goedemorgen meiden @gina en nog gewonnen vanacht? @jacoba ik heb mijn bedje nog kunnen vinden hoor ondankt mijn 4kante oogjes haha.
Yep! Ik heb er weer twee gewonnen vanacht. Dus ik heb een vriendin en mijn schoonzusje blij gemaakt! Mijn dochter is vandaag naar Utrecht (naar de Parade). Ze is net vertrokken met de trein met een vriendinnetje en haar moeder. Dus vandaag gaan we met mijn zoontje naar de film Ratatouille. Hij weet er nog niks van dus dat merkt hij strakkies wel. Gina
Goedemorgen allemaal, Ik ben bezig met een ontbijtje voor mijn mannetje samen met Yentl want hij is vandaag alweer 36 geworden.Het is volgens mij nog nooit zulk slecht weer geweest op zijn verjaardag!Meestal konden we toch buiten zitten maar dat gaat vandaag niet lukken als ik zo naar buiten kijk! @Gina,Nou gefeliciteerd jij hebt geluk!Wat gezellig dat je dochter weg is met haar vriendinnetje en haar moeder.Leuk hoor de film Ratatouille daar wil ik ook heen maar dacht dat hij pas 1 aug in de bios was? @Tweety,Nog lekker gespeeld op je nintend ds? Liefs,Claudia
@Gina jij hebt het geluk echt aan je kont hangen . Ik win echt nooit wat @Claudia nee het weer zit echt niet mee. Hoop wel dat het zonnetje er door komt want mijn zonnescherm moet drogen. Ben hem vergeten op te draaien @Tweety laat geworden vannacht.
@Claudia, Proficiat met je mannetje. En 36 is een mooie leeftijd. Ik kan het weten hahaha..... wel jammer inderdaad dat het vandaag binnen zitten wordt. Ik hoop voor mijn dochter die vandaag dus in Utrecht is, dat het wat beter wordt want alle activiteiten zijn buiten. De film Ratatouille draait vandaag voor eerst bij ons in de bioscoop. Dus misschien is het per plaats verschillend. Gina
@Jacoba,Thanx,nou dat was nog een hele klus hij wist dus niets tot gister middag.We hebben een tasje gekocht waar hij zijn voetbalschoenen in kan doen en nieuwe scheenbeschermers.Dat was wat de kids gegeven hebben en ik heb ee lekker luchtje van Gucci gekocht. @Gina, ik zie net dat jij ook 36 bent!Ja dat hoop ik ook voor haar het zou zonde zijn als het de hele tijd regend.Hiewr is het nu eindelijk droog wij wonen zo'n 20km bij utrecht vandaan. Liefs,Claudia
Hij doet het weer! \/ @Gina,Dat zou kunnen lijkt me wel een onwijs leuke film hoor,geniet ervan met je zoontj!
Nou, ik ben vanmiddag dus naar de film Ratatouille geweest en hij is erg leuk. En een bijkomend voordeel. Mijn zoontje is niet zo'n geweldige eter maar ik vertelde hem vanavond dat de Rat (uit de film) het heeft klaargemaakt en het vloog erin. Morgen is Nona 10 maanden! (jeetje, wat gaat de tijd toch snel). Dus ze mag dan weer een kadootje openmaken van het "jaarpakket". Ben benieuwd. Alleen hebben we met de vakantie ons digitaal fototoestel in de zee laten vallen dus die is kapot.......op de vakantie hebben we toen maar 3 wegwerptoestelletjes gekocht en ik heb vorige week een nieuwe digitale besteld via de computer maar ik verwacht nog niet dat die morgen binnen is. We moeten dus even een toestelletje lenen van iemand, want ik maak elke maand een foto met het kadootje uit het pakket. Gina
