Nou, het doorslapen van Yuri heeft zich jammergenoeg beperkt tot 2 nachten Gisteren en vannacht kwam ie als vanouds weer rond half 5. Nou ja, we weten nu in ieder geval dat ie het kan en zolang ik nog niet werk (moet ik nog niet aan denken!) maakt het ook niet zo veel uit. @Silly: wij kregen ook nog wat kraamvisite in de afgelopen week.. heb ze gewoon gebak voortgezet, want ik kon zelf ook geen beschuit met muisjes meer zien. Vond de kraamvisite ook niet erg. Gelukkig is het weer wat beter. Gisteren zijn we lekker met Yuri door de duinen wezen wandelen en vanmiddag ga ik hem even aan collega's showen!
PFFFFFFFF wat een weekend , heb amper geslapen . De kinderen waren niet erg lekker , dus hele nachten heen en weer gelopen. En Martina heeft ook een nieuwe hobby zodra het vier uur is geweest begint ze te huilen en ze stopt niet meer . Pas als wij op bed gaan wil zij ook gaan slapen Dit is nu al drie dagen word er een beetje moe van. Verder is het wel ok. Oja ze probeert ook om te rollen. wel een geing gezicht als het niet lukt word ze vreselijk boos. liefs jacoba
Hallo meiden Hier hetzelfde probleem Jacoba,Yentl ook weer niet lekker heb ik van school moeten halen omdat ze de hele boel ondergespuugd had.Dus ook de hele nacht in de weer geweest vh weekend toen zij stil was begon Vince en anders om! Vince vindt het nu ookal een paar dagen niet meer nodig dat hij door slaapt en komt weer vrolijk om 4:15 Maar weer afwachten wanneer hij dan echt gaat doorslapen. Met mijn schoonzus gaat het weer beter ze mocht vanmorgen naar huis ze blijft wel onder controle en heeft medicatie maar gelukkig is ze met de kerstdagen thuis. Vanavond moeten we naar school Yentl heeft kerstuitvoering en daarna gaan ze gezellig eten,ben benieuwd dit is de eerste keer voor mijn meid,ze heeft er echt zin in! Ga nu maar weer verder met de strijk niet mij favo tijdsbesteding Liefs Claudia
@yentl gelukkig dat het weer beter gaat met je schoonzus zijn toech altijd rot dingen zeker deze periode rond de feestdagen. rene heeft lekker lang geslapen. hij had gister om 18.00 een fles gekregen en zou dan rond een uur 23.00 de laatste krijgen. we waren zo moe dat we vroeg naar bed zijn gegaan en zeiden tegen elkaar we zien wel hoelaat dat ie wakker wordt. meestal komt ie vanzelf rond die tijd nu werdt ie om 3 uur wakker omdat ie zijn speentje kwijt was hij sliep eigenlijk nog dus zijn speentje gegeven en hij legde gelijk zijn koppie weer neer en ging verder snurken. ik dnek nou oke dan ga je nog ff slapen tot zo toen werdt ie om half 5 pas wakker voor een flesje hij heeft dus een voeding over geslagen. vond het wel een keer lekker ben benieuwd of ie dat vandaag weer doet. ben ook nog even wezen wegen bij het cb en rene groeit als kool hij is ruim 400 gram aangekomen in 2 weken tijd. hij heeft ook een erge zuig behoefte als zijn flesje leeg is wordt ie boos geef hem zijn speentje en het is weer goed. nou ik ga maar eens ff opruimen zo blee heb helemaal geen zin maar hoort erbij.
