@Jacoba,Dus het was druk in jullie bed vannacht Het gebeurd hier ook regelmatig dat yentl bij mij in bed kruipt vooral als papa nachtdienst heeft
@Setteke Martina is wel ziek ze heeft de waterpokken Maar heeft nogal een een heftige uitwerking op haar
HEHEHEHE was idd druk in ons bed vanacht maar het slaapt toch beter met zn tweetjes dan met zn drieen
@Setteke,Ik denk ook dat het een fase is en ja we hebben nu vakantie en 2 verjaardagen vrij kort op elkaar gehad dus allemaal best druk en vermoeiend voor hem! Weet je wat vince ook leuk vindt zijn koekjes(eigenlijk al zijn eten)delen met de hond. En wat hij ook prachtig vindt zijn auto's en blokken uit de box gooien en mama mag dit dan weer oprapen.
@ Gina, die pokkemuggen ook altijd! Ben vannacht ook lek gestoken! Niet normaal meer. Enne... niet krabben he... @ Jacoba, gezellig zulke meiden in bed. wacht maar tot Martina zelf uit bed kan komen... Heb je er drie die elkaar afwisselen, hih! Enn...., jij ook niet krabben, he?
@Setteke ik zal braaf zijn en niet krabben (Wel moeilijk hoor ) @Claudia leuke hobby van Vince om zijn box leeg te gooien . Heeft Martina nog niet ontdekt.
Hé joh ik hou jullie niet meer bij op deze manier! @ Claudia: Lekker eigenwijs mannetje het op een brullen zetten als jij weg gaat! Ik kan daar ook niet tegen hoor 's nachts mijn bed uit moeten en er de volgende dag vroeg uit moeten voor werk...! Etne delen met de hond... gekkie! @ Jacoba: Lekker druk in bed dus bij jullie vannacht! HaHa je teen jeukte (ik lach niet hoor...) @ Gina: Ja Keano nog een weekje wachten op prikkies. Trusten Gina! En sterkte met je muggenbult! Dit kan Keano al: - Zelfstandig gaan zitten en blijven zitten - Zelfstandig gaan staan in de box/bed - Tijgeren - Papa en Mama zeggen (zo schattig) - Speelgoed overpakken, of met 2 speeltjes tegelijk spelen - Dingen aanpakken - Als je zegt: Mag mama dat hebben, dan geeft hij het speeltje in je hand (maar huilt snel daarna dat hij het terug wilt haha) - Schaterlachen - Lopen aan 2 handen - De box rondlopen Zo wat een lijst haha! liefs, misspuma
Meiden ik ga naar bed toe, morgen de wekker jammer genoeg weer om 6.30 moet gelukkig een half uur later beginnen dus kan een half uur langer slapen . Weltrusten en tot morgen meiden! liefs, misspuma
@MissPuma HEHEHEHE moet je maar bij de les blijven . Nooit geleerd dat je op moet letten Oja dat kan Martina ook Papa en Mama zeggen klinkt zo lief als ze dat zegt.
@ misspuma truste ik moet morgen ook werken alleen mag ik iets later mijn bedje uit 6.45 scheelt weer 15 min. zijn toch al wat kids die mama of papa zeggen rene nog niet hoor die brabbelt alleen nog maar.
weltruste iedereen. ik ga ook mijn bedje opzoeken morgen weer ff een paar uurtjes werken. en dan ben ik weer 3 daagjes vrij jippie!
@Misspuma,Idd een eigenwijze van wie zou hij dat nu hebben @Jacoba,Idd een erg leuke hobby! @Tweety,Werkse morgen nog en dan lekker vrij! Vince kan ook aal aardig kletsen hij zegt mama,papa dadada en als hij de hond bedoelt begint hij heel hard afafafafa te brullen.Hij vertikt het om opa of oma te zeggen! Nou meiden weltrusten allemaal en voor degen die moeten gaan werken werkse morgen. Ik ga morgen ochtend(als het droog is)voor de laatste keer ff marten Liefs,Claudia
Goedemorgen meiden, Vandaag een goeie nacht gehad Vince had besloten om papa en mama te laten slapen tot 7:30!We gaan dus weer vooruit als hij nu vanavond ook in zijn bedje blijft ben ik weer blij! Ik ben maar meteen opgestaan heb hier nog 1 wasmand met strijk staan dus die ga ik maar doen.Het weer is hiet goed het zonnetje schijnt al dus dan kan ik vanmiddag lekker in de tuin zitten. Liefs,Claudia
Goede morgen meiden Het was zowaar rustig in ons bed vannacht ze zijn braaf in hun eigen bed gebleven. Hier schijnt de zon niet is nog een beetje bewolkt maar het droogt wel lekker . De waslijnen hangen weer vol. @Claudia wat is marten eigenlijk Lekker zeg dat hij vannacht heeft doorgeslapen. Zo ik ga nu verder met stofzuigen gebeurd niet uit zichzelf
hallo meiden het werk zit er weer op hehe. hier schijnt de zon en heeft het ook een beetje geregent. ben nu lekker 3 daagjes vrij en dan mag ik het weekeind weer.jippie blee. nu nog maar ff genieten van de vrije dagen. nou ik ga maar eens ff stofzuigen moet ook nog gebeuren.