oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Geniet van je 3 vrije dagen! Lekker hoor dat je huissie weer schoon is, dan kan rene weer tekeergaan op de grond. Leuk dat rene nu met de pot mee eet, Keano nog niet omdat wij graag goed gekruid eten. Maar ja zal het toch eens moeten gaan doen voor Keano koken, maar vind het zo een gedoe :oops:.

@ Jacoba: Owjeeh wat erg die waterschade bij je ouders, zonde van de vloer maar gelukkig wordt het vergoed!
    Ja je moet de kinderen bezig houden hé in de vakantie, veel plezier morgen in Drouwenerzand (wat voor soort park is dat eigenlijk?).
    Ach verschrikkelijk als je dan moe bent en je moet je bed nog opmaken...!

@ Setteke: Werkse morgen! En geniet daarna van je 2 vrije dagen!

@ Claudia: HaHa weer leuke inkopen gedaan zo te lezen. Ik heb een zomerslaapzak bij de Kruidvat gekocht prima ding! Veel plezier morgen in sprookjesland en ik duim voor mooi weer voor jullie.

Zo meiden net terug van de huisartsenpost...manlief wilde zonodig nog even iets slijpen en ja hoor een stukje rvs in zijn oog slimmerik dus heeft de dokter het er uitgehaald. Nu loopt hij met een lapje voor zijn oog en mag hij vannacht niet gaan werken, Joepie lig ik niet alleen in bed :D.
    Nou vanmorgen dus voor die foto's, het is niet gelukt die fotograaf heel lief tegen Keano. Keano moest keihard huilen...wilde alleen maar naar mama toe (grrr eenkennigheid :rolleyes:...). Dus geen foto-reportage...maar inderdaad als ik de prijzen zag betaal je er flink aan!

Liefs, misspuma

2. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, geniet van je vrije tijd, volgens mij wordt het weer ook beter!

@Claudia, veel plezier in Sprookjesland!
    En heerlijk dat shoppen. Ik kom ook altijd thuis met dingen waar ik helemaal niet voor ging. Je kunt ook zomerslaapzakjes kopen bij C&A.

@Misspuma, hoe gaat het met je mannetje.....heeft hij erg veel last van zijn oog? Wel fijn dat hij vanacht lekker bij je ligt.
    Ja, de eenkennigheid begint nu echt hè. Ik merk het ook aan Nona.
    Wel jammer dat er daardoor geen foto's zijn gemaakt, maar aan de andere kant, dan hoef je ook niet te zwichten voor die leuke (dure) foto's.

@Jacoba, wat erg van die waterschade. Ze krijgen het dan wel vergoed, maar het is altijd zo'n gedoe.

Nou het is gisteren nog gelukt met de foto van Nona met haar kadootje. Ze heeft deze maand een blokboekje kado gekregen. Het gaat over kleuren. Haar grote broer van 5 was het aan het "voorlezen". Voor morgen heb ik weer een digitale nodig want dan viert mijn dochter haar verjaardag. Dus ik vraag of mijn moeder die van haar meebrengt. Mijn dochter is in Frankrijk 7 geworden. Dus dit is al de derde keer dat we haar verjaardag vieren. Eerst haar kinderfeestje en trakteren op school. Daarna dus in Frankrijk en morgen voor de familie. Weer vlaai eten dus. Nou ja, ik kom uit Limburg en er gaat niks boven een echte Limburgse vlaai.
    Mijn dochter had het fantastisch gehad in Utrecht en zoals voorspeld was ze echt heel moe. Ze was in de zweefmolen geweest, heeft poffertjes gebakken nadat ze haar eigen koksmuts had versierd, ze is naar een voorstelling geweest van Hakim (van Sesamstraat). En maandag is ze lekker wezen shoppen met mijn schoonzusje (en dus lekker verwend).
    Ik ga nog even wat proberen te winnen en dan naar bed.
    Trusten

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik heb nog niks gewonnen.
    Maar op de volgende site kun je wel een gratis t-shirt aanvragen.
    Wees er wel snel bij.

http://www.vxcompany.com/linuxshirt/

Groetjes, Gina

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Toch nog wat gewonnen.......
    15% korting bij Canvasdoek.
    Ik was toch al van plan om nog een canvasdoek te bestellen.
    Dus even een kleine prijsvergelijking doen.
    Gina

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ gina is toch weer meegenomen 15% korting.

