oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Niet verlegen worden het is gewoon een lekker ding!

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Ja dat is het ook maar ja dat zeg je zelf toch niet zo gauw :oops:

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Tis rustig vandaag iedereen aan het bankhangen?

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Nee hoor ik ben er nog! :D :D!

Maar zit nu ook bij zwanger worden te neuzen ;)

5. angie

angie Actief lid

30 sep 2005
    200
    0
    0
    ondernemer
    oudkarspel
    ik leef ook nog hoor :D maar ik heb soms wel meer te doen als achter de comp te zitten,maar 's avonds zit ik er meestal wel achter.maar dan ben ik niet uitgebreid alle berichten aan het lezen.hier gaat alles lekker.melissa naar groep 5,scott naar groep 3 en sharon naar groep 1.en rebecca is echt een lekker kind,we zijn de hele zomervakantie naar de camping geweest nou,geen centje last van haar gehad,alleen maar om haar gelachen.vond het te koud om haar in het campingbedje te laten slapen en vond te krap om het tussen de slaapgedeeltes te zetten van de vouwwagen.dus handig als je in de buurt woont en ik had toen thuis ff de kinderwagen gehaald.ja,ze paste er nog in.maar voor dat ze sliep ging ze draaien en zag je eerst een handje aan de kap en later zag je dat hoofdje om een hoekje.dus als ze sliep kon ik ff weg,bv. wc ofzo.en het campingbedje was de box. :) en me moeder zei al:kan best wezen dat als je thuis ben en ze zit in de box dat ze gaat staan.en ja wel hoor,de 19e waren we terug van vakantie en de 20e ging ze staan in de box en gaat nu meer kruipen.het was eerst tijgeren maar gaat nu steeds meer kruipen.en ze heeft 5 tanden en de 6e is op komst.heeft nu wel giga rode billen maar dat komt daar door denk.of er moet nog meer in aantocht zijn.
    en ze eet gewoon met de pot mee,net zo makkelijk vind ik...en vind ook alles lekker.
    a.s. vrijdag ga ik maar weer eens werken na een tig aantal maanden.
    en ik ga ff een foto plaatsen in me album

6. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Goede morgen,

Zoooo heerlijk geslapen vanacht.... Vanmorgen al 2 wassen gedraaid. Ga vanmiddag eerst even de stikker voor in me paspoort ophalen anders kan ik niet op vakantie :D...

Verder niet veel ga ook even langs de kinderboerderij... vind ze zo leuk die geitjes.

Werken jullie trouwens allemaal ? Ik niet...

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,
    Ik ben met Nona vanochtend naar het CB geweest.
    Ze is weer lekker gegroeid.
    Ik moet wel weer eerder terug i.v.m. de ontwikkeling.
    Ze moet zich langzamerhand nu toch beginnen op te trekken, maar dat doet ze nog niet. We maken ons geen zorgen, we willen het alleen even in de gaten houden.
    Met praten ligt ze juist weer wat voor op kindjes van haar leeftijd. Ze klets de oren je hoofd en zegt al best veel.
    De prikjes gingen ook weer prima, alleen bij de tweede moest ze even huilen maar dat was ook zo weer over.
    Nou ze ligt nu lekker te pitten, kan ik mooi even mijn e-mail doornemen.
    Groetjes,
    Gina

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ Claudia, mooie foto's! Knappe vent die Vince van jou! En Yentl is ook een mooi meisje!

@ Angie, geloof niet dat wij elkaar al kennen, ik schrijf sinds een paar maanden mee bij de oktobermama's! Jij hebt 4 kids? Leuk hoor! Lekker zo'n vakantie! Wat leuk dat rebecca nog in de kinderwagenbak kon slapen! Leuk dat ze al zelf gaat staan. tymen nog niet, maar begint nu wel pogingen te doen! Zal zo nog even in je foto's neuzen :D

@ Gabje, fanatiek hoor, alweer 2 wassen klaar. Bij mij zit de tweede er net in! Leuk, de kinderboerderij. Hebben wel hier helaas niet (klein dorp) Ik werk 18 uur als verzorgende in een verzorgingshuis, maar ben zoekende naar wat anders.

@ Gina, goed dat ze Nona nu in de gaten houden. mijn ervaring is dat ze hun eigen tempo volgen. Voor je het weet doet ze ineens alles al. Wat goed trouwens dat ze al zo veel kan zeggen! Wat zegt ze allemaal? Ik heb ook horen zeggen dat als een kindje snel gaat praten, het dan wat langzamer is met andere dingen zoals kruipen en lopen enzo! Hoe zwaar is Nona nu?

Tymen is een beetje verdrietig, viel net voorover met zijn hoofd op de vloer! Groot verdriet natuurlijk, hij is ook een beetje moe. Ik ga zo maar even een blokkie met hem om en dan is het tijd voor zijn boterham. Kan hij dan lekker slapen!

9. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Aaaaaaaah arme Tymen ! Geef hem maar een dikke knuffel!

@ Gina: Heeft ze geen last van dr prikjes ? Zielig altijd hé... Wel fijn dat het CB haar goed in de gaten houd.. Misschien is ze wel gewoon lekker lui, zal me ook niet te veel zorgen maken !

@ Angie: Gezellig dat je ook weer komt kletsen !

