Hoera Nona is 10 maanden! Ik heb alleen nog geen fototoestel kunnen scoren, dus ze heeft haar kadootje nog niet kunnen uitpakken. Dat moet ik natuurlijk nog even regelen voordat de dag om is Mijn dochter komt om ongeveer 17.00 uur aan op het station. Twee daagjes Utrecht, ze zal wel kapot zijn. Volgens mijn schoonzusje hebben de meiden erg weinig geslapen afgelopen nacht. Twee 7-jarige meisjes op één kamer. Dikke pret natuurlijk. Morgen moet ik werken dus dat is ook weer een dagje bij één van de opa's en oma's, dus ik denk als ze thuis is ik haar maar vroeg naar bed breng. Liefs, Gina
Goedeavond meiden, @ Gina: Gefeliciteerd met Nona haar 10 maanden!!! Ja heerlijk 3 dagen vrij, ga er echt ff lekker van genieten! Ja inderdaad twee zevenjarigen op 1 kamer dat kan nooit goed gaan haha! En heb je nog een fototoestel kunnen scoren? @ Tweety: Dat is ook niet eerlijk van rene, papa ook uit laten slapen terwijl mama uit mocht slapen...! Leuk dat rene het zwemmen leuk vond. En lekker gewerkt? @ Setteke: Ja die speedboot is heel leuk. Ja de hondjes waren super blij om weer thuis te zijn. Lekker gewerkt? Zo meiden ik heb vandaag heerlijk tot half 11 op bed gelegen . Ach Keano was ook voor papa lekker laat vanmorgen werk om 9 uur wakker dus papa heeft ook een beetje uit kunnen slapen. Vandaag even met zijn drieën om boodschappen geweest, en daarna langs Opa en Oma om de koffie. Ik heb 3 koffiemokken en een koekjesschaal gehad, mijn man heeft een T-Shirt gehad. En samen hebben we nog kristallen uit Zwitserland gehad heel mooi! Keano heeft ook nog kleertjes gehad van Opa en Oma dus allemaal goed verwend! Morgen is Portret Place in de supermarkt, dus ga daar wel even langs met Keano, Oma wilde ook wel heel graag mee haha! Manlief heeft morgen toch nachtdienst dus die ligt de hele dag op bed, kan Oma mooi mee! Liefs, misspuma
Ik was verkeerd Portret Place komt niet maar Bell Photo uit België heeft iemand daar wel eens iets over gehoord? liefs, misspuma
@Misspuma,Ja hoor die zijn Ik heb daar hele mooie foto's van Yentl laten maken maar ze zijn wel aan de prijzige kant!
@ Claudia: Nou ja het is gratis en je hoeft niks te bestellen, dus ik zal wel zien maar goed ik zal er echt wel eentje bestellen haha! Maar gelukkig dat ze goed zijn! liefs, misspuma
Er ging ff iets niet helemaal goed! Wat een weer zeg het waait hier behoorlijk.Gister heel gezellig gehad! @Misspuma,Tjonge zeg jullie zijn lekker verwend door opa en oma Ook lekker voor je man dat Keano vandaag besloot om ff wat langer te slapen @Tweety:Thanx, Haha je hersens waren moe!Heerlijk toch als ze zo genieten in het zwembad en dan zo voldaan in slaap vallen. @Setteke,Ja hij vondt zijn kadootjes Vooral de tekening die Yentl ook nog had gemaakt!Ondanks het slechte weer toch een egzellige dag gehad nu op naar mijn verjaardag @Gina,Van harte met nona haar 10 mnd!En is het gelukt om een foto te maken?Dochter zeker ook goed naar haar zin gehad!Leuk hoor dat je zoontje door de film goed gegeten heeft waar die films dan al niet goed voor kunnen zijn Vince heeft weer iets nieuwes meneertje trekt zich lekker op aan de spijlen van de box dood eng vindt ik het hij ging lekker over de rand hangen en een lol dat hij had!Papa heeft net snel de box omlaag gedaan voordat er ongelukken gebeuren.Hij is vandaag oook weer een beetje jengelig denk dat hij weer een tandje krijgt. Yentl is vanmorgen met papa wezen vissen ze kwam trots als een pauw thuis en weet je wat ze zei:Ik heb een joekelvis gevangen joh ze hadden er zelfs een foto van gemaakt! Liefs,Claudia
