oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Nou was moeilijk maar ik denk dat hij voor Myrthe gaat ze stond namelijk naast hem aan de tafel en toen ging meneertje snel zitten om even onder haar rokje te gluren :) ;) Heerlijk 2weekjes vakantie geniet er maar lekker van!

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Yentl: Haha die Vince had keuze, en dan stiekum snel op de grond gaan zitten om onder het rokje te kijken van wie leert hij dat... :rolleyes:.
    Ja wij gaan ook een koi-vijver maken, manlief en ik hebben al 3 koi-vissen maar die zwemmen momenteel nog in de koi-vijver van mijn schoonouders.

Liefs, misspuma

3. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Hihihi tja niet van mij! ;)
    Mooi hoor wij hebben ook een vijver en zijn van plan deze ook te gaan uitbreiden.Mijn oom die woont hier 2 huizen verder heeft een prachtige vijver vol met koi's denk dat hij er nu zo'n 20 inzitten!
    Wij gaan morgenavond eerst beginnen met een gedeelte van de coniveren eruit te halen,en benieuwd want de buren willen dit niet maar ik heb er nu n 4 jaar tegen aankijken schoon genoeg van ze zijn verdorie 1.10m breed zonde van mijn tui!Als deze allemaal weg zijn kan onze vijver ook uitgegraven worden!

Liefs,Claudia

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Pfff Keano huilt nog steeds...en ik wil eigenlijk naar bed... :rolleyes:
    Ga hem denk ik zo maar samen met mij in een warm bad zetten...

Liefs, misspuma

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Ach arme Keano zielig hoor.Ja wie weet helpt het,Ik gebruik altijd Natusan bedtime badje daar zit kamille en lavendel in heerlijk wordt er zelf ook altijd zo slaperig van :oops:

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia die vince zeg rokken jager haha de buren kunnen wel zoveel willen bij wie staan de boompjes? wij hebben er ook 3 staan maar ze gaan er binnenkort echt aan geloven hoor haha.

@misspuma hoe is het met keano? slaapt ie inmiddels?

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Ze staan op de erf afscheiding maar hangen allemaal over op mijn kant :rolleyes: We hebben al een paar keer geprobeerd om er over te praten maar het zijn oude mensen van 82 en 84 jaar die willen niks!Maar goed we wilden geen ruzie ze zeiden dat ze hier toch niet lang meer bleven maar dat is inmiddels 4 jaar geleden! :evil: :evil: Gek wordt ik ervan ze komen ook ng eens 60cm boven het muurtje uit!

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o ja rene kan sinds vandaag handjes klappen. en zei vandaag mama was meer perongeluk geloof ik maar in zijn bedje zei ie het nog een paar keer dus mijn vriend heeft het ook gehoord haha. en meneertje klimt de trap op grrrr nog meer waken. nou meiden ik ga mijn bedje opzoeken morgen weer werken iedereen truste en slaap lekker. werkse voor diegene die moeten werken en de andere een fijne dag. tot morgen

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,ach wat lief handjes klappen!Per ongeluk of niet hij heeft MAMA gezegd! ;) Vince was vandaag vooral druk met oma alleen maakt hij er iets van ama van ach het lijkt erop niet dan ;)
    Ik ga ook mijn bedje opzoeken moet er morgen ook weer vroeg uit.Jij ook werkse morgen!

Liefs,Claudia

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden, allemaal aan het werk? Tis hier zo stil!

@ Tweety, heerlijk, aftellen naar de vakantie. Wou dat ik dat kon zeggen... :rolleyes: wat leuk dat Rene in zijn handjes klapt! Dat doet Tymen nog niet! Hé en mama zeggen, wat leuk!

@ Misspuma, is Keano uiteindelijk wel lekker gaan slapen? Die val heeft wel indruk gemaakt zeg! Jij ook al bijna vakantie! Heerlijk zeg!

@ Claudia, Wat goed dat Yentl al zonder wieltjes kan fietsen! En dat remmen komt uiteindelijk vast ook wel goed! Ach, arme Vince, weer een tandje! wat kan dat toch altijd vervelend zijn voor die kleintjes he? Die Vince toch, drie meiden, en dan gelijk maar onder rokjes kijken, ze zijn er ook steeds jonger bij he :) Lekker dat Yentl dan weer naar school kan he? Hoe leuk het ook is om ze thuis te hebben, als de school weer begint komt er weer iets meer rust! De conniferen al weg? En de buren nog geen hartaanval hihi!

Tymen was vannacht ook wakker, maar is ook zelf weer in slaap gevallen. Daarnet ging hij staan in de box! Dat is voor het eerst! Gelijk foto's gemaakt! Ze zijn niet zo duidelijk maar heit kan wel zien wat hij deed! Hij heeft het nog niet eens weer gedaan! Ik dacht dat als hij het eenmaal doorhad hij het wel vaker zou gaan doen, maar nog niet dus!

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hey meiden het is rustig hier zeg!

@Claudia knap hoor van Yentl zonder zijwieltjes fietsen.
    Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van zijn tandjes.
    En heeft Vince een keus kunnen maken :)

@Setteke he wat goed zeg dat hij ging staan :thumup:

@Tweety lekker link zeg dat hij de trap al opklimt.
    wat lief zeg dat hij in zn handjes klapt.

