oktober 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door rachel22, 29 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Goedemorgen meiden,

Nou helaas tot 2 uur is het goed gegaan en toen begon het weer :( Niek en ik zijn er om en om uit geweest om half 6 konden we er beide niet meer tegen dus maar weer bij ons in bed genomen slapen natuurlijk maar niet voor lange duur om half 7 viondt hij het wel weer genoeg dus denk ga zijn fles maar halen misschien slaapt hij daarna niet dus pfff Net gekeken hij heeft een beetje koorts 38,2 en 2 hele rod wngen misschien toch weer die tanden?
    Ik ben zelf ook niet lekker kreeg gisteravond opeens last van mijn keel,nu ben ik aan het snotteren en mijn kleel lijkt wel van schuurpapier,nou hoop dat ik niet ziek wordt hoor!

@tweety,Nee Vince heeft nog neit gebeten maar die peiode zal vast wel komen :( Je hebt gelijk je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken als je op vakantie bent ;)
    @Misspuma,Hoe is het bij jullie gegaan vannacht?Heeft Keano jullie wel laten slapen?
    @JAcoba, :) Dat spelletje kennen we hier ook en mama het maar weer terug geven en Vince met een nog grotere smile het er weer uit gooien :rolleyes: Pff soms zijn het net kleine draakies :)

Liefs,Claudia

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @claudia he weer lopen spoken vanacht vervelend misschien toch die rottige tandjes weer.

@misspuma en hoe is het bij ullie gegaan vanacht.

@jacoba klinkt bekend rene gooit alles het liefst weg en mama mag het oprapen. als ik hem op bed leg het eerste wat ie doet is zijn tut pakken en eruit gooien.

nou meiden heb al weer de wasmachine volop aan staan. en er ligt weer een berg te wachtenpff rene heeft vanmorgen al zijn pyama onder gepoept. dus ik kon hem weer peotsen en daarna schone kleertjes aan alleen geen broek aan gedaan nou gelukkig want nog geen 15 min later weer toen is ie met papa onder de douche gegaan, en mama snel alles opruimen gelukkig hebben we 3 boxkleden nu nog 1 haha dus mama gaat snel weer een wasje aanzetten.

3. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen

@MissPuma het zal idd wel rustig zijn als jij en tweety op vakantie zijn ;)

@Tweety en heeft je ongi al doorgezet ?
    Of is het weggebleven?

@Claudia Wat een nacht weer voor je .
    Maar wel zielig dat hij niet lekker is hoop dat die vervelende tanden snel door zijn.
    Jij ook sterkte met je keel .

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba het is nu weer geheel verdwenen en heb toch nog steeds het gevoel in mijn buik dat ik het ben of het eraan komt ik zei al tegen mijn vriend als dit de ongi is wil ik geen pil meer slikken haha het is niks geweest alleen beetje op wc papiertje(sorry voor het vieze praatje)

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety zoals jij het nu beschrijft moet ik gelijk aan mezelf denken .
    Had dat altijd als ik zwanger was.
    Dus wie weet ;)

6. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Goede avond meiden,

@ Claudia: Nou hier was het vannacht ook weer pret grrr, van 23.15 tot 02.30 wakker geweest pffff hopelijk doet hij dit niet in de vakantie want dan hebben we nog geen vakantie...
    Succes vannacht meissie, hopelijk slaapt Vince nu wel lekker door.

@ Jacoba: Dus dan ook niet zo veel kletsen hé als wij op vakantie zijn haha!

@ Tweety: Hmmm...zal je dan toch niet zwanger zijn meissie? Ik zou zeggen gooi er in de vakantie nog een testje tegenaan mocht het dan nog niet gekomen zijn.

Pfff meiden weer een rotnacht gehad, Keano was wakker van 23.15 tot 02.30 grrr...hopelijk doet hij dit niet in de vakantie want dan is er weinig vakantie aan...!
    Alles is gepakt, en staat in de auto. Nou morgen nog een paar kleine dingetjes en we kunnen gaan!
    Heb er echt wel veel zin in, manlief ook. We gaan samen met mijn ouders dus is wel super gezellig. Kunnen ze een hele week lang van hun kleinzoon genieten en dat zullen ze ook wel doen hihi.

