oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen

@MissPuma idd erg als je kindje ziek is je voelt je zo machteloos.
    Veel plezier op de kinderboerderij .
    Hoop voor je dat het droog blijft .l

@Gina heb ik ook vaak dat ik emotioneel word van bepaalde programma's.
    En idd we mogen erg gelukkig zijn met onze gezonde kindjes.
    Ja voor jou is het nog maar 1,5 maand dat ze al 1 jaar word.
    Gaat erg snel.

@Claudia ach een bloedneus .
    weet je al waardoor het kwam?
    Bij de makro heb je toch een pas van een bedrijf nodig of heb ik het mis?

Vannacht met Elisa in de weer geweest .
    Het gaat nu zo als er 1tje weer wat beter word word de ander doodziek .
    Word echt vermoeiend op deze manier om dag en nacht mee bezig te zijn

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ach jeetje wat erg zeg dat er iedere keer wel een van je meisjes ziek is. Voor jullie ook ik zou er ook doodmoe van worden hopelijk zijn ze snel allebei beter.
    Ja ik hoop ook dat we het droog houden, maar tot nu toe schijnt het zonnetje hier nog lekker.

liefs, misspuma

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Gisteravond heeft het wel ff geduurdt maar vanacht was het zo weer over.Ik denk idd dat haar bloedvaten erg gevoelig zijn.Neuspeuteren dat doet ze niet dat vinden wij vies maarja ik weet natuurlijk niet wat ze doet als ze op bed ligt ;)

Liefs,Claudia

4. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @jacoba,He wat vervelend maar zo gaat het hier ook altijd is de een beter wordt de ander ziek!Balen is dat hoop dat je meiden snel weer beter zijn!Ja dat klopt voor de makro heb je een pasje nodig.Een vriendin van mijn ma heeft een eigen zaak en daar leen ik altijd het pasje van handig hoor het scheelt best veel ;)

Liefs,Claudia

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma ja ik hoop ook dat ze snel weer beter zijn .

@Claudia ja neuspeuteren vind ik ook vies ,maar toch als ik wel eens niet op let zit ze toch met de vinger in haar neus

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Jacoba,idd dat bedoel ik!Maar ze heeft het best vaak en ook als ze lekker zit te spelen misscheine moet ik er toch maar eens na laten kijken en kunnen ze het dichtbranden ofzoiets.

Liefs,Claudia

7. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia Is goed dat ik het weet want een vriend van pieter heeft ook een pas .
    Ga ik die eens lief aankijken. :)

8. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zou idd heven aan de ha vragen wat het kan zijn .
    Lijkt me erg vervelend voor Yentl om telkens een bloedneus te hebben.

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    :) je vindt daar echt vanalles tenminste in Vianen das hiet neit zo ver vandaan zit een hele grote.Soms scheelt het ook met luiers maar op dit moment zijn die bijna overal in de aanbieding en dan maakt het niet uit.

Liefs,Claudia

10. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Moet ik maar een keer vrijmaken om er naar toe te gaan lijkt me wel leuk.

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, wat een leuk idee is voor een kinderfeestje. Een leuk spelletje om kadootjes uit te pakken. Je schrijft van elk kind dat komt op het kinderfeestje de naam op een papiertje. Elk papiertje met naam stop je in een aparte ballon. Je blaast de ballonnen op en maakt ze dicht. Om de beurt mogen de kinderen dan een ballon kapot knallen en het kindje van wie de naam op het papiertje staat mag het kado geven aan de jarige. Mijn dochter vond dit erg leuk!

Wat ik nou toch weer heb! Bij het tweede bedrijf waar ik mijn fototoestel heb geannuleerd i.v.m. lange levertijd is het toestel toch vandaag binnengekomen. Dus ze hebben mij gemaild dat ik het toestel vrijdag in huis heb. En bij de kodak (3e bestelling) krijg ik het toestel ook waarschijnlijk deze week binnen. Dan heb ik er twee!
    Dus dat tweede bedrijf maar weer gemaild dat ik toch echt wil annuleren, want anders kan ik straks weer een toestel terugsturen en dat kost mij weer verzendkosten.
    Zeg maar NEE, dan krijg je er TWEE!
    Ik word er gek van!
    Gina

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Gina, :) jeetje het zit je ook niet mee met de camera!Ja is idd een erg leuk idee dat schrijven we ff op!

