oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,das kuylenburgs voor over de markt lopen :)

Liefs,Claudia

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia ik zeg het ook vaak haha en ik kom uit dordt.

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia ok weer wat geleerd :)

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety.dus in dordt praten ze ook een beetje plat?

Liefs,Claudia

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Nou de bronscopie bij mijn moeder is gelukt,ze moet morgen om 10 uur bij de chirurg zijn en dan hoort ze wanneer ze haar gaan opereren.

Toen ik vanmorgen over de markt liep zag ik dat er een kinderkledingwinkel opheffingsuitverkoop had en tja daar kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij lopen :rolleyes: Dus heb ik maar weer 2 super mooie stelletjes voor Yenlt gekocht alvast een leuk stelletje voor haar verjaardag.Het is een kledingzaak van PomPOm kent iemand van jullie dat?Hen een knalrode broek met van die wijde pijpen gekocht met daarbij een overgooier die ze ook als jurk kan dragen met allemaal vlinders erop erg leuk,en een zankkleurige broek met allemaal stikjes en een leuk wit met cerise poloshirt erop.4 dingen voor 30 euries nou dat kon ik echt niet laten hangen :) Jammer dat de kleding pas bij maat 86 begon anders had ik ook vast wat voor Vince gekocht!

Zo nu ga ik ff eten en dan gaan we zo naar de makro.

Liefs,Claudia

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ claudia ja in dordt praten ze ook wel een beetje plat lijkt op rotterdams zeggen ze maar ik ben en blijf een dordte en dat kan je soms ook wel horen ook hihi. niet teveel kopen bij de makro he.

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, gelukkig dat het gelukt is bij je moeder. Nu nog spannend tot de operatie.
    PomPom ken ik wel. Wat leuk dat je wat leuks hebt kunnen scoren. Ja, aanbiedingen daar kunnen we niet aan voorbij lopen.

Hier heeft de hele dag de zon geschenen. Heerlijk...alleeen jammer dat ik moest werken :( .

Mag ik nog even klagen? Mag ut? Ik had wel beloofd dat ik het niet meer zou doen? Maar toch.... Nou o.k. dan. Ik had bij het eerste bedrijf mijn bestelling van de digitale camera geannuleerd en ben ik met een ander bedrijf in zee gegaan. Nou had mijn man ze vanmiddag aan de telefoon. Het type dat ik graag wil hebben is bijna overal uitverkocht en is pas half september(!) leverbaar. Ja, ik ga echt geen maand wachten op mijn toestel. Dus ik heb ook deze bestelling geannuleerd. Op een andere site zag ik 'm ook staan (wel 15 euro duurder) en hier stond bij dat het toestel voorradig is en dat ik het binnen 4 dagen binnen zou hebben. Ik heb dus weer een bestelling geplaatst. Ik ben benieuwd.......wordt vervolgd.

Groetjes, van de cameraloze Gina

8. fransje

fransje Lid

25 apr 2006
    65
    0
    0
    thuishulp A
    breda
    hallo oktobermama's,

Na een lange tijd ben ik weer terug van weggeweest(pc kapot) ook ik ben een oktobermama. Onze Yari is gelijk met Vince geboren op vrijdag 13 oktober 2006. Hier gaat alles goed. Yari is al een flinke kerel van 9890 kg en is 73 cm lang. Hij staat, en loopt de box al rond. hij kruipt, zit zelfstandig en gekke bekken trekken kan hij ook aardig. Zijn twee ondertanden zijn ook al door. Ik ben gelijk een kijkje bij jullie komen nemen om te zien hoe het met jullie en de kids gaat, merk dat ze allemaal wel dezelfde dingen al ondernemen. Nou hopelijk tot snel.

Groetjes en veel liefs,

francoise

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Geniet van je vrije dagen meissie, ik heb nu ook 2 vrije dagen heerlijk!

@ Claudia: Nee, als er ergens uitverkoop is dan wordt ik daar ook altijd naar toe gelokt...
    Fijn dat Vince nu weer wat langer slaapt 's ochtends.
    Heel veel sterkte met je moeder.

@ Jacoba: Rustig in jullie bedje ook wel eens lekker haha!
    En huisje weer lekker schoon?

@ Gina: Het zit je ook niet mee met die camera's, hopelijk is deze dan wel binnenkort bij je thuis!

@ Fransje: Welkom hierzo bij de Oktober mama's. Flinke jongen inderdaad! Leuk dat Yari ook zo ondernemend is.

