haha lekker is dat hé misspuma dat ze dan lekker verder slapen in hun eigen bedje ! Nog steeds niet ongi... ff wachten dan hé.
@ Gabje20: Ja gelukkig dat hij verder sliep in zijn bedje, soms heeft hij dan net weer genoeg geslapen en is dan weer wakker maar deze keer gelukkig niet. Ja het is even afwachten op mijn ongi, maar hopelijk snel want we gaan maandag op vakantie dan heb ik de ergste dagen al achter de rug hihi. Liefs, misspuma
Hoi meiden, Zo vanmiddag eindelijk een spaarrekening voor Vince geopend schaam me diep.We haddennhier al die tijd al een spaarpot staan waar we dus ieder week iets indoen maar een rekening had hij nog niet.We hebben voor Vince ook de Pardoesrekening geopenend hij kreeg een leuke spaarpot die geluid maakt als jer e geld indoet en een mooie tuitdrinkbeker van de efteling. Verder eigenlijk alles zijn gangetje hier, Vince slaapt weer heerlijk nu zijn tandje door is. @Misspuma,Alvast een hele fijne vakantie,en idd als je wilt dat de komen dat komen ze neit en als \je denkt van nou laat maar....... Ach wat lief keano lekker slapen in de auto,heerlijk toch dat je hem zo over kan hevelen naar zijn bedje dan! @Gabje,Knap hoor dat ze al lost loopt,ze gaat idd erg snel. @Gina,Hoe gaat het nu met je oog? @Jacoba,Nou ik denk hier ook nog weleens aan een derde maar als ik dan weer een hele nacht opgelopen heb met beide denk ik nee het is wel goed zo! Oja bijna vergeten ik ben vanmorgen naar de kapper geweest heerlijk dat getut aan je haar!Ik heb het geverfd chocoladebruin met caramel highlights erin en ik heb het een beetje in laagjes laten knippen.Het kan nu los en ik kan het ook nog opsteken met een clip erin. Liefs,Claudia
@claudia je bent niet de enige hihi wij moeten het ook nog steeds doen we gingen toen ie 2 weken was en toen konden we gelijk weer weg want we moesten bewijs meenemen dat rene ons kind was haha net alsof je voor een vreemd kind gaat sparen. @misspuma de hebben de verkeerde afslag genomen ze zijn bij mij langs gekomen. @gabje zozo ze is snel zeg. rene durft het nog niet hoor. rene heeft heerlijk geslapen vanacht zijn tand is door en heel de nacht niet gehoord. alleen heeft ie vandaag heel de dag diaree en zuur pffff maar zie geen ander tandje komen dus misschien een late reactie op deze hihi. hij ligt nu weer lekker te tukken in zijn bedje.
@gabje ja je weet het niet he wij geven een fiets en een spel voor de tv waarschijnlijk en dan krijgt ie nog een loopfiets/auto en een babylaptop van mijn ouders en verder weet ik het niet.
@Tweety, Ja hier was dat ook zo ik kan me helemaal niet meer herrinneren dat ze bij Yentl ook zo streng waren Maar alles is vandaag goed gekomen! Jammer dat de Zijn gekomen maar nu kun je gelijk goed gaan tellen!
Ff een vraagje heeft een van jullie een driewieler gekocht voor zijn/haar verjaardag?Aangezien wij al het ander spul nog hebben van Yentl vindt ik het zonde om dat dan weer te kopen maar heb nog geen driewieler ben dus benieuwd naar welke er het beste is!
goede nacht meiden. Nou ja als jullie dit lezen is het ochtend dus goede morgen dan maar Ben klaar met werken en kom net uit de douche maar kan nog niet slapen. @Tweety wat jammer dat je ongi bent geworden. Zal voor je duimen dat het volgende maand raak is. @MissPuma gezellig hoor dat je bij je vader en moeder hebt gegeten en lekker makkelijk @Gabje zo zeg ze gaat als een speer knap hoor. Martina loopt alleen door de box. @Claudia Mooie kleuren zeg voor je haar Agnita heeft voor haar eerste verjaardag een driewieler gekregen. Kunstof frame Riemetjes bij het zadel en een duwstang En na vier jaar leeft hij nog steeds He waar zou silly uithangen heb haar al een tijdje niet meer gezien!
