oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja Dus...

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bijna hoor...kom op meiden!

3. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Bijna Bijna Bijna...!

Even wat langere berichtjes maken dan is de pagina zo vol haha!

liefs, misspuma

4. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Misspuma, we gaan nu een zandbank maken. Bank om op te zitten of om te liggen en als je 'm openklapt heb je een zandbak. Ja, wie een kleine tuin heeft moet creatief zijn. Als de tuin af is, zal ik eens wat foto's maken....

2e tandje is hier een feit!

Sinds gisteren geef ik 's avonds geen borstvoeding meer.
    Nu nog alleen 's ochtends........Nona dronk niet meer zo goed 's avonds aan de borst.
    Ja, aan alles komt een eind.......maar ik ben blij (en trots!) dat ik al zolang borstvoeding geef. Nu nog kijken hoelang ze nog 's ochtends wil drinken.

Gina

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Oke ik laat de eer aan een van jullie om het eerste berichtje op pagina 200 te zetten ;)

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Niet dus...te laat meiden!

Maar van harte gefeliciteerd allemaal met onze 200ste pagina!
    \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Liefs, misspuma

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Net te laat.......

8. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Je bent steeds wat sneller.
    Maar proficiat met de eer!

Hier stinkluier.......ga ff Nona verschonen.

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Succes ;) ;)

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia goednieuws van je moeder ze kan idd daar beter nog wat langer liggen dan dat er thuis iets gebeurd. oeps vince beetje scheel gelezen maar toch mooi.

@gina gelukkig hebben ze die terug roep acties. hoop dat ze snel d'r nieuwe poppetjes heeft. netjes hoor zolang borstvoeding.

nou vandaag weer gewerkt nu nog 2 daagjes. en dan weer vrij. rene zijn 5e tandje is gister een feit geworden haha. de 6e zit ook al te prikken. nog niet helemaal door. hij heeft er tot nu toe weinig last van. ga ff het beste iedee verder kijken.

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Nou gefeliciteerd met de 200e pag!Wat kunnen jullie ouwehoeren zeg! ;)

Van middag even de stad in gweest er is hier de Blueseroute altijd erg gezellig overal kraampjes met lekekre dingen en ook een soort braderietje verder natuurlijk bij elk cafe een podium met steeds optredens.Het was erg druk en dat terwijl er een stadje verderop ook het lingefeest is!

@Misspuma,Dus opa en oma hebben Keano lekker bezig gehoduen vandaag ;) lekker hoor dat hij nu ligt te slapen.
    @Gina,Wat een leuk idee die zandbank!idd zielig dat alle poppetjes terug moesten maar beter dat dan dat ze die magneetjes inslikt toch!
    @Tweety,Rene zijn 5e tandje!Hier blijven we nog steeds steken op 3 tandjes en wel erg veel zure ens tinkende luiers maar tot nu toe niks te zien!

Liefs,Claudia

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Meiden!! Allemaal gefeliciteerd met onze 200 pagina's!! Daar nemen we er vanavond één op! Ik doe een roseetje!

@ Claudia, fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen over je moeder! Jammer dat ze nog even moet blijven, maar je moet maar zo denken, ze is daar wel op haar plekkie! Gezellig vanmiddag!

@ Gina, leuk, zo'n schommelbank! Heb er alleen geen plek voor, op zich hebben we wel een ruime tuin, maar Tymen moet ook nog wat ruimte overhouden te spelen! He Getsie, wat griezelig van die Polly Pocket spulletjes! Je moet er toch niet aan denken dat er wat gebeurd! Gefeliciteerd met Nona haar tweede tandje! Nog geen last van met de bv?

@ Misspuma, pff, ben je niet doodmoe na zo'n vroege dienst na de late? Fijn dat Keano het zo leuk heeft gehad bij opa en oma. Wie zou er meer genoten hebben, hihi!

@ tweety, Rene ook alweer een tandje, goed hoor! Mooi gezicht he, steeds meer tandjes in dat bekkie!

