Ja angelina slaapt in de nacht ook op dr buikje, ik weet dat ze dr hoofd goed draait. Ze ligt wel in de wieg naast me dus ik hoor alles, maar tot nu toe doet ze het dan stukken beter ook overdag ! Groetjes
rene kreeg gister rond 23.00 zijn laatste fles en lag rond 23.30 weer op zijn bedje. om 3 uur vanacht werdt ie weer wakker heb zijn luier verschoond en dacht eigenlijk kan je nog niet echt honger hebben heb hem weer terug in bed gelegt en hij is gaan slapen zonder morren tot half 7 vanmorgen. snachts lligt rene niet op zijn buikje dan heb ik er geen zicht op alleen als ik wakker ben en kan gaan kijken bij hem. maar eigenlijk weet ik dat ie goed zijn hoofdje kan draaien maar toch blijf ik het een beetje eng vinden.
@Yentl, ben vanmorgen bij cons. bureau geweest en Quinn is 1 1/2 kilo in 1 maand aangekomen. Hij weegt nu 6.080 en is 58 cm lang. Tjee wat groeit hij hard zeg. Toch zit hij nog steeds goed volgens de grafiek dus hij is niet te zwaar of zo. Voor het eventueel doorslapen kreeg ik het advies 's- avonds voor de laatste voeding in bad doen en de nachtvoeding gaan verlagen. Nou dat gaan we dan maar weer proberen. Oh, die prikjes (hij kreeg er zelfs twee ) vond ik zo zielig. Bij de 1e hield hij z'n eigen goed maar bij de tweede moest ie zo huilen. Vond ik echt niet leuk om te zien. En Yentl, hoevel is Vince aangekomen? En hoe gingen de prikjes bij hem. Silly
Ben vanmorgen met vince ook op het cb geweest.Hij is 790 gr aangekomen. Hij weegt nu 5.680gr en is 55 cm,wel gegroeid maar niet zo heel hard zit een beetje op het gemiddelde,dus doet het verder goed. Hij heeft wel een heel droog huidje,waar smeren jullie jullie beebs mee in? Ik doe Vince ook savonds in badje en hij krijgt snachts nu nog maar 120cc ben hem ook minder gaan geven en hij slaapt van 22:30 tot 5:00 uur . Die prikjes ja hetzelfde als bij Quinn de eerste niks aan de hand maar bij de tweede was het brullen geblazen Hij ligt nu te slapen maar geeft zo nu en dan een huil kreetje verder schijnt hij er tot nu toe niet veel last van te hebben. Liefs Claudia
zielig he die prikjes. @yentel ik doe balneum licht vettende badolie in het badje van rene vormt een dun laagje op de huid ik vind het lekker spul het is wel duur maar vind het goed spul. doe het trouwens niet elke keer er in een keer in de week maar rene zijn huidje is ook niet echt droog meer verder smeerde ik hem af en toe in met gewone bodylotion van zwitsal. even nieuwschierig maar waarom verlagen jullie de nacht voeding? wat heeft dat voor effect?
Zo mijn verjaardag is weer achter de rug ben lekker verwend. Maar ik ben altijd doodop na zo'n dag Dus nu even lekker relaxen achter de pc, en straks een hete douche. Plus we hebben een lekker lang weekend, mn mannetje heeft lekker vrij dus lekker over de kerstmarkt struinen. Van middag ik zat lekker met Martina op de bank en gaf haar zoentjes in haar nek daar begint ze toch van die leuke lachjes te geven echt daar smelt je gewoon van als je dat ziet. liefs jacoba
He Jacoba Nog van harte gefeliciteerd kan nog net! Leuk dat je zo verwend bent.Ik weet wat je bedoeld met dat smelten had het vanavond met Vince ook had hem in bad gedaan en was hem lekker aan het insmeren met bodylotion en dan kan ie zon lekkere vette lach op zijn mondje toveren fantastisch is dat! Liefs Claudia
@ jacoba gefeliciteerd kan ook nog net hihi. nou vandaag zijn dan de echte door gebroken ruim 9 weken na mijn bevalling en 7 weken na het stoppen van het vloeien zijn ze er weer nu weet ik weer wat ik niet heb gemist pff bleee.
