Goeie middag meiden, @ Lia: Erg is dat het om straks weer te gaan werken en je kindje achter te laten. Ik denk inderdaad dat het vooral de mama's zijn die er zoveel moeite mee hebben. Jayna blijft thuis mijn moeder past op, dus op zich stelt dat me wel gerust, maar leuk is anders. @ Gabje: whauw wat heeft Angelina goed geslapen zeg. Met Jayna mag ik niet klagen nu ze meestal rond half 6 'smorgens voor het eerst komt, maar 8 uur is wel erg knap hoor, bijna klokje rond dus! Hier lekker een rustig dagje. Mijn moeder is gweest en heeft in het huishouden geholpen. Verder gezellig bij gekletst. Jayna zit niet helemaal lekker in haar vel. Heeft geen verhoging meer na de prikjes, maar wil wel graag bij mij in de buurt zijn en lekker geknuffeld worden. In haar eigen bedje hield ze het een half uurtje vol en ook de box is vandaag geen succes. Nu ligt ze naast me op de bank te slapen. En jammert af en toe heel zielig. Maar even extra aandacht geven dus. Fijne avond alvast. Sämira
Hallo meiden Nou ik heb zo goed als alle kerstkadoos binnen dat was nog een hele klus! @Semmi:ik hoop dat Jayna zich snel weer wat beter voelt het is toch zielig als ze niet helemaal lekker in hun velletje zitten! @Gabje2o:jeetje angelina slaapt echt goed!Nou mag niet klagen want Vincr houdt het al 3 dagen op 21 uur de laatste fles en 6 uur weer de eerste maar dat heeft hij wel vaker een paar dagen gedaan dus juich nog niet te vroeg. Vanmiddag is de een na laatste baby in de vriendenbaby explosie geboren het is een meisje geworden,Romy 4 pond.De stand is nu 5 meisjes en 4 jongetjes nog eentje te gaan! Liefs Claudia
Ik moet dit even van me afschrijven anders word ik gek Toen ik zwanger was heeft mijn schoonzuster mij beschuldigt van vreemdgaan. Ze zij weet je wel zeker dat het van je man is want als man zijnde kun je het nooit zeker weten. Op dat moment kon ik niets uitbrengen en klapte ik dicht en ben het gaan verdringen tot na de bevalling toen kwam het weer helemaal terug. En heb haar daar mee geconfronteerd wat het met mij gedaan heeft Nu pas besef ik wat die uitspraak voor impact heeft gehad zowel op de zwangerschap ,kraamweek en op mijn huwelijk Maar nu is zij bezig het slachtoffer uit te hangen, en ze vind dat ik haar recht moet doen ,zoals ze dat schreef op een kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag, Ik weet het nu niet meer. Voel me echt radeloos, boos ben ik niet maar wel erg verdrietig en ik snap niet dat ze dat niet begrijpt. liefs een verdrietige jacoba
Hoi lieve Jacoba Meid wat vervelend allemaal!Zeker als het door je schoonzus gezegd wordt. Sterkte meid.Sta er hoog boven zo ver je kunt! Dikke knuffel Claudia
Vreselijk voor je Jacoba. Ik hoop voor je dat je de oplossing vindt die je zoekt en dat in 2007 weer alles lekker normaal is. Geef niet op meid, ga voor je kinderen, je man en je huwelijk. Dat is het belangerijkste en de rest komt wel. Sterkte. Silly
