oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ claudia ja het regent hier ook al heel de dag grrr. vind het zo saai dan heb ook nergens zin in.

2. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Was er leuk gisteren in Toverland. Onze oudste heeft genoten.
    En Quinn wilde natuurlijk bij oma weer niet slapen. Zaterdagavond gaan we weg dus dan neem ik z'n slaaptentje mee naar oma. Mocht ie niet in z'n bedje slapen dan kan ze het tentje ernaast zetten. Wel is hij gisteren bij oma in de box gaan staan :D . De box bij oma kent meer standen dus hij kan makkelijker bij de bovenste rand dan bij onze box. Ik was helemaal trots toen ik het hoorde. Alleen jammer dat ik het zelf niet gezien heb.

@Yentl, nou idd hier ook zo'n heerlijk weer. Nog geen minuutje droog geweest. Vanmorgen wel met de hele familie op pad geweest. Moesten nog tapijt en een bureau hebben voor op zolder.

Silly

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, ik baal ook als een stekker. Ik had deze week vrij genomen voor de kinderen (de laatste week van de schoolvakantie) en nou dit weer. Nona zit vandaag op het KDV dus ik dacht dan kan lekker even wat met de twee oudste ondernemen. Niet dus. Nou ze hebben wel lekker binnen gespeeld hoor. En we hebben samen een cake gebakken. Nou nog snert maken en we zijn klaar voor de winter hahaha......

Ik heb de bestelling van mijn digitale camera geannuleerd en bij een ander bedrijf een bestelling gedaan. Kijken of het nu sneller gaat......we wachten maar weer af. We hebben zaterdagmiddag een beachvolleybaltoernooi dus met een beetje geluk heb ik 'm dan (maar ik denk het niet).

Groetjes, Gina

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Gina: Ik heb tot nu toe ook nog niks gemerkt van een sprongetje maar kreeg een mail van de sprongenwekker. Ook een loopauto voor Nona, krijgt ze die ook voor haar verjaardag? Hopelijk is je camera er snel kan je weer lekker foto's maken! Groot gelijk dat je de bestelling hebt geannuleerd, hopelijk is deze sneller dan :D.

@ Claudia: Lekker verwend dus op je verjaardag! En ja Keano wil nu ook alleen maar staan en stappen...ach het is vast nieuwe haha.
    Vannacht afgewassen?!?! :confused:. Gelukkig hebben wij een vaatwasser :D. Het was hier vandaag ook super rotweer gelukkig moest ik toch werken :D.

@ Tweety: Hihi neerploffen. En weer een tandje op komst spannend hoor!
    Ik mag ook niet meer in Keano zijn mondje komen haha!

@ Silly: Goed zo dat jullie het naar je zin hebben gehad in Toverland!
    Ach tis zonde voor Quinn dat hij bij Opa en Oma niet kon slapen. Ja inderdaad jammer dat je het zelf niet hebt kunnen zien dat hij ging staan in de box.

Zo eerste dag werken van 4 weer gehad hihi.
    Mijn man die werd vanmorgen wakker van Keano omdat hij zo aan het lachen en het gieren was, dus manlief ging kijken stond meneertje in zijn bed :confused:. Gelijk een foto gemaakt, ik zal hem zo hier plaatsten.
    Dus nu het bedje op de allerlaagste stand gezet, moet er niet over nadenken dat hij eroverheen valt.
    Verder niet zo veel te vertellen eigenlijk, het was rustig op mijn werk en gezellig.
    Maandag moet ik met Keano naar het CB, dan krijgt hij weer prikjes :cry:.

Liefs, misspuma

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano staat in zijn eigen bedje:

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Kusje van Papa:

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bij Papa op zijn schouder zitten:

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    P.S. Let niet op het haar van mijn man, had hij nog niet goed gedaan...heeft normaal stekeltjes maar hij was vandaag een beetje lui... ;)

liefs, misspuma

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@ Misspuma, lekker gewerkt? Gelukkig alweer 1 dag gehad! Ik heb vandaag ook gewerkt, nu weer 3 dagen vrij. Ben ik ook wel aan toe. Wat stoer dat Keano in bed stond. Tymen snapt nog niet hoe hij dat moet hebben! Moet jij maandag al naar het cb? Hier is dat met 9 maanden en dan pas met 11 maanden. Tymen moet dan ook weer prikjes. Zielig, hoor! Wij moeten 10 september weer! Leuke foto's van je twee mannetjes!

@ Gina, het zit jou ook niet mee met fototoestellen! Goed dat je die ene geannuleerd hebt!

@ Claudia, fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Tis altijd wat, he, die rommel na de tijd! Wij hebben gelukkig een vaatwasser. Scheelt wel! Wij hebben hier heel de dag geen regen gehad! Het was wel bewolkt.

@ Tweety, Wat mooi dat Rene zo bewust gaat zitten. Ik mag ook nooit in Tymen zijn bekkie kijken! Bij Tymen is tandje vier ook op punt van doorkomen!

@ Silly, Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad in Toverland. En ja, Quinn vond het bij oma natuurlijk veel te interessant om te slapen. Moet hij het morgen maar weer inhalen! Deed hij dat voor het eerst staan in de box? Zo ja, dat is dan ook een mooie boel, dat soort dingen bij oma voor het eerst uitproberen.

Ik heb vandaag weer gewerkt en nu heb ik WEEKEND!!!
    Hebben jullie dat nou ook, Tymen kan zoo driftig doen. Echt krijsen als hem iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt. Tis dat hij nog niet kan stampvoeten, maar anders zou hij dat doen! Tymen wil ook niet even lekker knuffelen of even lekker bij me liggen. Is dat de leeftijd of heb ik nou een antiknuffelkind?