@Tweety, nou bij mij nog niks maar ben met de pil begonnen dus als het stripje op is dan zal het wel prijs zijn. Bleh zie er nou al tegenop; bij m'n 1e had ik er de eerste keer erg veel last van . Quinn had gisterenavond even z'n huiluurtje. Kwam door de spuitjes, als je aan z'n beentjes kwam begon ie echt zielig. 's- avonds in badje gedaan en om 22.30 de fles. Vanmorgen om 4.30 kwam ie pas weer. Maar juich niet te vroeg, kan natuurlijk ook door de spuitjes komen. Hij is er in ieder geval niet ziek van geworden. @Yentl, ik smeer Quinn na z'n badje in met babyzalf van Zwitsal (zit in een pot) en dat is niet vet. Kun je hem helemaal mee insmeren (ook z'n voorhoofdje en wangetjes) en het ruikt lekker . Vince is toch ook goed gegroeit. Ook Quinn zit volgens de grafiek nog steeds op het gemiddelde dus zal wel goed zijn. Als ik dat met m'n 1e vergelijk. Die woog bij de geboorte iets meer als 5 pond dus dat ging na verhouding niet zo hard . Silly
@ Silly lekker dat hij nu goed geslapen heeft,wie weet heeft hij nu de smaak te pakken!Vince heeft geen last gehad van zijn prikjes heeft veel geslapen,alleen gister overdag gaf hij soms van die kleine huilkreetjes als hij lag te slapen maar verder geen last. @ Tweety idd ik heb de net achter de rug en had het ook niet gemist!Maar wel lekker om te weten dat alles weer gewoon werkt. Ik heb nu een afspraak staan bij de gyn voor het plaatsen van een spiraaltje,dat mocht pas 3 mnd na de ks dus nog eventjes wachten. Kreeg gisteravond een telefoontje van mijn broer hij vertelde me dat mijn schoonzus opgenomen was in het ziekenhuis met een longembolie ze gaan vandaag allerlei onderzoeken doen en ze krijgt een ct scan nu maar afwachten wat de uitslagen daarvan zijn. Liefs Claudia
@ yentl he bah zeg hoop dat alles goed is met de onderzoeken. ben ook blij te weten dat alles weer gewoon werkt maar toch blee vind het zo erg he die rommel maar ja het hoort erbij. rene heeft weer goed geslapen werd ron 4 uur wakker heb zijn luier verschoond en toen kwam ie rond half 6 voor zijn flesje.
