodietjes,vormen en cijfers leren deze vormpjes vliegen nu dus met regelmaat de box uit Zodat mama,papa pf Yentl ze kan oprapen en terug geven! @Jacoba,hahaha wat zal ze een lol hebben mama verslagen! @Setteke,Kinkhoest is idd besmettelijk maar alleen in de eerste 2 weken,gelukkig zijn we niet besmet.Heerlijk hoor vrij tot maandag!Lekker gourmetten het ligt eraan soms nemen we Vince wel mee en leggen we hem daar op bed.Vince is wat dat betrefd heel makkelijk en wordt ook bijna niet wakker. Ik hoop dat ik morgen weer wat beter ben moet nog een kadootje gaan kopen want mijn mannetje is zondag jarig!We gaan lekker uiteten.Weet alleen nog niet wat ik moet kopen moeilijk is dat he! O,ja mijn ma is alweer terug uit het ziekenhuis,het zetten van de drain lukte niet Nu hebben ze wel wat vocht weg kunnne halen en dat zetten ze nu op kweek 6 aug moet ze weer in het ziekenhuis komen en dan gaan ze bekijken of ze het nog een keertje gaan proberen. Liefs,Claudia
@claudia gelukkig geen kinkhoest. hoop dat jullie snel weer beter zijn. verveldend dat die drain niet is gelukt. hoop dat het met je moeder snel weer beter gaat. @jacoba altijd leuk om mama te verslaan toch. heb gelukkig weekeind nu heb van de afgelopen 7 dagen er 6 gewerkt zijn wel halve daagjes maar toch steeds om 6 uur bedje uit. morgen weer lekker uitslapen. we gaan van het weekeind lekker naar het zwembad met rene. moet alleen nog een leuke zwemband kopen voor hem niet zo'n saaie oranje die vind ik niet leuk. had er een gekregen van mijn schoonzus van mickey maar die is lek jammer genoeg. verder niet veel nieuws te melden.
@Gina idd ik kan beter een abonnement bij hans anders nemen . Haar eerste bril was kapot gegaan en daar had ik de glazen nog van. en nu hebben we daar een montuur bij uitgezocht.. @Claudia gelukkig geen kinkhoest Hoop voor jou dat je kuur snel aanslaat. Hehehehe leuk spelletje van Vince en zeker gillen als alles eruit is. wat een gedoe zeg dat het zetten van de drain niet lukte hoop dat het snel beter met haar gaat. MMMMMMMMMMMMMM even denken je weet geen kadootje wat je ook kan doen alleen moet je het zaterdag avond geven want is niet geschikt voor kinderogen. Je geeft jezelf kado Je gaat op de keuken tafel op je zij liggen spuit jezelf onder de slagroom en verse aardbeien