@ Setteke: Slaap tymen ook nog maa 1 keer op een dagof 2 keer ? Hier de ene dag 1 keer andere dag 2 keer hahaha heel lastig met dingen doen enzo. Maar ja ze heeft het ook wel nodig, als ze wakker is telt mevrouw voor 10 !

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Gabje, Tymen slaapt soms nog wel drie keer op een dag. Hij gaat 's morgens na zijn ontbijt nog anderhalf uur. Dan half een tot twee/drie uur. Als hij pas om drie uur wakker is gaat hij meestal niet meer naar bed. Anders op de namiddag een uurtje, anderhalf uur!

11. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Setteke, ooooh zielig voor Tymen.....geef hem maar een dikke knuffel.
    Nona is nu 8270 gram. Wat ze allemaal zegt? papa, mama, Nona, bah, haije (daaag in het Limburgs), doei, lekker, jaja, mooi, da (daar).
    En naast haar woordjes brabbelt ze nog gezellig in onverstaanbare taal en ze probeert in a-klanken te zingen. Erg grappig.

Wat zeggen die van jullie allemaal?

Groetjes, Gina

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Gina, jeetje wat zegt jouw meisje al veel. Tymen kan een paar woordjes zeggen, als hij er zin in heeft. Hij zegt mem (mama), beppe (oma), hé, bah, poef (poes) en oef (woef). Ook zegt hij heel vaak iets in de trant van heitie (papa), maar het is het nog niet helemaal. Verder hele verhalen in zijn eigen taaltje, haha! 8270 gram, is niet zo´n dikkerdje zeker! Tymen woog toen hij 9 maanden was 8680 en ik denk dat hij nu richting de 9,5 kilo gaat. Terwijl hij toch nog wel aan de magere kant is. Maar hij is wel lang, zal de 80 cm wel bijna halen denk ik!

Bedankt meiden, voor de knuffels voor Tymen, hij was het gelukkig alweer snel vergeten!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, vergeet ik nog, hij zegt ook al veel die, dit en dat.

14. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ja, die, dat zegt Nona ook.
    Nona is niet echt een dikkertje maar zeker ook niet dun!
    Ze had ook echt van die klotsknietjes en "elastiekjes" om haar polsen.
    Ze zit qua gewicht en qua lengte net onder het gemiddelde. Dus het is wel in verhouding.
    Gina

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Op het cb vinden ze Tymen aan de magere kant, maar dat is niet erg, liever ietsje te mager dan te dik. Tymen heeft ook bijna geen babyvet. Alleen in zijn bovenbeentjes zit zo´n ribbel. Tymen zit meestal onderaan de curve.

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ben je er een avond niet moet je meteen een heleboel bijlezen :rolleyes:
    Kon er gister niet achter pieter zat te tekenen.

@MissPuma he wat zie ik nou gaan jullie er weer voor succes meid.
    Enne wou je zeggen dat ik druk was :)
    alles weer klaar met schilderen ik moet de douch nog doen maar heb geen zin.

@Setteke Martina zit ook net onder de curve
    maar ze ziet er wel lekker gezond uit en heeft ook lekkere billen.

@Gina ik zou me erook geen zorgen om maken ieder kind doet het in zn eigen tempo.

@Gabje veel plezier op de kinderboerderij.
    Ik werk meestal op vrijdagnacht in de kreeft

@Angie HAHAHA passen en meten
    maar wel een leuke vakantie gehad?
    He bah ook al last van haar tandjes sterkte ermee

17. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia hahaha zal wel een leuk gezicht zijn als hij over de grond schuift.
    Mooie foto's hoor.

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Zo we hebben lekker pannekoeken gegeten had Agnita zin in.
    HEHEHE ze begreep niet waarom ze nu geen brood mee had.
    ze was er van overtuigd dat ze nu ook op school moest eten :)
    Zometeen cakejes bakken zijn ze klaar als pieter thuis komt.
    Heb vanmorgen alle kasten uitgezocht en alle kleding die wegkon weggedaan .
    word zometeen opgehaald.

19. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Jij bent lekker bezig Jacoba :D

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

Jullie hebben alweer lekker zitten kletsen ;) Zo mijn langste werkdag zit er weer op voor deze week,morgen 4 uurtjes en 1,5 uur vergaderen en dan vrijdag nog 2 uurtjes en daarna lekker weekend!

@Jacoba,Heerlijk pannenkoeken!Is Agnita al een beetje gewend op school?Lekker hoor dat de kasten weer leeg zijn,heb je weer een goede rede om te gaan shoppen ;)
    @Gina,Ahh Nona ookal de prikjes gehad,Heerlijk dat ze zo lekker kletst!Vince begint ookal aardig te praten.Opa,oma,papa,mama, da en baba en anna
    @Settke,We kunnen elkaar de hand schudden!Vince is net als Tymen met zijn hoofd op de grond gevallen(we hebben palvuizen :( )Grote blauwe plek nu!Geef Tymen maar een knuffel!En lekker gewandeld?
    @Gabje,Heerlijk op vakantie waar gaan jullie heen?Was het gezellig op de kinderboerderij?
    Ja ik werk 24 uur bij een thuiszorg organisatie.
    @Angie,Lekker dat jullie zo van de vakantie hebben genoten en dat alles goed ging met Rebecca!

Liefs,Claudia

Deel Deze Pagina