@yentl:sterkte met je schoonzus hoop dat de onderzoeken goed zijn. Ik smeer martina niet in ik was haar met natusan bedthime en dat is het ze heeft geen droge huid dus vind het niet nodig om haar in te smeren. IK dacht vanmorgen dat ik weer ongesteld zou worden (ben het net geweest) ging naar de wc en bij het schoonvegen een spoor lichtrose/rood bloed ik hoop niet dat het nu alweer komt zit ik niet echt op te wachten. liefs jacoba
Heej dames, Jippie, ik heb eindelijk weer internet thuis! Na nog een paar keer aan de telefoon hangen met kpn, kwam dan vandaag eindelijk de usb adapter binnen en ben ik dus weer online! Net even weer alles bij gelezen. @ Jacoba, alsnog van harte met je verjaardag. Je bent dus lekker verwend, heerlijk toch! @ Tweety, wat fijn dat René weer goed door geslapen heeft. Lekker hoor dat ie na het luier verschonen nog weer verder slaapt tot half 6. @ Yentl, hoop dat het meevalt met je schoonzus, bah, dat zijn geen leuke berichten, sterkte er mee. Jij laat dus en spiraaltje plaatsen? Heb jij daar ervaring mee? Ik hoor er niet zulke positieve verhalen over en twijfel een beetje wat ik nu moet, ivm met de BV kan ik niet aan de pil. @ Silly, gelukkig dat Quinn niet ziek is geworden van de prikjes. Lijkt me inderdad zielig als je merkt dat je kindje begint te huilen als je aan de beentjes komt waar ie geprikt is, die arme ziel! @ Gabje, wat fijn dat Angelina zo goed slaapt als ze op haar buikje ligt en ook overdag. Ik heb het bij Jayna eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ze slaapt 'snachts goed in haar wieg, maar overdag is ze om de haverklap wakker in haar eigen bed. Beneden in de box slaapt ze dan wel, en ook op haar rug, dus is meer aandacht vragen heb ik het idee. Als ik boven kom is er ineens niks meer aan de hand, boefje dat het nu al is, haha. Ik heb net nog even 2 foto's geplaatst van mijn meisje. Vanmiddag weer even raak geknipt toen ze in de box lag. De meeste beebs hebben hier de prikjes al gehad lees ik. Jayna moet dinsdag. Benieuwd of ze er ook ziek van wordt. 's avonds heb ik na gym voor het eerst met alle beebs er bij deze keer. Hoop wel dat ik daar naar toe. Nou ik zal Jayna zo gaan voeden en dan lekker samen met mijn mannetje genieten van weer een weekend met z'n drietjes. Fijn weekend allemaal! Liefs Sämira
Goeiemorgen meiden Ben gister in het ziekenhuis geweest bij mijn schoonzus,ze heeft gister een ctscan gehad en ze moet zeker tot maandag in het zieken huis blijven.Ze heeft waarschijnlijk een verwaarloosde(onopgemerkte)trombose gehad die is uitgemond in een longembolie.Ze ligt nu aan een infuus met prednison.Maandag krijgt ze alle uitsalagen en dan weten we hoe en wat.Idd niet leuk zo vlak voor de feestdagen maar hopen dat alles verder goed is en ze naar huis mag voor het weekend. @ Semmi Persoonlijk heb ik geen ervaring met een spiraaltje maar mijn schoonzus en vriendin hebben er beide een en die zweren erbij.Ik heb besloten om een spiraaltje te nemen omdat ik al vanaf mijn 14e aan de pil ben en ik me daar de laatste jaren niet zo lekker bij voelde.We zullen zien hoe het uitpakt. Er is hier vanmiddag en vannavond kerstmarkt en er wordt een uitzending van henny's kerstflat opgenomen maar het weer werkt niet echt mee.Heel jammer hoop dat het vanmiddag een beetje opklaard! Liefs Claudia
@Semmi, wat een lieve foto van jullie meisje met een kerstmutsje. @Yentl, sterkte met je schoonzus. Gisteren de boom gezet en Quinn is helemaal onder de indruk van al die lampjes. Leuk hè z'n allereerste kerstboom. Vanacht was Quinn om 4.00 uur weer wakker maar had 'm gisteravond niet in bad gedaan dus dat is mijn straf denk ik . Maar vind 4.00 nog netjes. Hij heeft vanacht maar 70 ml. melk gekregen en daar heb ik 20 ml extra water bijgedaan en hij werd vanmorgen om 7.30 wakker dus gelukkig heeft hij er genoeg aan. Silly
Ben ik weer even... we hebben nog steeds geen ADSL.... AARGGHHH! @Yentl: wat naar van je schoonzus... zeker zo vlak voor de feestdagen. Sterkte en ik hoop dat het snel allemaal weer beter met haar zal gaan. Yuri moet aanstaande vrijdag voor zijn prikjes, vind het wel zielig. Bij zijn hielprikje moest hij ook zo huilen. Lag ie lief in mijn armen, kreeg ie ineens een prik... hij keek eerst echt zo even van 'wat flik je me nou?' en zette toen een keel op. Goed nieuws aan het slaapfront.. hij heeft eergisteren 8 uur en vanochtend zelfs 9 uur tussen 2 voedingen gehad. De laatste was gisteren om 10 uur en hij kwam vanochtend pas om 7 uur weer. Ik werd eerst zelf wakker, keek op mijn klok en had toen een kleine paniekreactie (normaal word ik s'nachts wakker van zijn hongerhuiltje).. maar nog geen 5 seconden daarna hoorde ik hem gelukkig pruttelen.. hoop dat ie zo blijft doorslapen! Dat was het weer even voor hier... zijn jullie die regen ook zo ongelooflijk zat? Hier in een in aanbouw zijnde nieuwbouwwijk ziet alles er dan wel heeeel troosteloos uit. Doe mij maar een koude, zonnige dag, want dit ziet er zo somber uit.
