Ja hij heeft de hele week avonddienst en dan maandag begint hij om 7 uur smorgens. Ja das een lastige ik heb ook trtek maar weet niet in wat
HaHa je gaat goed met je berichtjes! Ik weet ook niet wat ik nou eens moet pakken, heb net al een zak chips op
Flauw he!Dus jouw man is dan 4 dagen vrij das wel weer lekker!Niek werkt de dag dienst van 7 tot 3 uur smiddags,de avond van 3 tot 23 en de nacht van 23 tot 7 en dan begint hij altijd op zondagnacht.
Mijn man zijn diensten lopen precies hetzelfde kwa tijden. Maar hij werkt inderdaad 6 dagen en dan 4 dagen vrij waaronder zijn uitslaapdag van de nachtdienst. Ik heb maar een stroopwafel uit de kast gehaald
Nou dan moet ik wel op heel veel topics gaan reageren Maar ik vondt het echt jammer dat ik pas zo laat in de zwangerschap achter kwam dat dit bestond
ja idd en dan hebben de andere iets om bij te lezen!Vooral jacoba Want die heb ik niet meer gezien vanavond!
Spannend hoor dat jullie ook voor een 2e gaan ben ook benieuwd hoe dat gaat verlopen en of jij en tweety tegelijk zullen zijn