oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fransje

fransje Lid

25 apr 2006
    65
    0
    0
    thuishulp A
    breda
    ja claudia, heel veel sterkte!

liefs francoise

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Nou meiden kreeg net weer telefoontje van mijn vriendin het is weer helemaal mis met damian!Hij spuugt gal en dat is niet goed.Ze hebben net een gesprek gehad met de kinderarts en in het gunstigste geeval moeten ze er nog een aantal weken in het ziekenhuis blijven.Zijn sonde zit nog goed maar hij was wel weer afgevallen.Ze kijken het nu een paar dagen aan en geven hem medicijnen als dit niet lukt dan gaan ze over tot het laatste redmiddel :cry: dan krijgt hij een infuus in zijn sleutelbeen zodat het direct in zijn bloed komt!

jeetje ben er helemaal onderste boven van kan wel :cry: houdt het dan nooit op!
    We hopen er maar weer het beste van.

Ga nu naar mijn ma ga lekker mosselen eten,kom vanavond nog wel even langs.

Liefs,Claudia

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Gina,Je kan idd wel een handeltje beginnen ;)

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden,

@ Claudia: Ik ga soms wel eens naar de Sligro, mijn schoonpa heeft een eigen bedrijf soms scheelt het inderdaad in prijzen en vind het ook gewoon leuk om daar te kijken.
    Heel veel sterkte met je moeder meissie.
    En hoe waren de mosselen? Waren ze lekker. Kwamen ze uit Zeeland ;) want dan zijn ze lekker haha!
    Natuurlijk ook heel veel sterkte met Damian wat ontzettend zielig zeg voor het mannetje en de ouders.

@ Gina: Jeetje wat een geluk heb jij met die camera's! Succes we horen er wel van.
    Wat een leuk idee van die ballonnen, zal ik onthouden voor als het voor Keano zo ver is.

@ Setteke: Zo hij heeft je lekker laten uitslapen die Tymen. Werkse morgen 4 dagen pff zwaar hoor. Hoe was het bij de tandarts?

@ Jacoba: Ach wat lief wat Agnita, dan zouden bij mij ook de tranen in mijn ogen springen hoor!

Kinderboerderij en kermis wat super gezellig. Ik heb al 7 jaar een konijn, maar ik heb er gewoonweg geen tijd voor en ik vind het zo zielig dat beest zit maar in zijn hokje te niksen, dus heb ik op de kinderboerderij gevraagt of hij misschien daar naatoe kon en dan kon. Dan kan hij daarzo in een speelweide rondhupsen veel leuker voor dat beestje. Dus morgen ga ik hem naar de kinderboerderij brengen kan ik af en toe nog eens een kijkje bij haar nemen.
    Ben op de kermis nog samen met mijn zusje in een bungee ding geweest, dan zit je in een soort bal en dan wordt je omhoog geschoten ENG!
    Maar wel super gaaf zal er zo ff een foto van plaatsen.

Ik ben de linkse de rechtse is mijn zusje:

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano aan de hand lopen:

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia wat vreselijk zeg heb er geen woorden voor .
    Zal voor het jochie bidden dat alles goed mag komen .
    Wens zijn ouders maar heel veel sterkte en kracht toe .
    Jij ook veel sterkte.

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Keano bij de geitjes zitten:

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo allemaal,

@ Claudia, oh jee, dat is niet zo mooi van Damian. Hoop toch echt dat het mee gaat vallen, het arme mannetje! Hoop dat je ondanks dit toch nog een beetje van de mosselen kunt genieten!

Nou, helaas heeft het toch doorgezet, Tymen is ziek. Hij is vanmiddag uit bed gekomen met 38,6 graden koorts en later vandaag zelfs 39,3. Hij is ook heel jengelig en heeft geen zin in eten. Drinken gaat ook met moeite. gelukkig is hij nu wel lekker gaan slapen. Hoop dat het geen oorontsteking wordt, hij grijpt al een week naar zijn oortje. Gelukkig is Hilbrand morgen vrij, hoeft hij in elk geval niet naar de oppas. Bij de tandarts waren we zo weer weg, helaas wel met een vervolgafspraak. Ik moet terug voor sowieso 1 gaatje, misschien zelfs twee en tandsteen verwijderen. Hilbrand heeft zelfs drie gaatjes! Hoera, we mogen nog een keer! :(

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ach jeetje meissie toch wat vervelend dat Tymen toch ziek is geworden. Misschien ook wel de 6e ziekte die heerst geloof ik een beetje, dan zal hij over een paar dagen rode vlekjes op romp/rug krijgen.
    Succes de volgende keer bij de tandarts...

Liefs, misspuma

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ misspuma, wat een superleuke foto's van Keano! Tymen vindt beestjes ook zo leuk! En dat jij dat durft in zo'n attractie, ikke van me leven niet! Ga ik nog liever naar de tandarts, ha ha! ;)

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ misspuma, ik dacht dat hij de zesde ziekte al gehad had, al was dat maar een beetje. Keano heeft het nu toch ook voor de tweede keer?

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma leuke foto's zeg.
    En in zo'n bal nee niks voor mij durf een hoop maar dat niet.
    Idd als je geen tijd meer hebt voor het beestje dan is dit de beste oplossing.

@Setteke ach Tymen ook ziek word een zieken boeg bij de oktobermama's.
    Jakkes zeg dat je een gaatje hebt heb zo'n hekel aan boren.

Had ik daarstraks net Martina in haar pyama begint ze daar toch over te geven.
    Ik overdrijf nu echt niet maar kwam echt een meter ver .
    Wanneer knapt ze nu eindelijk op :(

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Tis zonde je meissie zo ziek, sterkte en beterschap met je meissie! Geef haar maar een dikke knuffel van mij!

@ Setteke: Ja heerlijk ik hou van dat soort spannende dingen, al zat ik wel met zweet handen en klotsende oksels haha!

Liefs, misspuma

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ claudia kl*te zeg arme ventje hoopp dat het goed komt met hem. geef hem maar een dikke knuffel als je hem ziet van ons. en wens zijn ouders sterkte en jij natuurlijk ook. bleeee hoe waren de mossels ik lust ze niet grrr krijg al kippenvel bij de gedachte.

@misspuma leuke foto's o at je dat durft ik ga er echt niet in bah bah.

@setteke o jippie nog een keer naar de tandsrts. veel suc6. is ie toch ziek geworden hoop dat ie snel weer beter is. geef hem maar een dikke knuffel van ons.

@ jacoba het is idd een zieke boeg. hoop dat martina ook snel op knapt. geef d'r maar een dikke knuffel van ons.

hier is alles rustig niks bijzonders te melden. rene ging vandaag voor de hondebrokken heel de dag weg gehaald bij de bak en brokjes uit zijn mondje te vissen grrr eigenwijs.

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Dus René wilde vandaag als maaltijd de hondenbrokken eten bah viezerik!
    Ow ik vind dat geweldig van die enge dingen op de kermis!

Liefs, misspuma

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hej ik zie net dat ik over de 1000-berichtjes heen ben jippie jee.

ja die viezerik geloof dat ie er eentje op heeft gegeten en daarna gewoon weer door gaan terwijl ik rozijntjes had voor hem. hihi.

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety dank je zal de knuffel morgen geven als ze wakker is .
    HIHHIHIHIHI lekker menu hondebrokken :)

@MissPuma dank je meid zal haar morgen de knuffel geven.

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety gefeliciteerd kletskous.

Deel Deze Pagina