oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Kaarsje brand hoor meissie! Ik hoop zo dat het allemaal goed komt, vind het altijd zo zielig als er iets is met een kindje.

liefs, mispuma

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, wat een horror verhaal! Het zal je kindje maar zijn! Hoop dat ze er gauw achter komen wat er precies mis is en dat hij dan gauw weer opknapt! Je kind in het ziekenhuis...brr...ik vond het in ieder geval vreselijk!

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ misspuma hihi in zijn bedje staan en dan het gezicht wat ie er bij trekt geweldig zeg.

@gina hoop voor je dat dit fototoestel snel binnen is.

@claudia he wat zielig voor het manneke van je vriendin hoop dat ze snel vinden wat de oorzaak is en het snel beter gaat met hem.

we zijn net gezellig met z'n 3e de stad ff in geweest rene zat weer met iedereen te flurten en sjansen haha. de mannen hebben weer nieuwe schoenen nikes allebei zo lief van die kleintjes. rene heeft ze van opa en oma gekregen die hadden geld gegeven ervoor. leuk hoor die stoere stappers. nu kan het echte lopen beginnen. vanmiddag weer aan het stappen geweest als ie aan 2 handje vast gehouden wordt loopt ie al een kievit maar 1 handje verzet ie geen stap. ik zag ook nog leuke schoenen maar vond ze te duur haha was al ruim 110 kwijt voor de mannetjes vond ik ff genoeg. heb wel een eierkoker gekocht. volgens een bewoner van de afdeling een ideaal apparaat. en ik heb altijd ruzie met de eieren die ik kook dus nu moet het goed gaan.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Tweety, Oh heerlijk, de stad in! Had ik ook zo'n zin in vanavond, maar ja er moet iemand bij het mannetje blijven. Hij lag al om half acht, was hij kapot! En aangezien wij in een dorp wonen en dus met de auto naar Heerenveen moeten gaat manlief dan de dingetjes halen. Ik rijd namelijk geen auto.

5. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ setteke das minder wij lopen ongeveer in een min of 10 a 15 zo het centrum in. meestal gaan we met de bus maar die rijden nu maar 2x per uur dus als het te lang duurt lopen we er ff heen je bent er zo. rene was ook versleten die lag in de wagen rond half 9 te pitten en thuis gekomen klaar wakker en kruipen door de kamer hihi. hopen dat ie morgen een beetje uit slaapt voor mama maar dat zal wel niet. mama heeft avonddienst dus zal wel lekker wezen als ik wat langer mag slapen.

morgen ook nog ff naar de dirks daar hebben ze pyamapapjes voor 99 cent ff halen voor de vakantie. lekker makkelijk.

6. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Misspuma, wat een leuke foto's weer van Keano. Het ziet zo grappig uit als zo'n kleintje gaat staan. Ik heb het bedje van Nona ook al op de laagste stand staan. Maar tegen de tijd dat zij gaat staan zal mijn fototoestel toch wel binnen zijn ;) (ja, het zit me hoog, ik zal er nu niet meer over zeuren hoor.....beloofd!).

@Tweety, lekker wezen shoppen. Ik loop ook regelmatig even naar de stad met Nona. En wat leuk als die kleintjes zitten te sjansen......

@Claudia, sterkte voor je vriendin.....wat afschuwelijk is het toch als er iets is met je kleintje. Hopelijk gaat het snel beter met het kereltje.

@Setteke, ik denk niet dat je antiknuffelkind hebt hoor. Nona wordt dan wel niet driftig maar voor knuffelen heeft ze ook even geen tijd. Veel te veel anderen dingen te doen. Het is weer zo'n fase......komt goed. Het ene kind is natuurlijk knuffeliger dan het andere maar mijn twee oudste hebben ook allebei zo'n fase gehad.

Het heeft de hele dag dus geregend maar in het boekje van Nona van KDV stond dat als het zonnetje niet schijnt dat de leidsters naar Nona kijken want zij is het zonnetje in huis. Lief hoor!

Gina

7. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @stteke, ja idd bij oma voor het eerst gaan staan :( . Dat moet ie eigenlijk wel thuis doen hè.
    @misspuma, Keano staat al volop zeker. Tja als ze eenmaal de smaak te pakken hebben.
    @Yentl, heb ik ook nog steeds niet een vaatwasser. Heb er ook nog nooit een gehad dus mis het niet maar soms (bijv. met feestjes) lijkt het me toch wel ideaal.