@misspuma das balen dat de foto's niet gelukt zijn. maar ja mama is toch veel liever dan die enge fotograaf.

o lekker weertje vandaag. we zijn vanmorgen lekker met zijn 3e wezen wandelen en boodschapjes gedaan mannetje lief heeft weer de avond deze week bleee saai zo alleen savonds. we gaan in september lekker een weekje op vakantie alleen zitten nog te twijfelen tussen de lommerbergen en de berkenhorst. iemand ervaring met deze 2 parken?

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    foto's van het zwemmen staan in mijn album

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Gina: Ja dat is waar hoef ik tenminste geen dure foto's te kopen haha! Maar het was wel jammer hoor...! Ach wat leuk dat boekje voor har maandverjaardag. en leuk dat haar grote broer aan het voorlezen was.
    Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!
    Limburgse vlaai jammie :thumup:. Fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad in Utrecht.
    Lekker hoor een korting van 15%. De T-shirts waren al weg op die site die je gaf jammer...

@ Tweety: Ja heerlijk weer vandaag, gezellie een eindje wandelen. Ik ken die 2 parken niet, maar in ieder geval veel plezier hoor!
    Wij gaan ook in September op vakantie, wij gaan naar Drenthe toe.
    En tuurlijk is mama liever dan die fotograaf hihi.
    Leuke foto's van je mannetje in het zwembad leuk koppie heeft hij hoor!

Zo vandaag heeft mijn man de nieuwe aanwinst meegenomen (een nieuwe koi-karper), Keano wilde ook wel eens een kijkje nemen in de bak met de nieuwe vis hier het resultaat:
    Verder een rustige dag gehad, lekker genoten van het weertje.
    Morgenochtend komt mijn oude buurmeisje (van vroeger) gezellig langs om de koffie we zien elkaar niet zo heel vaak meer ze woont nu in België, maar nu komt ze morgen ochtend gezellig langs.
    S'middags moet ik werken van 15.00-22.00 bah geen zin in.

Liefs, misspuma

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Wat een rust op het forum...waar zijn jullie oktober mama's?...
    Ik ga douchen en nog even een goed boek in bed lezen.

Tot morgen meiden liefs, misspuma

9. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Misspuma, wat leuk om Keano te zien staan. Nona maakt nog geen aanstalten....ik heb zelfs de box nog in de hoogste stand stand staan. Ik ga die volgende week wel laag zetten want voor je het weet gaat ze in een keer staan. Haar bedje heb ik wel al laag gezet. En mijn gaat volgende week ook het traphekje plaatsen.
    Mijn oudste stond ook al met 9 maanden, mijn tweede stond ook pas later (weet zo uit mijn hoofd niet wanneer, moet ik eens in zijn boekje kijken).

@Tweety, ik heb geen ervaringen met die twee parken. In de Lommerbergen ben ik vroeger wel eens geweest om te gaan zwemmen. Is een kwartier rijden van ons af. Ik vond het toen wel leuk maar dat is heel lang geleden. Succes met kiezen.

Voor de rest een hele leuke verjaardag gehad. Mijn dochter is echt verwend, leuke "meisjes"kadootjes gehad. Hoog roze- en Diddl-gehalte. Ook heeft ze haar eerste leesboekje gehad (volgend schooljaar, over anderhalve week dus) gaat ze naar groep 3 dus dan leert ze lezen en schrijven. Ze is al een half jaar druk aan het oefenen. Ze vindt het heel leuk allemaal.
    Nona krijgt volgens mij haar tweede tandje want ze is niet helemaal haarzelf. Ach we zien het wel. Ze rolt er tot nu toe goed doorheen. Van het eerste tandje hebben we amper wat gemerkt behalve dat ze ook niet helemaal haarzelf was.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    het is idd erg rustig geweest zeg. iedereen was van de zon aan het genieten denk ik.

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Gina: Ja lief hé dat hij zo tegen die vissenbak staat. En inderdaad voor dat je het weer staan ze hoor, was bij Keano ook zomaar ineens zonder enige aanstalten te maken.
    Fijn dat de verjaardag geslaagd was. Gelukkig dat Nona niet zoveel last heeft van doorkomende tandjes.

Ik denk inderdaad ook dat iedereen lekker van het zonnetje heeft genoten gisteren groot gelijk hoor!
    Hier is het ook rustig, Keano werd om 8.00 wakker en nu ligt hij er al weer op.
    Manlief komt ook net uit bed rollen. Rond een uur of 10 komt mijn vriendin langs gezellie heb er echt zin in, heb haar alweer 9 maanden niet gezien.
    Dus Keano was toen nog een kleine minibaby van 1 maand oud.
    Nou ga nog ff stofzuigen.

