@misspuma was ff foto's aan het doen hihi. ik was na een maand of 6 /8 zwanger van hem. na 10 jaar pil gebruik
Nog gewoon thuis hoor..... Misschien dat de andere al op een oor liggen Ik zit nog te wachten op mijn man.... Die moest overwerken en is er nog steeds niet.... Pfff vind het nu wel een beetje erg laat worden....
@ Pricha: Mijn man is ook nog niet thuis, maar die moest werken (en niet overwerken) hij is rond 12 uur thuis dus ik ben er nog wel ff...! Liefs, misspuma
MissPuma: volgens mij hebben Keano en Richard het zelfde shirtje... Is dat van de zeeman met een printje van een auto en tekst iets van safari ofzo? Dacht het te zien...
Hier hetzelfde manlief moet werken tot elf uur en is dan rond half 12 thuis zit hier dus ook nog even!
das snel 2 maanden hoop dat ik dat nu ook ben hihi zou het leuk vinden als de kids wat van elkaar vandaan jarig zijn zeg maar snap je.
@ Pricha: Ja dat kan wel kloppen, ik koop veel kleding bij de Zeeman voor Keano . @ Claudia: Gezellig dat je er ook nog even bent. @ Tweety: Wij slaan bewust ook de maand december/januari over omdat ik niet wil dat ze dicht op elkaar jarig zijn... Liefs, misspuma
Tuurlijk blijf ik nog even wat moet ik alleen in dat grote bed heb der vorige week al heel alleen in gelegen
Wat vervelend Tweety... Lijkt me echt heel moeilijk.. Hoop dat hij snel weer iets heeft wat hij leuk vind....
@pricha hij werkte al voor het uitzendbureau en had het erg naar zijn zin maar hij was niet meer nodig zeiden ze net als alle andere uitzendkrachten daar. maar we kunnen er wel ff tegen en het is ook wel een beetje gezellig hoor.
@ Tweety: Hopelijk heeft je man snel weer een baan. @ Claudia: Ja saai hé zo een groot bed voor jezelf alleen haha ik mag er woensdag/donderdag weer alleen in... . Liefs, misspuma
Wow meiden, een avond heeft vriendlief de laptop en ik moet gelijk 4 pagina's bijlezen! @ Misspuma, wat leuk en spannend dat jullie voor een broertje of zusje voor Keano gaan. Ik denk dat wij nog wel even wachten, moet ook ivm keizersnee, maar bij mij kriebelt het af en toe ook wel, hoor! Hoop dat het straks gauw raak mag zijn! @ Tweety, hoop dat jij ook gauw zwanger mag zijn! Ik was van Tymen in de tweede maand zwanger. Ik was toen drie maanden met de pil gestopt. Best snel dus, maar dat zegt natuurlijk niks over nummer 2! Leuke foto's van Rene! Balen dat je man geen werk heeft! @ Pricha, manlief al thuis? Wat een bevalling, meid! Maar denk dat je verloskundige je nu goed in de gaten houdt, en manlief zal waarschijnlijk niet meer durven zeggen dat je je niet moet aanstellen. ik vind het ook allemaal wel weer spannend mocht ik nog een keer zwanger worden. Ik heb nl zwangerschapsvergiftiging gehad, waardoor Tymen 4 weken te vroeg met een groei-achterstand van 4 tot 5 weken geboren werd dmv een spoedkeizersnee. Couveusekindje dus, al merk je daar nu niks meer van! Ik zal zo jouw foto's nog even bekijken.
@Misspuma,Soms vindt ik het wel lekker het hele bed alleen maar niet altijd hoor Wat voor diensten heeft jouw man allemaal?De mijne werkt dag/nacht/avond.
Nou lijkt mij wel vervelend als ze je zo op straat zetten.... Gelukkig dat jullie nog even vooruit kunnen maar voor het zelfde geld was het niet het geval...
@ Setteke: HaHa dat krijg je ervan als je de laptop uitleent ! Ja ik hoop ook dat we snel zwanger zijn, maar goed je weet niet wat moeder natuurlijk voor ons in petto heeft... @ Claudia: Ja soms is het wel lekker een bed voor jezelf alleen maar toch heb ik liever dat manlief naast me ligt hoor. Mijn man werkt ook dag/avond/nacht diensten. Liefs, misspuma