@ Gina: Ja inderdaad een favoriet 1e verjaardagskado die loopauto's! Goed zo dat de uitnodigingen leuk geworden zijn! HaHa en lekkere inkopen gelijk gedaan voor Nona, ach moet kunnen. Ik zit nu te internetshoppen bij Wehkamp (tip: veel afgeprijst!). Jammer dat je dochter niet op mag zondag. Nou dan gaan we voor 30 September, op haar jongste zusje haar verjaardag dat moet geluk brengen! En allemaal tegelijk posten inderdaad haha! Liefs, misspuma
@ Setteke: Lezen op de pot, doet mijn man ook op de w.c. , lekker hoor ben je de t.v. gids kwijt loop je de w.c. in lekkere stank! HaHa!
Mijn man zit ook wel eens te lezen op de pot....volgens mij is het echt iets voor mannen. Ik vind er niks an...
@misspuma haha mijn man ook altijd haha. @gina he jammer maar de 30ste gaat het zeker dubbel feest worden
@ Tweety: Ook leuk een 3-wieler! Die krijgt Keano van zijn Opa en Oma zo eentje met een duwstang eraan. Liefs, misspuma
Ik heb trouwens eindelijk mijn gedicht voor Keano's 1e verjaardag af (heb er 3 maanden over gedaan). Hier komt ie: Het is al weer een jaar geleden dat jij op deze wereld kwam je was zo vreselijk nieuwsgierig naar je pap en je mam. Je bent al een hele vent geworden dit jaar heeft je echt goed gedaan je leerde lachen, zitten, kruipen en ook op je eigen beentjes staan. Je huppelt in je stoeltje rond bent sneller dan een waterrat je lacht daarbij al je tandjes bloot en bent papa en mama's grote schat. Je vingertjes zijn al zo heerlijk sterk je trekt ermee aan ieders haar maar ach, je moet nog zoveel leren dus op naar je tweede levensjaar. Dat je een boefje worden zult is zeker dat zie ik aan die mooie ogen van jou en weet je wat ook zeker is... dat ik ontzettend veel van je hou. Vandaag zijn er slingers en ballonnen en een mooi versierde taart daarop staat één heel mooi kaarsje omdat jij vandaag verjaard.
En dit gedichtje zet ik op de uitnodigingen: Op .. vier ik een groot feest Om iedereen te laten weten dat ik een baby ben geweest Er staat 1 kaarsje op de taart en het huis is mooi versierd Want dat ik daarna een dreumes ben wordt met jullie gevierd
Wat voor gedichtje hadden jullie op het geboortekaartje staan? Wij deze: Jouw adem is de onze. Jouw hart klopt in ons ritme. Jij bent van liefde gemaakt. Jij bent een gouden schakel in de ketting van het leven die de hals van onze wereld siert
Mooie gedichten MissPuma Wij hadden een bijbeltekst op het geboortekaartje. Ken Hem in al uw wegen en Hij zal uw paden recht maken (spreuken 3:6)
@Setteke van de schuur is niks van terechtgekomen manlief was niet vooruit te branden @MissPuma voor House ga ik ook zitten en moeten ze vooral niet storen Zo zielig Agnita heeft zo'n last van de jeuk heb haar al ingesmeerd met speciaal spul . En nu ligt ze eindelijk te slapen op de bank
HaHa wat is je man aan het doen dan...? En een middeltje tegen lastige mannen ff denken hoor een koude douche! Liefs, misspuma