Ik vindt het er ook erg mooi uitzien en ach je bent toch zo weer aan gewend! Ik durf nog niet te juichen maar volgens mij is ie nu dan toch vertrokken
Goedemorgen Meiden, Pff wat een nacht zeg!Vince is gisteravond al heel laat gaan slapen en vannacht heeft hij er ook een potje van gemaakt 3x wakker geweest ben er om hals 7 maar uit gegaan.Ik kon zelf ookal niet in slaap komen dus het was 2 uur eer dat ik in slaap viel nou ja misschien kan vanmiddag ff een tukkie doen ben in ieder geval blij dat ik vakantie heb en niet hoef te werken. Het gevolg van het vroege opstaan en het heerlijke weer is dat ik al lekker 2 wasjes gedaan heb en er dus ook al 1tje lekker buiten hangt! Hebben jullie nog speciale plannen voor vandaag?Ik niet ga lekker in de tuin zitten en van het mooie weer genieten. Liefs,Claudia
goede morgen het belooft hier een mooie dag te worden het zonnetje schijnt lekker. Ik dacht vanmorgen toen zwangerschapspagina opstarte zit ik hier wel goed . Dus ik klikte de pagina weer weg en deed het weer opnieuw en kreeg weer hetzelfde en toen keek ik even verder dan mn neus lang was . En zag dat ik toch goed zat maar ik vind het wel heel mooi. Martina heeft vannacht weer goed geslapen sinds 4nachten dus het drankje helpt gelukkig. @Yentl wat verschrikkelijk van het kleine jochie ik hoop dat het snel beter gaat met hem. Ik wens jullie en zijn familie heel veel sterkte Dikke knuffel van deze kant. Zo lekker gewinkeld gister alleen balen dat je geen slaapzak kon vinden. @MissPuma he bah Keano ook ziek beterschap met hem. Fijn dat de visserijdagen zo gezellig waren iEWWWWWWWWW mosselen nee niks voor mij krijg al de bibbers als ik ze zie ale: @Silly succes met schilderen ik ben bijna klaar moet alleen de kozijnen en de deur nog doen . @Setteke Ook lekker gewinkeld de Bentex vind ik ook een fijne winkel om kleding te kopen leuk en niet duur. Dus Tymen is klaar voor de winter Ik heb ook al winterjassen gekocht zag ze hangen en kon ze niet laten ligggen . Je moet ze toch hebben
@Claudia he bah dus hij heeft je niet laten slapen Ik heb ook geen plannen voor vandaag ga ook lekker buiten zitten. En hier zit de vakantie erop voor Pieter die moet morgen weer werken en Agnita moet over week naar school ze kreeg een kaart van de juf wannneer ze verwacht word.
@Jacoba,wij hebben nog 1 week en Yentl hoeft pas 3 sept naar school. Spannend hoor voor Agnita en voor mama natuurlijk!
Hey meiden, Hmm, wat een weertje! Even gauw reageren en dan de zon in! Wat een andere layout! Ik zag het gisteren en dacht ook dat ik ergens verkeerd zat, hihi! @ Claudia, Arme Damian! Hoop dat het gauw beter met hem gaat! Het blijkt dat die chauffeur van dat ongeluk alleen een paar schrammetjes heeft! Hij is vast in slaap gevallen achter het stuur, want anders had hij toch minstens tig botten gebroken hebben na een val van 7 meter! Ik heb gisteren nog slaapzakken bij de Bentex gehaald voor Tymen. Zomerslaapzakken van 100 cm en ze kosten maar 7 euro per stuk! Misschien ook wat voor jou? Arme Vince, dat hij zo'n last heeft van zijn tandjes. Tot nu toe valt het hier altijd nog mee! Vanmiddag maar even lekker in de schaduw een tukje doen! @ tweety, de rolgordijnen hangen! Staat erg leuk, en kunnen we de zon een beetje weren. Anders staat Tymen zijn box in de middag in de zon! @ Jacoba, jeetje, alle drie de meiden ziek, sneu hoor! Gelukkig dat Martina weer wat opkanpt. Ja, ik kon dat winterjasje niet laten liggen. Heb maar maat 86 genomen, dan zal hij de winter er wel mee door komen! Spannend dat Agnita nu toch echt naar school mag! Wat worden ze dan ineens groot he? @ Misspuma, Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad gisteren! Lekker gewerkt vandaag? Gelukkig dat Keano weer wat opknapt! Niks aan als je kleintje ziek is! Tymen kan sinds gisteren tijgeren, weliswaar gaat het nog erg langzaam, maar hij komt vooruit! En...... Hij kan zelf gaan zitten. Vriendlief en ik waren met de rolgordijnen bezig en ineens zag ik dat Tymen zat in de box. Terwijl hij even daarvoor nog omgekieperd was! Nu doet hij het steeds weer! Zo leuk om te zien! Morgen is hij alweer tien maanden! Een jaar geleden zat hij nog veilig in mijn buik! Ik moest toen heel veel plat liggen ivm hoge bloeddruk en dan ging hij altijd zo lekker door mijn buik zwemmen! *Zucht* waar blijft de tijd...! Nou, ik ga zo lekker de tuin in als Hilbrand klaar is met grasmaaien! Tymen ligt lekker te slapen!