@MissPuma en is het gelukt gister om hem weer in slaap te krijgen.

Hier een druk dagje geweest ben met de grote schoonmaak bezig .
    Wat komt er dan een troep los.
    Dus weer veel weggegooid scheelt een op kastruimte ;)

12. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ jacoba ja een troep heeft een mens he haha. mag morgen het dressoir leeg halen woensdag komt er een ieuwe dus zal ook wel weer wat uit komen haha.

@setteke goed he dat ie ging staan zeg als ie het eenmaal door heeft zal ie het vast blijven doen.

nog 2 daagjes werken jippie. ging vanmiddag ren ehalen op het kdv toen had ie gepoept dus ze deden nog ff zijn luier verschonen en ik stond er bij schrok ik me toch een hoedje had ie allemaal rode pukkeltjes in zijn liezen en op zijn een paar. dus denk dat er hier nu ook een kinder ziekte aan gaat komen. hij heeft er geen last van en geen koorts dus we wachten het ff af of het morgen weg is maar dnek het niet zag er ook al op zijn beentjes zitten. verder lichte vlekjes op zijn rompje en nog geen pukkeltje weet niet wat het is heb al op google lopen kijken maar kan nou niet zeggen ja dat is het. dus morgen maar ff naar de ha toe. hij heeft er trouwens geen koorts bij gelukkig. ga ff een wasje aan zetten.

13. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Ja ik gebruik ook betime badje voor Keano.

@ Tweety: Ow wat lief dat Rene handjes klapt doet Keano ook als ik het liedje: klap in eens in je handjes blij blij blij zing zo lief! Leuk dat hij mama zei en of het nou per ongeluk is of niet hij heeft het gedaan!
    Zou hij misschien de 6e ziekte hebben...?

@ Setteke: Joepie Tymen is gaan staan in de box wat goed zeg! Nu zal hij het vast vaker gaan doen hoor. En Tymen vannacht wakker gelukkig dat hij zelf weer in slaap is gevallen.

@ Jacoba: Wat ben jij aan de schoonmaak zeg de laatste dagen. Maar wel lekker dat alles is opgeruimd!

Zo meiden Keano ging gisteren eindelijk om 23.00u slapen pfff vermoeiend.
    En toen manlief vannochtend uit bed kwam en de gordijnen opende beneden keek hij naar de vijver en jahwel hoor de hele vijver ingestort ik mag niet vloeken maar G*D wat is dat shit zeg!
    Zal er zo even een foto van plaatsten, manlief moest er zelfs om huilen ja het is altijd zijn droom geweest een vijver en nu kan je eerst weer 2 dagen modder uit gaan graven pfff...!
    Verder was Keano vandaag ook totaal uit zijn doen, maar ja dat heb je als je 's avonds zo aan het spoken bent...
    Nu ligt hij overgens al wel vanaf 18.30 te slapen, was zo moe kon hem niet meer ophouden.

Liefs, misspuma

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Gelukkig, jullie zijn er weer! Zo'n stilte vandaag!

@ Misspuma, Oooh, balen zeg van de vijver! Hoe kon dat nou instorten? Kan me voorstellen dat je man er even flink van slag van was. Weet je waar het nou aan lag dat Keano niet wilde slapen? Wil best geloven dat hij nu uitgeteld is!

@ Tweety, ach, Rene vlekjes! Tja het zou zo de zesde ziekte kunnen zijn of een andere vlekjesziekte.

@ Jacoba, fanatiek hoor, grote schoonmaak! Je bent wat te vroeg hoor, dat is toch altijd in het voorjaar? ;)

Tymen ging vandaag ook nog een paar keer bij de tafel staan, maar echt interessant vind hij het niet. Kruipen vind hij veel leuker. Heel snel achter de kat aan kruipen en die maar rennen! En een lol dat Tymen dan heeft! (arme kat, haha) Vanavond spaghetti gegeten, Tymen ook en hij vond het heerlijk! Vanmorgen had ik als goede moeder eens zelf een fruithap gemaakt voor Tymen. Nou, hij wil er mooi niet van eten! En als ik dan weer zo'n kunstmatig potje Olvarit opentrek moet je hem zien eten! Hij heeft gisteren wel een groot deel van een banaan opgegeten, dat wilde hij wel. Ik geloof dat hij vooral appel niet zo lekker vindt. Daar lust hij de diksap ook niet van!

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma de 6e ziekte dacht ik ook maar die begint met hoge koorts en huilerig hangerig en jengelig en futloos en dat heeft ie totaal niet gehad. balen zeg van de vijver. mijn mannetje wil er ook een maar we hebben niet zo'n grote tuin ervoor. rene is ook al zo moe lag ook voor 7 uur in zijn bedje.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Setteke: Ja we weten ook niet hoe het komt dat hij is ingestort maar blijkbaar waren er vannacht flinke hoosbuien (niks van gehoord waren allebij in dromenland). Ook geen idee waarom Keano zo lang wakker was er niet wilde slapen, ik denk toch nog steeds aan tandjes die niet door willen komen...
    Hihi inderdaad arme kat. Kan zijn hoor dat Tymen niet van appel houdt. Keano eet heel graag vers fruit, ik maak dit dan ook elke dag voor hem klaar.

Liefs, misspuma

17. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0

Zo was de vijver

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389