oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Vince krijgt zijn fles ook om 20 uur de ene keer drinkt hij hem wel leeg en de andere keer niet,maar hij krijgt best veel hoor 210 geef ik hem.

@Misspuma,heerlijk hoor!Ik had vanmiddag op de markt heerlijk versgebakken gevulde koeken gehaald heb er net ook lekker eentje op met een bakkie koffie ;)

2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Ook lekker een vers gebakken gevulde koek jammie!

Liefs, misspuma

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma met appelsmaak? welke is dat dan?

@claudia rene krijgt nog meer hihi 240 met 3 lepels nutrix maar hij laat nu al 3 avonden 180 staan.

ik ga zo aan de penny wafels beginnen haha ook lekker

4. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Ik zal even kijken voor je het is van Bambix melkpap, hij vind het heerlijk en de opvolgmelk zit er ook in.
    Pennywafels ook lekker :D

5. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,Ik maak hem klaar met 210 en denk dat hij dan op 230 komt ik doe er ook 3 lepels nutrix bij.Vorige keer zeiden ze op het cb dat het niet erg was dat hij 2x 180 binnen moest krijgen en als ik hem dan een toetje gaf dat dat voldoende was maar meneer wilde helemaal geen 180 dus ben hem gewoon die 210 (230) blijven geven.Moet donderdag met Vince naar het cb zal het dan nog eens vragen!
    lekker Penywafels ;)

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma hoe maak je die klaar dan dat is toch eigenlijk om pap van te maken? heb hem namelijk ook staan en heb er een keer pap van gemaakt zoals op de verpakking staat.

@claudia ik maak 240/8 en dan de nutrix er door het cb heeft er nooit wat van gezegt maar rene is altijd een stevige drinker geweest(behalve de 1e 3 weken hihi) hij zat al snel op volle flessen en nu laat ie het staan maar ja verder krijgt ie genoeg binnen hij eet altijd een toetje. brood en normaal ook zijn prak helemaal op.

7. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Tweety,ik zou me er dan geen zorgen om maken het ene kindje heeft nu eenmaal meer behoeft aan die fles dan de andere denk ik.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Het is ook pap, maar ik verdun het altijd met water en Keano die drinkt het dan zelf uit zijn flesje als hij in de box ligt.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia nee maak me ook niet zo druk hij red de 300 cc nog wel per dag. en verder drinkt ie ook goed zijn sapjes.

@misspuma aha zal het eens proberen. kijken wat ie er van vind.

pyamapapjes drinkt ie wel helemaal leeg hihi snoepkont.

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Keano krijgt die pyama papjes ook wel eens maar dat is meer een om hem eens te verwennen want die dingen vind ik nogal duur om iedere dag te geven...

liefs, misspuma

11. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Hoi allemaal

Ik heb net het eten voor morgen klaar gemaakt stoofperen staan op het gasfornuis en een lekkere rollade staat te pruttelen.

Martina heeft weer wat nieuws als je wat aan haar geeft kijkt ze er eerst naar om het vervolgens weer weg te smijten :rolleyes:

@MissPuma ja hoor heb nog eerlijk geslapen Pieter heeft me om 11uur wakker gemaakt met een ontbijtje op bed.
    Erg leuk om zo wakker te worden.
    Bah wat een rotnacht zeg niks aan zo om hem midden in de nacht nog te badderen.

@Claudia hoop het ook voor je dat hij doorslaapt.
    Lekker zeg gevulde koeken.
    Wij hadden slagroomsoesjes bij de koffie

@Tweety Nou mischien nog een testje wagen maandag als het dan nog niet heeft doorgezet.

12. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hey meiden ik duik mijn bedje in heb het helemaal gehad na die nacht van gister!

Trusten voor straks en Misspume en tweety als ik jullie niet meer spreek een hele fijne vakantie!

Liefs,Claudia

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma ja idd die zijn niet goedkoop heb er een paar weken geleden een aantal bij de dirks gekoxht toen waren ze 1 euro per 2. heb ze nog netjes in de kast staan voor de vakantie hoef ik niet te rommelen met voeding en nutrix.

rene doet sinds vandaag bijten hebben jullie dit ook al een keer gehad met de kids?

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Slaap lekker claudia

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia truste hoop voor je dat je lekker kan slapen vanacht.

16. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Bedankt meissie we gaan er van genieten. Maandag gaan we ervandoor!
    Slaap lekker meissie!

@ Jacoba: Ow lekker stoofperen, rollade ben ik niet zo dol op. Dan geef je ze eens iets en dan gooien ze het weg...haha.

@ Tweety: Hihi ik neem ze ook mee op vakantie, lekker makkelijk dat mag hé als we vakantie hebben!

Liefs, misspuma

17. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hey Jacoba,Slagroomsoesjes heerlijk en stoofperen he je brengt me op een idee denk dat ik ze van de week ook maar ga halen!

Nou ga ik er echt vandoor want als meneertje vannacht weer besluit om wakker te blijven :rolleyes:

Liefs,claudia

18. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik ga er ook vandoor, in het geval dat Keano ook weer wilt nachtspoken!
    Weltrusten meiden, ik kom morgen nog wel even kijken hoor voordat we maandag op vakantie gaan!

Het zal wel rustiger worden als Tweety en ik op vakantie ben ;)

Liefs, misspuma

19. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba o lekker stoofpeertjes.

20. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @misspuma truste en suc6 vanacht hoop dat je mag slapen en ja we mogen lekker makkelijk doen op vakantie toch hihi

Deel Deze Pagina