@ Yentl: Ik heb een driewieler staan ! Hij is idd kunstof, roze met lila en een duwstang eraan ! Oook een riempje om vast te maken Ze heeft aleen paar keer bij dr neefje op de driewieler egzeten en vind het leuk.. @ Tweety: Jammer zeg dat je ongi ben geworden ! Duimen voor de volgende maand @ Jacoba: Lekker gewerkt ? Hoop dat je nu wel lekker ligt te slapen ! Wij gaan vandaag lekker winkelen ! tot vanavond dus maar !
Goedemorgen meiden, Nou vannacht had vince het weer op ons voorzien,Huilen in bed gaan staan het hele senario heeft zich afgespeeld tussen hals 2 en half 4 pff toen had hij in de gaten dat het toch geen zin had en gaf eindelijk toen aan zijn slaap.Om half 6 weer gillen heb hem toen maar in bed genomen en meneertje heeft vervolgens geslapen tot half 9 @Jacoba,ja ik heb silly ook al een tijdje niet op het forum gezien. @Gabje,Ik denk dat ik vanmiddag ook maar eens rond ga kijken voor een driewieler.We moeten toch ook een kadootje gaan kopen voor Yentl die is over een kleine 2 weken jarig .Veel plezier met winkelen! Liefs,Claudia
goede morgen @Gabje ja om 8:15 lag ik lekker te slapen. Shopse vanmiddag. @Claudia he bah wat een rotnacht heb jij gehad zeg. Heb je al een idee wat je voor Yentl gaat halen? Verder heb ik niet zoveel nieuws dus spreek ik jullie later wel weer.
@Claudia, jeetje wat een rotnacht heb jij achter de rug........je zult wel kapot zijn. @Tweety, jammer dat je ongi bent geworden. Hopelijk komen ze volgende maand niet langs. @Misspuma, ik ben al mijn zeven zwangerschappen snel aangeteld. Bij de eerste in de 3e ronde (geëindigd in een miskraam) Bij de tweede in de 2e ronde (geëindigd in een miskraam) Bij de derde in de 1e ronde (mijn dochter van inmiddels 7 jaar) Bij de vierde in de 2e ronde (mijn zoon van inmiddels 5 jaar) Bij de vijfde in de 1e ronde (geëindigd in een miskraam) Bij de zesde in de 1e ronde (geëindigd in een miskraam) Bij de zevende in de 1e ronde (Nona) Moet nog even het huis opruimen. We hebben morgen dus familiedag en dan heb ik huis vol..... Met mijn oog gaat het iets beter, het is iets minder dik maar wel erg rood geworden. Net of de ontsteking er nu uitkomt (of zoiets). Ik heb voor morgen al een mooi exemplaar zonnebril klaarliggen 8) hahaha..... Tot later. Gina
Hoi allemaal, Ben vanmiddag ff de stad in geweest er was een ambachtelijke markt,gezellig hoor ook allemaal oude handwerkkraampjes leuk om te zien.Heb voor Vince alvast leuke verjaardags kleren gekocht.Eeen geruit overhemdje met daarover een psencer en een stoeren brek,echt leuk kon het niet laten hangen @Jacoa,Yentl is helemaal weg van my little pony dus waarschijnlijk een little pony huis.We gaan volgende week ff naar utrecht wij hebben hier allleen de blokker en bart smit. @Gina,Gezellig familia dag Gelukkig gaat hel al weer beter met je oog en anders kan die zonnebril natuurlijk altijd nog Pff denk niet dat ik het laat maak vandaag...... Bij mij ging het zwanger worden ook erg makkelijk van Yentl de 1e ronde en bij Vince de 4e (de 3 ronde) hebben we bewust uitgekeken omdat anders de kans er was dat het in dezelfde week als Yentl geboren zou worden en daar hadden we niet zo'n zin in. Liefs,Claudia
@claudia hoop dat vince vanacht beter slaapt. soms moet je het gewoon meenemen he hihi. @gina veel plezier morgen en gelukkig is je oog al weer wat beter. nou pff wat een shit dag zeg haha en dan in de lerterlijke vorm heb rene vandaag 3 keer helemaal kunnen verschonen en mezelf 1 keer. hij is aan de dunne pff en heel dum net water sinds gister maar vandaag spande de kroon met verkleden. dus de wasmachine draait volop nu. hoop dat ie er morgen vanaf is. verder is ie niet ziek geen koorts en drinkt goed dus weet niet wat het is. zijn prakkie wil ie ook niet echt eten we zien het morgen wel weer. verder niet veel nieuws te melden.