Liefs, misspuma

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hoi meiden
    nou het was vandaag iets minder met de diaree maar hij is er nog niet vanaf. hoop dat het morgen over is want dan mag ie weer naar de crech. hij ligt voorlopig weer lekker in zijn bedje te knorren. dus morgen ff afwachten.

8. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Tweety: Beterschapjes met Rene, hopelijk is hij er snel vanaf!

Liefs, misspuma

9. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    @Misspuma,jeetje dus keano ook lekker aan het klieren geweest vannacht!Vince is de heke dag niet lekker geweest hij is snotverkouden nou,ja kan beter zeggen de hele fam is snot verkouden voel me ook niet echt lekker.Kruip zo lekker mijn bedje in.
    Meisd een hele fijne vakantie en ik hoop dat Keano zich een beetje gedraagd tijdens de nachten!

@Tweety,He Rene ook nog niet helemaal lekker zou er iets heersen?

Liefs,Claudia

10. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    @ Claudia: Beterschapjes voor jullie allemaal! En bedankt we gaan van de vakantie genieten! Kruip lekker je bedje in meissie en ziek even goed uit!

Liefs, misspuma

11. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Hey meiden ik ga er vandoor! Ik zal jullie denk ik niet meer spreken, dus ik spreek jullie na mijn vakantie weer!
    Klep niet teveel dan moet ik zoveel bijlezen.
    Veel plezier met jullie kleintjes... :D.

Doei allemaal! Ik zal jullie missen!

Liefs, misspuma en Keano

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Weer eens een berichtje van mij. Vrijdag gewerkt en kapot, dus geen zin meer in pc en nu zijn we net terug van een nachtje op de boot. Het was heerlijk! Lekker varen over de friese meren met een borreltje en een muziekje erbij en toen ergens in een inhammetje gaan liggen voor anker. Heerlijk gebarbequed en geborreld. Vandaag weer een eind varen en toen weer naar huis. Heerlijk, er weer even uit. Maar ik had Tymen toch wel gemist. Hij had het heel erg leuk gehad bij pake en beppe. Hij was wel vannacht aan het spoken geweest. Toen mijn moeder al in bed lag en mijn vader bovenkwam was het brullen. Dikke paniek, waarschijnlijk gedroomd. Ze hebben hem maar tussen hun in genomen tot hij rustig was. Daarna is hij gelukkig wel weer lekker gaan slapen, maar beppe had de ogen op steeltjes, haha! (Leuk, zo'n kleinzoon uit logeren ;) ) Vandaag overdag heeft hij bijna niet geslapen. Hij is nu echt uitgeput. Hilbrand is morgenochtend vrij, ze moeten naar het cb. Dus als Tymen weer gaat spoken vannacht is hij voor heit! Ik had trouwens de pil doorgeslikt deze week zodat ik niet dit weekend ongesteld zou worden. Word ik het toch! :evil: Pff, stomme toestand en dat op zo'n boot met een miniscuul wc-tje wat niet doortrekt...

@ Misspuma, dus Keano aan het spoken...Hoop dat hij het laat op vakantie!Een hele fijne vakantie meid! Geniet lekker met jullie drietjes!

@ Claudia, Vince het ook al op de heupen! Balen meissie! Ik hoop dat hij gauw weer doorslaapt! Nou ook nog eens niet fit! Kan er ook nog wel bij :( Beterschap voor jou en de rest!

@ Tweety, wat een vaag gedoe met je :evil: Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Misschien toch wel zwanger...Ga je nog een keer testen? Tymen bijt niet, maar is wel op andre manieren gemeen. Slaan, krabben enz. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet! Arme Rene (en mama), alles onder de poep! Hoop dat dat gauw beter is, zo voor jullie vakantie. Wanneer gingen jullie ook alweer?