Liefs, misspuma

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ misspuma hoe was het vandaag wel gezellig denk ik.

waar is iedereen toch hihi de ene dag moet je snel lezen en de andere dag is er niemand. iedereen op vakantie?

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi allemaal,

Zo daar ben ik weer!Was heerlijk in medemblik jammer dat we niet langer konden blijven.Yentl heeft ook erg naar haar zin gehad in het sprookjesland.Denk dat we volgend jaar ook daar een huisje gaan huren!
    ince is vannacht alleen wel erg lastig geweest,spugen,spugen en huilen maar vanmorgen zag ik het euvel meneertje krijgt zijn 3e en 4e tand :rolleyes: Komen ze nu allemaal in paartjes?

@Misspuma,Was het gezellig met je vriendin?Hoe is het met je mannetje las dat hij iets in zijn oog had gekregen?Lieve foto wee van Keano met de karpers!
    @Gina,Wat leuk dat je dochter een leuke verjaardag hyeeft gehad en tja roze en diddl :rolleyes: begint hier ookal!Nona ook al aan het tandjes krijgen!Vince valt ook wel mee tot op vannacht na dan maar misschien kwam het ook wel omdat hij best een drukke dag gehad had ;)
    @Tweety,Leuke foto,s van Rene aan het zwemmen.Nee heb geen ervaring met de parken sorry

Ga morgen ff shoppen heb weer wat kleren nodig voor mezelf dit keer maar ja dat zeg ik steeds ;) Ik ben woesdag jarig dus mag ook gelijk mijn verjaarskadootje uitzoeken.

Liefs,Claudia

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedemorgen

@claudia goed dat het bevallen is in sprookjesland. die rottige tandjes ook die kunnen die kleintjes ziek maken he.

we hebben besloten om naar de lommerbergen te gaan. daar hebben ze een plaza dus wals het weer wat slecht is kunnen we toch daar nog even heen.

15. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    goeie morgen !

Alles gaat hier z'n gangetje, jullie hebben veel geschreven zeg !

6 tanden hier bij mijn meisje en er zitten er 4 aan t ekomen... Gelukkig heeft ze er geen last van.

Wij gaan in september een weekje naa turkije ! Heerlijk...

Ze klapt de hele dag in dr handjes en ze kan fluiten ( niet bewust ) als ze kattekwaad uit gaat halen.

Brood is even geen favoriet meer, krijg het er moeilijk in. Slapen gaat nog steeds super, geen problemen ermee.

Vandaag even lekker naar de kinderboerderij. Kom vanavond nog even kijken. Fijnedag allemaal.

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    He meiden

Even een kort berichtje van deze kant

we hebben het reuze gezellig gehad in Drouwenerzand is echt een leuk park voor kinderen .
    Heb mezelf ook als een kind gedragen ben ook overal in geweest :)

Gister heb de hele dag last van migraine gehad dus ik had geen zin om achter de pc te kruipen.

Vanmiddag moet ik om 4 beginnen weet niet tot hoe laat dus tot morgen dan maar .

Morgen reageer ik wel op iedereen. :D

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond allemaal!

@ tweety, leuke foto's in het zwembad! Wat een stoer mannetje, zelfs in het zwembad op zijn eigen beentjes! Hoop dat het een leuk park is, de Lommerbergen.

@ misspuma, Wat een leuke foto van Keano bij die bak met die vis! Was het gezellig gisteren? En nog lekker gewerkt?

@ Gina, Mooi dat je dochter een fijne verjaardag heeft gehad! Hoe is het met Nona, is het tandje al door?

@ Claudia, lekker geshopt? Nog wat leuks gescoord? Ook stiekem nog wat voor de kids gekocht? ;) Heb je al een verjaardagskadootje uitgezocht? Hoe is het nu met Vince? Vierde tandje al in zicht? Tymen heeft net zijn derde, en volgens mij zit de vierde er ook aan te komen!

@ gabje, Wow! wat een tanden heeft jouw meidje al zeg! Jij streeft volgens mij Keano voorbij, terwijl die al een heel bekkie vol heeft! Lekker, Turkije! Whahaha, fluiten als ze kattenkwaad gaat uithalen! Wel handig dat ze dat van tevoren aankondigt... ;) Was het leuk bij de kinderboerderij?

@ Jacoba, mooi dat het Drouwenerzand zo'n succes was! Wat jammer dat je daarna migraine kreeg. Hilbrand heeft het ook en is daar dan altijd goed ziek van! Werkze, al zul je dat niet meer op tijd lezen!