Goede avond meiden, @ Gabje20: Ja ik heb gisteren ook so you wanne be a popstar gekeken, was weer wel leuk. Nog lekker wezen winkelen? @ Claudia: Wij hebben 3 maanden geleden een spaarrekening voor Keano geopend zo een regenboog-spaarrekening. Mijn schoonouders hebben een driewieler voor Keano gekocht, alleen mogen wij nog niet weten hoe hij eruit ziet haha dus kan je helaas niet helpen. Ow dus jullie hadden ook een nachtbrakertje vannacht nou Keano ook pfff, hij werd om 23.30 huilend wakker en is pas om 02.30 gaan slapen grrr...na in bad gezeten te hebben. Sterkte vannacht hopelijk laten ze ons slapen. @ Tweety: Hé jammer dat je ongi bent geworden meissie, op naar de volgende ronde. Ach jeetje René aan de diaree gisteren, heeft hij het vandaag nog gehad? @ Jacoba: En nog wel lekker kunnen slapen, nadat je even op het forum was geweest hihi. Ik heb Silly inderdaad ook al een hele tijd niet meer gezien...nu je het zegt. @ Gina: Jij hebt ook best wel wat miskramen gehad, vervelend hoor meissie maar gelukkig heb je nu 3 super gezonde leuke kids! Gelukkig dat je oog minder dik is, hihi een mooie zonnebril klaarliggen hopelijk schijnt het zonnetje en regent het niet anders verklaard iedereen je vast voor gek hihi. Veel plezier morgen op de familiedag! Zo meiden na een zware nacht ben ik dan ook weer eens even op het forum. Keano die werd gisterenavond om 23.30 huilend wakker, dus ik naar hem toe en weer lekker toegestopt. Nou hij is pas om 02.30 in slaap gevallen pfff. Ik heb bij hem gezeten om hem rustig te krijgen, nachtlampje aangedaan, wat te drinken gegeven, geknuffeld, boekje voorgelezen niks hielp tot overmaat van ramp heb ik hem om 02.00 in bad gezet met Zwitzal slaapzacht en dat werkte gelukkig. Hij werd vanmorgen om 07.00 wakker maar na zijn flesje heb ik hem direct terug in bed gelegd en toen werd hij pas om 11.00 wakker kon ik ook nog even bijslapen, ging er zelf om 9.00 uit. Dus al met al een rotnacht gehad, hopelijk slaapt hij vannacht beter. En de zijn eindelijk geariveerd, dus nu even uitrekenen wanneer we moeten "klussen" haha. Liefs, misspuma
Hoi Meiden, Nou ben benieuwd meneertje zat hier om half 8 in zijn oogjes te wrijven dus heb ik de fles maar klaar gemaakt en hem op bed gebracht,Hij heeft om 21 uur ff een gil gegeven maar toen ik ging kijken lag hij heerlijk te slapen hopen dat hij dit volhoudt dit keer! @Tweety,acharme Rene aan de diaree!Hoe gaat het nu is het al een beetje minder? @Misspuma,Dus Keano had gister ook besloten om maar niet te gaan slapen wij hebben gisternacht ook alles uit de kast gehaald en niets maar werkelijk niets hielp totdat hij zo uitgeput was en in slaap viel.Nou hoop voor je dat hij vannacht blijft slapen! Idd je kan gaan tellen wanneer jullie kunnen gaan klussen Spannend Liefs,Claudia
@misspuma jeetje keano ook al aan het nachtbraken geweest. suc 6 met klussen hihi. @claudia hoop ook voor je dat ie blijft slapen. rene ligt nu te slapen en geen diaree meet gezien na 6 uur was gister ook zo dus we wachten het morgen maar ff af. hij srinkt sinds een paar avonden zijn laatste fles niet meer leeg hebben jullie kids dit ook of krijgen die hem niet meer rond 8 uur? mijn ongi wil niet echt door zetten loop wel met een verbandje in maar is niet echt nodig ? misschien dan toch heb wel een ongi gevoel in mijn buik hoor pff wordt er gek van.
@ Tweety: Keano die krijgt nog een flesje melk met appelsmaak om 19.00 en dan gaat hij naar bed toe. Nou mijn ongi is met alle hevigheid losgebarsten zeg maar haha! Nou meiden ik zit nu heerlijk aan een croisant gevuld met room...had manlief vanmiddag bij de bakker gehaald had er toen geen zin in maar nu jammie! Liefs, misspuma