@ Jacoba, dat gooien doet Tymen met zijn antilekbeker. Mag ik hem steeds weer pakken :rolleyes:

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @setteke arme opa en oma heeft ie ze zo bezig gehouden. hihi. nou das wat slik je je pil door krijg je nog bezoek. ja en wat mijn :evil: :evil: betreft zou het niet weten ga morgen nog maar eens testen. de vorige keer was ik direct na de pil ongi dus weet het nu ook niet. vrijdag gaan wij een weekje weg lekker hoor.

@claudia beterschap voor iedereen bij jullie. mijn nichtje zei dat er buikgriep heerst maar heb er verder niks over gehoord.

14. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Goede morgen meiden.

@MissPuma fijne vakantie en ik hoop voor je dat Keano doorslaapt s'nachts.

@Setteke Die Tijmen weet wel hoe hij zn opa en oma moet plagen.
    HEHEHE weten ze meteen dat hun kleinzoon heeft gelogeerd ;)

@Claudia beterschap meissie ziek het goed uit .
    Heb ik namelijk niet gedaan en heb er nog last van.

Hier is alles nog rustig de kids slapen nog die haal ik om 7uur uit bed.
    En dan is het rennen geblazen :(

15. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jacoba uit gerend hihi.

nou meiden vanmorgen weer een testje gedaan en negatief? :cry: :cry: :cry: dus :evil: :evil: kom maar snel nu.

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @Tweety ja ben nu even uitgerend lekker even koffie drinken
    En dan weer verder met de was :(
    Balen voor je zeg hoop dat het nu snel komt voor je.
    Het is ook niks als je het in je vakantie word :(

17. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    @Tweety, hè vervelend zeg.......laat dan inderdaad die :evil: :evil: :evil: maar komen....

Gisteren familiedag gehad. Het was hartstikke gezellig. Zo leuk om iedereen weer te zien. Wij wonen zelf in Limburg, maar mijn ouders komen oorspronkelijk uit Noord-Holland en de familie woont ook niet naast de deur. Dus we zien elkaar niet zo heel vaak.
    Daarbij zit er een grote portie humor in onze familie, dus dat is echt gezellig! Vandaag even bijkomen.......met mijn oog gaat het gelukkig ook steeds beter.

Tot later,
    Gina

18. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    @TweetyGefeliciteerd met Rene zijn 11 maanden

@Gina leuk zeg dat de familiedag zo geslaagd was
    Gelukkig gaat het wat beter met je oog.

19. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik zit hier met een ontroostbaar meisje.
    Heb namelijk haar knuffelijsbeer in de wasmachine gedaan.
    Zag er zo vies uit :(
    Ik dacht ze is nu buiten aan het spelen dus ze merkt het niet.
    Dat kon ik dus vergeten want ze zit nu heel zielig op de bank te huilen. :(

20. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Hallo Meiden,

Nou ik ben ziek thuis :( keelpijn,oorpijn en snotverkouden pff ik verveel me toch al zo snel kan echt neit ziek thuis zijn.Vince ook lekker vervelend geweest die heeft uiteindelijk weer tussen ons in gelegen.Hij war echt werkelijk waar om de 15 min wakker wij hadden allebei ogen op stokjes,Koorst gemeten maar dat had hij niet wel voelde hij warm aan,neusspry gedaan zijn neusje zat steeds verstopt en uiteindelijk is hij om half 5 in slaap gevallen.

@Jacoba,ach wat zielig geef haar een dikke knuffel van ons!
    @Tweey,Van harte met Rene zijn 11mnd!Wat vervelend zeg nog geen :evil: Als je wilt dat ze komen komken ze niet en als je wilt dat het neit gebeurd gebeurdt het :evil:
    @Gina,Leuk hoor dat de familie dag goed geslaagd is!Is altijd leuk om familie te zien die je verder niet vaak ziet toch ;)
    @Setteke,Ik lees dat je het heerlijk naar je zin hebt gehad van het weekend!En zo te leze Tymen en opa&oma ook :) :) He getver uidd denk je dat dat je de pil door slikt om het niet te worden wordt je eht toch!

Liefs Claudia

Deel Deze Pagina