Hier alles prima, gistermorgen gewerkt en toen is vriendlief bij Tymen geweest omdat de oppas nog ziek was. Ze hadden uitgeslapen tot half tien! :confused: Toen ik thuis was wat eten en toen is vrienlief naar zijn werk gegaan. Gistermiddag nog even lekker een eind gefietst met Tymen. Vandaag weer gewerkt tot half drie, dit geruild met de collega die donderdag voor mij heeft gewerkt! Morgen en maandag lekker vrij! Morgen gaan we naar mijn ouders. Ik heb vast wel eens verteld dat ze een stacravan hebben met een sloep erbij. Ze zitten vlakbij Giethoorn. Kan Tymen morgen weer even met pake (opa) varen! Hopen dat het inderdaad zulk mooi weer wordt!

13. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, dus Rene ook weer een tandje!
    Hoe vond je het beste idee :idea: van Nederland, ik heb erg moeten lachen om bepaalde ideeën :) :) :) .
    Welke ik erg leuk vond was die caravan achter de fiets, erg leuk gevonden.

@Claudia, je hebt dus een gezellige middag gehad. Het klinkt in ieder geval erg leuk!

@Setteke, veel plezier in Giethoorn morgen.
    En nee, het tandje (sinds vandaag tandjes) geeft nog geen problemen met de borstvoeding. Ze bijt in ieder geval nog niet.......nou ja, één keer een klein beetje toen ze geen zin meer had om te drinken. Maar voor de rest gaat het gelukkig nog goed.
    Oh ja, ik heb op de 200e pagina een donker bier gedronken (is goed voor de borstvoeding zeggen ze ;) )

Voor de rest is het hier rustig.
    Ik heb op marktplaats al een bod gehad op mijn schommelbank maar ik hoop dat er nog iemand hoger biedt! Nou ja, weg is weg. Ik heb er vorige zomer veel profijt van gehad toen ik hoogzwanger rondliep. Elke avond zat ik in mijn schommelbank.......

Gina

14. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen, deze morgen!

Nou, ik heb toch al de nodige reacties gehad op mijn schommelbank. Met een beetje geluk heb ik hem dit weekend nog verkocht........dat zou toch mooi zijn. Maar ach, ik heb ook wel ervaringen met Marktplaats etc., de helft van de tijd komen de mensen niet opdagen.

Zo, ik ga dadelijk maar ff douchen.

Later!

Gina

15. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Wat is het stilletjes hier.......ligt iedereen nog te pitten? :D .
    Ik heb vanochtend "uitgeslapen". Nona heb ik pas om 9.00 uur gehoord en die andere twee zaten beneden tv te kijken.
    Heerlijk....

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo meiden,

Wat een heerlijk weertje weer vandaag!Ga zo ff lekker een stuk fietsen.Yentl zit een dvdtje te kijken en Vince ligt zijn middagslaapje te doen!Het Dochtertje van mijn vriendin is vandaag jarig wordt ze alweer 1 jaar!Tja voor Vince duurdt het ook nog maar 6 weken :( maar eerst yentls verjaardag die is over 3 wekenal!

@Gina,Wat goed dat je al aardig wat reacties op je schommelbank hebt gekregen!Gister was heel gezellig en het was ook goed weer dus alle terrasjes zaten vol!

Ik heb ook een roseetje genomen op onze 200 pagina's :)

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden

heb weer gewerkt vandaag en nu ff poeteren haha rene ligt lekker te knorren en mannetje ligt ook op de bank grrr. wie heeft er nou gewerkt vandaag?

@gina vond het een beetje tegen vallen in die gekke hokkies. maar ja het zal wel leuker worden hoop ik. ik vond die caravans achter de fiets een goed idee heb het al eens tegen mijn vriend gezegt je zou iets voor achter de fiets moeten hebben dat je toch weg kan had ik nou maar verder gedacht haha wie weet.

18. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Schommelbank is verkocht!
    Zo, op naar het volgende.
    Ik heb nog genoeg wat ik in de verkoop kan doen.....
    Groetjes, Gina

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wat een stilte

20. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, inderdaad het is heel erg stil......

Deel Deze Pagina