hoi meiden nou wat een lekker weertje zeg. rene heeft vanmorgen tot 9.45 geslapen helaas heb ik er weinig van gemerkt want was werken vanmorgen. straks gaan we weer ff naar een verjaardag. en vanavond lekker bbqen. nou ik ga er weer vandoor tot vanavond nog ff denk ik. doei
goeiemiddag meiden! Wat een heerlijk weer inderdaad! Wou net een stukje gaan fietsen met Lieve maar fietstoeltje is erg vaag Lieve hing na een stukje fietsen een heel stuk naar achteren dus ben maar terug naar huis gegaan want vond het niks zo! Over 2 daagjes krijgt Lieve buisjes! Vindt het best spannend zo! Zo'n klein meisje in een groot ziekenhuis.... Gelukkig is een maar een kleine ingreep maar vindt het toch wel een eng idee dat Lieve een roesje krijgt en we haar eventjes moeten overleveren aan totaal onbekende mensen! Gisteren 2 kadootjes gekocht voor haar voor als ze weer op de kinderafdeling is en wat wakkerder is! Heeft ze gelijk een leuk nieuw speeltje om mee te spelen
Meisjes, waar zijn jullie allemaal toch? Wat een rust hier! @ Denise, spannend dat Denise buisjes krijgt. Hopelijk is ze dan eindelijk van die oorontstekingen af! De kadootjes maken vast een hoop goed!
hoi hoi nou ik heb echt pech dit weekeind met eten zeg. we hadden gisteren pizza besteld en toen hadden ze een verkeerde pizza gegeven. die van mij was er niet maar een andere dus ik grrrrrrr. maar oke ik luste die ook en had geen zin om weer een uur te gaan wachten. zouden vandaag gaan bbqen maar het weer sloeg hier toch om werdt bewolkt en uiteindelijk ook nog de nodige druppels gevallen. dus maar een chineesje besteld en wat is het geval zit mijn nasi er niet bij grrrrrr ook niet op de bon maar wel besteld heb het gehoord dan mijn mannetje het zei. ik had geen trek in mihoen denk neem lekker nasi nou dat ging dus niet door. grrrr. was er gelijk sago door. voorlopig geen besteld eten meer hihi voor ons.
Ja, idd veel beter deze site zo. Veel frissere kleuren. Had vanmorgen ook zoiets van ..... hm is dit wel de goede site . @Claudia, erg hè die nachten. Quinn had er vrijdagnacht nog zo eentje. Gelukkig komen deze nachten niet zo vaak met voor bij hem. Maar ik mag wel zeggen dat ik er genoeg gehad heb. Zeker tot z'n 8 1/2 maand werd ie bijna elke nacht wel een paar keer wakker. En idd Claudia Quinn heeft de smaak te pakken. Gaat nu voortaan staan in de box. Soms schrikt ie nog van z'n eigen en dan begint ie te brullen als ie ineens staat. Vind dit wel weer een nieuwe fase. Het begin van het gaan lopen is begonnen. Wat gaat het toch hard . @tweety, balen hè als het verkeerde krijgt. Zou daar ook echt pissig om kunnen worden. @Denise, lijkt me ook helemaal niks, zo'm kleintje in het ziekenhuis. Hoop dat alles voorspoedig gaat en ze gauw weer thuis is. Duim voor jullie. @misspuma, en Keano alweer een beetje beter. Vanmorgen de oudste weer naar school. Hij had er super veel zin in want hij zit nu in groep 3. Vond het wel raar hoe hij daar aan z'n bureautje ging zitten in zo'n saaie klas.In groep 2 zaten ze lekker met z'n alle in de kring en was er overal speelgoed in de klas. En Quinn is nu ook alweer 10 MAANDEN . Silly
Teveel om terug te lezen zeg..... Kom je ff een weekendje niet kijken. Ik heb zaterdag beachvolleybaltoernooi gehad bij vrienden van ons. Echt hartstikke gezellig (en mooi weer!). Zondag zijn we naar een vertelfestival gegaan met de kinderen. Overal werden verhaaltjes verteld op een hele verrassende manier. De kinderen vonden het prachtig. En Nona maar lachen.... Nu zijn de kids weer naar school. We wel weer wennen hoor, alles moet nou weer geordend 's ochtends. Kom later nog even kijken. Gina
