@Tweety, wat leuk dat jullie toch voor een tweede willen gaan.... Het is inderdaad rustig bij de oktobermama's. Maar dat is eigenlijk al vanaf het begin zo. Ik vind het wel lekker overzichtelijk. En ondanks dat ik eigenlijk een septembermama ben (30-09-06 Nona) heb ik altijd bij de oktobermama's meegepraat (ik was 2 oktober uitgeteld). Voor de rest is het hier rustig. Nona doet het nog steeds hartstikke goed. Ben alleen benieuwd hoe het nu met de borstvoeding gaat nu haar eerste tandje door is.........we zien wel. Ik geef nu al bijna 10 maanden borstvoeding. Als je mij dat van tevoren had verteld had ik je waarschijnlijk voor gek verklaard (hahaha). Ze krijgt wel alleen nog de ochtend en de avondvoeding. Voor de rest ben ik ook met flesjes in de weer. Dat geeft mij ook wat meer lucht kan ik ook eens een dagje alleen weg. P.s. heeft er nog iemand een Nivea-tshirt gewonnen? Gina
Goede avond dames, Nog een dag werken (van de 6) en dan lekker 3 dagen vrij!!! (dat moest er even uit haha) @ Setteke: Hihi noteerse! @ Tweety: Fijn dat je vriend nog een kindje wilt, mijn man moet ik nog zien te overtuigen , en ik wil ook zo graag nog een tweede! Nu nog niet maar over een poosje wil ik toch weer wel heel graag zwanger zijn hihi. @ Claudia: Dus ook vroeg uit de veren ik ook 5.30 maar dat was niet voor Keano maar voor mijn werk. En heeft Yentl nog iets leuks geknutseld vanmorgen? Vanmorgen veel regen gehad, vanmiddag werd het weer beter gelukkig! @ Jacoba: Grappig die verjaardag toch dicht op elkaar. Keano is op mijn moeders verjaardag geboren op zich wel leuk maar ook weer niet... @ Gina: Heerlijk hé zo rustig hierzo op het forum, kan je tenminste alles van iedereen bijhouden. Tuurlijk gezellig hier meekletsen dat deden we immers in het bevallingstopic ook! 10 maanden borstvoeding goed hoor, wou dat het mij ook gelukt was maar helaas. Ja is ook wel fijn dat je ook eens een dagje alleen weg kan hé. Heb niet meegedaan met de wedstrijd dus geen T-Shirt gewonnen had wel die bikini gewonnen maar haha die pas ik niet echt zo goed. Terwijl ik Cup B heb en maatje 36 nou hij was nog te klein... Zo meiden hier alles rustig eigenlijk, mijn schoonzus en vriend kwamen even op bezoek vanmiddag want die waren terug uit Kos waren lekker op vakantie geweest. Hebben nog een leuk shirtje voor Keano meegenomen mijn tante houdt zoveel van mij dat ze dit T-shirt helemaal uit Kos heeft meegenomen (maar dan in het Engels). Morgen komen mijn schoonouders weer thuis, dus ga daar naar mijn werk even langs. Heb ze best gemist, ja je schoonouders missen hihi nee ik kan het erg goed vinden met mijn schoonouders en ze zijn 2 weken weggeweest dus is best een tijdje. Zullen wel blij zijn om ons allemaal weer te zien. Dan gaan de hondjes ook weer terug, dus geen vroege wandelingen meer haha. Liefs, misspuma
@ misspuma ook al 6 dagen gewerkt had ik vorige week ook pff valt best tegen hoor. nog 1 dagje vrij en dan mag ik weer maar gelukkig 2 en dan het weekeind pas weer hihi. leuk toch dat je zo goed met je schoonouders kan opschieten. ik zou het helaas niet weten hoe ze zijn mijn vriend is ze al heel jong verloren. maar verder kan ik het met mijn schoonzussen en zwagers aardig vinden.
@ Tweety: Jij ook zo veel dagen gewerkt pff vind het wel zwaar hoor want het huishouden gaat ook gewoon door. En ik werk van 7.30-15.00 dus dan is je dag al een eind om. Dat is vervelend voor je vriend dat hij zijn ouders al jong heeft moeten missen, maar fijn dat je goed op kan schieten met je schoonzussen/zwagers. Ik kan ook goed opschieten met mijn schoonzussie het is net mijn eigen zus en ik heb er al 2 haha. liefs, misspuma
Wow, bijna 150 pagina's ! Ik heb even jullie verhaaltjes steno genotuleerd en kan nu eindelijk reageren, hihi! @ Claudia, Gelukkig dat Yentl geen kinkhoest heeft. En slaat bij jou de kuur al aan? Heb je al een kadootje voor je man? Ik vind dat ook altijd zo moeilijk. Hilbrand weet ook nooit wat voor zichzelf dus dat schiet ook niet op. Wat een gedoe in het ziekenhuis met je moeder. Hoop dat je gauw wat betere berichten krijgt! Ik kan soms ook door zo'n gevoel van liefde overvallen worden als ik naar Tymen kijk. Ben echt helemaal verkocht, zucht...Vroeg op vanmorgen! Nou, ik ook hoor! Het was mijn beurt om Tymen zijn ontbijt te geven dus ik zat ook al om 6.45 uur beneden! @ tweety, En, lekker gezwommen? Dus Rene loopt al! Tjongejonge, dat is vlot! You go Rene =D> Wat zou het leuk zijn he, nog een kindje. Ik mag het eerste jaar niet zwanger worden ivm KS, maar denk wel dat we de pil na zijn eerste verjaardag weer in de prullenbak gooien. Zo ongeveer 2 jaar ertussen lijkt mij wel leuk! @ Jacoba, Dus, Martina alweer haar tweede tandje! Leuk! Tymen zijn derde tandje is net door, de vierde zal ook wel snel komen! Tjonge meid, de 2000 berichten gehaald! Jij kunt kletsen, zeg Bij ons is Tymen ook bijna tegelijk met Hilbrand jarig. Tymen de 13e, Hilbrand de 28e. Ik was 10 november uitgerekend, dus het was spannend of Tymen voor of na Hilbrand zijn verjaardag zou komen. Of misschien zelfs op, hihi! @ misspuma, moet jij er zo vroeg uit voor je werk ? Wat vreselijk lijkt mij dat! Ik haat vroeg opstaan! Dus je schoonouders komen weer thuis! Zal wel weer stil zijn als de hondjes weer weg zijn! @ Gina, wow, respect, 10 maanden BV. Daar heb ik echt bewondering voor! Ik heb geen niveashirt gewonnen, zoals ik al voorspeld had ben ik het finaal vergeten Wij zijn vandaag op bezoek geweest bij vrienden en ze vonden Tymen zo'n vrolijk ventje! Hij was ook heel erg vrolijk en helemaal niet eenkennig! Wilde bij iedereen wel op schoot! Nu ligt hij weer heerlijk te slapen!