Liefs,Claudia

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Gina zo heb je niets en zo heb je er genoeg.
    Moet er eigenlijk wel een beetje om lachen.

He Gina mag ik een camera van je lenen .

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow meiden, jullie hebben het tempo erin vandaag!

@ Claudia, wat is dat wat met die bloedneuzen. Misschien toch maar eens naar laten kijken idd. En misschien kunnen ze het inderdaad wel dichtbranden! Gelukkig dat Vince 's nachts weer slaapt, nu nog uitslapen...

@ Jacoba, wat heb je toch steeds wat met je meiden! Ik hoop voor je dat ze nu eens allemaal weer beter worden en dat mama dan ook weer een beetje aan haarzelf toekomt!

@ Misspuma, veel plezier op de kinderboerderij en de kermis. Hoop dat Keano het leuk vindt en er misschien een beetje van opknapt!

@ Gina, woehaa, dat geloof je toch ook niet! Ik hoop voor jou dat je nu een fototoestel hebt wat het de eerstvolgende jaren goed doet, want dit is toch ook niet goed voor je bloeddruk!

Hier is het rustig, Tymen slaapt lekker! Hij gaat 's morgens na zijn ontbijt nog altijd even naar bed en heeft al twee ochtenden uitgeslapen tot bijna half tien. Heerlijk! Dus mem heeft ook even lekker bijgeslapen! Hoop voor zijn heit dat hij dat morgen ook doet, want dan is die vrij! Verder is Tymen niet helemaal fit geloof ik. Hij was gisteren al wat jengelig en voelde zo nu en dan warm aan, vanmorgen heeft hij zelfs een beetje gespuugd! Ik hoop dat hij nu even lekker lang slaapt, dan is hij vanmiddag fit bij de oppas als wij naar de tandarts moeten! Pff, vanaf morgen weer 4 dagen werken. Geen zin in!

15. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Setteke ik hoop niet dat hij ziek word .
    en ze steken hier elkaar telkens weer aan ja :rolleyes:
    Zal vast wel weer een keer overgaan.
    sterkte vanmiddag bij de tandarts . ;)

Komt net Agnita naar me toelopen slaat haar armen om mn nek .
    zegt ze dank je wel mama dat je zo lief bent ik hou van je.
    Tranen sprongen spontaan in mn ogen.

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @gina het is wat met die toestellen haha idd zeg maar nee dan krijg je er 2. vaak kan je als je spullen terug stuurd dit op hun kosten doen. heb al een paar keer gehad dat we spulllen terug stuurde en niet hoefde te betalen.

@setteke stekte bij de tandarts.
    hoe is het met tymen?

@misspuma veel plezier op de kinderboerderij en de kermis gehad?

@jacoba ja kinderen kunnen je af en toe best raken met de opmerkingen hihi. lief hoor.

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Allemaal,

Mijn ma id vanmorgen bij de chirurg geweest en ze moet zich morgen om 14 uur melden bij de anastesist en dan gaan ze bekijken hoe snel ze geholpen kan worden.Spannend dus!

@Jacoba,Ik heb dat soms ook hoor dan zegt ze opeens iets zomaar uit het niets dan kan ik ook spontaan huilen gek he :oops:
    @Setteke,Heerlijk dat Tymen lekkr heeft uitgeslapen hoop idd voor je man dat hij het morgen ook doet ;) Succes bij de tandarts en ik hoop dat Tymen niet ziek wordt!

We gaan eventjes naar de plantage had nog wat oud brood dat gaan we even bij de hertjes brengen.

Liefs,Claudia

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jacoba, Aaaa, *smelt* wat een lief meissie is dat zeg! dan weet je dat je het toch best leuk doet als mama, of niet dan! Thanks, moet om half vier ij de tandarts zijn. Hopen dat ze niets vinden!

@ Tweety, Tymen slaapt nog steeds! Ben benieuwd of hij op tijd wakker wordt...Thanks, hoop dat ik zonder gedoe de behandelkamer van de tandarts weer mag verlaten!

@ Claudia, pff, gaat snel met je moeder! Hoop dat het gauw klaar is!

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Je mag er een van me kopen hahaha......
    Ik denk dat ik maar een handeltje begin.
    Gina ;)

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Claudia, inderdaad spannend voor je moeder en jullie natuurlijk.
    Sterkte ermee.

Deel Deze Pagina