Hey meiden, Tja Keano slaap inderdaad als hij zijn voeding van 22.00 niet meer nodig heeft het klokje rond heerlijk! Alleen vandaag was het ineens 05.00 uur (moest eerst 6x op mijn wekker kijken of ik het wel goed zag ). Maar goed, meneertje had zijn broek vol gepoept, en tja dan slaap je niet lekker meer hihi, dus broekje verschoond speentje gegeven, en toen is ie weer even gaan slapen tot 6 uur, nou ja toen maar flesje gegeven en weer doorgeslapen tot half 10 dus dat ging goed. Ik vind het zo zielig voor jullie dat sommige kleintjes van jullie nog niet doorslapen...heb medelijden met jullie meiden! Verder alles rustig, vandaag nog om de koffie geweest bij mijn schoonouders. Morgen geeft mijn schoonmoeder een myléne party dus ook nog even kijken of ze nog lekkere spulletjes hebben (zal wel hihi). @ Yentl: Gelukkig dat je schoonzus met de kerstdagen thuis is . En wat vervelend dat Yentl ziek is meid, beterschap met haar! @Jacoba: Hé vervelend dat Martina na 4 uur de hele tijd huilt, tja dan kan je ook niet meer spreken van een huiluurtje... . En meid wat vervelend dat de kinderen ziek waren, beterschap! HaHa heerlijk hé als ze weer nieuwe dingen ontdekken, ik vind het altijd geweldig, keano lacht en giert het de laatste tijd echt uit, en hij vertelt hele babyverhalen tegen me, pfff moeder zijn is ZOOOOOOO geweldig! @ Silly: Lekker dat hij geslapen heeft tot 4.45, en voor de rest heeft ie ook netjes geslapen heerlijk hoor! Tja kraamvisite, ik ben ze ook beu, maar er zijn nog mensen die nog langs moeten komen, dus we zijn nog niet van de kraamvisite af...maar naar de beschuit met muisjes kunnen ze fluiten daar begin ik niet meer aan, die wil ik pas weer zien als er een tweede komt . Nou meiden tot lezens, liefs, misspuma
@misspuma, vind mezelf ook wel een beetje zielig . Vanacht om 2.00 uur moest meneer z'n speentje en heeft dit 3.30 om het kwartier volgehouden. Toen was ik het beu en heb 'm een fles gegeven. Daarna is ie gelukkig weer gaan pitten. En dat terwijl het eersgisteren zo goed ging; wordt hier echt moedeloos van. @Yentl, fijn dat het beter met je schoonzus gaat. Maar wel balen dat Vince weer aan z'n nachtelijke avontuurje is begonnen. Onze Quinn heeft het weer een paar nachten goed gedaan en dan vindt meneertje het weer nodig om papa en mama 's- nachts te gaan vervelen. Wanneer komt dat doorslapen nou :x . Silly
@ Silly: Meid wat hoop ik dat hij snel gaat doorslapen, ik zou het ook beu raken meid! Vandaag bij mijn schoonmoeder geweest, had een myléne party was wel gezellig, heb nog wangencremé voor Keano gekocht (schijnt heel goed te zijn in de winter voor de wangetjes van de baby's), dus zullen zien of het werkt haha! Verder nog wat lekkere dinrgen en mooie make-up voor mezelf gekocht. En Keano die heeft zich ook wel vermaakt, allemaal van die kakelende huisvrouwen om zich heen , dus meneer heeft vandaag geen aandachttekort gehad . Morgen eindelijk de kerstboom opzetten (woonden tijdelijk even boven omdat de benedenverdieping nog in de verbouwing zat, maar dit is nu redelijk klaar). Moeten alleen nog wel schilderen maar dat komt in het nieuwe jaar wel, owjaah en het plafond moet nog opnieuw worden gegipst, maar we waren het boven zitten nu wel beu hihi! Nou meiden weer genoeg getypt ga nog ff forum neuzen! liefs, misspuma
Hallo allemaal Gisteravond de kerst uitvoering van mijn dochter gehad het was super!Ze was echt een hele mooie engel...... Mijn moeder had op Vince gepast hij had om half 9 een fles gehad want er was geen land met hem te bezeilen ten einde raad dan maar een fles klaar gemaakt.Meneertje heeft geslapen tot 4 uur vannacht! Hij kan dus best lang slapen maar de tijden zijn een beetje verkeerd! @ Silly:ik begrijp wat je bedoelt ik begin dat nu ook te krijgen @ Misspuma:gezellige middag gehad dus en jezelf ook nog lekker verwend.Mag ook wel een keertje toch! Liefs Claudia
@Silly: Ik weet wat je bedoelt: Yuri had nog een fles om twaalf uur en om 5 uur was ie er weer. Weten te rekken tot kwart voor 6, maar toen toch maar een fles gegeven. Zeven uur kwam Joris uit zijn werk (word ik altijd wakker van, slaap niet zo vast) en om half 9 begon Yuri weer te jengelen om een fles. Kort nachtje dus! Ik heb wel even het CB gebeld, want hij begon steeds sneller te komen voor weer een fles. Geef hem nu 5 x 180, dus kijken hoe ie vannacht de nacht doorkomt. Gisteren op mijn werk geweest met Yuri en hij gedroeg zich als het lieve mannetje dat hij altijd is... alle vrouwen op mijn afdeling vlogen natuurlijk op hem af als bijen op de honingpot en op een gegeven moment ging Yuri lachen.... nou, het dak ging eraf! En mama gloeide van trots, natuurlijk! Vandaag bij de gyn geweest en heb weer een recept voor staaltabletten meegekregen voor 2 maanden. En verder heeft ze me verteld dat ik bij een volgende zwangerschap niet thuis mag bevallen... nou, dat was ik gezien deze bevalling toch al niet van plan geweest. Maar goed, dat mag dus niet meer, omdat ik schijnbaar toch een verhoogd risico loop dat de placenta volgende keer ook niet spontaan komt. Maar ik wacht nog ef met de volgende keer, hoor! Goed, dat was het wel weer voor hier... word een vroeg nachtje vannacht want ben bekaf.