@ Setteke: Ja ik sta rond 5.30 op voor mijn werk. Ik begin om 7.30 maar moet eerst nog 3 kwartier rijden eer ik op mijn werk ben...en ik moet gewoon even wakker worden dus vandaar dat ik er zo vroeg uit ben dat is voor mij het beste en ben ik op mijn leukst..kan wel langer blijven liggen maar dan wordt ik niet vrolijk wakker hou niet van haasten... Wat leuk dat Tymen met zo naar zijn zin had bij jullie vrienden. Liefs, misspuma
Wowie ik heb al 2122 berichten geplaatst op dit forum wat een kletskous...owjaah nu alweer 2123 haha! Liefs, misspuma
@setteke ben nog niet wezen zwemmen we gaan morgen we zijn vandaag de stad ff in geweest. heb vandaag mijn nintendo ds gekregen jippie weer een verslaving erbij haha. rene wil alleen maar staan en lopen hij trekt zich nu werkelijk aan alles op en als ie dan niet weg kan daar dan wordt ie link. langs de bank gaat het lopen aardig en de tafel is ook zijn lievelings plekkie op het moment maar verder heeft ie maar kleine dingen om zich aan op te trekken en dan kan je niet zo ver lopen en het is nog eng om los te laten en naar iets andes over te pakken hihi. nou meiden ga mijn bedje opzoeken zo. trusten voor diegene die nog aan het forumen zijn.
Hoi meiden, Zo ik had weer heel wat bij te lezen,Ga je ff koffie drinken bij je ouders Hier verder een rustig dagje gehad.Toen ik vanmorgen opstond voelde ik me al een stuk beter ik snotter nog wel maar voel me niet meer zo als een dweil.Nu heeft niek het!Arme jongen en morgen is hij nog wel jarig @Misspuma,Tjee wat een berichten zeg Ik moet ook altijd ruim van te voren opstaan anders ben ik niet te genieten Leuk hoor dat je zo goed met je schoonouders op kan schieten en 2 weken is idd best veel!Wat leuk zo,n shirt heef Yentl ook een keertje gehad maar dan uit kreta!Ze heeft een paar mooie tekeningen zitten beplakken met allemaal glitters en verf heel mooi geworden hihihi @Setteke,Ja ik heb de indruk dat de kuur goed aanslaat want vanmorgen voelde ik me een stuk beter Nou het was nog een hele toer om iets te zoeken maar uiteindelijk kon hij wat bedenken we hebben nu een tasje waar hij zijn voetbalschoenen in kan doen en nieuwe scheenbeschermers gekocht,@ kadootjes dus eentje van Yentl en eentje van Vince. Heerlijk he als je kindje zo vrolijk is en niet eenkennig! @Gina,You go girl wat goed zeg 10 mnd borstvoeding!Maar idd oppassen nu met dat tandje Nee heb niks gewonnen maaar was het eerlijk gezegd ook helemaal vergeten @Jacoba,Wij hebben het met ons zelf niek is morgen jarig en ik 8 aug daar zit ook maar 10dg tussen.Yentl is 20 sept jarig en Vince 3 weken later.Maar verder zitten bij ons wel veel verjaardagen dicht op elkaar of we hebben dubbele verjaardagen. Liefs,Claudia
@Claudia op zich vind ik het wel leuk maar wel erg druk . Heb je al een kadootje voor je mannetje? @Tweety succes met je nieuwe verslaving vergeet straks niet in je bed te kruipen @MissPuma ja jij gaat ook lekker met je berichten. Wat zal het rustig zijn als de hondjes weg zijn. @Gina Petje af hoor 10 maanden bv ik vind het echt een prestatie =D> Ik heb niet meegedaan voor de tshirts
Weltrusten Jacoba, ik blijf nog ff wakker...... @Misspuma, jeetje als ik zo vroeg op zou moeten staan dan werd ik echt chagerijnig. Ik blijf zelf altijd maximaal in bed liggen 's ochtends. Maar ja, ik begin om 8.30 uur en ik ben er binnen 10 minuten met de auto. Ik moet nog wel even vantevoren Nona wegbrengen naar het KDV. @Claudia, gelukkig voel je al wat beter Ik ga om 00.00 uur nog proberen wat t-shirts te winnen voor mijn vriendinnen. Gina