Wat heerlijk Lia dat Yuri doorslaapt. Lijkt me ook erg raar als je wakker wordt en het is al 7 uur. Quinn ligt nu lekker op de buik van papa te slapen. Mijn twee mannen languit op de bank en de derde lekker wijs achter de computer (net als mama ). Nou idd dat weer daar word je niet vrolijk van. Heb vanmiddag lekker in de regen de kerstverlichting voor buiten opgehangen. Wachten tot het droog zou worden had vandaag toch geen zin. Vanavond weer kraamvisite; ach is best wel gezellig en je krijgt weer een kadootje . Silly
wat een weertje vandaag zeg zop regent het en zo schijnt de zon weer en anders om. vandaag bij mijn ouders het logeerbedje voor rene opgemaakt. mijn moeder kan dit niet meer heeft een handicap en mijn vader weet niet hoe dat dat nu moet haha. as donderdag gaat ie daar slapen want dan trouwt mijn zwager. dus ben benieuwd hoe dat nachtje gaat worden zonder kind denk heel erg moeilijk. @ silly was het gezellig je kraamvisite? ik ben blij dat het allemaal achter de rug is het is wel leuk maar was het ook weer zat elke keer iemand over de vloer hebben.
Hey meiden, Hoe is het bij jullie, hier is alles rustig. Keano slaap stukken beter overdag. S'nachts ging het altijd al super, vanaf 19.00 is bij ons mannetje het lichtje uit tot 07.00 uur s'ochtends moeten hem nabij wakker schudden voor de fles van 22.00 (drink deze dan ook slapen op hihi) Nou ik hoor weer wel van jullie, liefs, misspuma
@misspuma, ideaal. Jammer dat hij de 22.00 voeding nog moet hebben want hij slaapt anders dus gewoon het klokje rond. Quinn had gisteren om 22.00 de fles en vanmorgen om 4.45 kwam ie weer dus das heel netjes. Twijfelde toen nog of ik 'm de volle fles moest gegeven en dan maar kijken wanneer hij vanmorgen wakker zou worden of een halve fles. Toch maar een halve fles gegeven maar moest hem dus om 7.30 wakker maken. Deze fles maar 120 gedronken en dat halfslapend en nu slaapt hij nog dus de volgende keer geef ik hem gewoon de volle fles mocht ie rond 5.00 uur komen. Dan probeer ik overdags de voedingen weer wat te rekken tot het normale schema. @tweety, tja ben de kwaamvisite ook wel een beetje beu. Tuurlijk is het leuk dat de mensen komen kijken maar die beschuiten met muisjes smeren heeft nu lang genoeg geduurd . Gisteren een kinderfeestje gehad. Nou het was me druk en veel herrie maar Quinn sliep er dus gewoon doorheen. Ik had zoiets van doe nou toch even je ogen open dan kunnen ze die mooie grote blauwe kijkers van je zien maar nee hoor meneertje sliep. Pas thuisgekomen was ie klaarwakker natuurlijk. Silly