@lia, ik snap je helemaal. Mocht bij de tweede ook niet meer thuisbevallen en dacht toen precies hetzelfde als jij "dat was ik toch niet meer van plan". Was ook blij dat ik naar het zh mocht, voelde me daar toch veiliger en zekerder. Quinn krijgt ook 5x 180 en 's-nachts 90; daar heeft hij nu nog genoeg aan. Maar als ik jou was zou ik de laatste voeding voor het slapen gaan verhogen naar bijv. 200. Misschien slaapt hij dan wel wat langer. Die Quinn; hij heeft al een beetje doorgeslapen. Vanacht om 1.45 hoorde ik hem maar hij had gespuugd dus even schoonmaken en tutje en verder slapen. Vanmorgen om 4.30 hoorde ik 'm weer. Toch maar even rekken. Ben 2x z'n tut gaan geven; bij de volgende keer krijgt ie de fles dacht ik nog. Werd pas om 6.30 wakker . Ikzelf heb natuurlijk gespannen liggen luisteren dus niet erg veel geslapen maar ben blij dat ik 'm geen voeding heb hoeven geven. Juich maar niet te vroeg want ik lees hier genoeg verhalen dat dit soort "gedrag"van korte duur kan zijn. Maar dit geeft me toch weer een beetje goede moed. Hij ligt nu nog lekker op z'n bedje maar zal zo wakker zijn. En als ik hem er dan uit ga halen en tegen hem praat dan begint ie zo uitbundig te lachen, dat is zo grappig. Ook probeert hij dan terug te praten op zijn manier. Dat mondje gaat dan alle kanten op . En als ie dan in de box ligt en de mobiel is gestopt met ronddraaien dan gooit ie z'n kontje omhoog en schopt met z'n beentjes tegen de mobiel zodat de beestjes weer bewegen. Wat zijn die kleintjes toch al slim hè. Silly
@Silly:Wat goed dat Quinn zo door geslapen heeft mis kan hij dit ritme volhouden.Hier ook een goeie nacht gehad ik geef Vince nu een fles om 21:00 en hij heeft doorgeslapen tot 6:00 uur!Ik vindt 21 uur wel vroeg voor de laatste fles maar de laatste 2 dagen doet hij het er goed op dus laat het verlopig maar zo dan. Vince krijgt ook 5x180cc en in de laatste fles 3 schepjes nutrix,als hij snachts komt krijgt hij 120cc. Ga nu ff pannekoeken bakken voor Yentl. Liefs Claudia
hier gaat ook alles zijn gangetje rene heeft vanacht lekker geslapen tot kwart over 6. gister zijn we voor het eerst samen weggeweest rene is thuis gebleven met de oppas lekker in zijn eigen bedje. hij is erg verwend geknuffeld lekker wezen badderen met mijn vriendin en haar dochter hij heeft de tijd van zijn leven gehad. hij had de volle aandacht van mijn vriendin en d'r dochtertje van 7 die knuffelde maar raak haha. gister ook ff naar mijn werk geweest daar vologen alle collega's gelijk op hem af en een client wilde hem wel even meenemen hihi. hij vond die aandacht geweldig.