Hoi Meiden, Hier heeft het gister ook flink geregend.Vince was vannacht weer niet in zijn hummetje vaak gillend wakker an als we dan bij zijn bedje stonden dan had hij toch zijn oogjes dicht.Nou ja hij is om half 6 weer in slaap gevallen en heeft toen door geslapen tot 9:30! We zijn bezig met de schuur opruimen was erg hard nodig Al weer aardig wat spullen voor de stort verzameld! Ik kreeg gister een telefoontj van mijn vriendin dat de sonde bij DAmian goed aan slaat!Meneertje werd voor het eerst sinds weken brabbelend wakker en hij wilde zich ook alweer omrollen in bed en het belangrijkste hij heeft niet meer overgegeven!Yess zou het nu dan toch goed komen? Vandaag zouden ze de uitslagen krijgen van de tests die gedaan zijn.Dit is in ieder geval al een hele verbetering! @Silly,Ja dat lijkt mij ook wel wennen als ze dan opeens aan zo'n bureautje moeten zitten ipv lekker met zijn allen in de kring.gefeliciteerd met Quinn zijn 10 mnd! @Tweety He wat balen zeg dan de verkeerde pizza en dan weer geen nasi juist als je daar zo'n trek in hebt!Groot gelijkl heb je ik zou ook even mijn buik vol hebben van dat bestelde eten @Denise,Spannend idd dat Lieve buisjes krijgt!Tuurlijk is het vervelend om je kleine meisje daar achter te laten maar het komt echt goed! Bij Yentl van mij hebben ze toen ze 13 mnd was haar keelamandelen eruit gehaald.Alles ging goed met mij totdat ik op de uitslaapkamer zat te wachten en de verpleegster vroeg gaat het!Ik ben in huilen uitgebarste kon er ff niet meer tegen maar Yentl kwam uit de narcose als of er niks aan de hand was 4 uur na de operatie waren we weer thuis en had ze het grootste woord @Setteke,Idd merkwaardig dat die man er zo goed vanaf is gekoemen niet.Hoera Tymen aan het tijgeren leuk is dat om te zien! Vince is vandaag ook alweer 10 mnd!pff bijna 1 jaar Liefs,Claudia
@Gina,Dus zo te lezen hebben jullie een heerlijk weekend gehad!Zal idd wel weer wennen zijn nu de andere kids weer naar school zijn.Voor ons is de laatste vakantie week aangebroken hierna heeft Yentl nog 2 weken ze hoeft pas 3 sept weer naar school! Liefs,Claudia
@claudia dat is goed nieuws hopenm dat ie snel naar huis mag hoe was de uitslag? gaat het hard nog 2 maandjes en dan feestje vieren.
Goede avond meiden, @ Mosselen, tja een beetje vind ik wel lekker maar moet er ook geen hele borden van op hebben. Fijn dat het drankje helpt bij Martina! @ Setteke: Nee, als je kleintje ziek is zit je zelf ook niet lekker in je vel hoor. Goed zo dat Tymen kan tijgeren! En zelf gaan zitten knap hoor! @ Denise: Sterkte morgen met Lieve in het ziekenhuis meissie! Hopelijk knapt ze op en is ze van die oorontstekingen af! En die kadootjes zullen zeker een heleboel goed maken! @ Tweety: Inderdaad even geen besteld eten voor jullie! Wel vervelend hoor, zeker als je honger hebt! @ Silly: Gefeliciteerd met Quinn zijn 10 maanden! En je oudste ook alweer naar school toe, de vakantie vliegt om hé! @ Gina: Moet je weer even in het ritme zien te komen hé als de kids weer naar school toe gaan! Maar is ook altijd weer wel lekker, het gewone ritme. @ Claudia: Gefeliciteerd met Vince zijn 10 maanden! Ach vervelend zeg die nachten zo met Vince. Heeft hij misschien last van nachtmerrie's, omdat als jullie bij zijn bedje zijn zijn oogjes dicht zijn...? Ow, fijn om te horen dat het al iets beter gaat met Damian! En heb je al wat gehoord over de testen die gedaan zijn bij Damian. En trouwens hoe is het nu met je moeder? Daar ben ik ook weer eens even. Had gisteren geen puf meer om te computeren, na 4 hele dagen werken... Had vandaag vrij en moet morgen alweer werken, gelukkig maar 1 dagje en dan 2 dagen vrij . Keano is weer beter verklaard. Moesten vandaag naar het consultatiebureau toe hier de nieuwe cijfers: 8825gr, 70cm en hoofdje is 45cm. Was niet veel aangekomen en lengte helemaal niks bij...maar ja hij is 2x ziek geweest, de zesde ziekte en nu van het weekend weer. Eigenlijk zou hij vandaag ook de 4e vacc krijgen maar dat heb ik een weekje uit laten stellen, hij is net weer een beetje beter. Dus nu de 27e voor de 4e vacc! Nu hoeven we pas 10 dec weer naar het consultatiebureau toe, ff geen gezeik van die mensen daar haha! Liefs, misspuma