Nu lekker 2 dagen vrij! Ik heb vandaag met mijn teamleidster gesproken en gezegt dat ik 20 uur toch te veel vindt, dus nu kan ik waarschijnlijk vanaf 1 januari naar 16 uur overgaan.
    Ik denk dat ik weet waar die hoge koorts van Keano vandaan kwam, hij zat vandaag weer helemaa onder de rode vlekjes dus waarschijnlijk heeft nu echt de 6e ziekte. Hij had het toen ook wel een beetje maar was meer een staartje ervan zei de HA.
    Tot nu toe wil hij ook nog niet slapen, kan zijn draai niet vinden vind het zo zielig hopelijk is hij snel weer een beetje de oude Keano.
    Kom zo nog wel ff langs, weer even bij Keano kijken.

Liefs, misspuma

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden!

@ Claudia, fijn dat Vince jullie lekker heeft laten slapen! Ligt hij nu ook weer lekker in zijn eigen bedje? Gelukkig dat het goed gegaan is bij je moeder! Nu hopen dat ze haar gauw kunnen helpen! Die kledingzaak ken ik niet. Leuk dat je weer wat moois voor Yentl hebt kunnen scoren. Wat vond ze ervan?

@ Jacoba, fijn dat jullie je bed voor jullie zelf hadden! Het was hier wel lekker weer, wel half bewolkt, maar lekker warm. Vanmiddag heeft het een beetje geregend!

@ Tweety, Lekker! Drie dagen vrij! Ik heb morgen nog vrij en dan mag ik weer 4 dagen!

@ Gina, het is toch ook wat met die camera. Het wil ook maar niet lukken he? Wij hebben de onze besteld bij de Kodak online shop. We hadden hem binnen een week. Misschien een tip als het weer niet lukt bij jullie (drie keer is scheepsrecht zou je denken!)

@ Fransje, welkom bij de oktobermama's. Mijn Tymen is ook op 13 oktober geboren, dus nu hebben we drie kindjes van dezelfde datum hier, en dat terwijl we maar zo'n klein cluppie hebben!

@ Misspuma, dus toch de zesde ziekte! Hoop dat hij gauw opknapt. Lekker dat je minder kan gaan werken. Ik ben ook van 24 uur naar 18 uur gegaan na de geboorte van Tymen.

Vandaag lekker een dagje vrij. We hebben niet zoveel bijzonders gedaan. Lekker fietsen en wandelen. Tymen was vandaag wat ongeduldig, en dan wordt hij toch driftig! Moet er stiekem zo om lachen! Morrgen naar de tandarts voor controle :( Absoluut geen zin in!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia gelukkig dat het is gelukt bij je moeder met het onderzoek. hoop dat ze snel opknapt sterkte.

@gina he wat een gedoe met die camera zeg hoop dat ie nu wel sel bij je binnen is. 3x scheepsrecht toch.

@francoise welkom bij onze ploeg.

@misspuma zielig voor hem zeg hoop dat ie snel weer de oude is ook voor jullie.

rene is al 3 avonden na een uurtje wakker en gaat huilen wat dat is ? even troosten en dan is ie weer vrolijk en gaat ie slapen.

12. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Setteke, ik heb de camera nu ook besteld bij Kodak online shop. Dus ik heb goede hoop dat die van mij ook binnen een week binnen is!
    Enne....succes bij de tandarts morgen!

@Welkom fransje!

@Misspuma, hoe is het nu met Keano. Ik hoop dat hij zich snel weer wat beter voelt. En ja, de zesde ziekte.....dat is vervelend.
    Het zou inderdaad fijn zijn als je per 1 januari 16 uur kunt gaan werken. Ik werk ook 16 uur (2 dagen) en ik vind dat toch wel het maximum.

@Tweety, hopelijk slaapt rene vanavond gewoon lekker door.

Ga ff voor de buis zitten.
    Gina

13. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Fransje: Welkom bij de oktober mama's !

@ Misspuma: De 6e ziekte ? Hier ook ! Gelukkig is mijn meisje er bijna vanaf, nog een paar rode vlekken. Gelukkig geen koorts meer maar ze zit nog niet in dr vel !

Verder nog ne veel bij gelezen doe straks even.

