oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba haha hier nog een rene strekt steeds zijn broek uit.

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Ik heb hier een meisje en die is zo sjaggie wil niks
    niet op bed
    niet in de box
    niet op schoot
    niet op de grond
    Alleen maar keihard huilen en gillen :confused:
    en ze is nu bezig om haar jurk uit te doen :rolleyes: wat niet lukt door de knoopjes.

@Tweety leuk he heb je ze net leuk aangekleed doen ze het weer uit.
    eigenwijze mensjes zijn het toch :p

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Waar is iedereen ?

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ben hier alleen op de wereld :p

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia zag dat ik een mailtje van je had maar kan deze niet openen.
    Omdat mijn hotmail gek doet zie alleen maar blokjes.
    En mn Hyve's doet het ook niet .

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Tweety: Ja ik probeerde net ook de stemmen op Rene maar dat ging dus niet het is nu weer 1x per maand stemmen...
    En nog leuke dingen geshopt?

@ Jacoba: Hé bah een voorhoofdholteontsteling, beterschap meissie!
    HaHa kleine stripper heb je in huis ;).

Zo meiden drukke dag gehad vandaag, manlief ging verder aan de vijver dus ben ik op visite geweest bij mijn zus was erg gezellig. Ze had Keano al een tijdje niet meer gezien dus was veel veranderd voor haar!
    Het is rustig op het forum meiden! Maar ja wat wil je met dit mooie weertje!

Liefs, misspuma

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

@ Tweety, ja, wat gek dat dat nu ineens weer veranderd is van het stemmen! Misschien vanwege de vriendjespolitiek die ontstond. Was het leuk in Rotterdam?

@ Jacoba, hoe gaat het nu met je? Jullie hebben ook altijd wel een ziek daarzo? De een steekt de ander aan zeker? Hihi, die Martina, kleren uittrekken. Waarom zou ze zo sjaggie zijn? Krijgt ze weer een tandje?

@ Misspuma, Mooi dat je een leuke middag hebt gehad! Schiet het al op met de vijver?

Wij zijn gisteren op visite geweest bij Hilbrand zijn broer en zijn vriendin en kids. De oudste is 4,5 jaar en de jongste is 8,5 maand. We konden lekker buiten zitten, de kids op het kleed op het gras. Tymen vond zijn neefje (de jongste) een beetje eng, als die begon te kraaien begon Tymen te brullen :rolleyes: Zijn nichtje vond hij wel heel interessant. Gek kind! Vanmorgen gewerkt en vanmiddag niets bijzonders gedaan. Tymen ontdekt steeds meer nu hij kan kruipen. Allemaal dingen die niet mogen natuurlijk :(

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ook een gezellig dag gehad zo te lezen. Hihi zijn neefje eng...
    Ja ze ontdekken inderdaad allemaal dingen die ze juist niet mogen...ach ja dat zijn kinderen nou eenmaal hihi.

Liefs, misspuma

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ach, het heeft ook wel wat! Dan kijkt hij eerst heel ondeugend of ik het zie en dan doen. Ook als ik wel kijk, om me uit te dagen, haha!

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja heerlijk dat uitdagende haha!

Liefs, misspuma

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Net hoorde mijn man en ik een keiharde BOEM boven en daarna een keiharde gil van Keano dus wij naar boven rennen, was meneertje gevallen tegen de spijlen van zijn bedje (wilde waarschijnlijk gaan staan), dus wij getroost tis zonde nu een bult op zijn hoofdje...
    Maar goed hij ligt nu ondertussen weer te maffen.

Liefs, misspuma

12. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @MissPuma wat zul jij geschrokken zijn .
    Gezellig hoor lekker bij je zus en Keano heeft vast de nodige aandacht weer gehad.

@Setteke ja het is hier de laatste weken wel raak hoop wel dat ik er snel vanaf ben.
    HAHAHA lachen zeg dat hij zn neefje eng vond :)
    Leuk he de ontdekkingstocht van kinderen.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Jacoba: Ja we waren erg geschrokken, maar gelukkig is hij al weer lekker in slaap gevallen.

