oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

2. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hoi Meiden,

Mijn vriendin is vanmiddag om 16:00 bevallen van een gezonde zoon,6 pond en 49cm hij heet Yannick \:D/
    Yentl haar eerste schooldag zit er ook weer op,ze heeft het leuk gehad :) Veel nieuwe kindjes in haar klas!Vince heeft ons begin vand e nacht nog ff wakker gehouden dus ikke snel naar beneden chamodent gegeven en hup hij heeft geslapen tot 6 uur (is in ieder geval een begin!)

@Misspuma,Das idd k***e!Hier heeft het vannacht ook zo gehoost we waren vergeten het zwembad dicht te doen(stond open omdat we hem leeg wilden laten lopen)nou je raqad het al he :rolleyes:
    @Tweety,He arme Rene,zopu anders idd morgen even langs de ha gaan!Lekker hoor nog maar 2 dagen werken.(Ik mag ook niet klagen hoef er ook nog maar 2,5) :)
    @Setteke,Wat jammer mama zo haar best gedaan en vindt Tymen het fruit uit een pot lekkerder :rolleyes: Lekker laten kruipen dat staan komt van zelf!Vince vindt het alle 2 heel leuk en weet vaak niet of hij nu moet gaan staan of moet kruipen is ook wel grappig om te zien.
    @Jacoa,Zoo jij bent er idd vroeg bij of houdt je 2x per jaar grote schoonmaak ;)

Liefs,Claudia

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma o jee dat is flink in gestort jeetje zeg.

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke arme kat die kan de katten hier een pootje geven haha die rennen ook weg van rene.

5. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Dus jij ook al last gehad van de hoosbuien...
    Gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin!
    Fijn dat Yentl een leuke eerste schooldag heeft gehad!

@ Tweety: Ja die is flink ingestort hé...echt balen.

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,Thanx ze moeten 1 nachtje in het zieknhuis blijven te observatie,de kleine heeft het een beetje benauwd gehad maar verder alles goed gegaan!

7. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: fijn dat alles goed is gegaan. Jammer dat ze 1 nachtje moeten blijven maar dan mogen ze morgen lekker naar huis toe als alles goed is!

Owjaah manlief is morgen jarig hij wordt alweer 29 :rolleyes:

8. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,idd lekker een nachtje iun het ziekeb\nhuis en morgen fris weer naar huis.
    Dus je hebt feest morgen :)

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Mijn man wilde het klein houden. Dus morgen komen er een paar familie-leden en vrienden 's avonds langs om de koffie.

Liefs, misspuma

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Misspuma, mijn god, dat ziet er inderdaad niet best uit! Al dat werk voor niks! Alvast gefeliciteerd met je man! 29, dat wordt Hilbrand in oktober.

@ Claudia Gefeliciteerd met de geboort van Yannick Arme Vince toch! Hoop dat dat tandje gauw doorzet! Leuk dat Yentl haar eerste schooldag leuk vond!

@ Tweety, ja die kat is ook al zo'n sukkel. De andere bijt wel van haar af als ze het niet meer leuk vindt, maar dit is zo'n goedzak! Hij is eigenlijk ook altijd buiten als Tymen beneden is!

11. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke dat heb ik met de hond dat is zo'n sul die laat zich door rene onder sneeuwen haha. hij hanget op hem en trekt aan zijn oren als ie de kans krijgt en hij blijft gewoon liggen. rene kruipt zelfs in zijn mand boven op hem. haha

@claudia gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin.

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Ja dat hoop ik ook hij heeft er nu extra last van ondat hij van de week al een boventandje kreeg enun zit die ernaast ookal :rolleyes: Ach ja het hoort er allemaal bij!

Ben net op internet aan het kijken voor een traktatie voor Yentl voot op school jeetje wat is dat toch moeilijk om ieder jaar weer iets origineels te verzinnen!

13. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Claudia ja ik doe het 2 keer per jaar vooral omdat ik van die lieve kindjes heb die graag overal inzitten.

gefeliciteerd met het zoontje van je vriendin

@MissPuma wat erg zeg heb medelijden met hem omdat hij weer opnieuw kan beginnen :(

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    HAHAHA die Tymen heeft al flinke voorkeur voor kunstmatige voeding.
    en jij je lekker uitsloven voor een lekkere prak voor hem :)

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

16. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Setteke,Thanx voor de tip ga gelijk even kijken!

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Claudia, was het wat, die site? Kende hem niet maar kwam hem tegen toen ik even voor je aan het zoeken was.

Tjongejonge alweer zo'n doodse stilte hier! Allemaal aan het werk meiden? Ik moet vanavond werken, word weer ingewerkt in de late dienst. Bleeeeeeh! Morgenavond dan weer alleen! Absoluut geen zin in maar het moet!

18. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi hoi

@misspuma gefeliciteerd met je mannetje.

alles rustig hier rene heeft lekker geslapen en geen koorts de plekjes lijken al weer minder te worden dus wat het nou is geweest?

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    goede morgen meiden

@MissPumaNog van harte gefeliciteerd met je mannetje
    En gefeliciteerd met Keano zijn 11maanden

@Setteke en hoe is het gegaan gisteravond was het leuk?

@Tweety gelukkig is hij niet ziek geworden
    vind het zo sneu als ze ziek zijn .

Ik heb het erg druk dus daarom ben ik gister niet geweest.
    Vanmiddag ga ik de slaapkamer van mn zusje behangen.
    verder is alles ok hier.
    Dus niet zoveel te vertellen.

20. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Sorry een week lang geen internet gahd.... ga straks alles bij lezen en reageren !

Deel Deze Pagina