@ Setteke: Toch nog iemand die achter de computer zit . Ik zal eens wat proberen van van wij opgeschreven hebt! Je hoort er nog van en bedankt dat je het even op wilde schrijven. Ja dat is waar met die sprongetjes Tymen is natuurlijk te vroeg geboren. Nou dan weet je in ieder geval al wat je te wachten staan haha! Ik heb tot nu toe nog niks vernomen bij Keano, dus ik wacht af haha. liefs, misspuma
Heeft hij er altijd veel last van? Bij Tymen waren de eerste sprongetjes duidelijk te merken, maar ik merk er nu weinig van. Wel dat hij ineens weer meer kan, maar niet dat hij er van tevoren last van heeft!
Hier ook nooit veel last van de sprongetjes ! Ze heeft nu alleen wel kapotte billetjes (gaat al wat beter), koorts en 2 tanden die dwars zitten ! Hoop dat ze snel door zijn. Vandaag heeft ze erg weinig gegeten en bijna niets gedronken. Hou het even in de gaten misschien was het omdat ze niet lekker was. Gaaf die loopauto voor Keano !
@ Setteke: Nee echt last heeft hij er niet van van de sprongetjes. Meestal merk ik ook ineens dat hij meer dingen kan. De eerste paar had hij wel erge last van maar ja dan zijn ze ook nog zo klein hé! @ Gabje: Ach jeetje kapotte billetjes, heeft Keano ook altijd last van als er tandjes doorkomen. Goed blijven insmeren. Inderdaad even in de gaten houden dat ze morgen weer wel beter eet, als ze maar goed blijft drinken ze drogen zo snel uit die kleintjes. Ja leuke loopauto hé! Vindt hem ook echt supergaaf! liefs, misspuma
Ja ze heeft vanmorge de fles op en toen pas vanavond dr avondeten en de fles om 7 uur. Erg weinig vooral voor haar. Mevrouw lust altijd alles, ze wilde zelfs geen koekje ! Ik smeer nu met bepanthen ! Elk uur de luier verschoen en nieuwe zalf erop, gaat gelukkig al ietsje betermet dr billetjes..
@ Gabje, ik gebruik altijd Bepanthenzalf. Doet wonderen, de luieruitslag is zo weg! Hier zit het vierde tandje eraan te komen, dus weer veel diarreeluiers
@ gabje: Dat is inderdaad ook niet zoveel dat ze vandaag gegeten heeft, hou haar goed in de gaten. Gelukkig dat het alweer beter gaat met haar billetjes! @ Setteke: Erg hé die vieze luiers, en dat lijkt mij voor die kleintje ook echt niet prettig lijkt me prikken aan je kont! Zo zuur dat die soms ruiken. liefs, misspuma
hallo meiden ben er ook nog hoor was ff aan het scrappen maar kan het nu slecht zien als het donkerder wordt hihi lijk wel zo'n oude meut hihi. @gabje zielig hoor die kappote billetjes had rene laatst ook smeerde elke keer met sudocream na elke luier een flinke laag en het was gelukkig snel minder.
@misspuma ja ik doe het nu een maandje of 2 alleen niet het gewone maar de europeese is een stuk rustiger dan al die tierelantijntjes erbij. vind ik persoonlijk minder te druk. kijk maar eens onder azza op google kan je wel wat voorbeelden vinden. doe het niet dagelijks heb pas 4 pagina's gedaan hihi maar ja je moet er de tijd voor nemen. ben nog druk bezig om de baby foto's in te plakken op deze manier hihi dus ben nog wel ff bezig.
@ Tweety: Ik zal morgen eens op google kijken. Succes met de foto's plakken! Ik ga naar bed meiden, moet morgen werken dus wekker gaat alweer om 6.00 *gaaaaaaaaaaaap*. Weltrusten en tot morgen! Liefs, misspuma
Ik moet erg veel teruglezen. Effe snel wat reacties: @Claudia, nog proficiat met je verjaardag! @Tweety, wat spannend dat jullie voor een tweede gaan...... En ik scrap ook, het is verslavend als je er mee bezig bent. @Misspuma, wat een leuk loopautootje. Ik heb er ook al een voor Nona gekocht (een oranje). Enne dat kastje van de praxis vond ik ook zo leuk! Ik heb er nog niet voor gekeken. @Setteke, diareeluiers daar wordt je inderdaad niet blij van. Sprongetjes? Welke sprongetjes? Kom het Nona even vertellen s.v.p. Mijn digitale camera is nog steeds in bestelling bij de leverancier. Ik word er erg ongeduldig van. Ik wil foto's maken! Trusten, gina
Hallo allemaal, Bedankt voor de felicitaties ,JA dat was echt een lief kadootje van Vince Alleen wil hij nu dus alleen nog maar staan en stappen.We hebben gister de loopauto eens van de zolder gehaald endie vindt hij helemaal geweldig!Zo heb een leuke verjaardag gehad en ben lekker verwend,heb bedels voor aan mijn pandora gehad van man en kids,verder bloemen en geld dus kan van het weekend nog meer bedels gaan halen Jullie hebben lekker zitten kletsen @Gina,Ik zou ook ongeduldig worden als het zo lang duurdt maar hopen dat de camera voor het weekend binnen is! @Tweety,leuk hoor scrappen denk dat ik daar van de winter ook eens mee begin. @Misspuma,Hier nu ook liever staan dan liggen Vervelend zeg dat Keano niet uitwilde slapen maar dat zal je altijd zien als je er op rekent doen ze het juist niet! @Setteke,Nee heb niets bijzonders gescoord op de markt maar vindt het altijd wel gezellig om er eventjes overheen te lopen.We hebben wel een paar lekkere warme stroopwafels meegenomen Ik kook ook regematig vers voor Vince hij vindt het heerlijk,hij krijgt ook nog wel potjes zoals vanavond dan eten we mexicaans(wij zijn van de pittige kant) @Gabje,Wat zielig dat ze kapotte billetjes heeft,Vince heeft ook van die vieze zure luiers maar gelukkig heeft hij nog nooit kapotte billetjes gehad.Zodra hij zijn eerste zure luier krijgt smeer ik hem al in met sudocreme! Zo nou ga ik de rest van de zooi maar opruimen heb vannacht al de vaat gedaan en het een en ander opgeruimd nu nog ff stofzuigen en mijn huissie kan er weer tegen. Liefs,Claudia
@ als ze eenmaal het staan hebben ondekt dan willen ze idd niks anders meer hier nog een hoor. rene doet nu als ie staat en wil gaan zitten eerst voorzichtig naar vorne hangen en met zijn handje voelen of het wel veilig is en dan ploft ie pas neer grappig gezicht is dat. geloof dat er hier binnen kort weer een tandje aan gaat komen zie een bultje zitten in zijn mondje. kan het niet goed zien wan mag van meneertje niet meer kijken haha.