oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

ik ben pas nieuw,maar ik ben bevallen op vrijdag 13 oktober.
    ik was uitgereknd op 6 oktober.

groetjes Angela

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo angke

Welkom,wat leuk vince is ook van de 13e!

Liefs Claudia

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    En nog van harte gefeliciteerd natuurlijk :oops:

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi allemaal

Vanmorgen op het cb geweest ze heeft haar prikjes weer gehad tot nu toe heeft ze nergens last van(afkloppen) maar ik vind het nog steeds niks als ze met die naalden aankomen brrrrrrrrr

En ze weegt nu 4200 gr

Ik heb nog nooit zo lang op het cb gezeten moest er met 2kinderen tegelijk zijn.

Maar Elisa had nergens zin in (even een paar voorbeelden)

Elisa kom even wegen Antw: NEE

Elisa moest een torentje bouwen Antw:NEE

Elisa vang de bal Antw:NEE

Zo kan ik nog wel even door gaan op alles zegt ze nee

Behalve als ik vraag wil je een koekje dan is het JAAAAAAAAAA.

@Angke:welkom bij de oktobermama's en gefeliciteerd

@Tweety :gefeliciteerd met je nichtje

liefs jacoba :D

5. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @yentl, Quinn heeft nog steeds een dicht neusje. Heeft er alleen 's-nachts echt last van. Wel raar maar helaas niks aan te doen. Gelukkig is hij is we; rustiger. Na de voeding van 19.00 valt hij meestal rond 19.30 in slaap en wordt dan pas wakker rond een uur of 22.00. Dus z'n huiluurtje heeft ie dan gelukkig niet meer. Tegenwoordig huilt hij alleen als hij honger heeft of als hij zich niet zo happy voelt (net als vandaag).
    Slaapt Vince wel gewoon goed ondanks dat slijm? Quinn ligt 's-nachts echt te zagen :( .

Het valt me wel op dat hij vanaf de 15.00 voeding vlugger honger heeft. Dus z'n fles verhoogd maar hij drinkt 'm maar af en toe leeg; valt meestal in slaap tijdens het drinken. Bij de 23.00 fles baal ik dan wel want dan moet hij 's-nachts natuurlijk weer drinken. Z'n nachtvoedingen zijn nog steeds erg wisseld qua tijd. Zal nog wel even duren voordat hij doorslaapt :cry: . Wordt er soms wel een beetje moedeloos van.

@misspuma, dat gaat de goede kant op met Keano. Wel zielig hè die prikjes. Quinn krijgt de prik a.s. donderdag.

@Semmi, lekker dat Jayna al doorslaapt. kan niet wachten tot Quinn dit gaat doen. Kan het me gewoon niet voorstellen ;) .

@Tweety; gefeliciteerd.

6. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @silly:heb je al een pompje geprobeerd om zijn neusje leeg te halen.

7. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ja, helpy idd ook maar is elke keer maar tijdelijk. Dus 's-nachts wordt hij gewoon een paar keer wakker omdat z'n neusje dicht zit.

Silly

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    vandaag op de nacontrole geweest en alles was in orde. rene is vanmorgen erg wakker geweest heeft lekker om zich heel liggen kijken bij de verloskundige en is ook nog ff op de foto geweest met beide voor in het plakboek. verder gaat alles zijn gangetje vanacht heeft ie tot 5 uur geslapen alleen mama was al om 3 uur wakker omdat ze de pinautomaat hier ff gingen kraken met een graafmachine lekker nachtje staat het in geschreven. pff ben wel moe nu. ga ook straks lekker vroeg mijn mandje in. morgen op kraam visite vandaag wezen shoppen voor de kleine meid. pff moeilijk je ziet zoveel leuks. ik ga snel nog ff inpakken en dan nog ff tv kijken gtst begint zo weer. mannetje is uit eten met zijn werk dus heb het rijk alleen.

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @tweety: jij maakt spannende dingen mee zeg, zoiets maak ik nou nooit mee.
    maar zijn de daders nog gepakt of weet je dat niet.

Ik heb vanavond een vervroegd verjaardags kadootje gekregen (ben donderdag jarig)
    ik ben met een kerstdorpje begonnen ik had al zo'n kleintje maar ik heb nu 2huisjes en een molentje op een plateau gekregen van mn mannetje.

Begint al wel leuk te worden heb nog niet zoveel dus ik kan flink gaan verzamelen er is zoveel .

Maar nu begint het echt te kriebelen om meer te kopen.
    dat doe ik maar niet want anders begint mn portemonnee te huilen :)

10. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @jacoba, idd de dure maand is weer aangebroken. Je wordt er af en toe niet vrolijk van als je ziet wat de prijzen voor sommige dingen zijn.

@Angke, welkom bij de oktobermama's.

@Yentl, nou gisteren heeft het weer toch weer wat goedgemaakt. Heerlijk gewandeld met Quinn in het zonnetje :D .

Quinn begint gelukkig weer een beetje in z'n ritme te komen. Vanacht om 3.30 de fles en vanmorgen om 7.45. Nu ligt hij ook weer lekker te pitten maar nooit zo heel lang, meestal is hij rond 10.00 weer wakker. Komt goed uit want dan kunnen we boodschappen gaan doen. Moet nog een kraamkadootje kopen.