hoi meiden ik kom even zeggen dat ik een tijdje wat minder reageer op jullie berichtjes (ik kom wel meelezen) prive loopt het niet zo lekker ik heb wat dingen ontdekt en dat wil ik eerst uitzoeken en oplossen alvast fijne feestdagen liefs jacoba
hier gaat ook alles goed Angelina wilt de fles niet van 23.00 uur, dus vanmorgen het CB gebeld. Mag nu naar 4 flessen van 200..... Hopelijk slaapt ze dan ook gewoon door, ze geeft het zelf aan dus dan denk ik van wel ! Het gaat allemaal erg snel ! Al bijna 11 weken ! Gelukkig slapen bijna alle baby's goed ! Tot 6 uur is ook mooi, heb je toch een lekkere rust. Groetjes
Heej meiden, Zo, mijn meisje ligt lekker in haar eigen bedje te slapen, dus heb ik even tijd om op het forum een berichtje achter te laten. @ Miss Puma: vandaag dus de kerstboom opzetten. En staat ie al? Ik vind het altijd wel weer gezellig hoor al die lichtjes in huis. @ Yentl: lijkt me ook heel bijzonder de eerste kerstuitvoering van je dochter. Kan me nog niet voorstellen dat het voor Jayna zover is, haha! Ik herken het trouwens wel dat je kleintje best lang kan slapen, maar dat de tijden soms gewoon nog verkeerd zijn. Jayna heeft er echt goede nachten bij zitten, maar komt soms ook op onhandige tijden doordat ze 's avonds soms vroeg in diepe slaap is. @ Lia: leuk het met je kindje showen op het werk! Heb ik vorige week ook met Jayna gedaan. Zij gedroeg zich net als Yuri voorbeeldig. @ Silly: heerlijk he dat uitbundige lachen van je kindje! Quinn kan er dus ook wat van. Inderdaad knap dat ie met zijn beentjes tegen zijn mobiel aan probeert te schoppen. @ Tweety: hoe vond jij het om voor het eerst zonder rené weg te gaan? Zo te lezen issie lekker verwend en ga je dan wel geruster weg denk ik. Ik vond het de eerste keer wel vreemd, maar ook wel even lekker. Is alleen maar leuker om weer thuis te komen als er zo'n lieverd op je wacht! @ Jacoba: jammer dat je er voorlopig even niet bent op het forum. Neem de tijd die je nodig hebt. Ik hoop dat je het nog en beetje trekt en dat er een oplossing voor jou komt. Je kunt hier altijd je hart luchten meid, heel veel sterkte! Gister heeft Jayna haar eerste prikjes gehad en dan vond ik toch zielig! Bij de eerste gaf ze een korte gil, maar bij de tweede zette ze het echt op het krijsen, Dikke tranen, ze had echt verdriet. Zo heb ik dat nog niet bij haar gezien, omdat ze altijd zo tevreden is. Gelukkig was ze snel te troosten. Ze heeft er tot nu toe niet echt veel last van gehad. Wel iets huiliger en een beetje verhoging : 37.8. Ik heb zetpilletjes in huis, dus kijk het even aan. Bij welke temp moet je de Huisarts ook alweer bellen? Boven de 38 ? Gisteravond ook nog voor het eerst naar de na gym geweest met alle beebs. Was erg leuk om weer met z'n allen bij elkaar te zijn. Leuk om te zien hoe verschillende alle kindjes zijn. We zijn met zijn allen op de foto geweest, leuk voor in het fotoalbum, haha! Nou ik zal nog even wat in huis gaan doen nu mijn meisje nog slaapt. Als mijn man thuiskomt zullen we vast boodschappen doen voor de kerst, aangezien het in het weekend wel erg druk zal zijn in de winkels. Tot gauw! Liefs Sämira
@semmi ja vond het heel raar om hem zo alleen te laten maar het was wel gezellig en hij is lekker geknuffeld en verwend laatnaat bed maar toch goed geslapen gelukkig. @jacoba jammer dat je er ff niet ben ik hoop dat het allemaal goed gaat met je en dat je tot goede oplossingen of beslissingen komt voor jezelf we zien je vanzelf wel weer verschijnen als je er weer klaar voor bent. suc6 en sterkte hiermee waar nodig. @gabje vind het wel grappig dat het cb ook niet op een lijn is overal ik vroeg het toevallig van de week voor rene en ik mag nog lang niet naar de 4 flessen toe. ik ga echt niet met alle geweld proberen om die 5e erin te proppen moet hem er speciaal voor wakker maken zonder slaapt ie ook tot aan een uur of 6. ach ik zie wel hoe het loopt.