Nou, lekker hoor, typ ik net een heel bericht en als ik het wil plaatsen is mijn hele tekst weg! Lekker dan! Kan ik nog een keer! Heb mijn dag niet helemaal geloof ik! Heb vanmiddag ook Tymen zijn eten uit mijn klauwen laten vallen... @ Silly, Nog gefeliciteerd met Quinn zijn tien maanden!! Dus de vakantie zit er weer op. Leuk dat je jongste nu naar groep drie gaat. Dan gaat hij echt leren, zoals lezen en schrijven! Worden ze dan groot! @ Gina, en, nog wat gewonnen met volleybal? Klinkt leuk zo'n vertelfestival! Die Nona, ook altijd blij! Ook bij jullie zit de vakantie er weer op! Weer wennen zeker, die ochtendhectiek! @ Claudia, Gefeliciteerd met Vince zijn tien maanden!!! Jammer van die doorwaakte nacht! Nog steeds van de tanden? Hier is tandje nummer vijf weer door! gelukkig dat het met Damian wat beter gaat. Hopen dat hij gauw naar huis mag! Al uitslagen van de testen? @ misspuma, gelukkig dat Keano weer beter is! Dus hij is niet zo veel gegroeid. hebben ze er nog wat van gezegd? Het is toch normaal dat ze nu wat minder groeien, ook omdat ze nu meer bewegen! Wij moeten in sept weer naar het cb voor de vierde vaccinatie. Hier verder weinig bijzonders te melden. Vandaag gewerkt tot 16 uur. Ik ben nu zoo moe! Ik doe ook niks meer, lekker bankhangen! Tymen heeft gisteren zijn vijfde tandje gekregen. Twee tandjes in drie dagen tijd! En het is vandaag alweer tien maanden geleden dat Tymen geboren werd! Tien maanden geleden had ik hem voor het eerst in mijn armen (terwijl ik al om 12.23 uur bevallen ben). Een heel klein mannetje met een hele groot infuus in zijn minihandje. Liggend in zijn tijdelijke huisje... Waar blijft de tijd! Maar hé, ophouden met mijn sentimentele gezwam...!
@ Setteke: Gefeliciteerd met Tymen zijn 10 maanden! Lange dag gehad, tot 16.00 werken bah! Groot gelijk dat je nu niks meer doet. Ik moet morgen werken van 8.00-15.00, en dan 2 dagen vrij . Ze hadden er niks van gezegt op het CB dat hij niet zoveel was aangekomen, het is inderdaad zo dat ze nu wat minder aankomen i.v.m. dat ze nu veel meer ondernemen, bewegen dus was niet erg. Joepie 5 tandjes nu voor Tymen goed zo hoor! En dat in drie dagen tijd! Ach ik word de laatste tijd ook steeds weer sentimenteler...komt vast omdat Keano alweer bijna 1 jaar oud is... Liefs, misspuma
hey meiden Tjonge wat is dat weer wennen heb manlief drie weken thuis gehad en die moest vandaag weer beginnen met werken . @Claudia Gefeliciteerd met vince zijn tien maanden Wat goed om te horen zeg dat het wat beter gaat met Damian. Mischien droomt vince s'' nachts en schrikt hij daar van . Wij moeten ook nodig de schuur opruimen is echt een bende nu maar kan er nog geen moed voor vinden @SettekeGefeliciteerd met Tijmen zijn tien maanden Heb ik ook hoor als ik terugdenk aan de bevalling ben ik ook zo lekker sentimenteel. @SillyJij ook nog gefeliciteerd met Quinn zijn tien maanden @MissPuma Zou ik ook gedaan hebben hoor de prikken wat later. Heb vanmorgen ook het cb afgebeld ze moest dan wel geen prikken ,maar wilde niet met een ziek kind heen. @Gina klinkt wel gezellig zo'n vertelfestival @Tweety Nee dan zou ik ook voorlopig geen afhaalmaaltijden nemen als het zo fout loopt Nu jij daar over begint wij zaten vorige week in de regen te bbq wel onder de parasol was wel gezellig hoor . hier is alles lekker rustig Gister ben ik wel geschrokken ik liep naar boven (had er eigenlijk niks te zoeken) maar ik wer naar de kamer van Martina getrokken en daar lag ze in haar eigen braaksel te slapen . Hele bed zat onder en de vloer . En ze heeft zich niet laten horen ik vond het zo zielig toen ik haar zo zag . Heb haar wakker gemaakt en eerst lekker in bad gestopt.