Goede avond meiden, @ Gina: Goed zo weer 2 shirts gewonnen jij gaat goed hé! En hoe heeft je dochter het gehad op de parade? Een beetje droog kunnen houden. Lijkt mij ook een leuke film Rataouille, en haha goede smoes om je zoontje te laten eten . Hé bah wat vervelend dat jullie camera in het water is gevallen op de vakantie. @ Claudia: Gefeliciteerd met je man! En zeker niet buiten kunnen zitten vandaag, het was hier echt rotweer! Nou meiden wat kunnen jullie kletsen zeg...sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd maar door al die berichten kon ik niet alles terug lezen en ik had geen puf om alles op te schrijven... . Zow nu lekker 3 dagen vrij! Heerlijk. Nou mijn schoonouders zijn weer goed thuis gekomen. Keano heeft een speedboot gehad met allemaal speeltjes erin zoals: gietertje, schepjes, harkje, zeefje etc kan hij mooi mama helpen in de tuin haha! Wij krijgen morgen ook nog iets, maar dat wilden ze liever geven als we samen zijn. Ik was vanmorgen werken en manlief moest vanmiddag/vanavond werken. Dus gaan we morgen nog ff gezellig langs. Verder eigenlijk alles rustig hierzo, keano ligt op zijn buik te slapen zo lief met een handje bij zijn gezichtje. Ga zo ff t.v. kijken en daarna lekker naar bed ben kapot... Ik mag morgen uitslapen van manlief , lief hé! Liefs, misspuma
@Misspuma, heerlijk dat je 3 daagjes vrij hebt! Volgens mij wordt het weer ook beter. Ik weet nog niet hoe mijn dochter het heeft gehad op de Parade in Utrecht. Ze komt morgen pas thuis. Ze blijft logeren bij mijn schoonzusje. Wat leuk, dat Keano een kadootje heeft gekregen en jullie zijn morgen aan beurt. Gina
@claudia heb wel ff een spelletje gedaan brain trainer maar een uurtje ofzo en toen was ik het zat haha mijn hersens waren moe denk ik hihi. nog gefeliciteerd met je mannetje. @claudia nee valt wel mee hihi was gebroken van de hele week werken rond 23.00 uur lag ik op bed. @gina o das minder je camera in de zee kon ie niet zwemmen wat een rot ding zeg. @misspuma lekker hoor dat je kan uitslapen ik mocht het vandaag van mijn mannetje maar rene vond dat papa ook wel mocht uit slapen en werd pas rond half 9 wakker. grrr bij mij meestal rond 7 uur. vandaag wezen zwemmen met rene op zich vond ie het wel leuk maar hij moest wel weer ff wennen aan de drukte. in het kikkerbadje vond ie het toch het leukst daar kon ie zelf zijn gangetje gaan kruipen en spetteren heerlijk vond ie het. hij was ook helemaal kanon af hihi dus lekker snurken. morgen moet ie er weer vroeg uit mama mag weer ff werken bleee helemaal geen zin maar ja 2 ochtendjes en dan weer 3 vrij.
@ Claudia, gefeliciteerd met je mannetje! Vond hij de kadootjes leuk? En verder nog een leuke dag gehad? Het weer zat niet zo mee, helaas! @ Gina, die film lijkt mij ook wel heel leuk. Wij gaan eigenlijk nooit naar de bios. Misschien wel als Tymen wat ouder wordt! Gefeliciteerd met Nona haar 10 maanden! Wat leuk, zo'n jaarpakket! Balen van je fototoestel, zeg! @ Misspuma, lekker drie dagen vrij! Ik moet weer drie dagen werken! Leuk die speedboot voor Keano! Spannend dat jullie ook nog een kadootje krijgen. De hondjes waren vast ook wel heel blij! Geniet van het uitslapen! Heerlijk! Wat een weer vandaag! We zijn vanmorgen maar een blokje om gegaan tussen de buien door. Vanmiddag bij mijn ouders geweest. Altijd wel weer gezellig! Tymen slaapt alweer lekker, hij lag net achterstevoren in bed, hihi! Morgen weer de hele dag werken!
@ Tweety, dat is niet eerlijk van Rene, papa wel uitslapen en mama nooit! Ik mocht vanmorgen ook uitslapen! Lekker he, dat zwemmen! Tymen vindt het vooral leuk in het wat diepere bad, in zijn zwemband. Ben jij overigens nog geslaagd voor een leuke zwemband? Wat zal hij lekker slapen, hihi!