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma He wat naar dat hij zo ziek is, beterschap

@Setteke sterkte bij de tandarts morgen .
    Vind het zelf ook wel grappig om te zien als ze driftig word (nog wel)

@Gina ik hoop voor dat je snel je camera binnen hebt kun je weer lekker kiekjes schieten ;)

@Claudia wat goed dat het gelukt is .
    Enne koopjes ga ik ook altijd op af scheelt toch weer .

@Fransje welkom bij de oktobermama's

@Tweety mischien wil hij jou gewoon nog even zien , en is hij weer gerustgesteld als hij jou gezien heeft.

Ik heb vanavond kennis gemaakt met 2 vlijmscherpe tandjes :)
    Ze had papier in haar mond gestopt en dat wilde ik er uithalen .
    En toen kreeg ik een flinke knauw in mn vinger.

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba au die tandjes doen verot zeer. heb ze ook al een keer ontmoet. ja misschien wil ie ff kijken of mama er is wie weet.

@misspuma ik werk sinds de geboorte van rene ook 16 uur en het bevalt me prima werk meestal 4 dag delen vaak smorgens.

@gina rene is nog wel even wakker geworden tenminste huilen en toen ik boven kwam en zijn tut gaf waren zijn oogjes nog steeds dicht.

2 kindjes met de 6e ziekte zielig hoor. hoop dat rene er niet zoveel last van krijgt als ie hem krijgt. wat is het precies las al rode vlekker en koorts verder nog symtonen? heb weer een paar foto's ingetekend voor het scrappen nu nog uitknippen en opplakken. was even een gepuzzel maar ja dat hoort erbij dat is het leuke eraan zeggen ze hihi. ik ga nog ff tv kijken en dan mijn mandje opzoeken hoop dat rene morgen lekker uitslaapt voor mama. ;)

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Ik heb me in kunnen houden bij de makro ;) Maar ga van de week nog ff terug moet een nieuwe stofzuiger hebben en dat scheelt toch wel een boel centjes.

@Jacoba, :( het lijken net dolkjes die tandjes,hier ook al mee kennis gemaakt!
    @Gabje,He ook de 6e ziekte hoop dat je meisje er snela vanaf is.
    @Tweety,Hier ook Vince valt eerst heerlijk in slaap en vervolgens zet hij het op een huilen en wil dan niet meer in zijn bedje slapen. :) Mijn moeder is hier in Kuylenburg geboren(zo heette het vroeger)en als we dan weleens vriendinnen van haar tegen komen en die praten met elkaar nou das voor een buitenstaander niet te verstaan :) Zoo plat ik kan het ook maar weet me meestal wel te beheersen hihihi
    @Setteke,Nee helaas mijn man had hem lekker op zijn bedje gelegd en na een uurtje huilen,brullen man gaat kijken heel zijn bedje ondergespuugd en hij was aan de diaree het kwam boven zijn pamper uit dus man lief heeft hem in bad gedaan en maar weer mee naar beneden genomen.Hoop niet dat hij ziek wordt.Yentl vondt de kleren geweldig moest meteen aan :) Heerlijk toch een dagje niet veel doen lekker fietsen en wandelen!Succe morgen bij de tandarts. ;)
    @Misspuma,Arme Keano de 6e ziekte :cry: hoop dat hij snel weer opkapt!
    Je hebt gelijk als je 20 uur teveel vindt en als het alllemaal geregeld kan worden altijd doen
    @Fransje,Long time no see, Welkom bij ons clubje!Wat leuk om foto's van Yari te zien is ook een hele kerel al zeg!
    @Gina,He meid het zit je ook niet mee met je camera :( Nu maar hopen dat deze winkel zijn beloftes wel waar kan maken!

Kom ik net terug van de makro en ga gelijk ff bij Yentl kijken(doe ik altijd als ik ergens vandaan kom en ze liggen al op bed)sta ik halverwege de trap begint ze te huile dus ik loop naar boven heeft ze een bloedneus niet normaal haar hele nachthemd zat onder het bleod,waar dat nu opeens vandaan komt :rolleyes: maaar eventjes aan kijken.Nou meiden ik duik mijn bedje in ben zo moe,weltrusten allemaal,

Liefs,Claudia

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, hoe is het met Yentl en haar bloedneus?
    Wat zielig voor haar.

Ik heb vanochtend gekeken naar een herhaling van "ik mis je". Het ging over een jongetje met allerlei afwijkingen die is overleden toen hij 10 weken oud was. Ik heb toch zitten brullen en ben daarna gelijk naar Nona gaan kijken die lekker in haar bedje lag te slapen. Wat mag je dan gelukkig zijn met gezonde kindjes........