Nou, vandaag zijn ze hier met schilderen begonnen. De zolder was al verbouwd nu alleen nog een likje verf. Ook de overloop, hal en keuken worden gedaan en dan is alles (eindelijk) klaar. Een vriend van ons is schilder en zou alles doen. Das nu 2 jaar geleden dat ie begonnen is en het laatste jaar hebben we hem niet meer gezien dus hebben we maar een ander ingeschakeld. Tja van je vrienden moet je het hebben.

Silly

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Silly, succes met schilderen.
    Hier zijn we ook bezig op zolder. Ik moest door alle troep heenkruipen om achter de computer kunnen zitten hahaha.....

Gina

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ja dat koppie die hij trekt als hij staat echt zoiets van kijk mij eens goed hé! Ow lekker ff de stad in, wij hebben vorrige week ook nike schoentjes voor Keano gekocht echt super leuke. Ow wat leuk dat hij loopt als hij aan 2 handjes vast gehouden wordt! Super gaaf!
    Eierkoker die is inderdaad handig, ik rotzooi ook altijd met eieren...dan te zacht en dan te hard :rolleyes:.

@ Setteke: Tja iemand moet thuis blijven hé met zo een kleintje, en meestal is dat mams...

@ Gina: Ik hoop wel dat je camera snel binnen is hoor, ik zou er geen dag zonder kunnen zal je net zien dat ze dingen doen die je vast wilt leggen...dus Nona nog even niks nieuws gaan doen hoor wacht todat je moeder weer een camera heeft!
    Ja lief hé al zo een kleintje staat ik vind het er ook altijd schattig uitzien.
    Ow wat leuk van het KDV dat Nona het zonnetje in huis is :D, daar groei je als moeder van hé!

@ Silly: Ja hij heeft de smaak te pakken hoor van het staan, dus wil niks anders meer.
    Inderdaad van je vrienden moet je het maar hebben...nou hopelijk is het snel klaar en kunnen jullie lekker van jullie geschilderde huisje genieten!

Nou meiden net terug van de huisartsenpost (nee, manlief had niks in zijn oog ;)) dit keer voor Keano, hij was de hele dag al niet zichzelf zei mijn schoonmoeder (ik was aan het werk, manlief aan het slapen i.v.m. nachtdienst). Toen ik thuis was en Keano vanavond op bed wilde leggen dacht ik, ik ga toch even zijn temperatuur opmeten en jahwel hoor 39.5 :confused:, dus ik gebeld en ze hadden toch graag dat we even langs kwamen. Maar niks ernstigs gelukkig hij heeft een virusje te pakken, dus aan de zetpilletjes dan maar...hij is verder gewoon vrolijk etc maar wilde niet echt eten. De dokter zei dat drinken het belangrijkste is als ze koorts hebben dus veel laten drinken.
    Vandaag gewerkt, was een drukke vermoeiende dag.
    Morgen weer werken, en dan 's middags verjaardag van de Opa van mijn man die wordt 84 en dan gaan we daar altijd met de hele familie mosselen eten is traditie haha!
    En 's middags nog even op de visserijdagen kijken, allemaal kraampjes en streekproducten en veel voor de kids te doen. Er komen morgen op de verjaardag ook nog 3 kinderen van 2, 4 en 8 jaar dus is wel gezellig.
    Ben morgen dan waarschijnlijk ook niet op het forum, zal 's avonds wel geen puf meer hebben!

Liefs, misspuma

10. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Gister zijn we lekker een dagje nou de dierentuin geweest,naar ouwehands dierenpark in rhenen.We hebben het erg gezellig gehad en kwamen mijn nichtje tegen met de kids dus die hebben samen met Yentl even lekker in ravot apia kunnen spelen.

@Misspuma, :confused: jeetje dat is even schrikken,gelukkig maar dat het een virusje is en dat dat te verhelepen is met zetpilletjes en idd goed laten drinken hoor!Hoe is het nu met Keano?
    @Silly,Dus jullie zijn aan het schilderen idd niet leuk als je zulke vrienden hebt.Ik hoop dat jullie snel klaar zijn en van jullie huisje kunnen genieten!
    @Gina,das lief!En hoe is het weer vandaag?Moeten jullie het doen met jullie eigen zonnetje of valt het weer mee?
    Hier is het lekker het is ong 22 grd en de zon schijnt.
    @Tweety,heerlijk is dat he dat stadten is ook een van mijn favoriete bezig heden en dan vooral zomers met al die terrasjes ;)We wonen 5 min van de stad vandaan dus das lekker dichtbij. Hahaha dat eieren koken gaat hier ook niet al te best dus heb je hem al gebruikt?zal voor mij ook een uitkomst zijn!
    @Setteke en de rest,
    Ja het is idd een vreselijk verhaal en het houdt ook niet op de artsen in het wkz kunnen er ook nog steeds niet achter komen wat het ventje heeft zo zielig!