@Misspuma,Ze komen hier 2x per jaar bij de A.H, ze maken van die leuke foto,s op hobbelpaardjes ,in koffers,zwart/wit,sepia,gewoon harstikke mooi!Je hebt hier altijd een aanbieding dat je 1 foto kunt kopen voor 2 euro ofzo maarja als je dan de hele set ziet dan ben je toch verkocht! Liefs,Claudia
@ Claudia: Ja dat denk ik ook dat ik dan helemaal verkocht bent, nou ja dat is dan niet anders hoor haha! Vandaag mooi weer gehad hier in Zeeland lekker zonnetje. Leuk is dat hé als ze zich optrekken aan de spijlen van de box, en inderdaad goed dat je de box lager hebt gedaan moet er niet over nadenken dat ze eroverheen vallen. Liefs, misspuma
@Misspuma,Nee ik ook niet Wij hebben ook plavuizen dus moet er niet aan denken.We hebben 1x meegemaakt dat Yentl van de bank af viel op de plavuizen en dat was al een drama dus liever niet! Hier is heeft het zonnetje wel geschenen maar het waait behoorlijk maar het is droog.Kom maar op met het warme weer Liefs,Claudia
@ Claudia: Wij hebben ook plavuizen moet er niet over nadenken dat Keano uit zijn box op die plavuizen zal vallen. Ja het waaide hier ook wel een beetje, maar niet erg hard en het zonnetje scheen hier ook lekker. Liefs, misspuma
Goedemorgen meiden, Het is rustig op het forum gisteren allemaal vroeg naar bed gegaan? Ik niet was een spelletje aan het spelen en toen het klaar was keek ik op de klok was het half 1 . Dus maar snel wezen douchen en naar bed...Keano was ook vroeg die werk om 6.30 wakker maar ja eigen schuld hoor, had ik maar niet zo lang moeten computeren... Vamiddag dus foto's laten maken van Keano ben benieuwd! liefs, misspuma
@misspuma zozo half 1 ja dan doet het best zeer om ewr weer zo vroeg uit te moeten he. hoe is het gegaan met de foto's maken? wij hebben het toen bij de v&d laten doen en konden het niet weerstaan hebben de hele serie genomen. vandaag weer gewerkt lekker 3 daagjes vrij nu. renetje ligt nu lekker te knorren dus ga zo ff stofzuigen en dweilen dan is het weer lekker schoon voor hem kan ie weer zijn gang gaan.
He meiden Is niet erg druk hier he zal wel door de vakantie komen . Vanmorgen even bij mn vader en moeder geholpen want die hebben waterschade en de vloer komt nu omhoog. Echt zonde want hij lag net drie jaar. Maar goed de verzekering erbij en het word vergoed. Morgen gaan we naar Drouwenerzand leuk park voor de kinderen. Je moet telken wat verzinnen ze drijven nu in het zwembad Nou ja het is meer vechten wat ze doen . Die twee kunnen niet met elkaar maar ook niet zonder Zo nu eerst alles bijlezen en dan reageer ik wel op iedereen
@Gina nog gefeliciteerd met Nona haar 10 maanden @MissPuma wij hebben het ook gedaan zo'n Fotoserie maar er zit een addertje onder het gras. De Portretfoto krijg je gratis en een zwart wit foto kun je kopen voor 2 euro . En dan komen de mooie foto's en die zijn vreselijk duur. Maar ja ze zijn wel heel leuk .. HIHI nee ben gister niet vroeg gaan slapen heb een film gekeken op Hallmark en die was om half1 afgelopen . En toen ik boven kwam moest ik mn bed nog opmaken was ik helemaal vergeten @Claudia Ik moet er ook niet aan denken dat ze eroverheen zouden kukelen. HAHAHAHa een joekelvis leuke benaming ben benieuwd naar de foto. @Tweety alles weer schoon dweilen doe ik vanavond wel anders doe ik het toch voor niks.