Liefs, misspuma

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, aaaah, arme Keano, geef hem morgen maar een dikke knuffel van ons! Zoiets zal hier ook nog wel eens gebeuren! Ze zien echt nergens gevaar in he?

@ Jacoba, het is heel leuk dat ze nu vanalles ontdekken. Het worden nu echt mensjes he? Maar wel vermoeiend, hij gaat af en toe echt in de box, anders kan ik wel achter hem aan blijven lopen en nee roepen!

15. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ik zal hem morgen een dikke knuffel geven van jullie, bedankt. Nee, ze zien echt nergens gevaar in...jammer genoeg.

Liefs, misspuma

16. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o jee een bult er zullen er vele volgen zielig he. gelukkig slaapt ie weer. we hebben een nieuwe babyfoon gekocht we hadden een kl*te ding die kraakte en hoorde bakkies erop en als rene lag te kletsen deed ie het niet. verder nog een broek gepast maar hij was te lang dus van de week ff hier in de stad kijken of ze hem korter hebben en anders maken ze hem korter. ook hebben we ons verwend met een lekker luchie bij ici paris. dkny lekker hoor.

@setteke ahh vond ie zijn neefje eng hihi.

@jacoba beterschap meid. hoe is het met de stripster gegaan heeft ze d'r jurkje aangehouden.

verder weinig te melden morgen weer werken bleee heel de week vrij geweest dus weer ff wennen als de wekker gaat. maar nog 3 daagjes werken en dan vakantie! :) :D :D :D :)

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Dus lekker geshopt zo te lezen. Nou hij is nu net weer huilend wakker geworden...tis zonde. Manlief is nu een nachtlampje voor hem in het stopcontact aan het doen, misschien dat dat het is...
    Werkse morgen! Ik moet ook nog maar 3 dagen en dan heb ik ook vakantie!

liefs, misspuma

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma lekker he donderdag avond nog en dan lekker uitslapen 2 weken lang als rene het goed vind haha. vervelend dat ie wakker werdt weer

19. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi meiden,

het was hier vandaag aardig weer,we hebben vanmiddag nog met yentl geoefend met fietsen zonder wieltjes,het gaat :thumup: Alleen als ze moet remmen dan springt ze er eht liefst af dus daar moeten we nog even aan werken
    Vince heeft on vannacht lekker wakker gehouden maar liefst 6x konden we er uit maar vanmiddag werd het euvel duidelijk tandje nr5 komt eraan!Ik heb hem vanavond lekker een paar druppels Chamodent gegeven en nu slaapt hij als een roosje.

@Misspuma,Leuk hoor dat het gourmetten allemaal goed gegaan is,is toch een hele belevenis voor die mensen.Dus jullie zijn hard aan het werk met de vijver,hier kunnen we ook wel hulp gebruiken :) Maken jullie ook een koivijver?Leuke foto's weer van Keano.Auww met zijn hoofdje tegen ze spijlen tis wat nou geef hem maar een dikke kus!
    @Tweety,Zoo lekker geshopt ds!heerlijk hoor nog 3 dg werken en dan lekker een weekje genieten!
    @Jacoba,Getver vorrhoofdsholteonts ziek het maar goed uit ik bben er maar liefst 5mnd zoet meegeweest en het komt nu steeds terug :( Hihihi die Martina nu al aan het strippen, Vince houdt het verlopig alleen bij zijn sokken :)
    @Setteke,Ook een gezellige dag gehad zo te lezen!Hihi ang voor zijn kleine neefje komt vast goed als deze ook iets ouder is!

Vince had het gister goed naar zijn zin en over vrouwelijke aandacht niets te klagen :) Hij kon kiezen uit 3 toekomstige vriendinnen!2 van 6 weken ouder en eentje van 4 mnd oud ;)
    Zo morgen begint hier weer het gewone dagelijkse leventje Yentl haar vakantie zit er (eindelijk) op!

Liefs,Claudia

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia zozo die vince heeft ie een keus kunnen maken? ga 2 weekjes genieten. een weekje thuis en een in de lommerbergen.

Deel Deze Pagina