@ Jacoba:jammer dat je er even niet meer bij bent,maar wil je sterkte wensen met je eventuele te nemen beslissingen.En hoop dat je ondanks alles toch fijne feestdagen hebt Knuffel van mij. @Gabje20:Hoop het ook dat ze het goed blijft doen!Vince wil nu ook al een paar dagen zijn 23:00 fles niet en zoals je gelezen hebt doet hij het erg goed zonder dus laat het even zo. @Semmi:Het was ook echt heel leuk die kerstuitvoering al die kleuters bijelkaar prachtig om te zien.Idd slaapt vince best lang en als hij alleen om 6 uur komt is het ook niet zo erg.Ik moet over 3,5 week toch weer gaan werken (getver heb er helemaal nog geen zin in)en dan sta ik normaal om half 7 op dus is 6 uur helemaal niet verkeerd! Zielig he die eerste prikjes!Dat went volgens mij nooit!maar het is voor een goed doel moet je maar denken. @Tweetye dochter van je vriendin is dus ookal een echte knuffelkont,dan heeft ze het zeker goed naar haar zin gehad.Lekker wezen showen bij je collega's is ook altijd leuk.Ik werk in de bejaarden zorg en toen ik met vince kwam wilden die "oudjes" hem allemaal wel houden! Liefs Claudia
@Jacoba: sterkte, meis! Grrr... ik heb vandaag behoorlijk in de clinch gelegen met XS4All. Na 3 weken wachten op ADSL, toch maar eens gaan bellen. Blijkt dus dat ze ons ADSL abonnement om duistere redenen niet kunnen verhuizen. Hadden ze dat 3 weken niet kunnen zeggen! Nu moeten we dus onze oude aansluiting opzeggen en een nieuwe aanvragen.. hoe bedoel je 'paarse krokodil'... duurt dus nog minstens 2,5 week. Het modem waarmee ik inbel, werkt ook niet optimaal en crasht om de zoveel tijd, kan ik de hele boel weer opnieuw opstarten. Enfin... redelijk irritant, dus. Yuri lijkt nog hongeriger te gaan worden. Vannacht om 12 uur de fles gegeven, kwam ie weer om half 4 en toen weer om kwart over 7. Dat wel weten te rekken tot 8 uur. Toen weer om half 1 (waren 's ochtends weggeweest), vervolgens om kwart over drie... en hij zet echt een enorme keel op, dus dan geef ik toch maar de fles en dan is het ook wel goed, maar toch... Kheb ef een vraag, een hele domme misschien... maar als jullie het hebben over 200cc voeding, hebben jullie het dan over 200cc water plus schepjes voeding of over 180cc water en 6 schepjes voeding wat 200cc totaal is? Want Yuri krijgt dus 180cc plus 6 schepjes voeding en ik dacht dat 5 van die flessen de max voor een dag was omdat je dan aan een liter vocht komt? Vanochtend met Yuri bij het KDV wezen kijken. Begin januari gaat ie proefdraaien. Gisteravond moest ik echt keihard huilen ineens (hormonen?!) bij de gedachte dat ik mijn kleine mannetje ineens 2 dagen per week moet wegbrengen en dat deze toch wel hele bijzondere periode dan ten einde is.. het is een heel leuk KDV met lieve leidsters, maar ik vind het toch best moeilijk. Yuri vond het allemaal wel prima, het is meer mama die er moeite mee heeft
@Lia:Vince krijgt 5x180cc water met 6 schepjes en dan kom je op 200. Geen domme vraag hoor ik las ook dat gabje angelina 200 geeft vroeg me ook al af of dit 180cc was of echt 200 met schepjes Liefs Claudia
Angelina heeft de laatste fles gister om 20.30 gehad en sliep door tot vanmorgen 8 uur ! Schrok me eigen rot haha.... Hopelijk blijft ze het zo goed doen ! @ Tweety: Ja het CB is heel raar bij de ene mag dit wel en bij de andere niet... Zo gaat het met alles. @ Yentl: Ik geef kant en klare melk ! Dus gewoon 200 cc hihi Verder doet ze het goed alleen het poepen gaat nu even moeilijk ! ik geef af en toe een beetje water... Groetjes