Nou gaat steeds beter met Quinn. Eergisteren geen nachtvoeding en om 6.00 de fles gegeven. En vanacht ook weer geen nachtvoeding en toen kwam hij om 5.30. Wel ietsjes te vroeg nog maar dat rek ik wel weer gedurende de dag. Hoop zo dat hij het volhoudt. Ga nog wel gewoon om 21.30 naar bed (mijn partner geeft dan de laatste voeding) want je weet nooit. Ben ook nog steeds erg moe maar dat komt doordat m'n hb gehalte nog te laag is. En met al die drukte rond deze dagen ben je ook nog lekker gestrest dus extra moe aan het eind van de dag. @semmi, beterschap met jullie kleine meid. @Lia, ik moet de eerste week van januari ook weer gaan werken en das al over twee weken! Zie er als een berg tegenop. Ben zo gewend aan het thuisleventje en m'n kleine ventje om me heen. Ik geef Quinn wel 180cc totaal. Maar hij begint af en toe al te protesteren als de fles leeg is dus gisterenavond en vanmorgen maar 190cc gegeven. Silly
Heej meiden, @ Jacoba: Jeetje wat vervelend voor je allemaal. Natuurlijk heeft dat impact op je zwangerschap en huwelijk. Erg jammer dat je schoonzus geen begrip voor jou heeft en dat jij je nu zo rot voelt. Ik hoop voor je dat je het nog een beetje trekt. Veel sterkte! @ Yentl: inderdaad een vrienden baby explosie als er inmiddels al 9 kindjes geboren zijn. Wel leuk al die kleintjes bij elkaar! @ Silly: wat fijn dat het steeds beter gaat met Quinn. het blijft toch even zoeken nara het juiste ritme, maar elke goede nacht is maar weer mooi meegenomen en een stap in de goede richting! Hier gaat het gelukkig weer beter met Jayna. Toen mijn man gister thuis kwam, viel Jayna om 5 uur in slaap en heb ik haar in haar bedje neer gelegd. Ik ben naar de winkel gegaan, terwijl mijn man thuis bleef. Toen ik terug kwam, sliep ze nog steeds. Om half 8 werd ze pas wakker. Daarna heeft za na de voeding ook van 21.00 tot 23.00 weer in haar eigen bedje geslapen. Afgelopen nacht kwam ze wel ineens weer om 3.00. Nadat ze om 03.45 voeidng heeft gehad, sliep ze weer tot 06.30 en schrokken we wakker, omdat we de wekker van mijn man niet gehooord hadden. Was ie nog bijna te laat op zijn werk ook. Nu ligt mijn meisje tevreden in de box tegen de knuffeltjes te brabbelen, echt leuk dat ze alles nu een beetje gaan ontdekken! Nou ik zal in huis nog even wat doen. Mijn man komt al om 1 uur thuis en heeft dat twee weken vakantie, heerlijk met z'n drietjes genieten! Liefs Sämira
Yuri heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad, dus hij is vandaag erg zielig vond het zo sneu voor hem! Maarrr... hij heeft afgelopen nacht lekker geslapen, van 12 tot 8! Ik schrok toen ik wakker werd! Ik had de Extra gemengd met de Comfort (wou toch al vragen bij het cb of dat ok was, want hij heeft gewoon honger), dus misschien dat het heeft geholpen. Maar goed, een zwaluw maakt nog geen zomer, maar het was wel lekker om een beetje bij te slapen. Vanmiddag nog even wat laatste kerstinkopen wezen doen, nou dat heb ik geweten! Het was knokken om een parkeerplaats en bij de Albert Heijn was het ook ieder voor zich... pfffttt.... ben blij dat ik het heb gehad @Jacoba: wat een frustie tiepje is die schoonzus van jou, zeg! Hoe haalt ze het in haar hoofd om jou tijdens je zwangerschap van dat soort dingen te beschuldigen... echt gemeen. Ik wens je veel sterkte, meis... kan me voorstellen dat dit moeilijk voor je moet zijn, helemaal rond deze periode van het jaar. Knuffel!