Hallo allemaal! @ Gina, nog gefeliciteerd met Nona haar tien maanden! (En jij gefeliciteerd met officieel 10 mnd borstvoeding geven =D> ) Is het nog gelukt een fototoestel te scoren? Had je dochter het leuk gehad? @ Misspuma, Bell photo is hier ook geweest. Hele mooie foto's, waarvan de eerste gratis. We zouden er maar een paar nemen, de leukste zeg maar, maar we konden niet kiezen en hebben ze dus allemaal genomen . Kost even 119 euro, maar dan heb je ook wat. Over twee weken kun je ze ophalen? Ik heb gisteren wel lekker gewerkt, wel vermoeiend! Vanmorgen ook gewerkt en morgenochtend weer en dan heb ik weer twee dagen vrij \/ @ Claudia, een joekelvis? Hoe zien die eruit? Die Vince, klein aapje! Tymen doet dat nog helemaal niet. Misschien heeft het toch te maken met zijn prematuriteit! We hebben de box al wel omlaag, just in case! Vince nog een tandje gekregen? @ Tweety, ook al fanatiek aan de poets. Ik ook. Tymen is vandaag bij mijn moeder, dus ik was vanmiddag alleen. Daar moet ik dan toch even van profiteren! Dus het blinkt hier weer (voor zo lang het duurt... ) @ Jacoba, Drouwenerzand? Ben ik ook eens geweest voor een midweek. Ze waren het toen aan het opknappen. Da's ook balen voor je ouders! Hoe is die waterschade dan ontstaan? Ik heb vanmorgen weer gewerkt en vanmiddag fanatiek aan de poets. Tymen is bij mijn moeder vandaag, dus ik heb even de handen vrij vanmiddag. Mijn ouders gaan zaterdag voor twee weken met vakantie naar Duitsland, dus dan moet ze nog wel even met Tymen knuffelen, haha!
@Setteke door al de regen buien die gevallen zijn het riool kon het daar niet meer verwerken. Dus kwam het via de wastafel en wc en gootsteen naar boven.
Hallo allemaal, Vanmorgen lekker naar de markt geweest en natuurlijk weer het een en ander voor Yentl gekocht(kon het weer niet laten)Ik ging voor een slaapzak voor Vince maar kwam met een jurk,rok en 3 shirtjes voor yentl thuis Bij de hema hadden ze alleen winterslaapzakken nou die heb ik zat dus dan van de week maar ergens anders kkijken. Morgen gaan we naar mijn oom en tante die hebben een huisje gehuurd in medemblik we gaan dan ook naar sprookjesland dus duimen jullie ff dat het lekker weer wordt! @Tweety,heerlijk toch 3 daagjes vrij!En is je huissie weer helemaal schoon? @Jacoba,Tjeetje wat vervelend voor je ouder maar gelukkig dat de verzekering de schade dekt.Ik zal straks ff proberen of ik die foto van die JOEKELVIS erop krijg,is genomen met een mobieltje dus weet niet of het lukt. @Setteke,Hahaha het was geloof ik een braasem maar vond het wel grappig hoe ze hem noemde Nou Vince doet het ook pas sinds 2 dg hij is namelijk niet zo snel vindt het veel lekkerder om overal mee geholpen te worden.Niet dat ik dat dan weer zo erg vindt hij mag van mij nog wel even klein blijven hoor!Nee nog geen tandje te zien maar wel vanacht weer aan het spoken geweest we konden er vanaf half 4 4x uit ben er om alf 8 maar uit gebleven.Heerlijk hoor dat je ouders 2 weekies op vakantie gaan en ja dan moet er natuurlijk geknuffeld worden! Liefs,Claudia
@Claudia lekker zeg een paar dagen weg . Morgen word het wel mooi weer donderdag wat regen en daarna zou het weer beter worden. Dat heb ik ook hoor dat met andere dingen thuis kom dan ik eigenlijk moest hebben Pieter noemt het een vrouwenkwaaltje
Tja zal ook idd wel een vrouwenkwaaltje zijn alhoewel.....Als ik Nico om een boodschap stuur komt hij ook altijd met vanalles en nog wat thuis wat niet op het lijstje stond! Liefs,Claudia
@jacoba ja het blonk weer inmiddels kan het weer geloof ik hha kan wel bezig blijven met 2 katten en een hond. morgen weer een dag. @setteke ja daar moet je het van nemen ik doe het vaak als rene op bed ligt. ff snel. @claudia haha heb ik nou ook altijd ik zie zoveel leuke dingen en hij heeft ook nog helmaal niks hihi. nou hier eigenlijk weinig nieuws rene gaat nu een beetje met de pot mee eten gister heeft ie macaronie gegeten vond ie nog wel een beetje raar. niet echt met de kruiden die wij erin hebben maar toch wel een klein beetje en hij heeft er geen last van gehad. vandaag heeft ie bloemkool met snitzel gegeten dus maar hopen dat ie daar ook weer tegen kan maar ik ben er eigenlijk van overtuigt dat het goed gaat.