En misspuma, gaat het nog steeds goed met Keano.

Silly

11. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    O ja, ik had nog een vraagje.
    Quinn spuugt (meestal een half uurtje na het eten) wat waterige melk uit; ruikt enorm zuur. Normaal geeft hij gewoon wat melk terug na het eten maar dit is anders en het is echt een vieze zurige geur.
    Hebben jullie kindjes dat ook en wat kan ik er aan doen.

Silly

12. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey Silly,

Dat zure spugen herken ik niet, wel vervelend hoor voor Quinn!
    En met Keano gaat het nog steeds goed! :D Bedankt dat je dat vraagt!

liefs, misspuma

13. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    @ Silly: Dat spugen ken ik ook niet ! Hoop dat het overgaat....

@ MissPuma: Gelukkig dat het beter gaat met keano, slaapt hij ook goed ?

Hier alles verder goed, heb echt een steenvast ritme ! Haha, zolang mevrouw maar op dr buikje mag slapen en ik goed oplet wanneer ze moe is!

De nachten zijn ook super, als ze eerder wakker wordt als 7 uur gaat ze eerst ff lachen en na 15 minuten heeft ze het gehad dan ff huilen van he ik ben wakker pak je me nog !

Hebben jullie je eigen kleding al aan ? Ik wel al een week na de bevalling, en 1,5 week zat ik op me gewicht.... (val heel snel af)

Groetjes

14. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Owwwh ja Ze heeft ook door hoe ze moet gillen haha... as ze even geen aandacht krijgt dan geeft ze ineens een gil !

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Gabje: Dat gillen herken in maar al te goed dat kan Keano ook super, haha! En het slapen gaat steeds beter bij Keano :D.
    Gelukkig dat de nachten zo goed gaan meissie!

liefs, misspuma

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    hallo meiden

@Silly idd het weertje gister was perfect!Dat spugen heeft vince de laatste dagen ook erg veel last van ik denk dat het komt omdat zijn neusje ook flink verstopt is en hij ook erg verkouden is weer (nog steeds!)

Ik had net ook wat leuks ahummm
    kwam thuis van mijn dochtertje naar school brengen,heeft vince zichzelf helemaal onder gepoept van zijn rug tot aan zijn enkels!Hele onderlaken ook nog onder zooo zielig voor het ventje!
    Volgens mij krijgt hij een tand! :( Er zit in zijn onderkaak voorin een wit bobbeltje en het is hard als je er op druk!?Zou dit al kunnen?

Liefs Claudia

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Ben ik weer even moest er eentje de fles geven die lag te gillen in zijn bedje! :)

@Jacoba wat fijn dat martina geen last heeft gehad van de prikjes.Ik moet morgen met Vince maar hij is erg verkouden dus ik weet niet of ze het wel doen dan?
    Leuk he als je kinderen in die NEE fase zitten ik had ook zon dwarskopje dat is gelikkiig wel over gegaan alhoewel.....

@Gabje20 Vince slaapt ook liever op zijn buikje maar dat duurf ik snachts nog niet aan.Slaapt Angelina snachts wel op haar buikje?

Heb wel een goede nacht gehad 22:15 laatste fles en dan om 5:15 weer dus gaat ook weer beter.

Liefs Claudia

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba ja er gebeurd hier niet veel maar als er wat gebeurd dan is het ook gelijk goed. ze zijn niet gepakt volgens de krant zijn ze ontkomen.

niu rene vond het vanacht niet nodig om door te slapen om 3 uur was meneertje er weer heb het kunnen rekken tot 3.30 ik denk misschien valt ie wel weer inslaap. helaas. flesje gegeven en hij is weer gaan slapen. pff was zo blij dat ie door sliep hoop dat ie het snel echt gaat doe. zo ff op kraamvisite ben erg nieuwschierig hoe ze er uit ziet.

19. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    @tweety, dat doe ik met Quinn ook. Meestal komt hij rond 3.00 en dan rekken tot 3.30. Toch is hij dan tevreden met z'n speentje maar dat spuugt ie om de 10 minuten uit. Als ik 'm de fles geef weet ik dat hij daarna altijd netjes gaat slapen dus ja wat doe je dan midden in de nacht, gauw z'n flesje geven dan kan ik ook weer slapen. Maar aan de andere kant wil ik natuurlijk wel de tijd gaan rekken. Helaas wint de slaap het nog steeds van mij ;) .

@Yentl, misschien idd de verkoudheid. Moet morgen toch naar het cons.bureau dus maar even vragen.

Oh, was net zo lief. Quinn ligt lekker in zo'n "zit/ligkussen" (van Sit&Joy, echt ideaal, slaapt ie heerlijk in), begint ie in een keer geluidjes te maken en te lachen in z'n slaap. Was volgens mij aan het dromen. Was zo lief om te zien.

Nou ga direct maar weer naar bed want het zal wel weer nachtwerk worden.

Silly

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Silly krijgt Quinn morgen ook zijn eerste prikjes?Ik moet morgen ook met Vince ben benieuwd of hij veel aangekomen is want de laatste tijd spuugt hij nogal veel.

Liefs Claudia

Deel Deze Pagina