Ik ga nu nog even een fotootje scannen van Nona voor de uitnodigingskaarten voor haar eerste verjaardag! Ja, het zit er toch echt aan te komen. Zoals al eerder gezegd: WAT GAAT HET SNEL...

Tot later
    Gina

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede morgen meiden,

@ Setteke: Ja, ik vind 20 uur toch echt teveel soms werk ik 4 dagen van 8 uur achter elkaar is gewoon teveel.
    Heerlijk hé als ze zo driftig kunnen doen om iets wat niet lukt.

@ Tweety: Hé vervelend dat hij na een uurtje wakker wordt en dan gaat huilen, misschien valt hij op dat moment bijna in slaap en schrikt daarvan...zelf heb je dat ook wel eens, dat je bijna in slaap valt en dan denkbeeldig in een kuil valt ofzo misschien heeft hij dat ook wel.
    Gelukkig dat hij daarna wel gaat slapen.
    Keano had last van hoge koorts (39,5C) en dat had hij 4 dagen lang, en je merkt eigelijk niks aan ze. En dan als de koorts afzakt krijgen ze rode vlekjes vooral op de romp/rug. En Keano was/is veel moe. Hopelijk heeft René er niet veel last van als hij het krijgt.

@ Gina: Mwah het gaat wel met Keano, hij is nog wel veel aan het huilen en dan is hij soms ontroostbaar zo zielig!
    Ik vind 20 uur inderdaad gewoon een beetje té veel, 16 lijkt me beter.
    Ja het gaat onzettend snel, ze zijn allemaal al weer bijna 1 jaar oud...
    Ach tis zonde dat jongetje overleden toen hij 10 weken oud was, kan me voorstellen dat je moest huilen.

@ Gabje: Jou meissie ook al de 6e ziekte beterschap met haar!

@ Jacoba: HaHa een flinke knauw in je vinger, ja die nieuwe tandjes zijn vlijmscherp inderdaad.

@ Claudia: Tis zonde een bloedneus bij Yentl, misschien had ze in haar neus zitten peuteren...? Of door het weer kan het ook komen, temperatuurs schommelingen (had ik vroeger ook).

Nou meiden wat is het toch erg als je kindje ziek is. Koort heeft hij gelukkig niet meer, maar zit weer wel onder de rode vlekjes...
    Soms is hij gewoon ontroostbaar, dan voel ik me zo machteloos!
    Nu ligt hij al 2 uur lang te slapen ik laat hem liggen totdat hij zelf wakker wordt. Daarna ga ik met mijn schoonmoeder en Keano naar de kinderboerderij en daarna nog een rondje over de kermis misschien dat dat hem een beetje afleid...meestal wel ook als ik een rondje met hem ga wandelen is hij rustig, dus dan maar op deze manier anders krijg ik hem soms niet getroost.
    Nu ben ik lekker 2 dagen vrij, dus even van genieten. Manlief is helaas wel aan het werk maar ja moet ook gebeuren haha.

Tot snel meiden, liefs misspuma

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Vince laat ons slapen maar wordt nu wel elke dag om half 7 wakker :rolleyes: Ach volgende week moet ik toch weer werken dua kan ik er alvast aan wennen. :) Yentl heeft vannach weer een bloedneus gehad.Ze heeft dit vaker dan zit ze te knutselen of te spelen en dan zomaar uit het niets krijgt ze dan een bloedneus.Nu gaat het de hele ochtend al goed.

@Gina,Ik heb dat ook altijd als ik zulk soor programma's kijk dan rollen de tranen over mijn wangen!Ja idd ze zijn bijna jarig!Ik ben ook al volop bezig Yentl is eerst jarig die wordt 20 sept 5 jaar ben druk met het verzinnen van traktatie en wat te doen met har kinderfeestje dus al iemand tips heeft graag!
    @Misspuma,Gelukkig dat het beter gaat met Keano!Veel plezier op de kinderboerdeij en op de kermis!

Liefs,Claudia

20. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Misschien heeft ze in haar neus hele gevoelige bloedvaten die zomaar ineens kapot gaan. Wel zielig hoor! Maar stopt het wel snel de bloedneus?
    Lekker dat Vince jullie 's nachts laat slapen maar nu 's ochtends nog net iets langer zou wel lekker zijn.

Liefs, misspuma

Deel Deze Pagina