Tymen racet ook weer door zijn ontwikkeling heen! Sinds dinsdag zegt hij mem (mama) tegen me! Ben zo trots! En sinds vanmiddag loopt hij! Wel aan mijn vingers, maar hij zet echt pasjes! Hij vindt het ook helemaal geweldig, wil alleen nog maar stappen, haha! Wel vermoeiend, maar ook zo lief om te zien! Heerlijk, wat geniet ik toch van mijn mannetje! Vandaag hebben mijn ouders bij ons gegeten, want ze wilden Tymen nog even zien voor ze morgen met vakantie gaan! Morgen weer werken en zondag, maandag en dinsdag ook. Maar dit weekend gelukkig maar van 7.30 u tot 10.30 u! Heerlijk!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ setteke ook al werken ik ook alleen wat langer dit keer. van 7.45 tot 12.45. en maandag en dinsdag van 8.15 tot 12.15. ook al lopen de kids gaan hard hier he.

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Setteke, loopt die kleine van jou al :confused: .
    Nona kan nog niet eens zitten.....och het komt ook allemaal wel.
    Wat leuk dat Tymen mama zegt.
    Nona zegt ook al vanalles: papa, mama (of mammie), bah, haije (in Limburg daaag), jaja, Nona, en vanochtend was ik haar aan het aankleden zegt ze: Mooi !
    Het tweede tandje zet niet door (misschien heb ik me toch vergist!).

Gisteren zijn hier de parkfeesten begonnen. 4 dagen lang muziek, voorstellingen, film, theater, cultuur. Echt ontzettend leuk.
    Gisteravond ben ik geweest (en live geinterviewd voor de radio) en vanavond is het de beurt aan mijn man.
    Morgen wil ik met zijn vijfjes naar de "Picknick der Gebroken Harten" (wel toepasselijk voor mijn situatie i.v.m. mijn broer). Iedereen zit dan op picknickkleedjes met eten bij zich en er zijn op het podium allerlei optredens. Heel erg leuk!
    Druk, druk, druk dus dit weekend. Maar wel errug leuk!

Gina

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo allemaal,

Wat een heerlijk weertje hadden we vandaag!Vanmiddag hebben we het fietszitje op de fiets gemaakt en ik ben meteen een stuk met Vince gaan fietsen Fantastisch vond hij het toen we thuis kwamen en niek hem eruit wilde halen zetten hij het op een gillen dat hij er niet uit wilde!
    Net eventjes lekker met zijn 3tjes uit wezen eten Vince hadden we bij mijn schoonzus gebracht die is vandaag terug gekomen van vakantie en had de kleine man erg gemist ;)

@Gina,Gezellig dat er bij jullie vanalles te doen is het is gelukkig ook prachtig weer van het weekend!Leuk is dat dat brabbelen.
    @Setteke,Heerlijk geshopt heb nog eventjes 2 tuniekjes en een leuke witte linnen rok gescoord ;) En natuurlijk het een en ander voor de kids :) Een heel stoer geruit overhemd voor Vince met een stoere witte korte broek en een leuke kanten legging met een tuniek voor Yentl.Met Vince gaat het nu goed zijn tandjes zijn er nog niet door maar je ziet wel 2 witten streepjes dus zal niet zo heel lang meer duren denk ik!
    @Jacoba,Heerlijk hoor dat jullie het lekker naar jullie zin hebben gehad!Lekker he als jeje ff uit kunt leven ;) He bah Migraine wat vervelend!
    @Gabje,Jeetje al 6 tanden, en nu 4 :confused: jouw meid gaat hard zeg!Heerlijk hoor in september een weekje naar tukije,naar welk plekje gaan jullie?Hoe was de kinderboerderij?
    @Tweety,Groot gelijk heb je dat je dan voor lommerbergen kiest idd als het slecht weer is kun je daar nog iets doen!

We gaan morgen naar mijn vriendin op de camping lekker aan het water er is een strandje bij en savonds gaan we lekker bbqen,heerlijk heb er nu al zin in!Net in de stad snel zwembandjes voor Yentl gekocht kan ze lekker het water in.We hebben gister het zwembad opgezet en als ze hier in het zwembad zit dan wil ze haar bandjes niet meer om maar aan het strand vindt ik het toch een beetje eng zonder!Lekker hoor dat het zwembad weer staat we hebben er zelf ook alweer ingedreven ;)

Liefs,Claudia
    :confused:

Deel Deze Pagina