@jacoba he wat verveldend is die schoonzus van jou zeg om zo te gaan zeggen dat je ben vreemd gegaan blee ik vind dat zo iets vervelends. ik hoop dat je er boven kunt gaan staan en dat ze nu de slachtoffer rol gaat spelen is ook niet leuk. rene heeft afgelopen nacht voor het eerst bij opa en oma geslapen. alles is goed gegaan heeft geslapen als een roosje en lekker geknuffeld met opa en oma. heb 6 x gebeld om te vragen hoe het ging en vanmorgen ook nog 1 keer. vanmorgen dachten mijn vriend en ik allebei dat we hem hoorde maar dat kon dus helemaal niet haha. vond het wel raar hoor dat lege bedje blee niks aan maar ja hij vond het prachtig heeft alleen maar gelachen. vandaag nog even de stad in geweest en de foto's bij de v en d wezen halen pff duur maar wel heel erg leuk. nu nog kijken of ik ze ergens kan kopieeren want ik wil ze allemaal hebben maar het was ook een kerst kadotje voor opa's en oma's. verder snel de stad weer uit gegaan was erg druk morgen nog even naar rotterdam ff shoppen.
Hier ook de stad in geweest voor de laatste kerst inkopen maar phoehee wat was het druk was geen parkeer plek meer te krijgen het leek wel of alles voor niks was! Vince heeft vannacht ook lekker liggen pitten van 21uur tot 7:15 heeft hij het volgehouden en dat al 4 dagen op rij zou hij het ritme te pakken hebben? @Tweetyus rene's eerste logeerparty was een succes!Ik heb dat ook altijd als mijn dochter gaat logeren denk he lekker een avondje rust maar ben altijd weer super blij als ze er dan weer is. @Lia:Valt niet mee die eerste prikjes he?!En zo te lezen gaat het slapen bij jullie ook goed,lekker om even bij te slapen. Liefs Claudia
Heej hallo! Hier op zich ook ene goed nachtje achter de rug. Na laatste voeding van 21.30, sliep Jayna om 22.30 en kwam ze om 05.30. Uurtje later zou nog wel lekker zijn. Probeer de laatse voeding wel eens later te doen, maar dat maakte tot nu toe nog niets uit. Maar het gaat de goede kant op. Vooral het inslapen gaat erg goed. De eerste twee weken duurde dat aktijd wel even en nu is ze altijd wel binnen het half uur vertrokken. @ Tweety, jullie dus ook al een foto van de kleine als kerstkadootje voor opa en oma. Geven wij ook. Zullen de opa's en oma's vast blij mee zijn! @ Yentl en Lia, jullie hebben gister dus ook ondervonden hoe mega druk het is in de stad, niet normaal meer zeg! Wij gingen vandaag nog even naar de prenatal, maar het was haast geen doen met de kinderwagen in de stad. Wij vieren morgen op kesrtavond al kerst bij mijn ouders, 1e kerstdag lekker met z'n drietjes thuis en tweede kerstdag bij mijn zwager en schoonzus thuis met heel de schoonfam. Wordt vast wel gezellig. Nou hele fijne dagen allemaal, geniet van de eerste kerst met de kleine! Liefs Sämira
Wat leuk om te lezen dat het met jullie beebjes zo goed gaat. Ik was eigenlijk ook een oktober mama, maar Lynn is geboren op 04-09 na een zwsch van 36 weken. Ik lag al 2 weken in het ziekenhuis met gebroken vliezen. Wat fijn ook dat sommige al lekker doorslapen. Heerlijk hoor. Lynn vertikt dit nog steeds. Ze krijgt dan geen nachtvoeding meer, maar ze wordt steevast wakker en wil haar fiepje hebben. Veel succes met jullie beebjes.
Hoi meiden Het gaat intussen al wat beter ik heb besloten om haar maar te negeren . verder gaat alles zn gangetje hier Martina krijgt nu om 9 de laatste fles en dan slaapt ze door tot 5:30. Ik heb ook geprobeerd de laatste fles wat later te geven maar dan komt ze weer om 4 uur ook geen optie dan maar 5:30. Ook heeft ze de mobiel ontdekt en ze vind het erg leuk om er tegen aan te slaan, leuk gezicht om naar te kijken liefs jacoba
@ jacoba gelukkig dat het weer wat beter gaat. laat ze lekker links liggen. hier gaat ook alles z'n gangetje het ziet er naar uit dat rene door heeft hoe het doorslapen werkt haha. het is al bijna een week lekker uitslapen voor ons. iedereen een fijne kerst toegewenst van ons.
