@ Tweety: Inderdaad gefeliciteerd kletskous! @ Jacoba: Dan heb je het nog druk morgen met knuffels doorgeven
@Claudia, wat erg van Damian. Ik hoop zo dat het allemaal goed komt met het manneke! @Setteke, dus Tymen ook al ziek. Wat zielig. Veel zieken hier, Nona is alleen een beetje verkouden. Ik hoop dat het daar bij blijft. @Misspuma, wauw te gek die attractie op de kermis. Dat is ook wel iets voor mij. Ik houd ook wel van stoere dingen. Ga je je konijn niet erg missen? Voor het konijn is het waarschijnlijk wel leuker op de kinderboerderij. Lekker huppelen Wat leuk om Keano te zien lopen. Ik kan mij nog helemaal niet voorstellen hoe het bij Nona zou zijn. Mijn oudste dochter was ook een rappe. Nona neemt lekker haar tijd. Ook prima, hoor! Net naar de zwemles geweest met mijn dochter. Het ging goed. Het is best pittig voor het C-diploma. Ik verwacht niet dat ze deze maand al op mag. Als ze volgende maand op mag dan is dat op Nona haar verjaardag. We zien wel. Gina
@ Gina: Ja ik zal mijn konijntje wel missen, maar goed het is jammer genoeg niet anders. Heb haar immers al 7 jaar...maar heb nu gewoon weg geen tijd meer voor haar. Ga je me inhalen met het aantal berichtjes kom op doe je best! Liefs, misspuma
@ Jacoba, het is bij jullie ook nooit klaar, nu Martina weer overgeven! Het is hier idd een ziekenboeg! Slapen je meiden nu lekker? @ misspuma, nou, jij liever dan ik! @ tweety, die Rene, hondenbrokken eten. Tymen heeft nog niet door waar hier de kattenbrokken staan, hi hi! Die knuffel zal ik hem straks geven als ik bij hem ga kijken! 100 berichten alweer. Ik kom je al mooi achterna, ha ha! @ Gina, hoop ook dat Nona alleen verkouden wordt/is. Niks aan, ziek kindje! Zo kan ik ik het ook met berichtjes schrijven! Tymen is lekker gaan slapen, maar wel helemaal nat van het zweet net. Sneu hoor, hij werd ook wakker van me, nou dat was huilen natuurlijk! Heb hem een aai over zijn bol gegeven en ben gauw weer weg gegaan. Hij was zo weer in dromenland! Vriendlief is nu even bij hem geweest, hij lag lekker te slapen.
@ Setteke: Tis zonde Tymen helemaal nat van het zweet, hopelijk knapt hij snel op! Beterschap met je mannetje hoor. Liefs, misspuma
@Ik wil je best toevoegen Misspuma, maar ik ben een oude muts . Het lukt mij steeds niet met dat MSN. En mijn laptop is ook nog gecrashd. Dus ik moet op de computer boven of op de laptop van mijn man. Maar ja, dan moet ik wachten tot hij thuis is en dan is ook nog spitsuur. En weer een berichtje!
En dat oude muts zijn dat zal ook wel mee vallen haha! Liefs, misspuma en weer een berichtje pfff zo gaat het wel hard!