Liefs,Claudia

11. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey hallo allemaal!

@ Tweety, En, heeft Renetje uitgeslapen? Was het je gegund? Ik heb hier thuis nog een hele stapel pyamapapjes ed staan, meneertje wil ze niet. Ga ze toch maar weer eens proberen, misschien dat hij ze nu wel weer eens wil. Hij eet ´s avonds in ieder geval weer wat pap!

@ Gina, gelukkig dat ik niet de enige ben met zo´n niet willen knuffelen kind. Ach ja, hij heeft het natuurlijk veel te druk met het ontdekken van het leven! Gelukkig krijg ik af en toe nog wel zo´n lekkere natte zoen, die krijgt mijn vriend in ieder geval bijna nooit en ik wel!

@ Silly, heb je Quinn goed toegesproken dat hij dat soort dingen eerst thuis moet doen? lekker, mensen die vanalles beloven maar niet nakomen! Hoop daqt het eindresultaat van jullie huis mooi mag zijn!

@ Misspuma, ach, arme Keano! Is hij alweer wat opgeknapt? lekker gewerkt? was het leuk bij opa en op de visserijdagen?

@ Claudia, Leuk, naar de dierentuin! Sterkte gewenst met dat kindje van die vrienden van jullie! Sneu hoor! Het is hier ook mooi weer, gelukkig!

Verder weinig bijzonders te melden. Vanmorgen even naar Heerenveen geweest. Op de heenweg kwamen we langs een ongeluk, er was een vrachtauto van een viaduct af in een kanaal gestort. Op het moment dat wij er langs reden werd net de vrachtwagen uit het water getakeld. Toen ik dat zag had ik echt zoiets van, die man is hartstikke dood, maar ik las op internet dat hij in het ziekenhuis ligt. In de stad even de zwitsal luierdoekjes gehaald van de aanbieding. Ook slaapzakjes voor Tymen gekocht, wat langere zodat ik ze onder het matras kan instoppen, want meneertje gaat zijn hele bed door. Bij de Bentex nog een broekje voor Tymen gescoord voor maar 3 euro! En we hebben een hele leuke winterjas voor Tymen gekocht bij Jensen. Maar 20 euro, maar zo leuk! Nu ligt Tymen te slapen en is manlief een poging aan het doen om rolgordijnen op te hangen. Ik zit even lekker lui te wezen...

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Ff een kort berichtje,Damian is gister geholpen en heeft nu 90cm sonde in zijn lijfje(hij is zelf maar 75)Het is niet vlekkeloos verlopen maar het zit erin.Hij is dus gister om 12 uur geholpen en om 2 uur waren ze klaar.Damian heeft toen lekker geslapen maar irriteerde zich aan het kraantje in zijn nekje je raad het al hij heeft alles eruit getrokken dus om half 7 kon hij weer naar de ok weer erin gedaan en nu liet hij alles wel zitten.Hij heeft vanaf vannacht niet meer gespuugd dus das een goed teken (niet te snel juichen)Maandag gaan ze verder bekijken wat te doen nu moet hij eerst maar eens aansterken!

Liefs,Claudia

13. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Zo dus jullie hebben weer ff lekker geshopt! ;) Gelijk heb je wij gaan zo eventjes de stad in.Getver wat een ongeluk maar meestal als het er heel erg uit ziet en je denk nou die heeft het niet gered dan lees je dat ze in het ziekenhuis liggen,Hoop voor die man en zijn fam dat hij het redt en er snel weer bovenop is!

Zo we gaan ff de stad in en lekker wat drinken op een terrasje tot later!

Liefs,Claudia

14. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia ja ik heb hem gebruikt en het werkt echt had hem nu op middel gezet dus had een eitje waar het geel nog een klein beejte zacht van is morgen ga ik hem uit proberen met een zachte heerlijk. ach het ventje hoop dat ie hem laat zitten en snel opknapt.