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja heerlijk gewerkt jij ook? Geniet van je vrije dagen!
    Keano is als we naar het CB moeten al weer 10 en een halve maand ongeveer dus kan wel kloppen zo ongeveer. Dat staan dat komt vanzelf wel. Precies Keano die Tymen Keano kan ook zo lekker gillen als iets niet lukt naar zijn zin...Nee hoor je hebt geen antiknuffelkind Keano wil dat ook absoluut niet zal de leeftijd wel zijn...

liefs, misspuma

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goeieavond meiden,

Vince zijn 3e tand is door en nummer 4 zal denk ik niet lang meer duren hij heeft nu dus bijna 4 onder tanden!Hij was de hele dag niet lekker huilen,spugen,drammen enz heb hem net lekker in badje gedaan en toen zijn papfles gegeven hij ligt nu lekker te pitten in zijn bedje.

@Gina,Dus jouw kids moeten maandag alweer naar school,Yentl heeft nu nog 3 weken :rolleyes: Een cake bakken das toch ook super gezellig ik denk dat ik morgen of zaterdag met Yentl ook maar van die kleine cakejes ga bakken(heb nu nog vlaai over van mijn verjaardag)Idd lekker pannetje snert en bruin broodje met spek en klaar voor de winter :) Groot gelijk heb je het duurdt nu toch wel erg lang.Leuk een beachvollybaltoernooi hopen dat het weer een beetje meezit!
    @Silly,Heerlijk dat de oudste heeft genoten van het dagje toverland ;) Jammer dat Quinn niet wilde slapen nu maar hopen dat zaterdag dan wel in zijn tentje wil slapen!
    =D> Quinn ook staan idd jammer dat je het niet zelf gezien hebt maar als ze het eenmaal gedaan hebben dan hebben ze de smaak te pakken hoor :)
    @Misspuma,Ik vindt afwassen niet zo erg en doe het liever meteen kan niet tegen die rommel als ik de volgende dag dan uit mijn bedje kom :)
    Keano de boef lekker in zijn bedje gaan staan en dan ook nog heerlijk gaan staan gieren van de lach ;)Ahh maandag naar het cb voor zijn prikken,Vince mag pas 13 sept weer krijgt hij ook zijn prikjes kan er nog niet aan wennen ben altijd weer blij als hij ze gehad heeft.Enne leuke foto's weer van je 2 mannen!
    @Setteke,Heerlijk,geniet van je weekend, :) Stampvoeten hihihi ja dat hebben wij hier ook Vince kan ook lekker driftig zijn dacht altijd dat dat iets voor meisjes was maar hij kan het ook ;)

Liefs,Claudia

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Joepie tand 3 door voor Vince! Fijn dat hij lekker is gaan slapen.
    Ik haatte afwassen, en ik kan inderdaad ook niet tegen rommel als de visite weg is dan ga ik ook altijd gelijk aan de schoonmaak :rolleyes: ;).

Liefs, misspuma

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    hoi meiden,

Ik moet toch even iets van me afschrijven,Een vriendin van mij heeft een zoontje Damian van 16 mnd echt een schatje om te zien.Maar het gaat al een poosje niet goed met hem eerst dachten ze dat het een luie baby was maar na onderzoeken bleek dit toch niet helemaal waar hij zit nu wel en kan zich omrollen maar doet niet de dingen die een kindje van 16mnd zou moeten doen.Ze zijn nu allerlei onderzoeken aan het doen om er achter te komen wat hij dan wel heeft.Nu is het sinds 31 juli berg afwaarts gegaan met hem in het ziekenhuis,uit het zieken huis aan het infuus aan een sonde,dan moet de sonde er weer uit omdat dit niet werk,zo zielig allemaal.Nu krijg ik net een mailtje van haar dat ze vandaag een infuus in zijn voetje hebben geplaatsd en dat hij een echo heeft gehad,Ze wilde namelijk de sonde rechtstreeks in zijn darmpjes doen maar dit lukte niet echo erbij en war blijkt zijn maar zit vol met eten!En dat terwijl hij al die dagen al bijna niets binnen houdt!Nu krigt hij morgen een scopie en gaan ze als nog proberen om het rechtstreeks in zijn darmen te plaatsen en zijn maagje te bekijken.Poehh het is een heel verhaal geworden sorry :oops: maar vindt het zo zielig voor het kereltje zo klein nog en dan van dat alles mee moeten maken!

Liefs,Claudia

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) er staat ook een verbouwing van de keuken gepland en dan komt er ook echt een vaatwasser :)

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Wat zielig voor dat kleine mannetje, en voor je vriendin en haar man natuurlijk ook! Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij voor je vriendin en haar zoontje!
    Hou ons op de hoogte!

Liefs, misspuma

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    HiHi ;)

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ja voor mijn vriendin en haar man zijn het ook spannende tijden ze hebben ook nog een dochtertje van 5.Haar man is beroep militair en in dus al terug gekomen zodat ze elkaar af kunnen wisselen in het ziekenhuis!Zal ik doen ze kunnen elke steun nu wel gebruiken!

Liefs,Claudia

18. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ja ik vindt vaatwassen dan wel niet erg maar als we dan toch gaan verbouwen 8) :)

19. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Yentl: Ja inderdaad als je dan toch gaat verbouwen.
    Het zit je vriendin en haar man inderdaad niet mee op deze manier. Ik zal een kaarsje voor ze branden en hopen dat alles goed komt.

liefs, misspuma

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Das lief van je!

Dikke kus van mij!

Deel Deze Pagina