@tweety, fijn hè dat doorslapen. Quinn doet het ook steeds beter. Gisteren om 22.30 de fles en vanmorgen om 6.15 weer. Helaas moet ik er 's-nachts nog wel een paar keer uit voor z'n tutje dus hoop dat dat strakjes ook minder wordt. Ben allang blij dat de nachtvoeding is vervallen (tenminste als meneertje het volhoudt natuurlijk). Ik word nog wel standaard tussen 2.00 en 3.00 wakker en dan ga ik toch liggen luisteren. Hoop omdat Quinn nu wat langer slaapt, ik ook wat rustiger word en dus gewoon ook lekker doorslaap. Het zit nu nog echt tussen m'n oren. @Jacoba, leuk hè die mobiel; Quinn gebruikt het als "voetbal". Lekker tegenaan schoppen met de beentjes. Ik lees wel dat de meeste kleintje een beetje het doorslapen door beginnen te krijgen. Toch typisch dat ze dit gemiddeld gezien zo rond dezelfde tijd gaan doen (op uitzonderingen na natuurlijk). Mijn oudste is nu lekker bij oma logeren. Ga Quinn direct in bad doen en dan krijgt hij de fles. En dan (hoop ik) rustig op de bank, lekker filmpje kijken. Fijne kerstavond iedereen. Silly
Hallo meiden, Hier ook weer een lekker nachtje gehad half 12 de laatste fles en van morgen om 8:15 wakker dus gaat lekker.Zo te lezen bij iedereen wel! @Jacoba Vince heef t het ook in de gaten en heeft sinds een paar dagen door dat hij de poppetjes soms met zijn handje kan beet pakken en dat probeerd hij dan ook steeds met flink wat kabaal erbij Nog even snel wat kleine kadootjes inpakken en dan ga ik lekker henny's kerstflat kijken dat is hier vorige week opgenomen en daarin wordt een oud klasgenootje van mij ten huwelijk gevraagd! Idereen een fijne kerst toegewenst. Liefs Claudia
@ silly heerlijk is het en ik wordt ook snachts wakker om te luisteren haha gelukkig hoef ik er niet uit voor het tutje soms smorgens vrogen een keer en dan slaapt ie weer een uurtje door.
Nou, het gaat hier ook nog steeds goed, hoera! Yuri krijgt de laatste fles rond de klok van 12en en slaapt lekker door tot ongeveer kwart voor 8. Grappig genoeg maakt het idd niet uit hoe laat de laatste fles komt; twee dagen geleden was ik op de bank in slaap gevallen en schrok rond 2 uur wakker. Mannetje wakker gemaakt en flesje gegeven, maar dan is het niet zo dat ze dan de volgende ochtend pas om 10 uur wakker worden @Jacoba: denk idd dat negeren de beste optie is, maar vervelend blijft het wel... sterkte! En iedereen... een hele fijne kerst!
goede morgen allemaal Hebben jullie je kerstontbijt al op, zo niet dan eet smakelijk . Vanmorgen toen ik wakker werd had ik het gevoel dat ik iets nog niet gedaan had. En op dat zelfde moment vraagt mijn man hoe laat moet Martina een fles . IK zeg NU ze heeft van 9 tot 9 doorgeslapen Ik zeg tegen mijn man kijk jij maar ik durf niet .' dus hij kijken ligt ze lekker op haar knuist te sabbelen. dus haar opgepakt en eerst lekker geknuffeld. liefs jacoba
Hallo allemaal, Net lekker gegeten dochter lief had samen met papa de tafel gedekt @Lia,toch een lekker nachtje van 12 tot 8 Vince doet dat nu ook en ik vindt het prima,maar idd het is niet zo dat alls je de fles opschuift hij dan ook langer blijft slapen was ik ook achter gekomen. @Jacoba,wat goed zeg! Ga even Yentl's haren doen en dan gaan we lekker naar mijn ouders voor de kerstkadootjes,iedereen een fijne dag toegewenst Liefs Claudia