@setteke leuk het dat shoppen voor de kids hihi kom ook altijd met wat thuis. hangen de rolgordijnen? gister heeft ie wel een beetje uitgeslapen tot 8 uur dus het viel mee.

verder weinig nieuws te vertellen heb gewerkt vandaag nr. 2 van de 5 hihi bijna op de helft. kom vanavond nog wel ff kijken.

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden

even snel een berichtje het is van de week vreselijk hectisch geweest.
    Alle drie de kinderen hebben de waterpokken.
    En martina is daar flink ziek van.
    Verder de kamer geverfd want Picasso was bezig geweest met stiften :rolleyes:
    En druk gehad met werk.

Heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,dan ga ik er ook eentje aanschaften want met eieren koken ben ik ook hopeloos ;)
    @Jacoba,Heb bah alledrie 3 de waterpokken hoop dat ze snel weer opknappen!Hahaha Picasso!Tja dan moet je wel :)

Wij zijn vanmiddag ff lekker de stad in geweest en natuurlijk weer een leuk shirt en een korte broek(ik geloof nog heilig in een goede zomer)voor Vince gescoord maar vrees dat we van de week toch naar utrecht moeten voor een slaapzak want er was er hier niet 1 te vinden!
    Vince is vanavond wat jengelig heb net weer een vreselijk zure en dunne poepluier kunnen verschonen dus denk dat tand 4 niet lang meer op zich zal laten wachten!

Liefs,Claudia

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Leuk dat jullie naar de dierentuin zijn geweest. Het gaat beter met Keano minder hoge koort gelukkig :D. Heel veel sterkte met Damian, het kaarsje brand weer hoor meissie! Dat het maar snel beter met hem mag gaan! Ook lekker wezen shoppen, tja blijf ook maar korte broeken kopen in de hoop dat hij nu eens iets langer een korte broek aankan i.p.v. 1 dag...
    En 4e tandje bezig, spannend hopelijk is hij snel door want die zure luiers is zo zielig.

@ Setteke: Ja, Keano is al wat meer opgeknapt hoor gelukkig. Ook lekker gewerkt hoor. Bij Opa en de visserijdagen was het super gezellig, ben wel moe nu hoor ben al vanaf 6 uur op en dan de hele dag bezig maar goed nu heb ik ff rust mogen nog 1 dagje werken en dan 1 dag vrij daarna mag ik weer...
    Erg is dat hé als je een ongeluk ziet, maar gelukkig is de man niet dood.
    Lekker wezen shoppen dus, dan mag ook wel eens hé!

@ Jacoba: Tis zonde alle drie je meissie de waterpokken beterschap hoor! Picasso hihi, maar ben je wel lekker klaar mee...

Gezellige drukke dag gehad, bij Opa en de visserijdagen was alles goed en super gezellig! Hebben het erg naar ons zin gehad, zijn om 8 uur weer naar huis gegaan dus Keano ligt nu lekker te slapen.
    Verder gaat het met Keano beter, hij heeft nog wel een beetje koorts maar niet meer zo erg. Die zetpilletjes werken goed, hij heeft ook lekker geslapen maar niet zoveel gegeten. Hij heeft wel 3 flessen water op dus dat is goed hé!
    Morgen nog een dagje werken en dan 1 dag vrij en daarna mag ik weer voor 1 dag...bah!

Liefs, misspuma

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia ik heb hem bij de kijkshop gekocht voor 15 euro de blokker heeft er ook een die is geloof ik 13 euro maar deze die ik nu heb had mijn bewoonster ook.

@ jacoba he vervelend alle 3 de waterpokken. en picasso ben je klaar mee. hihi

@misspuma gelukkig dat ie weer wat opknapt.

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Thanx dan ga ik van de week ook ff naar de kijkshop!

@Misspuma,Gelukkig maar dat het weer wat beter met Keano gaat!En idd veel drinken is goed.Vince is niet in zijn hummetje hij wiol niet slapen net nu we een paar mooie dvdtjes hebben liggen om te gaan bekijken :rolleyes:
    Nou ja die rottige tandjes ook!

Wat is het hier veranderd he!Ik moet er wel een beetje aan wennen :)

Liefs,Claudia

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Hé wat vervelend dat Vince niet wil gaan slapen en dan zeker als je nog een paar DVD's hebt liggen om te bekijken...
    Ik vind de site nu wel een frisser uiterlijk hebben maar het is inderdaad even wennen!

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina